Karin Isaksson

Karin Isaksson

Karin Isaksson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

och har varit registrerad mäklare sedan 1997. Karin Isaksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 83 omdömen sedan 2016-09-05. Karin Isaksson har haft 34 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

83 omdömen om Karin Isaksson

• Vi köpte ett fritidshus i Halmstad där Karin Isaksson var mäklare. Vi upplevde att Karin var hjälpsam under köpprocessen och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar. Allt fungerade enligt våra förväntningar.
    Karl-oscar W köpte sitt hus med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-07-19
    • 53.0 m²
    • Gullbranna
    2020-07-19
    Så kul att höra! Jag hoppas ni har fått njuta av er fina stuga i sommar. Stort tack!! Kram Karin

Karin I

• Sålt Fritidshus. Ett trevligt bemötande. Våra förväntningar uppfylldes till fullo. Presentationen av objektet var proffsigt genomfört, vi är mycket nöjda.
    Gun A sålde sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-06-21
    • 16.0 m²
    • Haverdal
    2020-06-21
    Tack för ett gott och roligt samarbete! Jag önskar er en riktigt skön sommar! Kram Karin

Karin I

• Karin hjälpte oss att sälja vår villa. Det var snabba ryck för vi hade redan köpt en annan bostad. Hon var tydlig i sin kommunikation och lyssnade in hur vi som säljare ville ha saker. Det gillade jag!
    Kristina H sålde sitt hus med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-06-09
    • 133.0 m²
    • Snöstorp
    2020-06-09
    Det värmer! Stort tack och kram! Karin

Karin I

• Jag har både köpt lägenhet och sålt hus med Karin Isaksson som mäklare. Hon har haft ett korrekt bemötande och skött förmedlingen på ett professionellt sätt. Det var lätt att få information och en bra planering inför försäljningen.
    Ulf H sålde sitt hus med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-06-08
    • 133.0 m²
    • Snöstorp
    2020-06-08
    Så kul att få samarbeta igen! Stort tack för det fina omdömet och förtroendet! Kram Karin

Karin I

• Karin har på bästa sätt tagit hand om och sålt min stuga. Jag bor 60 mil bort så det har varit värdefullt att Karin är på plats i Halmstad men att vi har kunnat hantera allting smidigt på distans.
    Pamela D sålde sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-05-25
    • 28.0 m²
    • Östra Stranden
    2020-05-25
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas du ska få många sköna somrar till i Halmstad. Kram Karin

Karin I

• Vid försäljning av vår fritidsbostad har Karin varit behjälplig på allra bästa sätt och löst problem föredömligt.
    Lena S sålde sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-05-13
    • 41.0 m²
    • Östra Stranden
    2020-05-13
    Så fint Lena! Stort, stort tack! Kram Karin

Karin I

• Har sålt en 3-rums bostadsrättslägenhet i Halmstad. Bemötandet har varit professionellt men på samma gång vänligt och trevligt. Karin är effektiv och på samma gång flexibel. Har en tydlig kommunikation och är lätt att kommunicera med. Affären är inte helt igenom genomförd ännu och med tanke på hur omvärlden håller på att förändra sig är det svårt att göra en sammanfattning i detta läget. Hitintills har allt varit till stor belåtenhet.
    Gulli O sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-03-30
    • 76.0 m²
    • Centrum
    2020-03-30
    TACK för ett fint samarbete och en fantastisk RECO! Kram Karin

Karin I

• Väldigt trevlig och tillmötesgående. Förklarade tydligt och tog sig tid/försäkrade mig att jag fick svar på alla mina frågor. Vid telefon/mailkontakt svarade Karin snabbt så det var smidig kommunikation rakt igenom mitt köp av min nya bostadsrätt.. Totalupplevelsen - supernöjd 🙂 /Carolina
    Carolina M
    Carolina M köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-03-27
    • 76.0 m²
    • Centrum
    2020-03-27
    Så roligt att läsa! Stort tack, det har varit ett nöje :) Kram Karin

Karin I

• Trygg, lugn, förstående och kunnig vill jag beskriva Karin! Hon tog hand om och skötte allt utan konstigheter och missförstånd när jag skulle sälja min lgh. Är så nöjd! Tack Karin :)
    Nina S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-03-19
    • 38.0 m²
    • Söder
    2020-03-19
    Tusen TACK Nina för jättefin Reco! Ta hand om dig tills vi ses! Kram Karin

Karin I

• Köpt bostad i Halmstad. Trevlig och hjälpsam. Nöjd med servicen.
    Malin F köpte sitt hus med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-03-05
    • 170.0 m²
    • Alet
    2020-03-05
    Grattis till din nya fantastiska bostad Malin, och stort tack för ditt fina omdöme! Kram Karin