Jörgen Ivarsson

Läs vad 9 Läs vad Jörgen Ivarsson

• Damir B
    Damir B skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-25

En trevlig och korrekt mäklare som lägger mycket tid och möda på att säljaren får bästa möjliga resultat. Ringer ofta för att säkerställa med säljaren så det inte blir fel. Högsta betyg för Jörgen för hans engagemang i affären.😊 Läs mer
  • Tishco D
    Tishco D skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-23

Hej för svensk fastighetsförmedling och jorgen Ivarsson mycket mycket trevlig säljare o känns väldigt säkert o trevlig man gjort affär med honom första gångar träffade honom utan för huset som jag köpt nu första presentation känns man kände honom länge väldigt trevlig o snäll jag o min familj tackar honom för allt hjälp Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-19

Jörgen har sålt vårt hus på Gustavsfält.
    Vi har fått mycket trevligt bemötande och haft bra kontakt med uppdateringar hele vägen från start till slut med försäljningen. Läs mer
  • Inga L skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-11-21

Jörgen Ivarsson får det högsta betyget av mig, en mycket nöjd kund. Kommer att föreslå till mina vänner, som vill sälja sitt hus, att Jörgen är trevlig, duktig och absolut den bäste mäklare de kan få.
    Med vänliga hälsningar från
    Inga Lindén
    Getinge Läs mer
  • Magnus C skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-15

Kunnig,trevlig, o noggrann en bra mäklare Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-08

Sålt villa med hjälp av Jörgen Ivarsson på Svensk fastighetsförmedling i Halmstad. Fick ett väldigt bra första intryck av Jörgen som sedan visade sig vara helt rätt. Bra bemötande och kunnig i sitt agerande. Trevlig, ärlig och enkel i sitt agerande. Engagerad och lätt att få tag på samtidigt som man fick info konstant om vad som hände i försäljningen. Våra förväntningar infriades till fullo. Sammanfattat så kan vi inte vara mer nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-08 Jörgen I svarar Mikael B
    Tusen tack för de fina orden Mikael!
    Det var en ära att hjälpa till med er försäljning och lycka till med ert nya boende i Holm.

• Ulf E
    Ulf E skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-07

Köp av villa
    Mycket proffsigt redan vid första kontakten,våra förväntningar var stora då vi var gröna på att köpa hus,och dem uppfylldes med råge.
    Kände oss trygga i vårat hus köp. Läs mer
    2018-10-08 Jörgen I svarar Ulf E
    Tusen tack för de fina orden Ulf!
    Lycka till med ert nya boende på Reinholdsgatan.

• Pernilla C
    Pernilla C skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-09-29

Jörgen Ivarsson har med sitt lugn, sin proffessionalitet och sin kunskap hjälpt oss med försäljning av vårt hus och köp av ett nytt boende till mycket stor belåtenhet!! Supernöjda! Läs mer
    2018-10-22 Jörgen I svarar Pernilla C
    Tusen tack för de fina omdömena Pernilla!!
    Det var en ära att hjälpa till med försäljningen av ert hus.

Pernilla C gillar detta
  • Yvonne L
    Yvonne L skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-09-12

Jörgen var kanon i alla avseenden. Han hjälpte oss att sälja vårt hus. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson