Läs vad 90 Läs vad Karin Isaksson

• 2021-01-02
    Har både köpt och sålt villa genom Karin.
    Karin är lugn, saklig och behaglig i sin framtoning. Inger stort förtroende.
    Magnus H
    • 206.0 m²
    • Centrum/Väster
    sålde sitt hus med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Stort TACK för det mycket fina omdömet och roligt samarbete! Kram Karin

• 2020-11-28
    Jag sålde min villa smidigt med Karins hjälp är väldigt nöjd
    Lillemor G
    • 237.0 m²
    • Frösakull
    Stort tack för att jag fick hjälpa till vid ditt bostadsbyte och för de fina orden! Kram Karin

• 2020-11-28
    Saklig, kompetent, trevlig, engagerad och förtroendeingivande.
    Thina H
    • 206.0 m²
    • Centrum/Väster
    Tack så jätte mycket och stort Grattis till ert fina hem! Kram Karin

• 2020-11-21
    Vi har köpt en bostadsrätt med Karin som mäklare. Hela processen har fungerat smidigt. Vi har kännt oss trygga med henne. Hon är kunnig och professionell. Vi är mycket nöjda.
    Eva A
    • 4:a
    • 107.5 m²
    • Stenhuggeriet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Stort tack för det jättefina omdömet! Stort grattis till ert nya hem! Kram Karin

• 2020-11-12
    Karin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon ingav förtroende och erfarenhet och var lätt att ha att göra med. Vänligt och trevligt bemötande.
    Matilda L
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Gullbrandstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Jag hoppas ni ska stortrivas i ert nya hem :) Tack och kram! Karin

• 2020-11-05
    Karin ger ett stabilt intryck av lugn och trygghet. I sin yrkesroll är hon kunnig och engagerad. Hon har också, för kunden, ett vinnande sätt. Kan rekommenderas.
    Willy W
    Willy Georg W
    • 117.0 m²
    • Kvibille
    Så glad för era fina ord! Stort tack för ett roligt samarbete! Tack och kram Karin

• 2020-10-30
    Fritidshus. Bra bemötande och engagemang utöver det förväntade.
    Patrik N
    • 1:a
    • 22.0 m²
    • Haverdal
    köpte sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vad roligt. Grattis till ert fina fritidshus. Jag hoppas ni får många härliga somrar framöver! Tack och kram! Karin

• 2020-07-19
    Vi köpte ett fritidshus i Halmstad där Karin Isaksson var mäklare.

Vi upplevde att Karin var hjälpsam under köpprocessen och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar.

Allt fungerade enligt våra förväntningar.
    Karl-oscar W
    • 53.0 m²
    • Gullbranna
    köpte sitt hus med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Så kul att höra! Jag hoppas ni har fått njuta av er fina stuga i sommar. Stort tack!! Kram Karin

• 2020-06-21
    Sålt Fritidshus.
    Ett trevligt bemötande.
    Våra förväntningar uppfylldes till fullo.
    Presentationen av objektet var proffsigt genomfört, vi är mycket nöjda.
    Gun A
    • 1:a
    • 16.0 m²
    • Haverdal
    sålde sin stuga med hjälp av Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack för ett gott och roligt samarbete! Jag önskar er en riktigt skön sommar! Kram Karin

• 2020-06-09
    Karin hjälpte oss att sälja vår villa. Det var snabba ryck för vi hade redan köpt en annan bostad. Hon var tydlig i sin kommunikation och lyssnade in hur vi som säljare ville ha saker. Det gillade jag!
    Kristina H
    • 133.0 m²