Anders Nilsson Wall
Registrerad mäklare sedan 2015-11-06
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-29
2019-07 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Anders Nilsson Wall

• Michelle K köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-07-05

Centrum
    Kunde varit noggrannare med detaljerna i kontraktet. Var mer trevlig än påläst. Läs mer
  • Love L sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-07-04

1.5:a
    Halmstad
    Mycket bra service, både vid köp och försäljning. Läs mer
  • Max T köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-06-03

Öster
    Har köpt en 2a i Halmstad. Vi blev respektfullt bemötta av Anders och han svarade på alla frågor som vi hade på kort tids. Anders hade bra tankar vid visningen, budgivningen och kontraktsskrivningen och var förstående för vad vi tänkte. Mycket bra hjälp vid vårt första köp Och vi kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • Fredrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-06-01

Öster
    Jag har sålt en bostadsrätt och har sedan mitt första möte med Anders haft en klar och tydlig dialog utan några som helst konstigheter. Det har varit lätt och smidigt att diskutera eventuella frågor och funderingar med Anders. Han har varit tydligt och lätt att få tag på vid de tillfällen då jag sökt honom. Han är professionell i det han gör och mina förväntningar har blivit uppfyllda. Jag kan med gott samvete tipsa andra till att ta i kontakt med Anders oavsett om det gäller köp eller försäljning. Läs mer
  • Daniel J köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-11

3:a
    Centrum
    Trevligt bemötande, och kunnig om objektet.
    Snabb återkoppling i budgivningen
    Proffsigt Läs mer
  • Carina K sålde sitt hus med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-29

Halmstad
    Vi har precis köpt ett hus vid havet utanför Halmstad. Håller på att sälja vårt hus. Mäklaren visade vänlighet och respekt för både säljare och köpares behov. Påläst på objektet och ärlig. Detta gjorde att vi valde att samma mäklare skulle få sälja vårt hus. Att ordna en privat visning då vi inte kunde närvara vid planerade visningar var toppen! Mäklaren är verkligen down to earth och vi har fått förtroende för honom vilket är oerhört viktigt när man tar ett av sitt livs viktigaste beslut! Läs mer
    2020-04-30 Anders Nilsson Wall svarar Carina K
    Tack för dom fina orden Carina! :)
    Ska bli ett nöja att hjälpa er vid kommande försäljning.
    Mvh Anders Nilsson Wall
    Anders Nilsson Wall gillar detta
  • Peter N sålde sitt hus med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-02-03

Halmstad
    Anders har sålt mitt hus och jag är mer än nöjd med både Anders och priset Läs mer
    Anders Nilsson Wall gillar detta
  • Hans N köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-12-22

Halmstad
    När jag bestämt mig för bostaden jag ville ha ringde jag Anders och gav ett bra bud innan visning. Han förstod direkt och fixade en specialvisning för mig. Upplevde processen som ett kul och roligt samarbete. Läs mer
    Anders Nilsson Wall gillar detta
  • Sonja N sålde sitt hus med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-13

Sennan
    Köpt en lägenhet. Blev mycket bra bemött på ett proffsigt o positivt sätt. Snabbt handläggande. Sålde sedan vårt hus på samma proffsiga positiva sätt. Med andra ord vi är mycket nöjda med denna mäklare. Läs mer
    Anders Nilsson Wall gillar detta
  • Agneta W sålde sitt hus med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-10

Halmstad
    Det fungerade bra med Anders. Fick bra information. Försäljningen är inte i hamn ännu, köparen ska sälja sin lägenhet först . Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson