Sara Johansson

Sara Johansson

Sara Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Sara Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Sara Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Sara Johansson har haft 49 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 40 Läs vad Sara Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra bemött, snabb återkoppling, ingav trygghet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-07-19 Verifierad kund
    Ärlig och genuin.
    Trevligt bemötande från första minuten.
    Bra kommunikation.
    Bara positivt att säga om Sara
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och intryck av Sara.
    Kommer att lita på hennes hjälp hela tiden och att vi har en bra kontakt .
    2022-05-29 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur Sara agerat från första mötet fram till försäljningen av vårt hus.

Sara infriade våra förväntningar och hade genom hela försäljningsprocessen ett mycket professionellt bemötande. Sara informerade tydligt, återkopplade snabbt och sakligt på våra frågor och var noga med att hålla oss informerade genom processen och efter varje visning.

I köpprocessen av vår nya bostad i Brf Sånglärkan radhus nr 39 var Sara tydlig, informativ, snabb på att återkomma på våra frågor. Sara har varit tillmötesgående gällande våra önskemål och vi känner oss mycket nöjda med köpet. Sara är till en viss del en av orsakerna till att vi valde att köpa Brf då vi fick ett stort förtroende i Sara och en trygghet i vad vi köpte.

Sammantaget känner vi ett stort förtroende för Sara och vid en ev framtida försäljning kommer vi kontakta Sara samt rekommendera Sara till vänner och bekanta!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Smidig och enkel process, bra dialog!
    Seriöst och kunnigt bemötande.
    • Nyatorp
    2022-05-23 Verifierad kund
    Jag är Jättenöjd med mitt val av mäklare. Sara är effektiv, kunnig och trygg.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Behöver jag anlita en säljare i framtiden blir Sara mitt självklara val.
    Tack Mikaela för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och kul att du är så nöjd! Vi ses snart igen! // Sara Sara Johansson
    • Vallås
    2022-05-22 Verifierad kund
    Ger ett professionellt och kunnigt bemötande och det hon inte vet tar hon reda på. Motsvarade förväntningarna.
    Tack Camilla, hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Vi ses snart igen! // Sara Sara Johansson
    2022-05-17 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och Sara är väldigt engagerad. Sara återkopplade tätt, vilket är skönt då man är nyfiken på vad som händer.
    Tack Jonas, kul att vi lyckades lösa det så fort OCH få bra betalt! Vi ses vid tillträdet!// Sara Sara Johansson
    2022-05-14 Verifierad kund
    Vi tyckte Sara gjorde ett bra jobb, en kontinuerlig dialog under affärens gång som vi uppskattade.
    Tack och tack för ett gott samarbete! Ha en fin sommar så ses vi till hösten! // Sara Sara Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-04-29 Verifierad kund
    Blev väl bemött. Trevlig och snabb på att svara.
    Kul att ni uppskattade mitt jobb! Ha en fin sommar så ses vi till hösten // Sara Sara Johansson