Zandra Karlsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten

Hägerstensvägen 134
126 09 Hägersten — Visa karta

Vad tror Zandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 36 kunder tycker om Zandra Karlsson

• Thomas B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra genomförde en väldigt välstrukturerad och informativ visning av lägenheten som vi sedermera köpte.

Zandra upplevs som en mycket varm och öppen person samt uppvisar ett stort kunnande inom sitt yrke och förmedlar samtidigt trygghet.

Zandra är lyhörd, engagerad och väldigt strukturerad och levde upp till de förväntningar jag har på en duktig mäklare Läs mer
    2018-09-27 Zandra K svarar Thomas B
    Tack Thomas för att du tog dig tid att skriva här, det uppskattas verkligen! Kul att höra att ni fått den info som ni önskat vid köpet av er nya bostad. Jag hoppas ni kommer trivas i den fina lägenheten och i området!
  • Annica R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har köpt en 3:a i Hägersten.
    Trevligt, informativt och proffsigt bemötande av Zandra. Jag fick snabbåterkoppling på frågor. Hon gav en strukturerad genomgång och tydligt skriftligt material vid kontraktsskrivandet.

Mina förväntningar är uppfylla, då det varit viktigt för mig med information och tydlighet i köpeprocessen. Läs mer
    2018-09-27 Zandra K svarar Annica R
    Tack Annica för att du tog dig tid och skrev här, det betyder jättemycket! Jag är jätteglad över att höra att du fått all den information och hjälp just du behövde vid köp, det är viktigt för mig då vi alla är olika hur mycket information vi vill ha. Jag hoppas du kommer trivas i lägenheten och området!
  • Johanna K skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi sålde vår 2:a på Blommensbergsvägen 180 i Aspudden. Vi är väldigt nöjda med hur det gick och med Zandra som är väldigt professionell och trevlig! Läs mer
    2018-09-10 Zandra K svarar Johanna K
    Tusen tack Johanna och Mattias! Ni hade verkligen förvaltat lägenheten på bästa sätt! Jättekul att få ha samarbetat med er! Nu håller jag tummarna att ni hittar er nästa dröm. Tack för ni tog er tid till detta, betyder jättemycket!
  • Måna D skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi träffade Zandra på en visning och hon ingav ett stort förtroende. Så när vi skulle sälja vår lägenhet var valet av mäklare självklart. Zandra hjälpte oss genom hela försäljningen, hon är kunnig, påläst, lyhörd, trygg och engagerad. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-08-31 Zandra K svarar Måna D
    Tack så hemskt mycket Måna och Olle för er rekommendation! Värmer att höra att ni är nöjda med min insats så här långt! Jag tycker det varit väldigt roligt att samarbeta med er också och är så glad för er skull med den nya lägenheten som ni fann, inte så långt bort från denna, så ni blir kvar i vårt fina område!
  • Jenny L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi köpte vår bostad via Zandra Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten. Vi fick ett jättebra bemötande och det var lätt att komma i kontakt med henne. Hon guidade oss genom processen och vi kunde känna att vi var i trygga händer. Rekommenderar varmt Zandra och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Jenny L
    Tusen tack Jenny för att du ville skriva här och ge feedback! Ni har köpt en otroligt fin lägenhet som jag hoppas ni kommer trivas i! Håller nu tummarna för att er försäljning går väl och att ni får en fin sommar!
  • Rebecca B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi har sålt våran lägenhet vid Telefonplan med hjälp av Zandra. Zandra gjorde ett utmärkt arbete och lyckades leverera över förväntan trots svajig marknad. Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Rebecca B
    Tusen tack Rebecca! Jag är jätteglad att jag kunde hjälpa till och att ni blev nöjda med resultatet. Ni hade också en superfin lägenhet med fin styling så det hjälpte verkligen! Nu håller jag tummarna för huset!
  • Miriam skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var tydlig kring samtliga steg i försäljning, och uppvisade lugn även när det dök upp utmaningar. Upplevde henne proffsig, hjälpsam och förtroendeingivande. Vi är överlag mycket nöjda med vår försäljning och kan varmt rekommendera Zandra! Läs mer
    2018-06-07 Zandra K svarar Miriam
    Tack så hemskt mycket Miriam för dina fina ord här! Ni gjorde också ett superjobb och så roligt för er att ni stannar i området! Ska bli spännande att följa vad ni hittar på för kul i den nya lägenheten! Ha en fin sommar nu!
  • Fredrik E skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppenmäklare. Professionell, trevlig och bra resultat Läs mer
    2018-04-26 Zandra K svarar Fredrik E
    Tusen tack Fredrik för gott samarbete och för att du tog dig tid att skriva här! Uppskattas och värmer verkligen!
