Josefin Ericson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-05 - 2020-04

Läs vad 22 Läs vad Josefin Ericson

• Håkan D sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-23

Hammarby Sjöstad
    Hon är så himla bra jag har provat andra i Sjöstan hon är i en egen klass jag blev mycket nöjd bäst i klassen

Jätte bra pris för lägenheten o hjälpsam efter att affären var klar också Håkan Läs mer
    2020-04-25 Josefin E svarar Håkan D
    Otroligt kul att vi fick ett så grymt resultat. Tack för förtroendet och grymt samarbete, vi ses snart Håkan. :D
    Josefin E gillar detta
  • Victoria R sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-21

Fridhemsplan
    Josefin hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är väldigt nöjda med affären. Josefin var seriös, professionell, lyhörd och framför allt engagerad genom hela processen. Allting gick väldigt smidigt från första kontakt till slutkontrakt. Jag kan varmt rekommendera Josefin! Läs mer
    2020-04-22 Josefin E svarar Victoria R
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendation. Så roligt att få hjälpa er med eran försäljning och stort lycka till med nya bostaden. Vi ses snart igen. :D
  • Ofelia D
    Ofelia D sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-17

Hammarby Sjöstad
    Josefin sålde vår 2a snabbt och utan krångel. Det var vår första försäljning och Josefin stöttade oss i genom hela processen. Allt kändes tryggt och vi rekommenderar verkligen Josefin! Läs mer
    2020-04-17 Josefin E svarar Ofelia D
    Vilket grymt samarbete, så roligt att få förtroendet att hjälp er med er första försäljningen. En orolig marknad stoppade inte oss, tack för er fina rekommendation. Ska bli spännande och se vad för lägenhet ni blir lyckliga köpare till framöver 😊
    Josefin E gillar detta
  • Martin P sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-16

Södermalm
    Sålde min etta i Södermalm under Coronatider. Fick ett bra bemötande från Josefin och i slutändan fick jag ett pris som jag blev nöjd med, med tanke på rådande situation. Tror inte att det hade blivit av om inte Josefin hade jobbat så hårt som hon gjorde. Läs mer
    2020-04-17 Josefin E svarar Martin P
    Tack för ett roligt och bra samarbete, blir så glad av dina fina ord och rekommendation. :)
    Vi ses snart igen :D
    Josefin E gillar detta
  • Fredrika B köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-16

Södermalm
    Jag köpte mitt första egna boende via Josefin. Hon har varit oerhört snabb och tillmötesgående på att svara på alla dess olika frågor man kan tänkas ha vid ett första bostadsköp!
    Jag kan varmt rekommendera Josefin till andra köpare som söker efter en förtroendegivande och vänlig mäklare. Läs mer
    2020-04-17 Josefin E svarar Fredrika B
    Tack för din fina rekommendation Fredrika. Så glad att du är nöjd och vilken fin lgh du får flytta in i!! 😊 Ta hand om dig, så ses vi snart 😊
    Josefin E gillar detta
  • Mathias H köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-07

Köpt en tvåa.
    Professionellt och vänligt bemötande.
    Motsvarade förväntningarna och var tydlig i kommunikationen i samband med kontraktskrivandet.
    Positiv och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-04-16 Josefin E svarar Mathias H
    Hej Mathias! Tack för dina fina ord och rekommendation, välkommen till Sjöstan. Så glad att allt gick bra och att du tillslut blev den lyckliga köparen! Vi ses snart igen :)
    Josefin E gillar detta
  • Marit I sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-02

Hammarby Sjöstad
    Sålt, nyproduktion. Hon är väldigt tillmötesgående och löser allt och lite till. Hon har överträffat förväntningarna. Dessutom fick vi ett bra pris.
    Marit Läs mer
    2020-03-02 Josefin E svarar Marit I
    Tack för ert förtroende, roligt samarbete och för din rekommendation! SÅ glad att ni är nöjda! Ha det fint så ses vi snart igen :)
    Josefin E gillar detta
  • Petter I sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-01

Hammarby Sjöstad
    Proffsig och mkt väl insatt i specifika marknaden. Bra strategier och stalltips. Läs mer
    2020-03-02 Josefin E svarar Petter I
    Tack för ett bra och roligt samarbete, så glad för det fina slutresultatet och att ni är nöjda! Vi ses! :)
    Josefin E gillar detta
  • Gustav J köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-09

Stockholm
    Jag förlorade en budgivning av en lägenhet på håret innan kontraktsskrivning. Josefin var snabb och tipsade om ett annat objekt som blev affär! Snabb, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar Gustav J
    Hej Gustav! Jag är så glad för din skull att det löste sig och att du tillslut fick en superfin lägenhet, stort tack för din rekommendation. Vi hörs och ses fram till tillträdet! :)
    Josefin E gillar detta
  • David S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-05

Stockholm
    - Sålde1a Södermalm.
    - Charmigt positivt bemötande.
    - Levererade klart över förväntan.
    - Effektiv men kan bli lite bättre på ordning och reda. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar David S
    Hej David! Tack för din rekommendation, vi rivstartade verkligen marknaden i augusti när din lägenhet blev såld! Ha det fint!
    Mvh Josefin Ericson

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad