Malin Malmgren
Registrerad mäklare sedan 2013-05-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 74 Läs vad Malin Malmgren

• Silvia I köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-22

Midsommarkransen
    Påläst, genuin, trevlig och trygg Läs mer
  • Liselott S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-06-15

Gröndal
    Jag har köpt en lägenhet i gröndal . Malins bemötande har varit mycket bra .Har gett bra information om lägenheten och lätt att nå henne och hon har gett snabb återkoppling till mig .
    Med vänlig hälsning,
    Liselotte Läs mer
  • Diana L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-31

Västertorp
    Vi sålde våran lägenhet i Västetorp med Malin och är mer än nöjda. Hon lyssnade noga på våra önskemål och hade många bra inputs. Vi var väldigt noga med att våran mäklare inte skulle vara framfusig som säljare och hon var precis som vi önskade men var samtidigt väldigt trevlig och tillgänglig. Skulle rekommendera henne alla gånger och kommer absolut vända oss till henne igen. Tack Malin! Läs mer
  • Johan H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-25

Gröndal
    Rakt igenom ett väldigt bra jobb av Malin. Vi lyckades få väldigt många intressenter till bostaden och Malin följde personligen upp med dem alla på ett föredömligt sätt. Proffsig och lyhörd rakt igenom hela processen och utfallet blev därefter. Kan varmt rekommendera att sälja med Malin. Läs mer
  • Josefine H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-25

Väldigt proffsig! Vi kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • Kurt L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-07

Gröndal
    Proffsigt uppträdande både mot Säljare och Köpare, precis som man kan förvänta sig av en fastighetsmäklare Läs mer
  • Martin F sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-05

Bredäng/Mälarhöjden
    Malin hjälpte till med lägenhetsförsäljning av en 1:a i Skärholmen, Proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Birgitta L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-04-30

Hägersten
    Trevlig hjälpsamma . Man kände sig väl omhändertagen Läs mer
  • Susanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-04-27

Örnsberg/Axelsberg
    Vi sålde en trerummare i Hägersten och fick fin hjälp av Malin hela vägen från värdering av lägenheten till hjälp med deklaration. Malin bemötte oss professionellt men visade också en personlig sida. Hon kunde snabbt och säkert svara på våra frågor, var flexibel och lätt att nå via telefon eller mejl. Mycket nöjd! Läs mer
  • Sofia C köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-04-27

Aspudden
    Det har varit min sambo som huvudsakligen har haft kontakt med Malin men jag har fått ett väldigt gott intryck av henne. Hon känns proffsig och trevlig! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström