Henrik Hansson
Registrerad mäklare sedan 1998
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är variationen i yrket och såklart att få hjälpa säljare och köpare i en av de viktigaste affärerna i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har viljan att lyckas och hitta den bästa lösningen får båda parter.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden vill jag helst vara med min familj, träna och umgås med vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Den bor jag redan i - en 20-tals villa i centrala Halmstad. Läs mer

Läs vad 53 Läs vad Henrik Hansson

• Birgitte V köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-05

Pålsbo
    Köpt Pålsbovägen 4,mäklare Henrik Hansson.
    Henrik är en mäklare med hög kompetens och erfarenhet. Blev bemött med förståelse och vänlighet från första stund. En mäklare jag varmt skulle rekommendera till andra. Läs mer
  • Karin A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-27

Söndrum/Albinsro
    3a Albinsro
    Förväntade oss ett trevligt välkomnande vilket vi fick! Mycket nöjda med vår upplevelse hittills! Läs mer
  • Eva-marie J köpte sin stuga med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-27

Halmstad
    Köpt sommarstuga! Mkt bra information både med mess o telefonsamtal! Läs mer
    2020-04-06 Henrik H svarar Eva-marie J
    Tack Eva-Marie! Och snart är det övertag. Hoppas du kommer få fina år tillsammans med din familj i stugan.
  • Elmaz I köpte sin bostad med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-24

Öster
    Köpt en hyresfastighet och hade en förväntan om att få mina funderingar besvarade. Mäklaren hade ett utmärkt bemötande och upplevdes som seriös och kompetent i sin framtoning. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2019-10-24 Henrik H svarar Elmaz I
    Kul att du uppskattar mitt arbetssätt och tack själv för rak och ärlig kommunikation. Ser att din firma (Equality Fönster) bytt ut fönsterna på fastigheten, ser bra ut.

Tack / Henrik Hansson
  • Michelle N köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-20

Tönnersjö
    Proffsig mäklare som etablerade en känsla av trygghet och förtroende vid vårt husköp. Läs mer
    2019-10-21 Henrik H svarar Michelle N
    Hej Michelle, kul att höra ifrån er och hoppas ni har det bra i ert nyinköpta hus. Tack för rekommendation och att ni uppskattar mitt arbetsätt. Mvh Henrik Hansson
  • Andreea Cristina G köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-19

Öster
    Vi har köpt hus i Halmstad.
    Mäklaren var trevlig och vi hade bra kontakt. Fick bra information och hjälp under hela processen och även när vi skulle skriva kontrakt då det var första gången för oss.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-21 Henrik H svarar Andreea Cristina G
    Tack Andreea! Hoppas ni trivs i området och i ert nya hus. Bra att ni upplevde att hela säljprocessen upplevdes bra och att ni fick rätt guidning. Stort tack för att ni tog er tid att svara. Med vänliga hälsningar Henrik Hansson Svenskfast
  • Gunnel K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-18

Pålsbo
    Mycket proffsig och seriös mäklare. Han har skött allting perfekt. Humor har han med. Läs mer
    2019-10-18 Henrik H svarar Gunnel K
    Tack för de fina orden Gunnel och för att du uppskattar min humor :) Bästa hälsningar Henrik Hansson
  • Jonas A sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-17

Bäckagård
    Sålde en villa. Henrik var fantastiskt professionell i sitt sätt att möta både oss och köparen. En försäljning gör man ganska få gånger i sitt liv och då vill man att allt ska gå rätt till, Henriks engagemang och tydlighet gjorde hela processen väldigt enkel. Läs mer
    2019-10-18 Henrik H svarar Jonas A
    Hej Jonas! Stort tack för förtroendet och för att ni uppskattar mitt arbetssätt. Vi hörs framöver och toppen att ni tog er tid att svara. Bästa hälsningar Henrik Hansson
  • Ingela S köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-09-22

Östra Stranden
    Köp av villa Junivägen 14 Halmstad.
    Vi har fått ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Mäklaren har varit lättillgänglig och snabbt svarat på våra frågor. Kommunikationen mellan säljare och köpare har han skött på ett utmärkt sätt. Han har tillvaratagit båda parters intressen och fått till stånd en bra uppgörelse.
    Ingela och Torgny Svad Läs mer
    2019-09-23 Henrik H svarar Ingela S
    Tack - Det är så jag vill bli förknippad där kommunikationen mellan parterna upplevs bra. Vi hörs framöver och tack för att ni tog er tid att svara. Med vänliga hälsningar Henrik Hansson Svenskfast
  • Alexander P köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-09-04

Halmstad
    Köpt radhus i Halmstad.
    Proffsigt. Trevligt bemötande.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-05 Henrik H svarar Alexander P
    Tack för rekommendationen och att du tog dig tid och svara. Vi hörs framöver, bästa hälsningar Henrik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson