Anders Ångström

Anders Ångström

Anders Ångström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström har varit registrerad mäklare sedan 2003-06. Anders Ångström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 408 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Ångström har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

408 omdömen om Anders Ångström

Emil E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Aspudden

Vi är jättenöjda med arbeta med Anders. Hans kunskap och kännedom om området och han stora kontaktnät var ovärderligt när vi sålde vår lägenhet.

Martin B
Aspudden

Anders är det naturliga valet om du ska sälja i Aspudden!

Olivia W
Telefonplan

Anders stöttade i hela processen från initial dialog till försäljning samt guidade längs vägen, tack!

Peter E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Telefonplan

Utmärkt bemötande! Trevlig och kunnig samt kunde svara på de frågor jag hade. Var tillgänglig och höll mig uppdaterad processen igenom.

Magnus L
Telefonplan

Mycket trevlig och lyhörd Återkopplade hela tiden och jag fick vara med i hela processen

Andreas M
Midsommarkransen

Anders är ett proffs. Han kan sitt jobb, är lugn, saklig och synnerligen erfaren.

Patrik D
Telefonplan

Anders har varit tydlig och förtroende ingivande i mäklar rollen.

Patrik D
Telefonplan

Trevlig tydlig informativ och en snabb affär.

Arne W
Telefonplan

Enkel kommunikation, trevligt bemötande, inga konstigheter - proffsigt

Kajsa W
Telefonplan

Jobbade bra med lägenheten trots lite jobbiga tider i branschen.