Michael Johansson
Registrerad mäklare sedan 1989-02-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-19
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare:
Det är ett väldigt spännande jobb med mycket social kontakt och ingen dag är den andra lik, jag gillar målinriktningen med att göra affärer och göra det bästa möjliga för våra kunder. En bra affär är också en roligt affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär:
Jag står för bästa pris och en tryggaffär, aldrig ge upp utan leverera den bästa möjliga tjänsten, och med en stor portion ambition och vilja. Det skall också vara roligt.

Vad vet vi inte om dig:
Jag gillar kampsport främst Taekwondo och Taiboxning, två individuella sport som görs tillsammans med andra människor, där ödmjukhet och samförstånd är ett ledord. Läs mer

Läs vad 23 Läs vad Michael Johansson

• Susanne P sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-07-02

3:a
    Hägersten
    Sålde vår fars lägenhet och från annons till försäljning har det varit snabbt o effektivt. Mäklaren har svarat snabbt o varit tillgänglig. Läs mer
  • Natalie N köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-29

4:a
    Liljeholmen Nybohov
    Vi köpte en 4a via Michael. Han var väldigt professionell, snabb på att svara och lätt att ha att göra med. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-05-29 Michael J svarar Natalie N
    Tack för svaret, roligt att höra!
  • Bertil B sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-28

4:a
    Liljeholmen Nybohov
    Michael hjälpte oss att sälja vår 4: a i Liljeholmen, det tog sin lilla tid pga av omständigheterna i Sverige och resten av världen. Mikael är en oerhört proffsig mäklare som la ner mycket tid på visningar, mm. Han höll kontakt med oss hela tiden med uppdateringar under försäljningens gång. Vi kan varmt rekommendera Mikael om ni går i säljtankar.
    Bertil och Mahnaz Läs mer
    2020-05-28 Michael J svarar Bertil B
    Hej Tack för det varma omdömet.
  • Jakub T
    Jakub T sålde sitt hus med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-04

Mälarhöjden
    Första gången jag anlitat en mäklare som säljare.Michael utstrålar erfarenhet och är inte alls lika på som många branschkollegor.Väldigt nöjd hittills så nu är det bara tillträde och K5:an kvar Läs mer
  • Mats J sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-09

Liljeholmen Nybohov
    Har med mäklarens fantastiska hjälp sålt en lägenhet i Nybohov!
    Bemötande, förväntningar och allt annat kan bara sammanfattas med nästan samma ord som ovan, fantastiskt! 🙂 Läs mer
  • Monica L köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-08

Liljeholmen Nybohov
    Jag har skaffat en bostad vid Liljeholmen. Trevligt, sakligt och hjälpsamt bemötande. Professionell. Läs mer
  • Andreas B sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-12-24

Telefonplan
    Fantastisk mäklare med stor erfarenhet och väldigt bra bemötande. En av de få mäklare som kan leverera trots båda fötterna på jorden. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-07 Michael J svarar Andreas B
    Tack så mycket, det var mycket trevligt att jobba med er!
  • Helena Å sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-14

3:a
    Hägerstensåsen
    Sålt en trerummare på Hägerstenåsen.
    Proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Anna-Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-13

5:a
    Aspudden
    Vi har anlitat Michael Johansson vid två försäljningar och ett köp av lägenhet under de senaste åren. Vi har blivit bemötta på ett utmärkt och proffsigt sätt av Michael. Han hjälpte oss genom den mödosamma vägen som det innebär att sälja en lägenhet på ett mycket tillits- och förtroendefullt sätt.

Vi kan varmt rekommendera Michael till den den som går i bostadsbytartankar.

Anna-Lena & Christer Läs mer
  • Eva Ethel Birgitta D sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-12

6:a
    Hägersten
    Bra dialog och kunde diskutera olika scenarion under resans gång. Vi kom överens till det mest lämpliga. Läs mer
    2019-11-08 Michael J svarar Eva Ethel Birgitta D
    Tack för det, det var en trevlig försäljning.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström