Michael Johansson
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 10 kunder tycker om Michael Johansson

• Thomas M
    Thomas M skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-10-08

Jag sålde precis min etta på Telefonplan. Min mäklare Michael är mycket kompetent, kunnig med ett öppet och välkomnande sätt. Han var mycket behjälplig i alla aspekter gällande försäljningen av min lägenhet. Rekommenderade bra stylingfirma och det var en effektiv försäljningsprocess. Mycket nöjd med hela resan. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-09-01

Vi har sålt ett bostadsrättsradhus i Mälarhöjden och vår mäklare Michael Johansson har gjort ett mycket bra jobb. Hans bemötande har varit utmärkt och hans erfarenhet och kunnighet i arbetet som mäklare har gett oss ett gott resultat vid försäljningen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Örjan S
    Örjan S skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-08-31

Har sålt en brf-radhus. Michael har en gedigen erfarenhet i kombination med mycket energi och kreativitet. Han gör inte bara saker rätt, utan ännu viktigare rätt saker, dvs rätt prioterering av sina arbetsinsatser. Resultatet skyhögt över all rimlig förväntan. Jag rekommenderar honom som den bästa mäklare Du kan finna! Läs mer
  • Susanne I
    Susanne I skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2018-06-02

Michael hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi är jättenöjda med hela processen. Michael har varit ett bra stöd och bollplank. Han är mycket trevlig och professionell och har dessutom en erfarenhet som vi har uppskattat. Vi vill varmt rekommendera Michael!! Läs mer
  • Joakim F skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2017-06-28

Michael var alltid super trevlig och hjälpande med allt som behövdes!
    Han gjorde att hela affären kändes enkelt och trygg hela vägen även om vi fick ut mindre än vi förväntade oss så är vi super nöjda😊 Läs mer
  • Mathilda N skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2017-06-26

Fantastiskt kunnig med ett personligt och vänligt bemötande samt rak och tydlig kommunikation. Har både köpt och sålt via Michael och var mer än nöjd båda gångerna. Läs mer
  • Christian B skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2017-06-26

Vi har haft ett antal försäljningar i vår förening som har handlagts av Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten (Michael Johansson). Inget att anmärka på, mycket proffsigt och väl genomförda uppdrag. Högsta betyg och rekommenderas varmt för framtida uppdrag. Läs mer
  • Torbjörn B skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2017-06-26

JAg är mycket nöjd med bemötandet och arbetet som Michael utförde. Läs mer
  • Daniel L skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2017-06-20

Proffsig och tydlig både gentemot köpare och säljare. Rekommenderas! Läs mer
  • Hjalmar H skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

2017-06-19

Vi köpte vår lägenhet via Michael Johansson, som var hjälpsam och påläst. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Anders Ångström