Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

En del av Svensk Fastighetsförmedling www.svenskfast.se
  • BadgeNineYears
1 120

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hägersten! Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Hägersten och omgivningarna häromkring väldigt väl. Med påtaglig närhet till Mälaren, vackra promenadstråk och närheten till Södermalm och Stockholm City finns det mycket att tycka om här i Hägersten vilket också märks på...

1120 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Jonas R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Aspudden

Henrik är professionell, trevlig och trygg som mäklare - vi är jättenöjda och rekommenderar honom varmt!

Svar från Henrik Persson

Tack Jonas för de trevliga ordern! Hoppas ni kommer trivas!

Mantha K
Sålde sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Vårberg

En mycket lyhörd mäklare med hjärtat på rätt plats.

Emil E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Aspudden

Vi är jättenöjda med arbeta med Anders. Hans kunskap och kännedom om området och han stora kontaktnät var ovärderligt när vi sålde vår lägenhet.

Martin B
Aspudden

Anders är det naturliga valet om du ska sälja i Aspudden!

Imran M
Vårberg

Ninos är trevlig och proffsig och kan området och till det lyckades han sälja huset under rådande tuffa säljtider.

Nahom W
Köpte sitt hus med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Utmärkt Fick bra info Ansvarigfull

Erik N
Bredäng/Mälarhöjden

Jag uppfattar Ninos som en mycket engagerad och kunnig mäklare som håller det han lovar. Mycket trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar honom starkt!!

Andreas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Hägersten-Mälarhöjden

Jättetrevlig och väldigt tillmötesgående Ett superproffs helt enkelt

John H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Hägersten

Superproffsig och kommunikativ, allt gick snabbt och smidigt!

Svar från Jessica Skogman

Stort tack John för ett fin omdöme! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Olivia W
Telefonplan

Anders stöttade i hela processen från initial dialog till försäljning samt guidade längs vägen, tack!

Maja Stina S
Hägerstensåsen

Trevlig, kunnig, och enkel att kommunicera med. Helhetsintrycket är ett professionellt bemötande.

Svar från Henrik Persson

Tackar tackar! Hoppas ni kommer trivas!

Caroline L
Aspudden

Sofia är professionell, rejäl, trygg och varm. Som säljare av bostad fick hon mig att känna mig trygg med försäljningen genom hela processen.

Felicia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Fruängen

Sofia är en väldigt professionell och vänlig mäklare. Hon gick noggrant igenom kontraktet och var lyhörd för vad jag inte förstod. Väldigt glad att hon var mäklaren vid köp av min första lägenhet.

David R
Aspudden

Supertrevlig. Tog sig tid för en visning utanför de utsatta tiderna. Fick svar på alla frågor jag hade. Tydlig i sin kommunikation och återkopplade så fort hon hade svar. Kontraktskrivning gick väldigt smidigt.

Fanny N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Helmerius en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Midsommarkransen

Lätt, smidig och trygg affär vid försäljning av vår lägenhet! Hade inte kunnat önska en bättre mäklare

Karin Birgitta L
Liljeholmskajen

Jag upplevde att jag blev väl bemött av mäklaren. Hon var mycket sympatisk, hade all relevant information vid visningen och under budgivningen gav hon snabba besked och god feedback. Jag upplevde också att hon inte enbart företrädde säljaren utan också stöttade mig som köpare. Snabbt och välorganiserat avtalsskrivande. En av de bättre mäklare jag träffat på.

Caroline B
Aspudden/Örnsberg

Jättebra på alla sätt, proffsig hjälpsam och engagerad.

Louise B
Aspudden/Örnsberg

Jag tyckte att Ida var duktig, trevlig, tydlig och hjälpsam.

Ingrid B
Aspudden/Örnsberg

Vänlig, inlyssnande, var alltid tillgänglig. Bra bemötande, kunnig. Rekommenderar Ida varmt.

Nagwan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen

Trevlig tydlig smidig affär 👌. Rekommenderar starkt

Hawzeen M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ninos Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Vårberg

Jättenöjd med min mäklare Ninos! Stort tack!

Dara M
Vårberg

Väldigt seriös, kompetent, driven och trevlig mäklare! Rekommenderas!

Peter E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ångström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Telefonplan

Utmärkt bemötande! Trevlig och kunnig samt kunde svara på de frågor jag hade. Var tillgänglig och höll mig uppdaterad processen igenom.

Magnus L
Telefonplan

Mycket trevlig och lyhörd Återkopplade hela tiden och jag fick vara med i hela processen

Andreas M
Midsommarkransen

Anders är ett proffs. Han kan sitt jobb, är lugn, saklig och synnerligen erfaren.

Anna P
Sätra

Ninos provided very professional services. He is very structured and knows his job very well. He was very helpful at all stages of the process under challenging market circumstances. I would definitely recommend him. Thank you very much, Ninos!

Patrik D
Telefonplan

Anders har varit tydlig och förtroende ingivande i mäklar rollen.

Karl E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Helmerius en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Aspudden

Lugn, tydlig och mycket trevlig

Nevena P
Vårberg

Proffsigt och trevlig bemötande! Tillgänglig, kunnig och driven mäklaren. Kan verkligen rekommendera Ninos Simonsson på Svensk Fastighetsförmedling!

Patrik D
Telefonplan

Trevlig tydlig informativ och en snabb affär.

Arne W
Telefonplan

Enkel kommunikation, trevligt bemötande, inga konstigheter - proffsigt

Kajsa W
Telefonplan

Jobbade bra med lägenheten trots lite jobbiga tider i branschen.

Oskar P
Aspudden

Andra gången vi anlitar Anders för försäljning av bostad. Lika nöjda båda gångerna!

Per-Olof G
Aspudden

Ida var såväl kunnig som engagerad och tillgänglig. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Marcus K
Aspudden

Professionell hantering av Anders genom hela processen. Snabb återkoppling på frågor och snabbt agerande att ta reda på svar på frågor, tex som vi hade till föreningen. Kunnig och erfaren. Jag tar gärna ta hjälp av Anders i framtiden om det en dag blir aktuellt med en försäljning av vår lägenhet.

Haci Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hägersten - Liljeholmen
Skärholmen

Tydlig, Hjälpsam och otroligt förstående.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Haci för ditt fina omdöme! Grattis till köpet av en fin lägenhet! Hälsningar Jessica S

Thomas L
Fruängen

Hej, Ida var väldigt proffsig och det kändes väldigt tryggt att ha henne som mäklare. Även för min dotter som köpte sin första lägenhet. Ida har en förmåga att prata så att alla åldrar känner sig trygga vilket inte alltid är så lätt.

Karl rasmus K
Örnsberg/Hägerstenshamnen

Anders är positiv, peppande, kunnig, pålitlig och proffsig ut i fingerspetsarna. Hans mångåriga erfarenhet och expertis har en lugnande effekt på affärens alla delar. Kan inte bli bättre!

Linnea S
Fruängen

Professionellt men också mänskligt bemötande genom hela processen. Det var min första bostadsförsäljning så jag kände mig ganska orolig och nervös inför. Det var därför viktigt för mig att känna mig trygg och förstå alla steg. Med Ida som mäklare kändes försäljningen faktiskt lätt rakt igenom och hon levde upp till alla mina förväntningar.

Josefin L
Midsommarkransen

Trevlig, snabba svar och god servicr.

Catharina N
Liljeholmen

Jag köpte en lägenhet som Jessica var ansvarig mäklare för. Hon var trevlig, tillmötesgående och kunnig. Jessica tog sig tid att titta igenom årsredovisningen tillsammans med mig för att reda ut några frågetecken jag hade, vilket jag uppskattade mycket och gjorde att jag kände mig bekväm att inleda budgivning. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation utan att överdriva och går tålmodigt igenom alla steg på vägen till försäljning. Skulle definitivt anlita henne om jag själv ska sälja i framtiden.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack för ett fint omdöme, roligt att höra att du som köpare känner dig nöjd med min hjälp! Grattis till köpet av en fin lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica S

Joao M
Liljeholmen

Sofia är väldigt trevlig och professionell.

Agnes G
Aspudden

Kan verkligen rekommendera Sofia för sin bostadsaffär! Hennes hjälp har varit ovärderlig - alltid snabba svar och lyhörd till våra behov. Hennes dedikation gjorde hela processen smidig, och vi är tacksamma för hennes exceptionella service.

Anna K
Aspudden

Anders har ett mycket professionellt bemötande både mot säljare och köpare. Våra förväntningar på mäklaren var att ge information kring bostadsrätten som var till salu, fastigheten, föreningen, med mera samt processen från visning, budgivning till avtalsskrivning. Anders levde upp till våra förväntningar. Budgivningsprocessen gick smidigt och i ett bra tempo. När den saktades ner styrde Anders upp så att alla intresserade fick chansen att ta beslut om man ville fortsätta vara med och lägga bud. Vid själva avtalsskrivningen...

Petter N
Aspudden

Snabb att svara, proffsig, tillmötesgående och trygg i hela processen.

André E
Liljeholmen

Sofia var väldigt lyhörd, flexibel och tillgänglig genom hela försäljningsprocessen. Hon gjorde ett toppenjobb. Rekommenderar starkt!

Tetiana S
Liljeholmen

Sofia was such a great support in the process! Recommend warmly!

Frida S
Gröndal

Jag är mycket nöjd med Jessica som är noggrann, kunnig och tillgänglig.

Svar från Jessica Skogman

Stort tack Frida för ett fint omdöme, det var ett fint samarbete oss emellan! Hälsningar Jessica S

Philip P
Telefonplan/Västberga/Hägersten/Solberga.

Bra engagemang och tydlighet Mycket förtroendeingivande Flexibel och noggrann

Dilafruz I
Skärholmen

Vår lägenhetsköpupplevelse är mycket enkel och intressant tack vare Ninos Simonsson. I början trodde vi att det är en väldigt komplicerad sak att köpa en lägenhet. Men han var mycket professionell och snäll mot oss för varje fråga eller tvivel han gav oss ett rimligt svar. Vi är nöjda med den service som Ninos gav oss.