Karin Isaksson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2
302 32 Halmstad — Visa karta

Vad tror Karin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 54 kunder tycker om Karin Isaksson

• Ulf E
    Ulf E skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt våran bostadsrätt. vi hade ingen tidigare erfarenhet av köp/sälj, så förväntningarna på våran mäklare var stor. alla förväntningar uppfylldes med råge, utan våran proffsiga mäklare så hade vi kanske tvekat.
    Att anlita Svensk Fastighetsförmedling var ett självklart val. Läs mer
    2018-10-22 Karin Isaksson svarar Ulf E
    Jag är så glad att jag har fått hjälpa till och så glad för ert nya fina hem. Stort Grattis och stort Tack! Kram Karin
  • Pernilla B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde vår villa med hjälp av Karin. Fick proffsig hjälp och resultatet blev över förväntan Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Pernilla B
    Tack så jätte mycket! Grattis i förskott :) Kram Karin
  • Anne S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av bostadsrätt i ett av stadens bästa lägen. Saklig och noggrann mäklare med hög servicekänsla. Alltid nära till ett leende! Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Anne S
    Stort Grattis till ditt nya fina hem. Jag är väldigt glad över omdömet. Tack och kram! Karin
  • Lars B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sammanfattning,välj Karin, proffsig Läs mer
    2018-10-01 Karin Isaksson svarar Lars B
    STORT Tack för ett roligt samarbete och rekommendationen! Kram Karin
  • Gösta Boris K skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mäklaren har varit trevlig i sitt sätt mot mig som ombud och säljaren.
    Försäljningen av fastigheten har gått smidigt och vi har haft en bra dialog
    Karin kan rekommenderas Läs mer
    2018-08-15 Karin Isaksson svarar Gösta Boris K
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Sköt om er! Kram Karin
  • Johan W skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en villa.
    Jag blev bemött med professionalism och engagemang.
    Jag fick fortlöpande rapporter från försäljningen.
    Jag blev rekommenderad hjälp med styling av mitt hem och där hade jag gärna sett ett större urval alternativt proffsigare arbete Läs mer
    2018-06-27 Karin I svarar Johan W
    Tack Johan för ett roligt samarbete och för det fina omdömet. Vi tar till oss din synpunkt och förmedlar den vidare. Hopps du får en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • Linda N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Snabba besked vid husköp! Ville hjälpa till med en kommande planlösning. Va kontaktbar under långhelg då det va midsommar;) Läs mer
    2018-06-27 Karin Isaksson svarar Linda N
    Så glad jag blir, stort tack för omdömet! Kram Karin
  • Brf T skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en hyresrätt.
    Bemött på ett personligt sätt.
    Bra jobbat. Läs mer
    2018-06-25 Karin I svarar Brf T
    Stort tack för att jag fick vara med vid upplåtelsen av bostadsrätten. Alltid roligt att få jobba med er! Kram Karin
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde ett fritidshus utanför Halmstad. Jag är väldigt nöjd med Karin. Det är aldrig svårt att komma i kontakt med henne, hon gör ett proffsigt jobb i alla avseenden. Genom hela processen känns det tryggt. Läs mer
    2018-06-11 Karin I svarar Mimmi S
    Stort tack Mimmi, så glad att jag fick hjälpa till. Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • Joakim P skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpte hus och sålde lägenhet i samma veva och allt gick väldigt bra och smidigt! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-06-07 Karin I svarar Joakim P
    Så roligt att få samarbeta med er! Stort tack! Karin
  • Kristina A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi valde att träffa tre olika mäklar som skulle sälja vårt smultronställe, ett fritidshus i Tylösand.
    Vi fastnade för Karin direkt! Hon gav oss ett lugnt, kunnigt och proffesionellt intryck vilket hon har levt upp till under hela försäljnigsperioden.
    Tusen tack Karin!
    /Agrell Läs mer
    2018-04-04 Karin I svarar Kristina A
    Så otroligt glad för ert fina omdöme och att jag fick hjälpa er förmedla er fantastiska stuga. Stort tack! Kram Karin
  • Catharina M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en sommarbostad samägd med min bror, försäljning var inget vi ville men tvingade till. I denna svåra situation för oss, visade Karin stor empati och satte inte pengar och fakta i första rummet. När det sedan visade sig att hon hade rätt i sin bedömning av marknadsvärdet så är vårt betyg på Karin berömlig (=A).
    / Catharina Läs mer
    2018-03-22 Karin Isaksson svarar Catharina M
    Så glad att jag fick uppdraget. Stort, stort tack för det fina omdömet. Kram Karin
  • Erza B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Professionell, snabb, vänlig.. levde upp till våra förväntningar helt och hållet. Läs mer
    2018-02-26 Karin Isaksson svarar Erza B
    Så roligt att läsa! Stort, stort tack! Kram Karin
  • Mikael N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi blev väldigt trevligt bemötta. Det var första gången vi sålde hus och Karin gjorde det till en positiv upplevelse. Tack Läs mer
    2018-02-05 Karin Isaksson svarar Mikael N
    Så roligt! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa till! Kram Karin
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Är supernöjd med hur Karin hanterade mig som köpare och hela situationen vid köp av bostadsrätten! Kände mig trygg med henne som mäklare och hon gav alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Jan L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är en utmärkt mäklare . Gör sitt allra bästa för kunden. 👍 Läs mer
    2018-01-25 Karin Isaksson svarar Jan L
    Det är alltid ett nöje att få samarbeta med er! Stort tack för att jag har fått förtroendet igen! Kram Karin
  • Jan A
    Jan A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Altid ett bra bemötande, lugn och sansad.
    Proffsig och fantastikt trevlig att ha med att göra Läs mer
    2017-12-15 Karin Isaksson svarar Jan A
    Det är mitt omdöme om er också :) Stort, stort tack! Kram Karin
  • Zaman A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hon var glad och gav oss bästa råd. Samt var tidligt, nogran. Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Zaman A
    Vilket fint betyg. Stort tack! Kram Karin
  • Zeljko V skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Allt väl .................................................................................... Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Zeljko V
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Kram Karin
  • Göran A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi hade hjälp av Karin Isaksson när vi sålde vårt fritidshus. Karins långa erfarenhet och engagemang skapar stort förtroende. Hennes ambition och noggrannhet i framtagandet av annons och fotograferingen skapade stort intresse på webben och annonsen var en de mest besökta på Hemnet den aktuella veckan. Uppföljningen av intressenterna säkrade att det ganska snabbt kom till avslut i vår försäljning. Vi kan varmt rekommendera Karin. Läs mer
    2017-12-18 Karin Isaksson svarar Göran A
    Tack för ett fantastiskt fint omdöme! Stor kram! Karin
  • Malin A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin utförde sitt arbete utan några frågetecken. Höll bra kontakt med oss alla under tiden Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Malin A
    STORT TACK för återkopplingen och ett fint samarbete! Kram Karin
  • Gunvi B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag och min man tycker Karin ät toppen! Man känner igen oerhört bekväm med Karin som sin mäklare. Kan inte tänka mig någon annan! Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Gunvi B
    Så roligt att hör att ni är nöjda! Stort tack!!!!! Kram Karin
  • Per A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är duktig, påläst och positiv på behagligt sätt.
    Hon verkar kunna marknaden med god insikt om vad som gäller. Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Per A
    Tusen tack för att ni tog er tid och lämnade ert fina omdöme om mig, det värmer verkligen. Hoppas allt är bra med er. Kram Karin
  • Yvonne M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Efter att besökt några mäklare i Hmstd valde vi Karin pga hennes bemötande, angagemang, professionalism och sociala kompetens. Guldstjärna till henne. Läs mer
    2017-12-11 Karin Isaksson svarar Yvonne M
    Vilket fantastiskt omdöme, ni gör mig så glad. Stort tack igen för att jag fick hjälpa till! Kram Karin
  • Bodil Gunilla F skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ett mkt proffsigt bemötande och agerande i hela processen. STORT tack! Läs mer
    2017-11-17 Karin Isaksson svarar Bodil Gunilla F
    TACK snälla Bodil! Jag är så glad att jag fick vara med på resan. Kram Karin
  • Gösta M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kunnig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med affären. Läs mer
    2017-11-17 Karin Isaksson svarar Gösta M
    Vad roligt att läsa. Stort TACK och stor kram! Karin
  • Roger P skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ja fick ett jättebra bemötande av Karin när vi träffade henne jag rekommendera henne gärna till andra Läs mer
    2017-11-17 Karin Isaksson svarar Roger P
    Det var ett nöje att träffa er och få hjälpa till! Är så glad att ni ville lämna ett omdöme här. Stort tack och kram! Karin
  • Jonas L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Den va bra, inga konstigheter. Fick svar på det jag önskade och bostadsrätten jag var ute efter! Läs mer
    2017-11-08 Karin Isaksson svarar Jonas L
    Kul att få hjälpa till! Jag hoppas du stormtrivs! Tack och kram Karin
  • Anna S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi är mycket nöjda med Karin Isaksson. Hon skötte försäljningen på allra bästa sätt. Läs mer
    2017-11-14 Karin Isaksson svarar Anna S
    Jag tackar för ett mycket roligt och bra samarbete! Och stort tack för omdömet här! Kram Karin
  • Ola A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin gav ett utmärkt bemötande och hon levde upp till mina förväntningar och mer därtill Läs mer
    2017-11-13 Karin Isaksson svarar Ola A
    Så kul Ola att du är nöjd. Jag är glad att jag fick hjälpa till. Stort tack och kram! Karin
  • Karl-anders J skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket professionell. Varm och öppen i kontakten utan att vara distanslös. Ingav stort förtroende. Stödjande under hela processen. Läs mer
    2017-11-08 Karin Isaksson svarar Karl-anders J
    Stort tack för otroligt fin feedback. Hälsa alla! Kram Karin
  • Cecilia A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har blivit mycket väl bemött av Karin. Hon har varit lätt att nå och jag har fått svar på mina frågor. Jag anser att Karin är pålitlig och seriös.
    Karin lever mycket väl upp till mina förväntningar och vi kunde inte haft en bättre mäklare ! Läs mer
    2017-11-08 Karin Isaksson svarar Cecilia A
    Så väldigt roligt att läsa. Jag är så glad att jag fick hjälpa till. Tack och stor kram! Karin
  • Håkan K skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket tillmötesgående och seriös! Kan varmt rekomedera henne Läs mer
    2017-11-08 Karin Isaksson svarar Håkan K
    Roligt att jag fick vara med, stort tack för det och det fina omdömet! Vi ses hoppas jag! Kram Karin
  • Christer E skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Toppen hängiven trevlig serviceinriktad o trevlig Läs mer
    2017-11-08 Karin Isaksson svarar Christer E
    Tusen tack Christer för att du tog dig tid att svara. Betyder mycket för mig. Kram Karin
  • Jerry R skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Professionell, tillgänglig och trevlig. Vi är mycket nöjda med hela processen. Läs mer
    2017-11-08 Karin Isaksson svarar Jerry R
    Så roligt att läsa! Jag tackar så jättemycket för det fina omdömet och att jag har fått vara med! Kram Karin
  • Valmir A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt nyproduk. och fram tills idag den 17/10 så har det inte varit några som helst konstigheter. Inflyttning kvartal 2, 2018. Karin är tillgänglig och man får snabbt svar ifall det är något som är oklart. Bra service! Vi vill även skicka med ett plus till Olivia och Pugh som också har varit med på resan sedan start. Valle & Anna Läs mer
    2017-11-08 Karin Isaksson svarar Valmir A
    Tack snälla för ert fina svar! Vi hörs snart igen! Kram Karin
  • Lennart J skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi fick ett mycket bra bemötande och våra förväntningar infriades till 100%.
    Karin är ett proffs och dessutom en synnerligen trevlig person, som det är lätt att tycka om. Läs mer
    2017-11-06 Karin Isaksson svarar Lennart J
    Tack för ett mycket fint samarbete och fantastiskt omdöme! Kram Karin
  • Lena N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket proffsig och erfaren. Varmt rekommenderad Läs mer
    2017-10-31 Karin Isaksson svarar Lena N
    Stort tack Lena för det jättefina omdömet! Kram Karin
  • Johan I skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Super duper. Seriös ut i fingerspetsarna och trevlig med fötterna på jorden. Varm rekomendera Läs mer
    2017-10-31 Karin Isaksson svarar Johan I
    Så glad jag blir. Stort tack Johan! Hoppas allt är bra med dig. Kram Karin
  • Johan H skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Efter en tidigare mindre lyckad upplevelse av mäklare i Halmstad kontaktade jag Karin på Svensk Fast i hopp om bättre service, och fick hjälp i världsklass!
    Trevlig, kunnig, effektiv och rakt på sak mot mig och kund.
    Svarar snabbt och har varit mycket smidig att ha att göra med, något jag verkligen uppskattar. Bra jobbat Karin ! Läs mer
    2017-10-25 Karin Isaksson svarar Johan H
    Tack Johan! Ditt fina omdöme betyder mycket för mig. Tack för att jag fick förtroendet! Kram Karin
  • Patrik L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag tycker att Karin skötte jobbet utmärkt, kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-10-25 Karin Isaksson svarar Patrik L
    Det värmer! Tack så jätte mycket! Hoppas allt är väl med dig! Kram Karin
  • Britt-marie E skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Proffs ut i fingerspetsarn.
    Alltid rak i sina svar och inga konstigheter. Läs mer
    2017-10-25 Karin Isaksson svarar Britt-marie E
    Så otroligt glad för detta. Stort tack!! Kram Karin
  • Malin J skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Aldrig några problem, hjälpsam och positiv. Läs mer
    2017-10-25 Karin Isaksson svarar Malin J
    Tusen tack för det fina omdömet!! Stor kram Karin
  • Jonas J skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hon är bra
    Märks att hon har varit med ett tag. Läs mer
    2017-10-25 Karin Isaksson svarar Jonas J
    Tack så mycket Jonas! Jag hoppas ni kommer stormtrivas! Kram Karin
  • Moza R
    Moza R skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har både köpt och sålt med Karin Isaksson och vi har varit supernöjda med henne båda gångerna. Hon är välkomnande omhändertagande och mån om sina kunder. Henne rekommenderar vi starkt! Läs mer
    2017-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Moza R
    Jag är så glad för att jag har fått hjälpa er, nöjet är mitt! Stort tack! Vi ses! Kram Karin
  • Clas A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Proffsigt bemötande av en erfaren mäklare.
    Känns tryckt att ha tillgång till så mycket rutinen vid en försäljning. Läs mer
    2017-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Clas A
    Så otroligt glad för ditt omdöme Clas. Stort tack för att jag fick förtroendet! Kram Karin
  • Siv-Inger L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin Isaksson är en mycket professionell mäklare som ger snabb återkoppling. Hon är inte bara kunnig i sitt arbete utan dessutom tjänstvillig och trevlig att samarbeta med. Vi rekommenderar henne å det varmaste! Läs mer
    2017-06-22 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Siv-Inger L
    Ord som verkligen värmer, tusen tack! Det har varit ett jätteroligt samarbete! Önskar er alla en riktigt skön sommar! Karin
  • Jag kan rekommendera Karin på det allra varmaste!! Verkligen behaglig att ha och göra med. Proffsig, noggrann och mycket kunnig.

Hälsningar
    Marianne Läs mer
    2017-05-29 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva-Britt Marianne N
    Stort, stort tack för rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • Gun W skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är en mäklare i toppklass.Hon är mycket kunnig i sitt arbete samt tjänstvillig o trevlig. Vi rekommenderar henne varmt och kommer att anlita henne igen Läs mer
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Gun W
    TUSEN TACK! Det var jätte roligt att få hjälpa till och ser framemot att träffa er! Karin
  • Andreas P skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin är en grym mäklare som verkligen fokuserar på köparens och säljarens intresse. Vi har både köpt och sålt via henne och hon levererar alltid. Ger 110% och återkopplar i allt från smått till stort.. Läs mer
    2017-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Andreas P
    Så glad att jag har fått hjälpa er! Stort TACK och lycka till i ert nya hus! Kram Karin
Karin Isaksson
Henrik Hansson