Zandra Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 37 kunder tycker om Zandra Karlsson

• Linda P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra gjorde ett alldeles utmärkt jobb då hon sålde vår lägenhet. Hon är märkbart påläst och kunnig på sina områden, och såg till att ha en nära kontakt med både oss som säljare och de potentiella köparna under hela försäljningsperioden. Oerhört professionell och samtidigt väldigt ödmjuk och enkel att ha och göra med. Vår försäljning gick över förväntan bra, mycket tack vare Zandras fantastiska jobb. Läs mer
    2018-10-30 Zandra K svarar Linda P
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att recensera mig här. Det glädjer mig verkligen att höra att ni är nöjda med vårt samarbete och att få läsa allt detta. Det peppar och värmer! Önskar er nu all lycka med ert nya. Så spännande!
  • Thomas B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra genomförde en väldigt välstrukturerad och informativ visning av lägenheten som vi sedermera köpte.

Zandra upplevs som en mycket varm och öppen person samt uppvisar ett stort kunnande inom sitt yrke och förmedlar samtidigt trygghet.

Zandra är lyhörd, engagerad och väldigt strukturerad och levde upp till de förväntningar jag har på en duktig mäklare Läs mer
    2018-09-27 Zandra K svarar Thomas B
    Tack Thomas för att du tog dig tid att skriva här, det uppskattas verkligen! Kul att höra att ni fått den info som ni önskat vid köpet av er nya bostad. Jag hoppas ni kommer trivas i den fina lägenheten och i området!
  • Annica R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har köpt en 3:a i Hägersten.
    Trevligt, informativt och proffsigt bemötande av Zandra. Jag fick snabbåterkoppling på frågor. Hon gav en strukturerad genomgång och tydligt skriftligt material vid kontraktsskrivandet.

Mina förväntningar är uppfylla, då det varit viktigt för mig med information och tydlighet i köpeprocessen. Läs mer
    2018-09-27 Zandra K svarar Annica R
    Tack Annica för att du tog dig tid och skrev här, det betyder jättemycket! Jag är jätteglad över att höra att du fått all den information och hjälp just du behövde vid köp, det är viktigt för mig då vi alla är olika hur mycket information vi vill ha. Jag hoppas du kommer trivas i lägenheten och området!
  • Johanna K skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi sålde vår 2:a på Blommensbergsvägen 180 i Aspudden. Vi är väldigt nöjda med hur det gick och med Zandra som är väldigt professionell och trevlig! Läs mer
    2018-09-10 Zandra K svarar Johanna K
    Tusen tack Johanna och Mattias! Ni hade verkligen förvaltat lägenheten på bästa sätt! Jättekul att få ha samarbetat med er! Nu håller jag tummarna att ni hittar er nästa dröm. Tack för ni tog er tid till detta, betyder jättemycket!
  • Måna D skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi träffade Zandra på en visning och hon ingav ett stort förtroende. Så när vi skulle sälja vår lägenhet var valet av mäklare självklart. Zandra hjälpte oss genom hela försäljningen, hon är kunnig, påläst, lyhörd, trygg och engagerad. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-08-31 Zandra K svarar Måna D
    Tack så hemskt mycket Måna och Olle för er rekommendation! Värmer att höra att ni är nöjda med min insats så här långt! Jag tycker det varit väldigt roligt att samarbeta med er också och är så glad för er skull med den nya lägenheten som ni fann, inte så långt bort från denna, så ni blir kvar i vårt fina område!
  • Jenny L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi köpte vår bostad via Zandra Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten. Vi fick ett jättebra bemötande och det var lätt att komma i kontakt med henne. Hon guidade oss genom processen och vi kunde känna att vi var i trygga händer. Rekommenderar varmt Zandra och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Jenny L
    Tusen tack Jenny för att du ville skriva här och ge feedback! Ni har köpt en otroligt fin lägenhet som jag hoppas ni kommer trivas i! Håller nu tummarna för att er försäljning går väl och att ni får en fin sommar!
  • Rebecca B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi har sålt våran lägenhet vid Telefonplan med hjälp av Zandra. Zandra gjorde ett utmärkt arbete och lyckades leverera över förväntan trots svajig marknad. Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Rebecca B
    Tusen tack Rebecca! Jag är jätteglad att jag kunde hjälpa till och att ni blev nöjda med resultatet. Ni hade också en superfin lägenhet med fin styling så det hjälpte verkligen! Nu håller jag tummarna för huset!
  • Miriam skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var tydlig kring samtliga steg i försäljning, och uppvisade lugn även när det dök upp utmaningar. Upplevde henne proffsig, hjälpsam och förtroendeingivande. Vi är överlag mycket nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera Zandra! Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Miriam
    Tack så hemskt mycket Miriam för dina fina ord här! Ni gjorde också ett superjobb och så roligt för er att ni stannar i området! Ska bli spännande att följa vad ni hittar på för kul i den nya lägenheten! Ha en fin sommar nu!
  • Fredrik E skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppenmäklare. Professionell, trevlig och bra resultat Läs mer
    2018-04-26 Zandra K svarar Fredrik E
    Tusen tack Fredrik för gott samarbete och för att du tog dig tid att skriva här! Uppskattas och värmer verkligen!
  • Emelie J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra hjälpte oss att sälja vår gavel 4:a i Aspudden. Zandra var lugn, stabil, professionell och trevlig! Tack Zandra, vi kan varmt rekommendera dig. Hälsningar Emelie & Phil Läs mer
    2018-04-20 Zandra K svarar Emelie J
    Jättetack för att ni tog er tid till att recensera mig här! Det värmer att ni är nöjda med min insats. Bra jobb även från er!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Anders Ångström