  • Emelie J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra hjälpte oss att sälja vår gavel 4:a i Aspudden. Zandra var lugn, stabil, professionell och trevlig! Tack Zandra, vi kan varmt rekommendera dig. Hälsningar Emelie & Phil Läs mer
    2018-04-20 Zandra K svarar Emelie J
    Jättetack för att ni tog er tid till att recensera mig här! Det värmer att ni är nöjda med min insats. Bra jobb även från er!
  • Per E skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Serviceinriktad och snabb med återkoppling. Läs mer
    2018-03-20 Zandra K svarar Per E
    Tusen tack Per för att du tog dig tid att skriva här, jätteglad över att höra att du är nöjd!
  • Anna-Maria C skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    En tydlig, serviceinriktad och hårt arbetande mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-03-02 Zandra K svarar Anna-Maria C
    Tack Anna-Maria för din respons här och tack för ett mycket gott samarbete! En solglimt i dagen att få denna feedback!
  • Emma Margareta F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Professionell, rak och realistisk, driven och snabb. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-02 Zandra K svarar Emma Margareta F
    Tusen tack Emma för att du tog dig tid att skriva här och tack för ett gott samarbete! Uppskattar detta verkligen och är jätteglad att du är nöjd med min insats!
  • Siri P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Fantastiskt trevlig och kunnig, behaglig att ha med att göra och snabb på att svara och återkoppla. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-03-01 Zandra K svarar Siri P
    Tusen tack Siri för att du tog dig tid och skrev ett par rader här! Jättekul att höra att du är nöjd med min service kring ditt köp också, det uppskattas! Hoppas du kommer trivas!
  • Jonathan H skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var trevlig, saklig och hjälpfull utan att vara för "säljig". Uppskattas! Läs mer
    2018-02-27 Zandra K svarar Jonathan H
    Tack Jonathan för att du tog dig tid att utvärdera min service i samband med ditt bostadsköp. Uppskattar det verkligen! Hoppas du kommer trivas i lägenheten!
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra gav ett mycket ärligt och kunnigt intryck. Hon hjälpte oss att förstå marknaden och marknadskrafterna. Råden var öppna och vi fick hjälp att förstå helheten innan vi fattade beslut i processen. Vi skulle anlita Zandra igen alla dagar i veckan och två gånger på söndagen, hon är verkligen toppen. Läs mer
    2018-02-22 Zandra K svarar Mattias B
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att skriva ett par rader här. Otroligt glad och rörd över att få så fina lovord. Tack för ett gott samarbete! Mvh Zandra
  • DB Rune R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    ger henne de bästa rekommendationer, duktig, jobbade på till långt efter 17.00 när det väl brann till. Dessutom en mycket trevlig och positiv tjej. Läs mer
    2017-09-28 Zandra K svarar DB Rune R
    Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid och skrev samt så fin feedback, det betyder mycket för mig! Sköt om dig!
  • Monica L
    Monica L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt trevlig och hjälpsam!! Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Monica L
    Tack så mycket Monica att du tog dig tid! Och tack för de värmande orden! Hoppas ni har det bra!
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Zandra var noga och skötte förmedligen av min lägenhet toppenbra och med att bra resultat. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Stefan V
    Tack så hemskt mycket Stefan! Hoppas ni har det bra och trivs i ert nya boende!
  • Anneth v
    Anneth v skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Otroligt bra bemötande kände att det blev så bra redan från början. Väldigt proffsig och snabb. Bra med information och tips.Levde verkligen upp till våra förväntningar och mer därtill. Kändes tryggt med allt. Kan verkligen rekommendera Zandra. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Anneth v
    Tusen tack Anneth för att ni tog er tid att ge mig feedback här! Jag blir jätteglad av att höra att ni är så nöjda med vårt samarbete, det värmer! Jag hoppas ni kommit tillrätta och trivs bra i ert nya boende nu, ni är annars alltid välkomna tillbaka till vårt område igen!
  • Gun J skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig tydlig. Jag var jättenöjd. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Gun J
    Tack Gun, för att du tagit dig tid att skriva denna feedback, det uppskattas! Jag blir även jätteglad över att höra att du var nöjd över vårt samarbete och hoppas att du trivs i ditt nya boende!
  • Jakob S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Grymt duktig, seriös och proffsig! Dessutom väldigt trevlig och bra service. Läs mer
    2017-08-07 Zandra K svarar Jakob S
    Tack Jakob för att du tog dig tid med detta! Jag gör alltid mitt bästa så det värmer att höra att du uppskattade vårt samarbete! Varmt lycka till med ditt nya boende nu!
  • Can Can Z skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Toppen!Zandra är en professionell mäklare, hon är jätte tålamod med oss, även efter min lägenhet var såld. Vi är jätte nöjd med hennes tjänster. Läs mer
    2017-07-06 Zandra K svarar Can Can Z
    Tusen tack Can Can, tack för du tog dig tid att dela med dig! Jag är glad att jag fick hjälpa er och att ni uppskattat min service! Hoppas ni har det bra i ert nya boende och får en fin sommar!
  • Margith L skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Väldigt bra informerade så det blev lätt förstått Läs mer
    2017-07-06 Zandra K svarar Margith L
    Tack så hemskt mycket för ert omdöme och att ni ville dela med er vad jag ska ta med mig vidare i mitt jobb! Det värmer! Ha en fin sommar!
  • Stina V skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Trevlig och tillmötesgående, professionellt bemötande och väldigt tydlig och kommunikativ under säljprocessen! Läs mer
    2017-07-06 Zandra K svarar Stina V
    Tack Stina för att du givit mig feedback! Uppskattar att få höra vad du uppskattade, det ska jag ta med mig här framöver. Mycket roligt att få samarbeta med dig! Hoppas du trivs bra i ditt nya boende, ha en fin sommar!
  • Malin W skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är jättenöjda med Zandra. Trevlig, seriös, trygg och serviceminded. Läs mer
    2017-07-06 Zandra K svarar Malin W
    Tack så hemskt mycket för att ni tog er tid att ge er respons, det uppskattas verkligen! Jag är jätteglad att höra att ni var nöjda med min service också, jag gör alltid mitt bästa och vill att resultatet även ska bli det bästa, så det värmer att höra att det uppskattats! Varmt lycka till i ert nya boende och ha en fin sommar!
  • Anna S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffsig och engagerad med kunden i fokus. Läs mer
    2017-07-06 Zandra K svarar Anna S
    Tack Anna för din återkoppling om vårt samarbete, det värmer! Det var otroligt roligt att lära känna dig och hjälpa dig. Jag önskar dig all lycka med det nya boendet nu och hoppas du får en fin sommar! Se till att få vara lite ledig! :)
  • Josefin P skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag är supernöjd med valet av Zandra som mäklare! Stenkoll på marknaden, snabb på att svara på mejl och samtal, dedikerad och trevlig. Kör på säger jag! /Josefin, fd lägenhetssäljare Läs mer
    2017-07-06 Zandra K svarar Josefin P
    Tack Josefin för att du tog dig tid att skriva ett par rader, uppskattas verkligen! Jag är jätteglad att höra att du är nöjd med mitt arbete och det har varit otroligt roligt att jobba ihop med dig med! Lycka till med nya nu och ha en fin sommar!
  • Anna D skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Ett proffsigt, säkert och lugnt intryck. Mån om att förklara processen med sin ärliga uppfattning om bostaden. Inte ett "säljigt" intryck, vilket för mig inger en större äkthet. Läs mer
    2017-07-03 Zandra K svarar Anna D
    Tack Anna för ditt omdöme och dina fina ord, dom värmer verkligen! Jag är tacksam att jag fick förtroendet under båda dina försäljningar samt att du är nöjd och har uppskattat mitt arbete och min ärlighet! Det har varit en fröjd att hjälpa dig. Varmt lycka till med nya boendet nu och ha en fin sommar!
  • Ulla-britt R skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Den första kontakten känns bra, hon kunde varit tydligare med utgångspriset. Läs mer
    2017-07-03 Zandra K svarar Ulla-britt R
    Tack Ulla-britt för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Er situation var inte lätt med tre parter med olika viljor så jag gjorde så gott jag kunde. Vi pratade om utgångspris i nästan en timme och jag beklagar om det ändå var något som var otydligt. Jag hör gärna av mig till dig för att få höra mer ingående vad du tyckte var otydligt så jag får med mig något mer konkret. Åter igen tack och ha en fin sommar!
  • Ida F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Slarvig och vi fick känslan av att hon endast ville tjäna pengar. Mycket dåligt efterarbete kring deklaration osv, något man förväntar sig ska fungera som kund. Hon hade stenkoll på läget och att det fanns spekulanter redan från början men fick oss att tro att det skulle vara svårsålt vilket gjorde att slutpriset för mäklaren blev skyhögt. En mycket dålig upplevelse i mäklarsammanhang och då har vi erfarenhet av flera andra sedan tidigare. Läs mer
    2017-06-27 Zandra K svarar Ida F
    Hej Ida. Detta kommer som en chock det du skriver och det är mycket tråkigt att höra, jag tar väldigt illa vid mig. Jag lade ner mycket tid på er affär på en kort tid utifrån de förutsättningar ni hade.

Gällande deklarationen var det en del mejlande fram och tillbaka pga. att jag inte fått in samtliga uppgifter från er och att det kom olika info vid olika tillfällen vilket gjorde det struligt. Jag gjorde fel i det att jag slutligen skulle ha bett er om ett samlat mejl där ni klargjorde till slut vad ni ville göra men jag försökte istället pussla era svar för att få ihop det och då blev någon info fel likaväl, något jag rättade till väldigt snabbt och prioriterade då felet låg hos mig. Efter det hade du problem att öppna dokumentet från din enhet vill jag minnas men jag gav mig inte förrän ni fått er deklaration (K6:a) och kunde öppna den. Jag känner att jag gjorde vad jag kunde i den situationen men motager gärna input. Saker och ting utvecklas med tiden och även Skatteverkets web-portal har nu blivit tydligare med exempelvis info direkt i portalen om hur mycket uppskov man har sen innan m.m. vilket är info jag inte får automatiskt eller kan gissa mig till utan behöver från er som säljare. Även min arbetsprocess utvecklas och har utvecklats mycket sedan er försäljning 2015. Jag är väldigt tacksam att ni skrivit så jag kan kontakta er för att få konstruktiv kritik och kunna bli ännu bättre på det ni tycker ha brustit.

Jag har arbetat som mäklare i drygt 3 år nu och gör alltid mitt bästa för att ge mina kunder den bästa stöttning och resultat kring deras bostadsaffär utifrån deras önskemål och förutsättningar. Jag är långt ifrån slarvig, snarare kanske lite för noggrann så att jag lägger ner mer tid än vad som behövs. Gällande att tjäna pengar så är detta mitt jobb och det är så jag tjänar pengar för att ha mat på bordet, det stämmer. Men att jag någon gång under min karriär som mäklare agerat på annat sätt än bästa möjliga för mina kunder existerar inte och kommer heller inte att göra det i framtiden. Jag sätter ofta mina kunder först och det gjorde jag även med er. Om ni inte är nöjda med de aktiva val ni gjorde gällande er försäljning, om rådgivning brast från min sida för att ni skulle ta rätt beslut så tar jag gärna med mig det och den feedbacken hoppas jag kunna få med mig av dig på telefon. Jag kommer slå dig en signal för att få höra vad konkret det är ni tycker har gått fel för jag vill minnas att ni var jättenöjda efter avslutad affär så jag får inte ihop det.

