Malin Malmgren
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 61 Läs vad Malin Malmgren

• Pervin S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-04

Liljeholmskajen
    Trevlig och proffsig bemötande . Läs mer
  • Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-28

Gröndal
    Snabb och professionell, med mycket hög känsla för service och det där lilla extra. Läs mer
  • Dino R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-22

Västertorp
    Sålde lägenhet med hjälp av Malin och har bara positiva saker att säga. Definitionen av en bra mäklare som kom med råd, var säker på sin expertis och levererade över förväntningarna vid förberedelser och under säljprocessen med regelbunda uppföljningar. Läs mer
  • Solweig G köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-21

Västertorp
    När mina föräldrar skulle sälja sin villa efter 50 år och köpa en lägenhet så var Malin till en utmärkt hjälp för att underlätta vid köpet av lägenhet. Malin var flexibel så att allt blev så enkelt som möjligt och jag kunde sköta budgivningen för mina föräldrar. Mina föräldrar vill ge Malin de bästa rekommendationer. Läs mer

2020-02-13

Bästa tänkbara bemötande,lyssnade på våra önkemål .Mycket engagerad Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-07

Midsommarkransen/Telefonplan
    Malin är världens bästa mäklare! Stöttande, smart & professionell. Kände mig helt trygg under hela processen när jag skulle sälja min lägenhet. Alltid positiv och trevlig och med fötterna på jorden. Det var en väldigt rolig och bra upplevelse att sälja lägenheten med henne som mäklare, jag rekommenderar henne till 100% Läs mer
  • Thomas J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-03

Midsommarkransen
    Vi köpte en lägenhet av Malin. Kändes som att vi inte fick speciellt mycket hjälp vid köpet utan blev hänvisade att kontakta diverse andra instanser för varje fråga vi ställde. Läs mer
    2020-02-10 Malin M svarar Thomas J
    Hej Thomas,
    Tack för din Reco. Jag beklagar verkligen att du inte fick de extra bilder du önskade på bostaden då de inte kunde skickas från den plats jag befann mig under min julledighet. Mitt mål är att alltid leverera god service, vara lyhörd och göra mitt yttersta för att uppfylla alla de förväntningar som min kund har på mig och sitt bostadsköp.

Jag hoppas ni ska trivas i er fina lägenhet.
    Vänligen Malin Malmgren, Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
  • Niklas H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-01

Örnsberg/Axelsberg
    Sålde en 3 rums bostadsrättslgh på 80kvm med hjälp av Malin Malmgren på svensk fast. Var ute efter en mäklare med det lilla extra som gav en personlig service och det kände jag att jag fick med Malin. Väldigt professionell och genuin! Varma rekommendationer Läs mer
  • Andréa E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-01-16

Västertorp
    Jag köpte en bostadsrätt och fick mycket bra hjälp och stöd av Malin i processen. Hon var väldigt professionell samtidigt som hon verkade genuint engagerad över att få det bästa resultatet för både mig som köpare samt säljaren. Jag är mycket nöjd med bemötandet! Läs mer
  • Doru-eugen A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Malmgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-12-15

Aspudden
    Malin var jättebra - men det är värt att nämna att hon tog över efter att Henrik gjort förarbetet och skött visningarna. Så om det alls är möjligt tycker jag att de båda ska få högsta betyg. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström