Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

• BadgeEightYears
Ring 0220-510 73 Dela

Vi på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar har funnit på orten i 37 år och har en väldigt stark lokal förankring. Vi är verkligen proffs på frågor som rör vår kommun, från vad finns det för skolor, affärer och hur funkar och går lokal trafiken, bästa löpslingan, till alla våra fantastiska smultronställen. Eftersom...

265 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Dana P
Hallstahammar

Amanda är professionell och förtroendeingivande. Vi känner oss mycket nöjda med bemötandet och kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tusen tack för dina fina ord! Detta är de bästa betyget vi kan få! /Amanda

Sebastian S
Hallstahammar

Vi fick ett väldigt bra bemötande utav Amanda. Hon är väldigt mån om att passa vidare informationen snabbt och vill alltid allas bästa.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tusen tack för dina fina ord! De gjorde mig väldigt glad! Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hus! /Amanda

Anna G
Tuna

Per är fantastisk! Svarar alltid snabb och på alla ens frågor. Bra bemötande och hög service!

Nina G
Lövboås

Jag tycker att vår mäklare var snäll och hjälpsam. Vi hade jätte bra kontakt och kommunikation. Köpet var väldigt smidigt och enkelt.

Tack snälla för dina fina ord! Vi ses på tillträdet! /Amanda

Marko C
Lövboås

Vi träffade Amanda som var väldigt bemötande och trevligt. Vi hade inga speciella förväntningar men blev positivt överraskad av hennes hjälpsamhet. Köpet gick jätte smidigt.

Tack snälla för dina fina ord! Vi ses på tillträdet! /Amanda

Leif N
Lövboås

Jättebra och proffsigt bemötande. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Vi är jättenöjda med allt.

Tusen tack för fina ord! Och tack för förtroendet! /Amanda

Charlie P
Hallstahammar

Toppen. Går igenom allt lugnt och sansat. Man känner sig trygg att göra bostads affär med dem!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tusen tack för fina ord! Att ni känner er trygga är det bästa betyget vi kan få! /Amanda

Zahra S
Kolbäck

Bra information och bra bemötande

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack snälla för fint omdöme! /Amanda

Betty G
Hallstahammar

Mycket bra bemötande av båda mäklarna vi hade kontakt med, fått svar på alla frågor direkt, vi har känt oss trygga genom hela "resan", snabb återkoppling på ev funderingar vi haft. Vilhelm Nielsen/Betty Gustafsson

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack för fina ord och tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet! /Amanda

Lena S

Bra o proffsigt trevlig Mäklare

Tack snälla för fina ord! Vi ses på tillträdet! /Amanda

Claes V
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Okunniga. Oengagerade. Höga arvoden. Kontorschefen är inte den vassaste kniven i lådan. Katastrofalt. Välj en annan mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tråkigt att du känner dig missnöjd, kundnöjdhet är vårt primära fokus. Den personen vi arbetade med i försäljningen var väldigt nöjd och jag tror inte att du och jag har träffats. Jag skulle gärna vilja prata med dig om vad du upplevde som mindre bra och jag skulle bli glad om du ville höra av dig till oss när du får möjlighet.

Frank I

Bra bemötande och tillgänglighet

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Frank för dina ord som värmer. Det är lätt att göra ett bra jobb med en så påläst person som du själv. Ett sant nöje hela vägen. /Hälsningar Per Åhlberg

Leif J
Barnängen

Engagerade, proffsiga och väldigt trevliga! Känner mig supernöjd med min mäklare Amanda!

Tusen tack för fina ord! Och tack för förtroendet! /Amanda

Jan L
Barnängen

Personlig kontakt och hög kompetens.

Tusen tack för fina ord! Vi ses på tillträdet! /Amanda

Anna L
Barnängen

Proffsigt bemötande stor kunnighet. Gav råd och tips så man känner sig trygg.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Anna för fina ord! Önskar er alla en fin jul om vi inte ses innan! /Amanda

Marisha M
Kolbäck

Mäklaren informerade oss väl under budgivningens gång. Har hjälpt oss under processen vad nästa steg ska vara. De anlitade en proffsig fotograf. Jag har känt mig trygg under försäljningsprocessen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Att ni känt er trygga under processen är det bästa betyg vi kan få! Det har varit så kul att få sälja ert fina hus! Önskar er en mysig jul så ses vi på tillträdet! /Amanda

Patric S
Hallstahammar

Vår mäklare Per är helt enkelt bara bäst. Lugn och trygg.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej! Fantastiskt att ha såna kunder skulle jag vilja säga. Med det teamwork som vi haft så är allting lätt. Ser fram mot nästa möte ! /Glada hälsningar Per Åhlberg

Marcus L
Kolbäck

Snabbt, smidigt och enkelt. Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar har varit lätt att ha göra med. Lättillgängliga, flexibla och lämnat god information så man enkelt kan förbereda sig på vad som behöver göras.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Bäst förbered ger bäst affär. Det har varit roligt att samarbeta med er, är ni nöjda så är jag nöjd! Önskar er en fin jul, så ses vi på tillträdet! /Amanda

Emmy A
Kolbäck

Vi är så nöjda med Per och gänget. Vi kände oss trygga och nöjda hela vägen. Kundservicen är 10/10. Rekommenderar varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Underbart att höra. Det har varit så roligt att visa ert fina hem för kunderna - grundligt renoverat och med så bra smak! Jag känner mig stolt över att ni är nöjda och glad för ert nya boende också! Vi hörs snart. / Hälsningar Per Åhlberg

Cristian C
Lövboås

I had the pleasure of working with Per from Svensk Fastighetsförmedling during the process of purchasing my new home, and I couldn't be more thrilled with the level of service I received. He truly went above and beyond in every aspect of the transaction, and I would highly recommend their services to anyone in need of a dedicated and knowledgeable real estate professional. One of the standout qualities of Per was his excellent communication throughout the entire process. He kept me informed every step of the way, ensuring...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Cristian! I´m overwhelmed ... Thank you. I have really enjoyed and appreciated the interactions between us throughout our shared process of you purchasing your new home. It has been an absolute joy. I will carry your words with me in my daily work and be strengthened by them. You know where to find me ! /Kind regards Per Åhlberg

Robin L
Centralt

Känns familjärt, Tryggt och avslappnat. Grymt gäng!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack för fina ord Robin! Du har verkligen fått haft med oss alla att göra ;) men det är det som är vår styrka, att vi är nära våra kunder, och varandra för att man skall känna sig trygg och hemma och affären skall flyta hela vägen. Vi ses till tillträdet och grattis till en bra affär! /Från oss Alla här på Parkgatan 4

Ola J
Hallstahammar

väldigt observant lyhörd för våra önskemål o behov.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Ola! Och tack för trevligt bemötande själva! Nu hoppas jag ni kan landa lite för sedan börjar flyttkarusellen... Mvh Anna K

Git J
Hallstahammar

Väldigt observant och lyhörd för våra önskemål och behov

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej Git! Skönt att du är nöjd! Jag tror verkligen att lägenheten kommer att passa er! Mvh Anna K

Ros-Marie O
Tuna

Bra bemötande och information om allt runt bostadsaffären.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack! Nu håller vi tummarna att även det sista ska gå i lås. Ha det gott så länge! Mvh Anna K

Elin E
Fredhem

Väldigt bra och engagerade. Hjälpt till med mycket frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda hittills.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Lite sent omsider men ändå! Tack snälla för era fina ord och jag hoppas att ni ska trivas nu i ett fantastiskt härligt hus. Jag kunde från början se att det här var något ni verkligen ville! Välkomna in till oss när som helst på en kaffe!

Christina F
Fredhem

Lugn och harmonisk, ingen stress. Tog god tid på sig att förklara alla detaljer runt husförsäljningen. Höll även löpande kontakt med oss fram till försäljningen. När det var klart träffades vi och köparna av huset på hans kontor för mer information och underskrifter av dokument. Trevlig och kunnig. Får högsta betyg.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack! Det är så skönt att vi har samma upplevelse av affären. Att det gått bra och smidigt och att ni upplever att ni har varit involverade på ett lagom sätt. Jag bär med mig dina fina ord. Vi hörs snart igen. /Hälsningar Per Åhlberg

Bernd K
Nibble

Gjorde ett bra jobb Förklarade allt i lugn och ro

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej! Det var roligt att ni är nöjda, när ni som köpare känner er lugna, då har det gått rätt till! Mvh Anna K

Git J
Nibble

Bemötandet var fint och bra. Förväntningarna var att få huset sålt. Ett väldigt fint och bra bemötande av mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack för ett fint omdöme! Det var ett så fint hus att arbeta med så det var ett rent nöje! Mvh Anna K

Mari K
Hallstahammar

Mycket hjälpsamt och professionellt!

Tack Mari! Dina ord värmer! Mvh Anna

Kristofer P
Näs

Med sitt lugn och professionalism hjälpte Per Åhlberg oss att köpa vårat första hus. Rekommenderar starkt att ta hjälp av Per på Svensk Fastighetsförmedling i Hallstahammar med din bostadsaffär.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Bästa ni! Jag tror att ni verkligen hittat rätt hem och det har varit så roligt att märka på er hur ni mer och mer uppskattade husets egenskaper under visningarna. Nu ska vi bara ro det sista i land på ett tryggt sätt! /Hälsningar Per Åhlberg

Håkan W
Centralt

Ett väldigt bra bemötande på alla sätt , allt gick smidigt från början och slutet

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Håkan! Jag tycker vi har haft ett perfekt samspel du och jag. Det är så roligt att du är nöjd! /Hälsningar Per Åhlberg

Pontus Å
Centralt

Mycket bra bemött av mäklaren. Detta är min första bostad jag köper och med det var det väldigt mycket information och saker att tänka på. Mäklaren tog det lugnt och metodiskt och har förklarat varje steg på vägen. Jag är inte annat än nöjd mycket bra service.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Bästa Pontus! Jag hoppades verkligen att du/ni skulle känna som du beskriver. Det är en toppen skön känsla för mig. Nu ska vi se till att resten av vägen blir minst lika bra. / Hälsningar Per Åhlberg

Annie H
Hallstahammar

Trevligt,proffsigt,värdefulla råd, kunnig om området. Allt gick över förväntat bra!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej Annie! Det är extra roligt att få förmedla en sådan fin och välskött lägenhet. Dessutom blev ju köparen godkänd i ilfart vilket tyder på en bra och välorganiserad förening. Vi ses lite innan tillträdet! Mvh Anna

Marica L
Hallstahammar

Mycket nöjd med Anna som hjälpte oss att hitta vårat hem. Otroligt jordnära, trevlig och kunnig. Gick igenom allt med oss som är första gångs köpare. Rekommenderar henne verkligen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack för de värmande orden. Jag är glad att ni nu, efter långt sökande, äntligen hittat rätt! Vi ses lite senare! Mvh Anna K

Jonas J
Hallstahammar

Väldigt nöjd över ett professionellt bemötande och den hänsyn och respekt som visades i en, för oss, jobbig situation. Jag är också väldigt glad över att objektet kunde matchas mot en köpare istället för att gå igenom en budgivning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej Jonas! Det var roligt att du kände dig lyssnad på, det är (ett av) mina mål. Vi ses snart! Mvh Anna

Tommy L
Hallstahammar

Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd med hela processen från värdering till försäljning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej Tommy! Det var roligt att du är nöjd! Nu har vi bara slutspurten med tillträdet kvar, vi ses då! Mvh Anna

Maria V
Tuna

Professionell, kunnig och trevlig mäklare som fick bostadsrätten såld väldigt snabbt trots skakig marknad. Rekommenderas varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Maria, fina ord som jag är tacksam för. Vi ses lite senare vid tillträdet! Mvh Anna

Chelsie L
Lövboås

Snabba svar, trevlig och bemötande. Våra förväntningar har har mötts på alla plan. Vi upplevde Per som en genuin mäklare som gjorde allt för att alla skulle vara nöjda. Honom skulle vi anlita/ köpa av igen!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Chelsie ochh Jimmy! Vi kämpade oss fram tillsammans och till slut blev allt som de skulle. Tack för orden och vårt fina samarbete in i kaklet!

Ilkka N
Lövboås

Snabbt och smidigt trevlig personal

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Vad härligt att du/ni tycker att allt flöt på smidigt, och vem vill inte ha en snabb affär ;) Vi ses till tillträdet/Per, Anna och Anna

Thomas S
Hallstahammar

Mycket bra och trevliga tillmötesgående

Tack Thomas! Jag kan säga detsamma om er! Vi ses efter semestern! Mvh Anna

Lena S
Hallstahammar

Har blivit mycket väl bemött av mäklare. Hon hjälpte på alla sätt, snabbt o smidigt, svarade på alla frågor och det va många. Ett stort tack från Thomas o Lena Södergran

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack ska ni ha! Så roligt att vi kunde hitta en lägenhet till er på kort varsel! Ha nu en härlig semester så ses vi i januari! Mvh Anna

Martina W
Centralt

Jag upplevde bemötandet oprofessionellt då mäklaren inte höll en professionell ton genom våra samtal. Denne sa bland annat "skit också" på ett besvärat sätt när vi skulle boka tid för kontraktskrivning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej Martina! Det är mycket tråkigt att du fått den upplevelsen. Jag tar till mig av din kritik och kommer att jobba för att bli bättre. Tack för att du är ärlig och rättfram. Med vänlig hälsning Anna

Moa J
Centralt

Tog tid att få lägenheten såld, men alltid ett toppenjobb från mäklaren. Professionellt och bra bemötande, alltid! Lösningsorienterade och en positiv syn och ”framåtanda”.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Hej Moa!Tack snälla du för uppskattande ord och att du trodde på oss fram tills vi var i mål! Vi ger aldrig upp vet du!

Magnus L
Trollebo

Helt enligt förväntan. Proffsigt och säkert. Helnöjd!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Magnus! Det gläder mig att ni är nöjda! Vi hörs av lite närmare tillträdet. Mvh Anna

Julia A
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar
Lantligt - Ekeby

Mäklaren Anna kunde mycket om själva huset vi köpte. Under visningen kunde hon svara på allt. Det uppskattas.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Julia! Så roligt att du får komma till "dina drömmars hus", vi hörs vidare! Mvh Anna

Anita O
Hallstahammar

Bra bemötande och information. Mäklaren är trevlig och ger bra service.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Anita! Så härligt att vi har hittat ett hus som du gillar! Vi ses senare! Mvh Anna

Ove L
Hallstahammar

Allt sköttes på ett väldigt bra sätt och vi är nöjda med mäklarens arbete.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack för att du tog dig tid att svara här och välkomna hem! Hoppas resan blev fin! Vi ses lite senare vid tillträdet. Mvh Anna

Kamal R
Hallstahammar

Mycket trevligt, hjälpsam ! Speciellt Anna Kallsäby!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack Kamal! Härligt att du hittat "ditt" hus! Vi hörs lite senare inför tillträdet. Mvh Anna K

Pirjo H
Hallstahammar

Jag har blivit bemöt och fått hjälp på ett fantastiskt sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Tack, jag är glad att du blev nöjd! Nu ser vi fram mot att ses en gång till, vid tillträdet! Mvh Anna

Lena H
Hallstahammar

Vi visste att vi valde en mäklare vi skulle trivas med. Hon är tydlig och uppmuntrande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hallstahammar

Det var roligt att du uppfattade mig så! Jag trivdes bra med er också ska du veta. Tack!/Anna K