Henrik Hansson
Registrerad mäklare sedan 1998-04-19
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-09
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är variationen i yrket och såklart att få hjälpa säljare och köpare i en av de viktigaste affärerna i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har viljan att lyckas och hitta den bästa lösningen får båda parter.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden vill jag helst vara med min familj, träna och umgås med vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Den bor jag redan i - en 20-tals villa i centrala Halmstad. Läs mer

Läs vad 61 Läs vad Henrik Hansson

• Erik Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-06-15

2:a
    Centrum/Nissastrand
    Köpt lägenhet i centrala Halmstad. Fick ett mycket trevligt bemötande av Henrik. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Erik Ö
    Tack för att du tog dig tid att svara och välkomna till Halmstad :) Trevlig sommar // Henrik
  • Sofie J köpte sin bostad med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-06-08

Tönnersa
    Henrik är Både kompenent och trygg för oss som köpare. Känner stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Sofie J
    Tack Sofie! Viktigt att ni som köpare känner förtroende och att fastighetsmäklaren leder er rätt. Önskar er en fin sommar. Mvh // Henrik Hansson
  • Nicole A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-06-01

Öster/Högskolan
    är supernöjd bra och ödmjuk mäklare. snabb kommunikation. Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Nicole A
    Tack för att du uppskattar mitt arbete Nicole. Vi ses framöver // Henrik
  • Tina B köpte sin stuga med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-26

Väret
    En väldigt seriös mäklare som var service minded. Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Tina B
    Härligt Tina och kul att du känner dig nöjd med mitt arbete. Önskar dig en fin sommar // Henrik
  • Ann-christin T sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-11

Villshärad
    👩‍❤️‍👨🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸👩‍❤️‍👨🙋‍♀️🙋‍♂️ Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Ann-christin T
    Tack Anki, hoppas du är nöjd med mitt arbete :) Ses snart // Henrik
  • Gunilla O köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-23

Alet
    Har köpt hus. Henrik har agerat som jag tänker man kan förväntas av en mäklare. Jag är nöjd med hans arbete. Läs mer
  • Michael C sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-23

Alet
    Sålde en villa. Suverän support, bra uppfattning om marknaden. Läs mer
  • Henrik H köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-21

Alet
    I samband med mitt köp av en villa så har jag fått en bra information och ett mycket trevligt bemötande hela vägen från visning tills köpet var avslutat. Läs mer
    2020-04-23 Henrik H svarar Henrik H
    Tack - Det är så jag vill bli förknippad där kommunikationen mellan parterna upplevs bra. Vi hörs framöver och tack för att ni tog er tid att svara. Med vänliga hälsningar Henrik Hansson Svenskfast
  • Birgitte V köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-05

Pålsbo
    Köpt Pålsbovägen 4,mäklare Henrik Hansson.
    Henrik är en mäklare med hög kompetens och erfarenhet. Blev bemött med förståelse och vänlighet från första stund. En mäklare jag varmt skulle rekommendera till andra. Läs mer
    2020-04-23 Henrik H svarar Birgitte V
    Tack för de fina orden Birgitte. Vi ses snart på övertaget / Henrik
  • Karin A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-27

Söndrum/Albinsro
    3a Albinsro
    Förväntade oss ett trevligt välkomnande vilket vi fick! Mycket nöjda med vår upplevelse hittills! Läs mer
    2020-04-23 Henrik H svarar Karin A
    Stort tack för rekommendationen och att ni tog er tid att svara. Stort lycka till i ert nya boende. Mvh Henrik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson