Josefin Ericson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Josefin Ericson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Josefin Ericson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefin Ericson har haft 22 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 86 Läs vad Josefin Ericson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    • Sofia
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och ärlig samt svarar snabbt
    Hej Imran! Tack för ett trevligt bemötande och äran att få hjälpa dig hitta rätt bostad. Allt gott! Josefin Ericson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    • Sofia
    2022-09-16 Verifierad kund
    Josefin är väldigt trevlig och professionell. Hon gör alltid det lilla extra vilket uppmärksammas och uppskattas.

Detta var den första lägenheten jag sålde så det fanns saker jag inte visste om, gällande avtal etc. Josefin var väldigt bra på att beskriva vad som behövde göras och varför. Försäljningen blev en väldigt smidig process.

Om du söker efter en mäklare som gör det lilla extra för att du som säljare ska känna dig bekväm, så rekommenderar jag Josefin.
    Tusen tack för ditt förtroende och din fina rekommendation Joel. Glad jag blir att vi kunde genomföra en jättebra affär, att du är nöjd och att jag kunde hjälpa dig under hela processen. Tack!

Varma hälsningar! :)
    • Katarina
    2022-09-05 Verifierad kund
    Josefine var så enkel och proffsig att ha och göra med. Man kan förvänta sig att möta en tillmötesgående och ett varmt bemötande!
    Tusen tack Moa. Så glad att jag fick möjligheten att träffa dig och hjälpa dig att hitta rätt lägenhet på Södermalm, vi hörs och ses framöver! Allt gott!

Varma hälsningar. :)
    • Katarina
    2022-09-03 Verifierad kund
    Jag kände mig jättetrygg med Josefin som mäklare under hela försäljningsprocessen. Hon skötte allting väldigt professionellt och hennes positiva inställning gjorde mig lugn trots en osäker bostadsmarknad.
    Tack för ditt förtroende och fina rekommendation. Så roligt samarbete och vad glad jag är att du är nöjd! Vi ses snart igen, ta hand om dig. :)

Varma hälsningar
    Josefin
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, flexibel, lösningsorienterad, trygg.
    Tusen tack för din rekommendation Amela, tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er.
    Ha nu en jättefin sommar. :)
    • Högalid
    2022-06-09 Verifierad kund
    Josefin, var väldigt proffsig och välkomnande vid visningarna, svarade på våra frågor på plats och återkom dagen efter med de svar hon tagit reda på åt oss.
    Våra Förväntningar var att hitta en passande Lgh och göra en snabb och bra affär - detta hjälpte Josefin oss med under hela dagen, för att vi (och säljaren förmodligen) skulle bli nöjda och även kunna avsluta affären samma dag, som önskvärt.
    Upplevelsen av Josefin är att hon är väldigt noggrann och hon hade bra koll på lägenheten hon visade och var väldigt tuff i förhandlingen (även om vi blev nöjda utifrån vårt perspektiv i slutet). Skulle absolut rekommendera Josefin som mäklare och även anlita henne själv när det är dags att sälja vår nyköpta lägenhet.
    Jag måste inleda med att skriva att jag är otroligt glad att vi fick chansen att träffa er och att jag kunde hjälpa er med att hitta dotterns drömbostad. Vilken dag vi hade! Tack för ett jättefint samarbete och bemötande, ser fram emot vår framtida kontakt.

Tack för er fina rekommendation och ord!

Ha en jättefin sommar!
  • Fanny Ö
    • Högalid
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hon hanterade hela affären väldigt proffsigt, seriöst och tryggt. