Pugh Rengensjö
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få hjälpa människor förverkliga sina bostadsdrömmar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är personlig i min kommunikation, uthållig, okomplicerad samt väl förberedd.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett modernt hus som ligger enskilt vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag spelar gitarr och sjunger. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller umgås med min familj. När tillfälle ges så sportar jag även så mycket jag kan. Läs mer

Läs vad 25 kunder tycker om Pugh Rengensjö

• Pontus P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-12-04

Jag och min Flickvän köpte en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, fick svar på alla våra frågor.
    Väldigt tydlig och professionell när vi skrev på köpehandlingarna.
    Ett väl fungerande samarbete helt enkelt. Läs mer
  • Karl I
    Karl I skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-11-30

Jag har haft en jättebra mäklarupplevelse med Pugh. Han var snabb med information och diskuterade gärna igenom allting när det behövdes. Genom processen så var vi alla nöjda så 5 av 5! Läs mer
    2018-11-30 Pugh R svarar Karl I
    Hej Karl!
    Tack för fint omdöme! Du får 5 av 5 av mig som köpare : )
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-11-10

Sålt objekt 3 rumslägenhet på Nissastrand.
    Pugh gav ett mycket positivt intryck redan vid första mötet. Han har på ett proffsigt sätt gett oss löpande information under hela försäljningen.
    Alla förväntningar vi hade har han uppfyllt. Läs mer
    2018-11-11 Pugh R svarar Birgitta P
    Tack Birgitta! Det var ett sant nöje att hjälpa er. Lycka till med nya boendet. Hls Pugh
  • Theodor M skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-11-05

Mycket kunnig och informativ med trevligt bemötande, riktigt nöjd med det smidiga bostadsköpet Läs mer
    2018-11-05 Pugh R svarar Theodor M
    Tack Theodor för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet :)
  • Henrik W skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-10-25

Sålt en bostadsrätt. Mkt stolpe ut men alltid bra återkoppling samt bra bemötande. Kan rekomendera Pugh. Läs mer
    2018-10-25 Pugh R svarar Henrik W
    Tack för ditt omdöme Henrik!
    Skönt att gå i land efter många försök :)
    Vi ses!
  • Gert-Åke J skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-09-17

Trevligt bemötande, hjälp med alla frågor Läs mer
    2018-09-17 Pugh R svarar Gert-Åke J
    Tack så mycket Gert! Vi ses på onsdag. Hls Pugh
  • John Isak Filip K
    John Isak Filip K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-08-31

Otroligt proffsig. Rekommenderar verkligen alla att anlita Pugh vid sin försäljning. Läs mer
    2018-09-17 Pugh R svarar John Isak Filip K
    Tack, John! Alltid ett nöje att arbeta med dig :)
  • Mariette T skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-06-22

Pugh är en lyhörd och kommunikativ mäklare som känns genuin och har varit ett bra bollplank i samband med vårt första köp. Vi är tacksamma och glada över att ha fått svar på alla våra "nybörjarfrågor" och helt enkelt bra hjälp från början till slut. Läs mer
    2018-06-25 Pugh R svarar Mariette T
    Tusen tack Mariette, det värmer! Lycka till med nya bostaden 😃
  • Peter K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-06-03

Jag har sålt en hästgård fick träffa en mycket trevlig och positiv mäklare. Pugh. Allt flöt på som det skulle. Jättefina bilder. Gården såldes snabbt till ett pris som både jag och köparen var nöjda med. ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
    2018-06-04 Pugh R svarar Peter K
    Hej Peter!
    Det har varit mitt nöje! Det har varit både roligt och inspirerande att samarbeta med er. Ni gjorde ett kanonarbete med huset!
    Vi ses!
    Hälsningar Pugh.
  • Joanna S skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-05-30

Allt fungerade smidigt. Trevligt bemötande. Läs mer