Pugh Rengensjö
en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få hjälpa människor förverkliga sina bostadsdrömmar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är personlig i min kommunikation, uthållig, okomplicerad samt väl förberedd.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett modernt hus som ligger enskilt vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag spelar gitarr och sjunger. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller umgås med min familj. När tillfälle ges så sportar jag även så mycket jag kan.
Skolgatan 2
302 32 Halmstad — Visa karta

Vad tror Pugh att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 23 kunder tycker om Pugh Rengensjö

• Birgitta P
    Birgitta P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt objekt 3 rumslägenhet på Nissastrand.
    Pugh gav ett mycket positivt intryck redan vid första mötet. Han har på ett proffsigt sätt gett oss löpande information under hela försäljningen.
    Alla förväntningar vi hade har han uppfyllt. Läs mer
    2018-11-11 Pugh R svarar Birgitta P
    Tack Birgitta! Det var ett sant nöje att hjälpa er. Lycka till med nya boendet. Hls Pugh
  • Theodor M skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket kunnig och informativ med trevligt bemötande, riktigt nöjd med det smidiga bostadsköpet Läs mer
    2018-11-05 Pugh R svarar Theodor M
    Tack Theodor för det fina omdömet! Vi ses på tillträdet :)
  • Henrik W skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en bostadsrätt. Mkt stolpe ut men alltid bra återkoppling samt bra bemötande. Kan rekomendera Pugh. Läs mer
    2018-10-25 Pugh R svarar Henrik W
    Tack för ditt omdöme Henrik!
    Skönt att gå i land efter många försök :)
    Vi ses!
  • Gert-Åke J skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt bemötande, hjälp med alla frågor Läs mer
    2018-09-17 Pugh R svarar Gert-Åke J
    Tack så mycket Gert! Vi ses på onsdag. Hls Pugh
  • John Isak Filip K
    John Isak Filip K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Otroligt proffsig. Rekommenderar verkligen alla att anlita Pugh vid sin försäljning. Läs mer
    2018-09-17 Pugh R svarar John Isak Filip K
    Tack, John! Alltid ett nöje att arbeta med dig :)
  • Mariette T skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pugh är en lyhörd och kommunikativ mäklare som känns genuin och har varit ett bra bollplank i samband med vårt första köp. Vi är tacksamma och glada över att ha fått svar på alla våra "nybörjarfrågor" och helt enkelt bra hjälp från början till slut. Läs mer
    2018-06-25 Pugh R svarar Mariette T
    Tusen tack Mariette, det värmer! Lycka till med nya bostaden 😃
  • Peter K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en hästgård fick träffa en mycket trevlig och positiv mäklare. Pugh. Allt flöt på som det skulle. Jättefina bilder. Gården såldes snabbt till ett pris som både jag och köparen var nöjda med. ☀️☀️☀️☀️☀️ Läs mer
    2018-06-04 Pugh R svarar Peter K
    Hej Peter!
    Det har varit mitt nöje! Det har varit både roligt och inspirerande att samarbeta med er. Ni gjorde ett kanonarbete med huset!
    Hälsningar Pugh.
  • Joanna S skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Allt fungerade smidigt. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-30 Pugh R svarar Joanna S
    Tack för fint omdöme och tack detsamma 😃 Hls Pugh
  • Tina V skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Enkel, rak och proffesionell. Svarar snabbt på såväl sms som mail. Vi kan varmt rekommendera Pugh! Läs mer
    2018-09-17 Pugh R svarar Tina V
    Tusen tack för dina ord! Lycka till med nya huset!
  • Nils Agne Boris J skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi var mycket nöjda med Pugh och Svensk Fadtighetsförmedling. Bemötande och service var över förväntan. Läs mer
    2017-10-22 Pugh R svarar Nils Agne Boris J
    Tack själv Agne! Det var ett nöje att hjälpa dig.
    Hls Pugh
  • Lena L skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevlig
    Enkla raka svar, inget krångel
    Bra samarbete
    Svarar snabbt på sms Läs mer
    2017-10-19 Pugh R svarar Lena L
    Tack detsamma Lena och tack för omdömet!
    Hls Pugh.
  • Ann Britt K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Trevligt, proffsigt och förtroendeingivande. Alltid kontaktbar. Kändes tryggt hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Pugh Rengensjö. Läs mer
    2017-10-19 Pugh R svarar Ann Britt K
    Hej Ann-Britt!
    Tusen tack för ditt fantastiska omdöme. Det var mycket trevligt att ha dig som kund :)
    Hälsningar Pugh.
  • Bertil Roland K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Bemötande var mycket gott. Jag fick den hjälp jag behövde. Läs mer
    2017-10-18 Pugh R svarar Bertil Roland K
    Tack för det fina omdömet. Det värmer :)
    Hls Pugh.
  • Molander R skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag fick ett väldigt bra bemötande. Han var proffsig, genuin, kunnig och trevlig.

