Michael Johansson
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 19 Läs vad Michael Johansson

• Mats J sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-09

Liljeholmen Nybohov
    Har med mäklarens fantastiska hjälp sålt en lägenhet i Nybohov!
    Bemötande, förväntningar och allt annat kan bara sammanfattas med nästan samma ord som ovan, fantastiskt! 🙂 Läs mer
  • Monica L köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-08

Liljeholmen Nybohov
    Jag har skaffat en bostad vid Liljeholmen. Trevligt, sakligt och hjälpsamt bemötande. Professionell. Läs mer
  • Andreas B sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-12-24

Telefonplan
    Fantastisk mäklare med stor erfarenhet och väldigt bra bemötande. En av de få mäklare som kan leverera trots båda fötterna på jorden. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-07 Michael J svarar Andreas B
    Tack så mycket, det var mycket trevligt att jobba med er!
  • Helena Å sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-14

Hägerstensåsen
    Sålt en trerummare på Hägerstenåsen.
    Proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Anna-Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-13

Aspudden
    Vi har anlitat Michael Johansson vid två försäljningar och ett köp av lägenhet under de senaste åren. Vi har blivit bemötta på ett utmärkt och proffsigt sätt av Michael. Han hjälpte oss genom den mödosamma vägen som det innebär att sälja en lägenhet på ett mycket tillits- och förtroendefullt sätt.

Vi kan varmt rekommendera Michael till den den som går i bostadsbytartankar.

Anna-Lena & Christer Läs mer
  • Eva Ethel Birgitta D sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-10-12

Hägersten
    Bra dialog och kunde diskutera olika scenarion under resans gång. Vi kom överens till det mest lämpliga. Läs mer
    2019-11-08 Michael J svarar Eva Ethel Birgitta D
    Tack för det, det var en trevlig försäljning.
  • Kjell N sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-09-04

Östermalm
    GoDagens till alla som behöver en toppenmäklare. Andra gången vi fått äran att att ha Michael som mäklare.
    Nu flyttar vi till Lissabon så börjar Michael att jobba där är det självskrivet vem som får framtida jobb
    Fam Norling Läs mer
    2019-11-08 Michael J svarar Kjell N
    Tack för det, lycka till i Lissabon.
  • Bengt W sålde sitt hus med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-05-04

Hägersten
    Mäklaren gjorde ett gediget och bra jobb med väl avvägda
    beslut och utmärkt vägledning genom processen och vid den slutliga budgivningen. Läs mer
  • Christian B skrev om Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2019-04-29

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande av mäklaren, som var huvudkontakt och förmedlade både inredare och fotograf. Snabbt, korrekt och problemfritt avslut affären i sig. Alla rätt. Högsta betyg till samtliga inblandade. Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2018-10-08

Midsommarkransen/Telefonplan
    Jag sålde precis min etta på Telefonplan. Min mäklare Michael är mycket kompetent, kunnig med ett öppet och välkomnande sätt. Han var mycket behjälplig i alla aspekter gällande försäljningen av min lägenhet. Rekommenderade bra stylingfirma och det var en effektiv försäljningsprocess. Mycket nöjd med hela resan. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström