Henrik Persson

Henrik Persson

Henrik Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Henrik Persson har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Henrik Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.7. Henrik Persson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

135 omdömen om Henrik Persson

Sedan starten hos Reco 2017
Maja Stina S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Hägerstensåsen

Trevlig, kunnig, och enkel att kommunicera med. Helhetsintrycket är ett professionellt bemötande.

Malin F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Midsommarkransen

Vår upplevelse var att mäklaren gjorde absolut minsta möjliga arbete. Opersonligt (nära arrogant) bemötande och inget intresse av att veta saker om lägenheten, eller att få oss trygga i försäljningen. Annonsen som skrevs var katastrof så vi fick lov att skriva om hela. Höll inte kontakt på det sätt som utlovats.

Svar från Henrik Persson

Hej Malin! Ledsen för sent svar, har vart på föräldraledighet. Blir lite ställd då du väljer att skicka en reco på juldagen efter cirka två år (2022-02). Min uppfattning var att ni var nöjda med försäljningen. Ni sålde för rekordpris i er förening och jag har inte hört något från er att ni skulle vara missnöjda mer än att vi gjorde justeringar i annonstexten. Hör gärna av dig till mig om du vill prata vidare. Allt gott!

Anna
Hägerstenshamnen

Professionell och trevlig mäklare som givit både oss den hjälp vi behövt men också en realistisk bild av marknaden. Jättenöjda!

Svar från Henrik Persson

Tack för de fina orden Anna! Ha det fantastiskt!

Tåve U
Aspudden/Örnsberg

Riktigt bra bemötande! Vi var mycket nöjda.

Svar från Henrik Persson

Kul att höra! Hoppas ni trivs!

Sofia S
Hägerstensåsen

Trevlig, tillmötesgående och hjälpsam.

Reginald G

Aktion brådskande excellent, toppenbra

Kristina L
Aspudden/Örnsberg

Bra, vänligt och korrekt hantering av köpprocessen.

Svar från Henrik Persson

Tack Kristina! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina bostad!

Tereza Å
Aspudden/Örnsberg

Henrik har varit ett fantastiskt stöd under hela säljprocessen!

Svar från Henrik Persson

Tack Tereza för de vänliga orden!

Carl-Johan K
Aspudden

Henrik är proffsig i sitt bemötande, han har stor kunskap om marknaden och är en oerhört trygg punkt i en väldigt stor upplevelse. Men mitt största intryck av Henrik är att han agerar rättvist och riktigt gentemot både säljande och köpande part. Han har en professionell kompass som han värnar om och som tar hänsyn till alla så att alla ska känna sig trygga. Det är grymt!

Svar från Henrik Persson

Riktigt kul att höra och kul att du är nöjd. Alltid min strävan att se till att alla känner sig trygga i en så pass stor affär.

Andrew A
Aspudden

Kunnig, trevlig och proffsig! Rekommenderar starkt!

Svar från Henrik Persson

Stort tack! Värmande ord, hoppas ni hittar ny bostad snart:)