Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 9 kunder tycker om Caroline Stavrén

• Rebecka B skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2017-06-12

En duktig och driftig mäklare som gav mig ett intryck av att vara kompetent inom sitt yrkesområde.

Ett väldigt problemfritt och smidigt samarbete. Är mycket nöjd med Caroline. Läs mer
    2017-06-13 Caroline S svarar Rebecka B
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation Rebecka! Jättekul att kunna få hjälpa er att hitta ert nya hem här i Sjöstan. Ha en fantastisk sommar!

Ha det fint! /Caroline
  • Stig R skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2017-06-07

Seriöst och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-06-13 Caroline S svarar Stig R
    Tack så jättemycket för det fina omdömet Stig! Hoppas att ni och hunden trivs här i Sjöstan och att ni får en fin sommar!

Allt gott /Caroline
  • Hanna D skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2017-06-05

Väldigt tillmötesgående, profisionell och snabb att återkomma. Kunde inte önska mig en bättre mäklare. Är supernöjd! Läs mer
    2017-06-07 Caroline S svarar Hanna D
    Vad glad jag blir, tack för det fina omdömet Hanna! Hoppas att du trivs i nya bostaden och att du får en härlig sommar!

Allt gott!/ Caroline
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2017-05-24

Caroline var en mycket duktig och engagerad mäklare med mycket positiv energi och driv.

Jag hade två ganska komplicerade försäljningar, en nyproducerad innan inflytt, samt min tvåa som var uthyrd i andra hand eftersom jag flyttat in hos pojkvän.

Det var tryggt att sälja med Caroline och svensk fastighetsförmedling. Caroline hjälpte till att lösa alla praktiska saker kring försäljningen tillsammans med sina kolleger så så att det blev möjligt att få försäljningen genomfört på ett bra och professionellt sätt. Läs mer
    2017-05-29 Caroline S svarar Sofia L
    Tack snälla Sofia för den fina rekommendationen! Alltid kul att få hjälpa till med försäljningar där allt inte är en dans på rosor, så man utvecklas och lär sig nya saker. Hoppas att du och pojkvännen trivs och att ni får en fin sommar!

Allt gott! /Caroline
  • Lena H skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2017-05-22

Kunnig, engagerad, innovativ, helhetssyn och lätt att förstå kundperspektivet. Läs mer
    2017-05-24 Caroline S svarar Lena H
    Tack för den fina rekommendationen! Hoppas att allt är bra med er och att det nya boendet är bra!

Varma hälsningar / Caroline
  • Peter H skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2017-05-16

Jag har inga tidigare erfarenheter av mäklare men min upplevelse var odelat positiv! Läs mer
    2017-05-17 Caroline S svarar Peter H
    Vad roligt att höra Peter! Hoppas att du och barnen trivs bra i lägenheten.

Allt gott! / Caroline
  • Maja O
    Maja O skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2017-05-16

Bra och pålitlig. Uppfattar dem som transparenta och ärliga. Läs mer
    2017-05-17 Caroline S svarar Maja O
    Tack Maja för den fina rekommendationen! Jättekul att få jobba med er. Hoppas att ni trivs i ert nya boende!

Ha det fint! / Caroline
  • malin k
    malin k skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2016-10-05

Vi hade förmånen att få sälja vår lägenhet med hjälp av Caroline Stavrén på Svensk Fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Vi var verkligen nöjda med hela processen som var mycket professionellt utförd. Vi kommer absolut att använda oss av samma mäklare vid nästa affär och rekommenderar företaget till alla som ska göra affär i området. Läs mer
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar malin k
    Tack så mycket Malin, var jättekul att få hjälpa er! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!

Med vänlig hälsning,
    Caroline Stavrén
  • Erika W skrev om Caroline Stavrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2016-09-21

Hej,

Jag har sålt min lägenhet via Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad. Jag är fantastisk nöjd med min mäklare som är Caroline Stavrén.

Jag fastnade för Carolines engagemang och kunnighet vid en visning på en annan lägenhet. Första intrycket vsade sig stämma. Carline har varit mycket proffisionell och kunnig genom hela affären. Hon har visat stort engagemang både var gäller förberedelse inför försäljning, försäljning och visning samt efter att kontraktet var påskrivet. Jag har även rådfrågat Caroline vid köp av ny bostad.

Jag litar 100% på Caroline och rekommenderar henne och Svensk fastighetsförmedling i Hammarby Sjöstad
    till alla som vill göra en trygg och riktigt bra affär.

Mvh Erika Wirde Läs mer
    2016-09-21 Tobias D svarar Erika W
    Hej Erika,

Tack snälla för rekommendationen och de fina orden! Det har varit fantastiskt kul att få hjälpa er att sälja er pärla och även agera bollplank för ditt nya boende. Jag och Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad hoppas att ni ska trivas i ert nya hem!

Med vänlig hälsning,

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad