Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• BadgeNineYears

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare. Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion...

704 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Ida H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Fyllinge

Otroligt bra bemötande! Tack bästa Stefan för all hjälp med vårt köp!

Frida P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum

Niklas var fantastisk genom hela processen. Han var proffsig, kunnig, lyhörd och engagerad. Niklas gjorde att vi kändes oss trygga med både köp av hus och försäljning av lägenhet.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för ditt fina omdöme Frida! Det har varit en ära att få hjälpa er vidare i eran bostadskarriär :) Vi ses på tillträdet!

Bajram U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum

Niklas är tillgänglig, kompetent, ärlig & har ett riktigt professionellt förhållningssätt.

Svar från Niklas Cannon

Tack för fint Reco Bajram och grattis till en riktigt fin bostad :) Vi ses på tillträdet!

Malin C
Halmstad

Bara positivt att säga. Enkel att få tag på, tydlig & bra kommunikation. Kan varmt rekommendera!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Malin! Önskar er stort lycka till i er nya lägenhet :)

Arbesa Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Fyllinge

Professionell, lyhörd och engagerad.

Tomas R
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrum

Ingav trygghet och gjorde att affären genomfördes snabbt och smidigt.

Filip G
Nyatorp

Niklas är en utmärkt mäklare! Professionell, skicklig och väldigt engagerad!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för ditt fina Reco Filip. Tillslut fick vi ihop det :)

Sohejl D
Halmstad

Fick äntligen köpa min drömlägenhet genom Dino och, fast jag hade väldigt många frågor och funderingar löste han allt och även såg till att mina höga förväntningar uppfylldes. Verkligen kunnig och professionell. Rekommenderas.

Chatarina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrum/Pålsbo

Hej, Det bemötande vi fåt från Pugh är vi mycket nöjda med, och det han har genomfört för att sälja bostaden är vi mycket belåtna med. Så sammanfattningsvis är vi mycket nöjda så långt. Mvh Chatarina.

Ingrid Z
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Vilshärad

Har haft god kontakt med min mäklare, men bara genom mail, då jag bor utomlands, vilket kanske har varit en fördel för honom. Har inte haft några som helst problem att ge honom , eller hans företrädare , fullt förtroende vid försäljningen.Har fått all information skickat till mig under hela tiden, så det har kännts tryggt. Är tredje gången som jag ,och tidigare min mamma, använt oss av Svensk Fastighetsförmedling i Halmstad under de senaste 10 åren och jag är nöjd nu, precis som min mamma var när vi sålde min brors 2 hus.

Almida E
Kvibille

Alltid nära till hands, bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderar!

Svar från Niklas Cannon

Tackar för fint Reco Almida. Önskar er stort lycka till i er nya bostad :)

Annette L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrum/Pålsbo

Kunnig, lugn och trevlig. Lätt att kontakta.

Simon R
Nyatorp

Mycket trevlig mäklare! Bra jobbat! Han har koll på det mesta! Lätt att komunisera med, och gav en toppen köpupplevelse!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fin reco Simon och stort grattis till din fina lägenhet!

Torleif J
Vilshärad

Jag har inte mycket kontakt mer Stefan men han verkar vara mycket engagerad och ansvarstagande att jag skall ställa upp på avtalad tider och att unna medverka.

Linnea B
Kvibille

Niklas var otroligt snabb, engagerad och behjälplig med att sälja vår bostadsrätt. Jättebra bemötande från första kontakt. Rekommenderar att välja Niklas som mäklare!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Linnea. Ett sant nöje att få hjälpa er vidare i bostadssituation :)

Malin H
Sålde sin stuga med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Östra Stranden

Proffesionell, trevlig och kunnig. Super duktig på att svara och återkoppla både via sms och samtal. Tack vare Stefans engagemang och vilja blev det en väldigt snabb försäljning och vi är super nöjda.

Svar från Stefan Mjellander

Tack för ditt fina omdöme! Vänligen Stefan

Victor A
Oskarström

Trevlig och tillmötesgående! Lät oss som förstaköpare ta tid på oss och svarade på alla frågor!

Albin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum/Väster

Från början till slut kändes allt väldigt tryggt och säkert. Vi kände oss väldigt omhändertagna och alltid väldigt snabba svar. Otroligt proffsigt överlag. Vi är så nöjda med vår nya bostad som Jörgen hjälpte oss att hitta. Rekommenderar verkligen 😃

Per K
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Eldsberga

mycket trevlig och kunnig mäklare

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för ett fint Reco Per :)

Robert I
Köpte sitt hus med hjälp av Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Fungerade bra. Inga konstigheter. Kan rekomendera till andra.

Marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Snabb respons, trevligt och professionellt bemötande, förståelse för situationen.

Jan L
Halmstad

Jag är mycket nöjd med hur Niklas hanterat försäljningen av min bostadsrätt. Under hela vägen, från första kontakt till att uppdraget var slutfört, har Niklas varit engagerad, tillgänglig och okomplicerad. Han har hållit mig som säljare informerad och svarat på frågor på ett positivt tydligt sätt. Jag hade helt klart valt att kontakta Niklas på nytt för liknande uppdrag!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Jan :) Det gläder mig verkligen att få läsa dina fina ord. Jag kommer definitivt vilja samarbeta mer med dig i framtiden när möjligheten ges.

John H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum

Blev bra bemött, lite långrandigt ibland i uppföljningssamtalen vilket kunde ha sammanfattats bättre!

Pia N
Centrum/Väster

Mycket bra och kunnig och gav oss återkoppling under den tid som vi haft vår lgh under försäljning. Vänlig och seriös under sitt uppdrag. En mäklare man kan lita på och känner en trygghet och som sätter kunden i fokus.

Jan N
Centrum/Väster

Trevlig kan sitt uppdrag ,påläst som mäklare, sätter sina kunder i fokus, seriös.

Marie G
Centrum

Trevligt och förtroende givande bemötande. Kunnig och hjälpsam. Snabb på att återkoppla och in ger ett väldigt professionellt intryck.

Tinna B
Centrum/Väster

Proffsig. Lugn. Väldigt trevlig hela köpet igenom.

Simon S
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Toppenbra! Vi är mer än nöjda.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Simon!

Izabella S
Halmstad

Niklas har varit otroligt behjälplig och såg till att vi löste en affär snabbt där både säljare och vi som köpare blev nöjda. Vi har nu tack vare detta köpt vårt drömhus. Vi rekommenderar varmt Niklas som mäklare! / Nöjda köpare som snart bor i Söndrum :)

Izabella S och Niklas C gillar detta
Svar från Niklas Cannon

Tackar ödmjukast för fint Reco Izabella. Är fullt övertygade om att ni kommer kunna skapa ert framtida drömhem nu :)

Linda A
Veinge

Glad och trevlig Tycker Niklas är den bästa mäklare vi nånsin haft

Svar från Niklas Cannon

Jag tackar ödmjukast för fint Reco Linda, det värmer verkligen! Tillslut lyckades vi få affären i hamn :)

Inga-Lill T
Hyltebruk

Niklas kontaktade jag i samband med min skilsmässa,han har visat förståelse för mitt mående vissa gånger mådde jag bra vissa dåligt,han är jätteduktig på sitt jobb,han har hela tiden informerat mig om vad som ska ske i processen,via telefon eller sms.Hag är oerhört tacksam att jag har haft Niklas genom hela resan,trots att utfodringen för oss har varit att han är i Sverige och jag i Norge.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Inga-Lill. Trots en svår tid för er samt på marknaden har det varit en ära att samarbeta med er. Ta hand om dig så hörs vi igen!

Harald N
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Holm

Vårt första husköp och vi fick en fantastisk förståelse och har haft en fin upplevelse, från start till slut. Nu är vi husägare! Rekommenderas!

Fredrik Ö
Köpte sin bostad med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Trevligt och professionellt bemötande och samarbete att landa en viktig affär. Fick bra svar på alla frågor och en behaglig förhandling med säljarna. Vi är tacksamma!

Göran W
Sålde sin bostad med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Pugh har varit väldigt tillmötesgående,serviceminded och engagerad. Vi lämnar våra bästa rekommendationer

Ralph D
Söndrum/Albinsro

Mycket kunnig och kompetent. Samtidigt professionell, vänlig och hjälpsam. Som köpare uppskattade vi att Dino uppvisade stor förståelse för att en av säljarna hade hörselnedsättning, kraftig. Han visade då extra hänsyn till denna person, säkerställde att personen förstod all information och därmed också kunde ta del av all information på ett adekvat sätt. Gav enkel och tydlig information på ställda frågor. Skapade en trevlig stämning i samband med mötet.

Madelen Susanne Gunnel R
Skrev om Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Totalt opålitlig! Lovade saker utanför avtalet som slutligen inte var giltiga mellan körare/säljare trots att det fanns skriftligt. Dino har inte tagit något som helst ansvar över sina felaktigheter och har därför blivit anmäld till Fastighetsmäklarinspektionen för granskning.

Pergus Bygg Ab C
Köpte sin bostad med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Laholm

Tydlig och ett trevligt bemötande. Som tyder på kunnighet.

Svar från Mikael Niwenros

Stort tack för ert omdöme och lycka till med ert framtida förvaltande och fina företag!

Veronica S
Halmstad

Bra bemötande. Professionell och trevlig.

Svar från Pugh Rengensjö

Hej Veronica och tack för fint omdöme. Nu håller vi tummarna framåt : )

Thomas A
Sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Mycket bra. Kunnig och lätt att få kontakt med.

Svar från Pugh Rengensjö

Tack Thomas! Lycka till med nya lägenheten så småningom!

Gun-Britt A
Halmstad

Han är så bra! Lätt att få kontakt med och svarar på alla omöjliga frågor. Lugn och saklig och en fröjd att få ha som säljare av sin bostad.

Linda R
Halmstad

Behaglig personlighet. Förtroende ingivande och kunnig. Punktlig , snabb på att återkoppla. Allt har känts bra

Håkan C
Halmstad

Mycket kunnig och sympatiskt. Har strukturerat gått igenom hur han avser hantera försäljningen och olika handlingsalternativ. Rekommenderas!

Emma E
Köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Simlångsdalen

Pugh är enigt vår mening en oerhört professionell och kunnig mäklare som vi varmt rekommenderar. Pugh skapar en trygghet vilket får husköpet att kännas snabbt och smidigt. Tack vare Pugh har vi nu vårat drömhus!

Tack Emma! Nu blev jag alldeles varm i hjärtat🙏 All lycka till med nya huset 😃👌

Jonas Carl Peter H
Simlångsdalen

Informativ, hjälpsam och trovärdig mäklare. Gav trygghetskänsla och lugn i en annars så hektisk bransch.

Svar från Pugh Rengensjö

Tack Jonas! Stort lycka till med nya fina huset : ) Vi ses!

Emma R
Gullbrandstorp

Riktigt trevligt bemötande på visningar. Lät oss kolla runt i lugn och ro och gav relevant information. Lätt att få tag på vid eventuella frågor. Rak och tydlig.

Alberto M
Söder

Dealing with Dino has been a real pleasure. He is very professional, very easy to deal with, and speaks good English, which was a big plus for me. Buying our new home was a real breeze.

Maria A
Söder

Skillnad på mäklare och mäklare. Efter att ha sprungit på några, låt oss säga lite mindre säljorienterade, mäklare i vår jakt på vårt drömhus så är vi lyckligt lottade att ha sprungit på Dino. Han är kunnig, hjälpsam, proffsig, enkel att arbeta med, finns alltid tillgänglig med en "det mesta går att lösa" attityd.

Mentor K
Ranagård

Bra bemött, hjälpsam, tydliga förklaringar, Rekommenderas varmt.

Carl T
Sålde en tomt med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Snabbt, proffsigt, vi kommer göra fler affärer i närtid. // Carl Tham

Svar från Mikael Niwenros

Tack för de fina orden Carl! Hoppas vi ses snart igen!

Sven S
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Haverdal

förklarar lyssnar ger tipps på vad som är bra frågar om det är ok att göra så här