Henrik Hansson
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är variationen i yrket och såklart att få hjälpa säljare och köpare i en av de viktigaste affärerna i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har viljan att lyckas och hitta den bästa lösningen får båda parter.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden vill jag helst vara med min familj, träna och umgås med vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Den bor jag redan i - en 20-tals villa i centrala Halmstad. Läs mer

Läs vad 42 Läs vad Henrik Hansson

• Torbjörn M skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-07-06

Pålitlig, genuin och trygg. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Annika A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-06-28

Sålt bostad ! Fantastiskt bemötande av en mycket proffsig mäklare.Han kändes lugn och pålitlig . Han upplevdes ärlig.seriös fanns alltid tillgänglig när jag behövde fråga något .Han var verkligen toppen !! Läs mer
    2019-06-28 Henrik H svarar Annika A
    Tack själv Annika för en trevlig kontakt och att du uppskatt mitt arbetsätt. Vi hörs framöver Mvh Henrik Hansson Svenskfast
  • Kristian A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-20

Tryggt intryck vilket kändes bra vid ett så viktigt köp som hus. Läs mer
    2019-03-20 Henrik H svarar Kristian A
    Känns bra att du uppskattar mitt arbetssätt Kristian. Tack för att du har tagit dig tid att svara och Stort GRATTIS till din fina bostad. // Henrik
  • Maria Elisabeth L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-18

vi har sålt en villa. Fått mycket bra och personligt bemötande av mäklaren. Vi har som par separerat och det är då mycket känslor inblandade vid en husaffär. Tycker att mäklaren haft mycket stor förståelse för vår privata situation och hanterat den mycket respektfullt. Vi är överlag mycket nöjda med mäklaren. Det gick smidigt och bra och han bemötte alla frågor bra. Läs mer
    2019-03-20 Henrik H svarar Maria Elisabeth L
    Stort tack själva och förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi hörs framöver // Bästa hälsningar Henrik
  • Janne O
    Janne O skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-01-30

Hejsan!
    Fick väldigt bra service.
    Henrik gjorde det mycket bra och enkelt för mig som säljare.
    Han skapade ett mycket gott intryck och förtroende.
    Så himla nöjd.
    Kunde inte fått någon bättre.
    /Janne😃😃😃😃😃 Läs mer
    2019-01-30 Henrik H svarar Janne O
    Härligt att höra att du nöjd och tack för ett bra lagarbete Janne // Henrik Hansson Svensk Fastighetsförmedling
  • Daniel I
    Daniel I skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-12-02

Hej,jag köpte själv det aktuella huset för 11 år sedan och har aldrig mött en bättre och ärligare mäklare än Henrik.
    Han har alltid sett till allas bästa och varit väldigt duktig vid visningar och annat Läs mer
    2018-12-03 Henrik H svarar Daniel I
    Vilket härligt omdöme :) Stort TACK Daniel för att du uppskattar mitt arbetssätt. // Henrik
  • Bengt J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-11-15

En bostadsrätt med en bra layout
    Enligt mig med bra förvaring.
    Jag den kommer att passa mig.
    Både mäklaren och säljarna var trevliga och det funkade perfekt.
    Sedan får vi se när jag flyttat in
    Tror det blir bra. Läs mer
    2018-11-16 Henrik H svarar Bengt J
    Tack Bengt! Övertygad att du kommer trivas. Vi hörs framöver Mvh // Henrik Hansson
  • Maria L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-09

Saklig information om villan vi köpte. Affären har gått smidigt. Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Henrik H svarar Maria L
    Hej Maria! Härligt att ni känner er trygga med affären och att ni har erhållit bra information - Varudeklarerade hus ger också en trygghet för alla parter. Vi hörs framöver // Henrik
  • Lars D skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-04

Henrik har sålt vår sommarstuga.
    Mycket bra lugn och saklig.
    Allt har fungerat bra .
    Vi är mycket nöjda.
    Eva & Lars Davidsson Läs mer
    2018-10-05 Henrik H svarar Lars D
    Tack själva för en trevlig kontakt och för ert fina omdöme. Vi hörs framöver // Henrik
  • Monica A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-02

Köpt mindre villa.
    Väldigt väl bemött o mycket hjälpsam.
    Mötte upp oss med nyckel till villan trots helg.
    Bara positivt så här långt . Läs mer
    2018-10-03 Henrik H svarar Monica A
    Tack själva för en trevlig kontakt och så hörs vi framöver. // Henrik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson