Läs vad 69 Läs vad Henrik Hansson

• 2020-11-27
    Vi köpte bostad av Henrik. Hjälpsam och trevligt bemötande!
    Cecilia C
    • 182.0 m²
    • Gullbrandstorp
    köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej Cecilia! Tack själva för trevlig kontakt och bra att ni känner att ni har fått bra stöd genom er bostadsaffär. Vi ses framöver

• 2020-10-21
    Fritidsboende

Finns inget att klaga på utan allt har fungerat perfekt och vi har blivit väl bemötta.

Henrik är supertrevlig och kunnig mäklare.
    Marianne S
    • 4:a
    • 62.0 m²
    • Halmstad
    sålde sin stuga med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Stort tack Marianne att du tog dig tid att svara och för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas i Halmstad. Lycka till // Henrik

• 2020-10-18
    Vi har sålt enplanshus i Harplinge utanför Halmstad. Henrik inger ett bra förtroende för både säljare och köpare och lever upp till det förtroendet över tid.
    Rekommenderar Henrik till både säljare och köpare av bostad.
    Pontus W
    Pontus W
    • 153.0 m²
    • Harplinge
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack Pontus och Jennie! Alltid kul att hjälpa er till en lyckad bostadsaffär. Ert hus är sålt med Varudeklarerat besiktning/försäkring inkl. energi och vattenprov och detta underlättar helt klart för köparen att ta ett enklare och beslut. Mvh Henrik Hansson Henrik H

• 2020-10-18
    Vi köpte nyligen ett hus. Henrik Hansson är en mycket kontaktperson som kunde förbereda alla nödvändiga saker för en given transaktion. Allt har förklarats för oss. Naturligtvis är detta en mäklare som är värt att rekommendera. Om jag behöver en mäklare i framtiden hoppas jag att vi kommer att arbeta tillsammans.
    Paulina P
    • Haverdal

• 2020-10-17
    Jag sålde ett småhus med hjälp av Henrik som var mycket trevlig och skötte sitt uppdrag med största engagemang. Han gav tydlig och bra information och var snabb med att informera vid budgivningen.

Mvh/Görel Silenhag
    Görel S
    Görel S
    • Skedala
    Stort tack Görel och för att du tog dig tid att svara. Vi hörs framöver. Bästa hälsningar // Henrik Hansson

• 2020-10-17
    Vi har köpt ett hus med Henrik som mäklare. Ett professionellt och trevligt bemötande.
    Matilda L
    • Skedala
    Stort tack Matilda och för att du tog dig tid att svara. Vi hörs framöver. Bästa hälsningar // Henrik Hansson

• 2020-10-04
    Vi har köpt en lägenhet, han bemötte oss på det bästa sättet. Med andra ord så var han jättebra
    Srbislav S
    • 2:a
    • 69.5 m²
    • Centrum/Nissastrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack själva för en mycket trevlig kontakt, vi hörs framöver / Henrik

• 2020-09-10
    Har köpt ett fritidshus. Henrik var mycket påläst om bostaden och gav ett seriöst intryck.
    Visade att han brydde sig om både köpare och säljare. Kändes inte som att han bara var där för att tjäna pengar utan verkligen tycker att hans jobb är roligt till skillnad från många andra mäklare vi mött i vår jakt på ett fritidshus.
    Mona L
    • 4:a
    • 65.0 m²
    • Halmstad
    köpte sin stuga med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej Mona! Bästa rekomendationen man kan få. Det värmer att ni har uppfattat mig på detta sätt och tack för att ni tog er tid att svara. Mvh Henrik Hansson

• 2020-06-15
    Köpt lägenhet i centrala Halmstad. Fick ett mycket trevligt bemötande av Henrik. Inget att klaga på.
    Erik Ö
    • 2:a
    • 67.0 m²
    • Centrum/Nissastrand
    Tack för att du tog dig tid att svara och välkomna till Halmstad :) Trevlig sommar // Henrik

• 2020-06-08
    Henrik är Både kompenent och trygg för oss som köpare. Känner stort förtroende för honom.
    Sofie J
    • Tönnersa
    köpte sin bostad med hjälp av Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack Sofie! Viktigt att ni som köpare känner förtroende och att fastighetsmäklaren leder er rätt. Önskar er en fin sommar. Mvh // Henrik Hansson

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte