Henrik Hansson
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är variationen i yrket och såklart att få hjälpa säljare och köpare i en av de viktigaste affärerna i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har viljan att lyckas och hitta den bästa lösningen får båda parter.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden vill jag helst vara med min familj, träna och umgås med vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Den bor jag redan i - en 20-tals villa i centrala Halmstad. Läs mer

Läs vad 37 kunder tycker om Henrik Hansson

• Daniel I
    Daniel I skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej,jag köpte själv det aktuella huset för 11 år sedan och har aldrig mött en bättre och ärligare mäklare än Henrik.
    Han har alltid sett till allas bästa och varit väldigt duktig vid visningar och annat Läs mer
    2018-12-03 Henrik H svarar Daniel I
    Vilket härligt omdöme :) Stort TACK Daniel för att du uppskattar mitt arbetssätt. // Henrik
  • Bengt J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En bostadsrätt med en bra layout
    Enligt mig med bra förvaring.
    Jag den kommer att passa mig.
    Både mäklaren och säljarna var trevliga och det funkade perfekt.
    Sedan får vi se när jag flyttat in
    Tror det blir bra. Läs mer
    2018-11-16 Henrik H svarar Bengt J
    Tack Bengt! Övertygad att du kommer trivas. Vi hörs framöver Mvh // Henrik Hansson
  • Maria L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Saklig information om villan vi köpte. Affären har gått smidigt. Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Henrik H svarar Maria L
    Hej Maria! Härligt att ni känner er trygga med affären och att ni har erhållit bra information - Varudeklarerade hus ger också en trygghet för alla parter. Vi hörs framöver // Henrik
  • Lars D skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik har sålt vår sommarstuga.
    Mycket bra lugn och saklig.
    Allt har fungerat bra .
    Vi är mycket nöjda.
    Eva & Lars Davidsson Läs mer
    2018-10-05 Henrik H svarar Lars D
    Tack själva för en trevlig kontakt och för ert fina omdöme. Vi hörs framöver // Henrik
  • Monica A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt mindre villa.
    Väldigt väl bemött o mycket hjälpsam.
    Mötte upp oss med nyckel till villan trots helg.
    Bara positivt så här långt . Läs mer
    2018-10-03 Henrik H svarar Monica A
    Tack själva för en trevlig kontakt och så hörs vi framöver. // Henrik
  • Stefan G skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt ett fritidshus.
    Bra och korrekt uppträdande.
    Försälja huset med ärlighet, både mot oss och köpare.
    Snabbt, Ärligt och korrekt. Läs mer
    2018-09-21 Henrik H svarar Stefan G
    Tack själv Stefan för en trevlig kontakt och det är precis så jag vill bli uppfattad som mäklare. Mvh Henrik Hansson
  • János K skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte ett hus i Trönninge
    Mäklaren är bäst i hela världen!!! Han var hjälpsam Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar János K
    Tack Janos! Glad för er skull att ni äntligen hittade ert boende. Stort lycka till / Henrik
  • Bodil S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt ett hus i snöstorp! Och köpt en bostadsrätt på vallås. Har haft en mycket bra mäklare, som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar Bodil S
    Tack Bodil och lycka till med ditt nya boende / Henrik
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hus Söndrum
    Mäklaren: lugnt och sansat intryck
    Förtroendeingivande Läs mer
    2018-09-10 Henrik H svarar Joakim N
    Tack Joakim och för de fina orden. Ses snart / Henrik
  • Roland J
    Roland J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket professionell och trevlig. Hjälper till med allt för försäljningen. All heder åt Henrik. Läs mer
    2018-06-04 Henrik H svarar Roland J
    Tack för den fina orden Roland och för en trevlig kontakt. Vi hörs framöver vad gäller skatteuträkningen. Trevlig sommar / Henrik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson