Paul Nashat
Registrerad mäklare sedan 2016-10-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 8 Läs vad Paul Nashat

• Paula E sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-05-15

Aspudden/Örnsberg
    Paul hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Professionell och hjälpsam under hela processen. Läs mer
    Paul N gillar detta
  • Minna B sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-28

Stockholm
    Paul hjälpte mig att sälja en lägenhet i Hägersten. Han var mycket kunnig och ingav förtroende och hjälpte mig bolla beslut kring försäljningen.
    Han var även mycket trevlig.
    Jag kan absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
    Paul N gillar detta
  • Ann-charlotte T sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-13

Telefonplan
    Vi har sålt en bostad. Bemötandet har varit professionellt och trevligt. Allt gick snabbt med fotografering och visningsdatum, som vi önskade. Kändes som om kontraktsskrivningen gick väldigt fort, kanske vi kunde väntat någon dag så att alla intresserade hade fått säga sitt. Inte helt nöjda med att det ska ta två månader innan nya ägaren tillträder. Vi fick dock den lägsta försäljningssumman vi kommit överens om. I det stora hela nöjda fast några funderingar som sagt. Läs mer
    Paul N gillar detta
  • Ellinor P sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-08

Hägersten
    Vi är så glada att vi valde Paul som vår mäklare. Lyhörd, proffesionellt och närvarande under hela processen. Läs mer
    Paul N gillar detta
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-03-06

Hägersten
    Paul gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenheten i Aspudden och mötte upp våra förväntningar på ett exemplariskt sätt.

Vi är supernöjda med Paul och arbetet han la ner för att göra oss nöjda!

Paul är ett givet val! Läs mer
    Paul N gillar detta
  • Hannes P sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-28

Aspudden/Örnsberg
    Vi kom i kontakt med Paul när vi skulle sälja vår 2:a i Örnsberg.
    Han var trevlig, enkel, ärlig och gav ett mycket gott intryck.
    Han lyssnade och förstod exakt vad vi var ute efter, och genom det fick han vårt förtroende.
    Under hela processen från den dagen vi sågs har han vart tydligen, vart informativ och gjort allt för att processen skulle gå så smidigt som möjligt för oss.
    Förväntningarna var så klart höga och han nådde upp till dem också och mycket till.
    Vi kunde inte vart mycket nöjdare än vad vi var/är för att ha haft Paul som mäklare vid vår försäljning.
    Vi ger honom 10 av 10! Magisk! Läs mer
    Paul N gillar detta
  • Lisa L köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-02-27

Aspudden/Örnsberg
    Trevlig mäklare som inte ligger på för mycket. Läs mer
    Paul N gillar detta
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

2020-01-27

Midsommarkransen
    Jag sålde min bostad med hjälp av Paul och har bara positiva saker att säga! Han var väldigt professionell och jag fick återkoppling och blev vägledd genom hela processen. En mäklare jag kände mig trygg med! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Anders Ångström