Jag är nöjd som kund. Läs mer
    2017-10-18 Pugh R svarar Molander R
    Tack för det fina omdömet. Härligt att höra att ni är nöjda!
  • KH G
    KH G skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pugh Rengensjö upplever jag som en pålitlig, ärlig och engagerad affärspartner.

Frösakull 2017-10-17

Karl-Herman Gistrén Läs mer
    2017-10-18 Pugh R svarar KH G
    Tack Karl-Herman!
    Ett stort nöje att göra affärer med dig också.
    /Pugh.
  • Ann M skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sympatisk kunnig & trevlig!
    Kändes stabil. Kan rekommendera honom. Läs mer
    2017-10-18 Pugh R svarar Ann M
    Hej Ann!
    Tusen tack för din fina rekommendation. Jag suger åt mig :)
    Hälsningar Pugh.
  • Marianne S skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej! Jag upplevde Pugh Rengensjö trevlig och hjälpsam, kan absolut rekommendera denna mäklaren.

Mvh Marianne S Läs mer
    2017-10-18 Pugh R svarar Marianne S
    Hej marianne!
    Varmt tack för rekommendationen och lycka till med huset.
    Hls Pugh.
  • Magnus E skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Han agerade proffsigt, när han tog över objektet, vänligt och sakligt bemötande. Läs mer
    2017-10-18 Pugh R svarar Magnus E
    Tack för rekommendationen Magnus!
    Hls Pugh.
  • Helene K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pugh har varit enastående i sitt bemötande mot mig. Han har varit bra både när jag köpt och sålt.

Han har gett mig ett lugn som gjort det möjligt för mig att klara av denna process och alltid funnits till hands för att hjälpa och lotsa mig rätt. Han har gjort betydligt mer än jag hade kunnat förvänta mig av en mäklare. Jag kunde inte fått en bättre mäklare. Läs mer
    2017-10-17 Pugh R svarar Helene K
    Hej Helene!
    Tack för ditt superfina omdöme. Det har varit ett stort nöje att ha dig som kund, både som köpare och säljare.

Stort lycka till med huset 😃
    Hälsningar Pugh
  • Karin N
    Karin N skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag är verkligen nöjd med försäljningen av mitt hus. All visning av huset all vidare kontakt vid kontrakt och övrig korrespondens har varit till full belåtenhet och jag kan därför rekommendera mäklaren till alla som är i begrepp att sälja eller även köpa hus. Mvh Karin Nilsson Frösakullby 219 30275 Halmstad Läs mer
    2017-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Karin N
    Hej Karin!
    Tusen tack för dina fina ord. Det gör min dag ska du veta. Lycka till med nya huset😃
    Pugh
  • Eva B skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Av de offerter jag tog in var er den bästa. Innehöll information och svar på frågor jag hade. Den gjorde mig särskilt intresserad av er som mäklare. Jag uppskattade också det möte som vi hade i lägenheten. Läs mer
    2017-09-07 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Eva B
    Hej Eva!
    Tack själva. Det blev ju en bra affär. Lycka till med studier och boende på annan ort.
  • Gert A skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Det var mycket bra,fint bemötande duktiga mäklare. Läs mer
    2017-06-20 Svensk Fastighetsförmedling Halmstad svarar Gert A
    Tack Gert! Det var riktigt trevligt att ha med er o göra både som säljare o köpare! Lycka till med nya huset!
    Hälsningar Pugh
  • Magnus S skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt nöjd. Väldigt serviceminded och kunnig. Läs mer
    2017-10-19 Pugh R svarar Magnus S
    Tack Magnus!
    Väldigt fina ord som jag tar till mig.
    Hls Pugh
Karin Isaksson