Mvh Zandra
  • Nidall F skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    En mer dedikerad serviceminded och kompetent mäklare får man leta efter. Läs mer
    2017-06-26 Zandra K svarar Nidall F
    Tack för dina ord, betyder mycket för mig! Hoppas att ni trivs bra i er nya bostad!
  • Xuan X skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi är mycket nöjd med Zandras tjänst, det var kanonbra! Läs mer
    2017-06-26 Zandra K svarar Xuan X
    Tack Xuan, blir jag glad av att höra! Hopas ni trivs i ert nya boende nu och får en fin sommar!
  • Jeanette K skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Jag har en mycket positiv upplevelse och erfarenhet av Zandra Karlsson. Hon har varit mycket professionell genom hela arbetet, samtidigt som hon varit personlig, humoristisk o tillgänglig för att lösa o diskutera problem. Rekommenderar varmt Zandra till er som ska sälja ert objekt!
    Med vänlig hälsning,
    Jeanette Karlsson Läs mer
    2017-06-26 Zandra K svarar Jeanette K
    Tusen tack Jeanette, jag är glad att du är nöjd med vårt samarbete och tackar hjärtligt för din feedback!Hoppas du får det fint i ditt nya boende nu och trevlig sommar!
  • Erik S
    Erik S skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Vi fick hjälp med försäljning av vår lägenhet i Fruängen av Zandra Karlsson. Vi beslutade att vända oss till henne efter att ha mött henne på en visning eftersom hon gav ett proffsigt och förtroendeingivande intryck. Under vår försäljningsprocessen var hon lättillgänglig och förhöll sig väldigt proffsig och tålmodig till oss som säljare. Hon är väldigt trevlig att ha att göra med och säljer bra. Rekommenderas! Läs mer
    2017-06-26 Zandra K svarar Erik S
    Tack så hemskt mycket för din fina feedback, det värmer! Jag hoppas ni kommit till rätta och trivs i ert nya boende och får en fin sommar!
  • Marie O
    Marie O skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Är supernöjd med servicen Zandra Karlsson och hennes team gav. Trots att jag var en lite "strulig" kund så möttes jag bara av vänlighet och professionalism. Att jag sen fick ett superbra pris för min lägenhet är ju inte att förakta. Kan starkt rekommendera denna mäklarbyrå och speciellt Zandra. Läs mer
    2017-06-26 Zandra K svarar Marie O
    Tusen tack Marie för de värmande orden! Du var ingen strulig kund, alla har vi olika förutsättningar! Hoppas du trivs fint i ditt nya boende nu, ta hand om dig!
  • Johan H skrev om Zandra Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten
    Proffesionell, ödmjuk, ärlig och hjälpsam! Det sammanfattar Zandras styrkor som vi fick ta del utav i och med att vi anlitade hennes som mäklare. Vi gjorde ett noga utval genom att själva gå på visningar och fick själv uppleva vilken bra mäklare Zandra är. Läs mer
    2017-06-26 Zandra K svarar Johan H
    Tack för de fina orden! Det värmer mig att ni var nöjda med er stora affär! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
Anders Ångström
Zandra Karlsson