Läs vad 12 Läs vad Paul Nashat

• 2020-10-25
    - Sålt 2a i Aspudden.
    - Gott bemötande, flexibel, tillgänglig och snabb på återkoppling
    - Mäklaren mötte våra krav på tillgänglighet och sålde till önskat pris
    Jonas L
    • Aspudden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
  • 2020-10-16
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Paul. Tycker att han från första mötet till skrivande stund var proffsig, driven, trevlig och ödmjuk.
    Jag hade förväntningar på någon som skulle vara aktiv och ta ansvar genom hela försäljningen vilket han motsvarade. Han lyckades även sälja lägenheten till ett pris som vi var nöjda med.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och skulle varmt rekommendera Paul Nashat till någon som ska sälja bostad i framtiden.
    Johannes Olof N
    • 5.5:a
    • 118.0 m²
    • Liljeholmskajen
  • 2020-10-15
    Paul Nashat har från vårt första möte till slutförd affär vid min försäljning av bostadsrätt agerat proffesionellt och har med sin yrkesskicklighet och lyhördhet genomfört en smidig affär där jag som säljare har känt mig trygg. Paul har snabbt och effektivt svarat på mina frågor och funderingar, hans positivitet och kunnande var en bidragande faktor till att jag som säljare inte kunnat vara nöjdare med slutresultatet och hela processen. Paul har varit transparant och ödmjuk för mina önskemål och inte pådrivande vilket skapade ett stort förtroende.
    Om jag ska sälja en bostad i framtiden så kommer Paul Nashat vara en solklart val av mäklare! Kudos!
    Therese N
    Therese N
    • 5.5:a
    • 118.0 m²
    • Liljeholmskajen
  • 2020-08-29
    Jag sålde en 2:a i Hägersten. Jag har anlitat Svenskt fastighetsförmedling tidigare och blivit mycket nöjd, så jag hade höga förväntningar.
    Paul var väldigt trevlig, ödmjuk och inlyssnande. Jag hade önskemål om att köparen skulle vara någon som uppskattade den väl bevarade 50-talsstilen i lgh och Paul lyckades sälja min lgh snabbt, till ett mycket bra pris och dessutom till helt rätt människor! Jag är ännu en gång mycket nöjd med hjälpen jag fått av Svensk fastighetsförmedling och kan varmt rekommendera Paul som mäklare!
    Kay E
    • 52.5 m²
    • Aspudden
  • 2020-05-15
    Paul hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Professionell och hjälpsam under hela processen.
    Paula E
    • 59.5 m²
    • Aspudden/Örnsberg
  • 2020-03-28
    Paul hjälpte mig att sälja en lägenhet i Hägersten. Han var mycket kunnig och ingav förtroende och hjälpte mig bolla beslut kring försäljningen.
    Han var även mycket trevlig.
    Jag kan absolut rekommendera honom till andra!
    Minna B
    • 58.0 m²
    • Stockholm
  • 2020-03-13
    Vi har sålt en bostad. Bemötandet har varit professionellt och trevligt. Allt gick snabbt med fotografering och visningsdatum, som vi önskade. Kändes som om kontraktsskrivningen gick väldigt fort, kanske vi kunde väntat någon dag så att alla intresserade hade fått säga sitt. Inte helt nöjda med att det ska ta två månader innan nya ägaren tillträder. Vi fick dock den lägsta försäljningssumman vi kommit överens om. I det stora hela nöjda fast några funderingar som sagt.
    Ann-charlotte T
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Telefonplan
  • 2020-03-08
    Vi är så glada att vi valde Paul som vår mäklare. Lyhörd, proffesionellt och närvarande under hela processen.
    Ellinor P
    • Hägersten
  • 2020-03-06
    Paul gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenheten i Aspudden och mötte upp våra förväntningar på ett exemplariskt sätt.

Vi är supernöjda med Paul och arbetet han la ner för att göra oss nöjda!

Paul är ett givet val!
    Johan S
    • Hägersten
  • 2020-02-28
    Vi kom i kontakt med Paul när vi skulle sälja vår 2:a i Örnsberg.
    Han var trevlig, enkel, ärlig och gav ett mycket gott intryck.
    Han lyssnade och förstod exakt vad vi var ute efter, och genom det fick han vårt förtroende.
    Under hela processen från den dagen vi sågs har han vart tydligen, vart informativ och gjort allt för att processen skulle gå så smidigt som möjligt för oss.
    Förväntningarna var så klart höga och han nådde upp till dem också och mycket till.
    Vi kunde inte vart mycket nöjdare än vad vi var/är för att ha haft Paul som mäklare vid vår försäljning.
    Vi ger honom 10 av 10! Magisk!
    Hannes P
    • 59.5 m²
    • Aspudden/Örnsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte