Paul Nashat

Paul Nashat

Paul Nashat är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Paul Nashat har varit registrerad mäklare sedan 2016-10. Paul Nashat har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.7. Paul Nashat har haft 21 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 19 Läs vad Paul Nashat

• sålde sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-06-20
    Paul är tydlig och informativ. Han är lätt att samarbeta med och ger en realistisk bild av marknaden och väntad utgång, men lyckas ändå överträffa våra förväntningar.

Han är engagerad och sympatisk. Vi kommer definitivt rekommendera Paul till vänner.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Paul Nashat en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
    2021-05-14
    Paul är en trevlig och ambitiös mäklare! Han var mån om att lösa allting väldigt smidigt och tryggt!
    • Hägersten
    2021-05-08
    En bättre samarbetspartner än Paul får man leta efter. Han hjälpte mig sälja min 2:a i Telefonplan. Inför mitt val av mäklare var jag i kontakt med tre olika mäklare. Kommunikativ, förtroendeingivande och engagerad var de viktigaste egenskaperna jag letade efter. Paul triumfade de andra två i alla aspekter. Paul inger förtroende från första stund. Han har en vänlig, samt rak och tydlig kommunikation. Framför allt kände jag att han hade mitt, dvs. säljarens, intresse i fokus genom hela processen. Om du läser detta, tveka inte att anlita Paul. Han kommer inte göra besviken.
    • Mälarhöjden
    2021-05-06
    Vi har sålt en lägenhet med Paul nyligen. Jag upplevde Paul som en trevlig person men hade nu med facit i hand valt någon annan som mäklare. Han var slarvig i text med mycket felstavningar, ofta stressad på telefon, återkom inte alltid när det var sagt och uttryckte sig klumpigt till köpare genom att använda ord så som tex. att vi var stressade med vår försäljning(vilket vi var, men att säga så var inte direkt till vår fördel). Upplevde inte heller att han ansträngde sig för att pusha upp priset för vår fördel utan var mer på köparens sida.
    Jag hade valt en annan mäklare.
    2021-02-08
    En engagerad, entusiastisk och driven mäklare som har god kännedom om marknaden och som verkligen kan rekommenderas.
    2021-02-06
    När jag köpte lägenhet så var Paul till stor hjälp. Han har varit väldigt informativ, hjälpsam, och ständigt tillgänglig under hela processen, helt klart enligt/över mina förväntningar :)
    2021-01-21
    Paul hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hade alltid bra bemötande och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Är supernöjd med hans insats i detta och även fast vi båda hade högre förväntningar på slutpriset blev det verkligen det bästa av den situation vi hamnade i. Kan varmt rekommendera Paul vidare.
    2020-10-25
    - Sålt 2a i Aspudden.
    - Gott bemötande, flexibel, tillgänglig och snabb på återkoppling
    - Mäklaren mötte våra krav på tillgänglighet och sålde till önskat pris
    • Liljeholmskajen
    2020-10-16
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Paul. Tycker att han från första mötet till skrivande stund var proffsig, driven, trevlig och ödmjuk.
    Jag hade förväntningar på någon som skulle vara aktiv och ta ansvar genom hela försäljningen vilket han motsvarade. Han lyckades även sälja lägenheten till ett pris som vi var nöjda med.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och skulle varmt rekommendera Paul Nashat till någon som ska sälja bostad i framtiden.
  • Therese N
    • Liljeholmskajen
    2020-10-15
    Paul Nashat har från vårt första möte till slutförd affär vid min försäljning av bostadsrätt agerat proffesionellt och har med sin yrkesskicklighet och lyhördhet genomfört en smidig affär där jag som säljare har känt mig trygg. Paul har snabbt och effektivt svarat på mina frågor och funderingar, hans positivitet och kunnande var en bidragande faktor till att jag som säljare inte kunnat vara nöjdare med slutresultatet och hela processen. Paul har varit transparant och ödmjuk för mina önskemål och inte pådrivande vilket skapade ett stort förtroende.
    Om jag ska sälja en bostad i framtiden så kommer Paul Nashat vara en solklart val av mäklare! Kudos!