Karin Isaksson
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-06 - 2020-05

Läs vad 79 Läs vad Karin Isaksson

• Pamela D sålde sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-25

Östra Stranden
    Karin har på bästa sätt tagit hand om och sålt min stuga.
    Jag bor 60 mil bort så det har varit värdefullt att Karin är på plats i Halmstad men att vi har kunnat hantera allting smidigt på distans. Läs mer
    2020-05-26 Karin I svarar Pamela D
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas du ska få många sköna somrar till i Halmstad. Kram Karin
  • Lena S sålde sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-13

Östra Stranden
    Vid försäljning av vår fritidsbostad har Karin varit behjälplig på allra bästa sätt och löst problem föredömligt. Läs mer
    2020-05-13 Karin I svarar Lena S
    Så fint Lena! Stort, stort tack! Kram Karin
  • Gulli O sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-30

Centrum
    Har sålt en 3-rums bostadsrättslägenhet i Halmstad.
    Bemötandet har varit professionellt men på samma gång vänligt och trevligt.
    Karin är effektiv och på samma gång flexibel. Har en tydlig kommunikation och är lätt att kommunicera med.
    Affären är inte helt igenom genomförd ännu och med tanke på hur omvärlden håller på att förändra sig är det svårt att göra en sammanfattning i detta läget. Hitintills har allt varit till stor belåtenhet. Läs mer
    2020-03-30 Karin I svarar Gulli O
    TACK för ett fint samarbete och en fantastisk RECO! Kram Karin
  • Carolina M
    Carolina M köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-27

Centrum
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Förklarade tydligt och tog sig tid/försäkrade mig att jag fick svar på alla mina frågor.

Vid telefon/mailkontakt svarade Karin snabbt så det var smidig kommunikation rakt igenom mitt köp av min nya bostadsrätt..

Totalupplevelsen - supernöjd 🙂

/Carolina Läs mer
    2020-03-27 Karin I svarar Carolina M
    Så roligt att läsa! Stort tack, det har varit ett nöje :)
    Kram
    Karin
  • Nina S sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-19

Söder
    Trygg, lugn, förstående och kunnig vill jag beskriva Karin! Hon tog hand om och skötte allt utan konstigheter och missförstånd när jag skulle sälja min lgh. Är så nöjd! Tack Karin :) Läs mer
    2020-03-19 Karin I svarar Nina S
    Tusen TACK Nina för jättefin Reco! Ta hand om dig tills vi ses! Kram Karin
  • Malin F köpte sitt hus med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-05

Alet
    Köpt bostad i Halmstad. Trevlig och hjälpsam. Nöjd med servicen. Läs mer
    2020-03-05 Karin I svarar Malin F
    Grattis till din nya fantastiska bostad Malin, och stort tack för ditt fina omdöme! Kram Karin
  • Per-olof B sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-01-26

2:a
    Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Karin var hjälpsam , kunnig och proffsig. Läs mer
    2020-01-27 Karin I svarar Per-olof B
    Så kul att läsa! Mycket tacksam och glad för att ni har tagit er tid att svara. Tack och kram! Karin
  • Håkan P köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-01-20

2:a
    Centrum
    Köpt bostadsrätt. Karin var trevlig från första sekund tills påskrivet kontrakt. Lätt att få kontakt med och tydlig i sin konversation. Läs mer
    2020-01-21 Karin I svarar Håkan P
    Stort TACK Håkan för ett jättefint omdöme. Grattis till din fina bostadsrätt! Kram Karin
  • Dorte A
    Dorte A sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-27

Centrum
    Andra gången som jag anlitat Karin. Denna gången har hon hjälpt mej att sälja min bostadsrätt.
    Fantastiskt bemötande och man kan ringa till henne när som helst. Framförallt så ger hon en känsla av trygghet, så man behöver inte oroa sej alls. Goda råd, som har stämt varje gång. Hon är den perfekta mäklaren:) Läs mer
    2019-11-29 Karin I svarar Dorte A
    Tack snälla Dorte! Jättekul att få samarbeta med dig igen. Kram Karin
  • Christina F sålde sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-24

Östra Stranden
    Vi har sålt en sommarstuga.
    Blev vänligt bemötta av mäklaren. Läs mer
    2019-10-24 Karin I svarar Christina F
    Tack för att jag fick hjälpa er och tusen tack för omdömet! Hoppas allt är väl med er och att ni har haft en härlig sommar! Kram Karin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson