Lovisa Ljung
en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2
302 32 Halmstad — Visa karta

Vad tror Lovisa att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Lovisa Ljung

• Lars A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde en lägenhet centralt i Halmstad. Fick mycket bra hjälp av mäklaren. Utmärkt presentation av lägenheten, bra och kontinuerlig information till mig som säljare. Klart nöjd med pris och genomförande av affären med köparen. Läs mer
    2018-07-09 Lovisa L svarar Lars A
    Tack så mycket för detta fina omdöme, Lars! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med en smidig och lyckad försäljning. Ha en underbar sommar så ses vi säkert igen framöver! Varma hälsningar / Lovisa
  • Cissi F
    Cissi F skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack Lovisa för ditt goda bemötande och proffsiga arbete du gjorde när du sålde vår bostad.
    Vi litade till hundra procent på dej att du skulle fixa det trots tidsbrist
    Kan varmt rekommenderar dej till andra Läs mer
    2018-05-23 Lovisa L svarar Cissi F
    Tusen tack för förtroendet och den fina rekommendationen Cecilia och Ronny! Det har varit ett nöje att få hjälpa er både i köp- och säljprocessen och hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende. Vi ses snart igen! Varma hälsningar /Lovisa
  • Bengt H skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt en lägenhet. Vi fick hjälp av Lovisa ljung vilket hon skötte provsigt mycket trevlig duktig o punktlig. Vi anlitade svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-05-22 Lovisa L svarar Bengt H
    Stort tack för det fina omdömet Bengt! Varma hälsningar /Lovisa
  • Oliver A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Snabbt och bra och inga konstigheter! Läs mer
    2018-05-22 Lovisa L svarar Oliver A
    Tack så mycket för omdömet Oliver! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende. Varma hälsningar /Lovisa
  • Lisbeth S skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet och sålt en. Lovisa Ljung har varit fantastisk. Hållt mig underrättad om läget hela tiden och jag har känt mig så trygg för det att hon är så proffsig och kunnig. Kunde inte varit bättre. Jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Tack. Läs mer
    2018-04-24 Lovisa L svarar Lisbeth S
    Vilket otroligt fint omdöme! Tusen tack för rekommendationen, Lisbeth. Det värmer verkligen att höra att du är så nöjd med både köp- och säljprocessen genom mig. Jag hoppas att du ska trivas utmärkt i din nya bostad och att vi ses igen framöver! Varma hälsningar /Lovisa
  • Patric A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    I samband med vårt köp av en bostadsrätt, blev vi exemplariskt bemötta och fick alla våra ställda förväntningar infriade.
    Det blev därför en väldigt lugn och trygg bostadsaffär. Läs mer
    2018-04-20 Lovisa L svarar Patric A
    Stort tack för det otroligt fina omdömet, Patric! Det glädjer mig att ni har känt er trygga när ni har köpt en bostad genom mig. Ni kan alltid höra av er vid frågor. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem och att vi håller kontakten framöver. Många varma hälsningar! /Lovisa
  • Daniel P skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket nöjd med allt! Prisvärt och proffsigt genomfört genom hela säljprocessen. Läs mer
    2018-03-26 Lovisa L svarar Daniel P
    Tack för det mycket fina omdömet och för förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet! Jag hoppas jag får äran att hjälpa dig igen framöver. Varma hälsningar / Lovisa
  • Patrick L skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lovisa har varit tillgänglig och svarat på alla frågor som vi haft på ett snabbt och professionellt sätt.
    Jag skulle rekommendera henne till alla som ska köpa/sälj fastigheter. Läs mer
    2018-03-05 Lovisa L svarar Patrick L
    Tusen tack för er fina rekommendation, Patrik! Det har varit ett nöje att få förmedla ert underbara hus. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende och att jag får äran att hjälpa er även i framtiden. Många varma hälsningar /Lovisa
  • Michael P skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lägenheten såldes snabbt och jag är jättenöjd.
    Mäklaren var bra. Tack så mycket. Jag kommer rekommendera Lovisa som mäklare till vänner som tänker sälja. Läs mer
    2018-01-18 Lovisa L svarar Michael P
    Stort TACK för rekommendationen och förtroendet, Michael!
  • Anne R
    Anne R skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En snabb, framgångsrik och proffsigt skött försäljning på en skakig marknad bevisar att Lovisa fixar allt. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2017-11-06 Lovisa L svarar Anne R
    Stort stort TACK för rekommendationen och dina fina ord Anne! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig under hela processen. Jag hoppas att flytten till din nya bostad ska gå smidigt och att vi ses snart igen! Med vänliga hälsningar /Lovisa
  • Micael S skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Korrekt och påläst på frågor samt trevligt bemötande Läs mer
    2017-10-23 Lovisa L svarar Micael S
    Stort tack för rekommendationen, Micael! MVH Lovisa
  • Hans-erik J skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Bra bemötande alla bra pålästa bra information kunde se lägenheten två gånger i lungt och stilla affären inte riktigt klar men inget negativt har dykt upp Hasse Läs mer
    2017-10-23 Lovisa L svarar Hans-erik J
    Tack så mycket för omdömet, Hans-Erik! MVH Lovisa
  • Christer B skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    + Korrekt, noggrann, trevlig, lätt att få tag i, tydlig dokumentation, hjälpsam. (Vilket iofs är en självklarhet när man är säljare.) Men bättre än många andra vi mött.

- i mina ögon ett rejält underpris som utgångspris. En bra bit under vad som kändes rimligt. Vilket jag påtalade. Läs mer
    2017-10-23 Lovisa L svarar Christer B
    Tack för ditt omdöme Christer! Utgångspriset satte vi utifrån slutpriserna på tidigare sålda lägenheter i föreningen. I detta fall hamnade slutpriset på en nivå vi aldrig tidigare har sett. Jag hoppas att Felix ska trivas bra i sin nya lägenhet! MVH Lovisa
  • Rasmus C skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kompetent och hjälpsam
    Glad och trevlig
    Possitiv och hjälpa

Förklarat och varit där vid hela auctionen Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Rasmus C
    Stort TACK för omdömet, Rasmus! :) Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet och att vi ses snart igen. MVH Lovisa
  • Brita N skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ett trevligt och seriöst bemötande. Infriade mina förväntningar. Skulle gärna rekommendera henne till andra som vill sälja. Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Brita N
    Tack för rekommendationen och ditt fina omdöme, Brita! Jag hoppas att jag får hjälpa er även i framtiden. Vänliga hälsningar /Lovisa
  • Hanna M skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi är supernöjda med Lovisa, hon har varit trevlig och professionell. Det kändes tryggt att jobba med henne genom hela sälj-processen. Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Hanna M
    TACK för omdömet och ert förtroende, Hanna! Jag hoppas ni trivs i ert nya hus och att vi ses igen i framtiden. Många varma hälsningar /Lovisa
  • Camilla I skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi fick ett bra bemötande och Lovisa var väldigt serviceminded. Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Camilla I
    Tack så mycket Camilla! Jag hoppas ni ska trivas i er stuga i många år :) MVH Lovisa
  • Gert M skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt bemötande och kunnig.Fick bra förslag på att göra lägenheten attraktiv. Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Gert M
    Tack för det fina omdömet och ert förtroende, Gert! MVH Lovisa
  • Martin H skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lovisa bemötte oss på ett trevligt och professionellt vis. Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Martin H
    Tack så mycket, Martin! Lycka till med ert nya hus och hoppas att ni ska trivas länge! MVH Lovisa
  • Lotta H skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lovisa var en mycket bra mäklare och hjälpte oss på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Lotta H
    Stort tack för ditt omdöme, Lotta! Jag hoppas att vi ses igen! Varma hälsningar /Lovisa
  • Duaa A skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket duktig på att förklara köpprocessen och berätta om olika viktiga begrepp inom det särskilt om man är ny inom köpvärlden så hjälper detta mycket. Mycket trevlig och samarbetsvillig. Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Duaa A
    Stort tack för dina fina ord! Det gläder mig att ni känner er väl omhändertagna som köpare. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet! Varma hälsningar /Lovisa
  • David W skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag upplever att Lovisa tog jobbet på största allvar, att hon svarade snabbt och gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar David W
    Tusen tack för omdömet David! Lycka till med ditt nya boende och hoppas vi ses igen! Varma hälsningar /Lovisa
  • Peter B skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej
    Lovisa Ljung gav oss ett mycket bra och professionellt intryck.
    Vi fick svar på alla frågor samt hjälp med det som behövdes.
    Allt gick utmärkt både före, under och efter försäljningen.

Mvh Peter & Mie Läs mer
    2017-10-18 Lovisa L svarar Peter B
    Tack för omdömet och för ert förtroende! Jag hoppas ni ska trivas länge i ert nya hus. Varma hälsningar /Lovisa
  • Laila L
    Laila L skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej tack för en välplanerad och trevligt
    avslutninär av mig tomt affär. Läs mer
    2017-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Laila L
    Tusen tack för omdömet och för ditt förtroende, Laila! Jag hoppas att vi ses snart igen. Varma hälsningar /Lovisa
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack Lovisa för allt😊 Vi har bara upplevt allt positivt🌸 Väldigt tydlig information och professionellt bemötande. Vi har känt oss trygga i vetskap om att allt sköts åt oss. Vi fick tydligt veta vad vi kunde göra för att det skulle bli ännu bättre👍 Läs mer
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Kristina M
    Tusen tack för den fina omdömet, Kristina! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus. Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Lovisa
  • Eva E skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt och professionellt bemötande. Upplevdes som kunnig. Kände att vi hade en bra kontakt och att man blev uppdaterad på vad som hände hela tiden. Läs mer
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva E
    Stort tack för samarbetet och dina fina ord! Jag hoppas att ni får en skön sommar :) Kram / Lovisa
  • Eva D skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Toppen! Toppen! Toppen! Toppen !Toppen! Läs mer
    2017-06-14 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva D
    Hej Eva! Tack för omdömet :) Hoppas vi får förtroendet att hjälpa dig även i framtiden. /Lovisa
  • Peter B skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi fick ett mycket bra bemötande.
    Mäklaren var trevlig, kompetent och kunde på ett bra sätt beskriva hur själva husförsäljningen går till.
    Totalt sett är vi mycket nöjda, över förväntan.
    Peter & Mie Läs mer
    2017-01-31 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Peter B
    Tusen tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus :) /Lovisa
  • Doughlas N skrev om Lovisa Ljung en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra service med väldigt god återkoppling. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2016-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Doughlas N
    Stort tack för förtroendet och omdömet!
    Lycka till med nya bostaden. Vi ses i framtiden,
    hälsningar Olivia Wingren & Lovisa Ljung
Karin Isaksson