Karin Isaksson

Läs vad 56 Läs vad Karin Isaksson

• Sophie V
    Sophie V skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-02-03

Vi sålde precis en villa med hjälp av Karin (har köpt och sålt med hennes hjälp innan med) och vi är så nöjda! Hon är duktig, professionell, hjälpsam, lyhörd, kunnig, trygg och lättsam! Kan varmt rekommendera henne vid försäljning av bostad! Läs mer
    2019-02-04 Karin I svarar Sophie V
    Jag är så glad att jag fick förtroendet än en gång. STORT TACK! Kram Karin
  • Malin A
    Malin A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-11-22

Jag har haft tur och köpa en bostadsrättslgh med 2 rok, på 66m2.
    Min fastighetsmäklare var Karin Isaksson, hon bemötte mig väldigt bra genom att personligen ringa upp mig innan visning, detta för att kolla om fortsatt intresse fanns kvar för lgh. Men även också att tiden stämde inför visningen som jag bokat på nätet. På visningen bemötte hon mig bra, hälsade mig välkommen och gav mig broschyrer med bilder på lgh, objektsbeskrivning, juridisk info och bostadsvärdet. Sedan så berättade hon personligen om lgh och svarade på de frågor hon kunde. De frågor hon inte kunde svara på under visningen, kollade hon upp personligen och återkom med svaret på till mig. Jag hade inga förväntningar på visningen, detta pga. att detta var min första visning någonsin! Tyvärr så stämde inte riktigt planritningen med verkligheten men stod klart och tydligt att avvikelse kunde förekomma vilket var ett stort plus. Vid budgivning så ringde hon personligen upp flera ggr under dagen/ dagarna för att meddela bl.a när säljaren behövde bli av med lgh och ungefär när budgivningen kunde sluta men att avvikelser kunde förekomma. Karin Isaksson var en bra fastighetsmäklare som jag varit väldigt trygg med, från början till avslut av lgh köpet. Läs mer
    2018-11-23 Karin Isaksson svarar Malin A
    Känns jättebra att du uppskattar mitt arbetssätt Malin. Stort TACK för att du har tagit dig tid att svara och Stort GRATTIS till din fina bostad! Kram Karin
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-20

Vi har sålt våran bostadsrätt. vi hade ingen tidigare erfarenhet av köp/sälj, så förväntningarna på våran mäklare var stor. alla förväntningar uppfylldes med råge, utan våran proffsiga mäklare så hade vi kanske tvekat.
    Att anlita Svensk Fastighetsförmedling var ett självklart val. Läs mer
    2018-10-22 Karin Isaksson svarar Ulf E
    Jag är så glad att jag har fått hjälpa till och så glad för ert nya fina hem. Stort Grattis och stort Tack! Kram Karin
  • Pernilla B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-09-30

Sålde vår villa med hjälp av Karin. Fick proffsig hjälp och resultatet blev över förväntan Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Pernilla B
    Tack så jätte mycket! Grattis i förskott :) Kram Karin
  • Anne S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-09-28

Köp av bostadsrätt i ett av stadens bästa lägen. Saklig och noggrann mäklare med hög servicekänsla. Alltid nära till ett leende! Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Anne S
    Stort Grattis till ditt nya fina hem. Jag är väldigt glad över omdömet. Tack och kram! Karin
  • Lars B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-09-28

Sammanfattning,välj Karin, proffsig Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Lars B
    STORT Tack för ett roligt samarbete och rekommendationen! Kram Karin
  • Gösta Boris K skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-07-05

Mäklaren har varit trevlig i sitt sätt mot mig som ombud och säljaren.
    Försäljningen av fastigheten har gått smidigt och vi har haft en bra dialog
    Karin kan rekommenderas Läs mer
    2018-08-15 Karin Isaksson svarar Gösta Boris K
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Sköt om er! Kram Karin
  • Johan W skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-06-26

Jag har sålt en villa.
    Jag blev bemött med professionalism och engagemang.
    Jag fick fortlöpande rapporter från försäljningen.
    Jag blev rekommenderad hjälp med styling av mitt hem och där hade jag gärna sett ett större urval alternativt proffsigare arbete Läs mer
    2018-06-27 Karin I svarar Johan W
    Tack Johan för ett roligt samarbete och för det fina omdömet. Vi tar till oss din synpunkt och förmedlar den vidare. Hopps du får en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • Linda N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-06-26

Snabba besked vid husköp! Ville hjälpa till med en kommande planlösning. Va kontaktbar under långhelg då det va midsommar;) Läs mer
    2018-06-27 Karin Isaksson svarar Linda N
    Så glad jag blir, stort tack för omdömet! Kram Karin
  • Brf T skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-06-22

Sålt en hyresrätt.
    Bemött på ett personligt sätt.
    Bra jobbat. Läs mer
    2018-06-25 Karin I svarar Brf T
    Stort tack för att jag fick vara med vid upplåtelsen av bostadsrätten. Alltid roligt att få jobba med er! Kram Karin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson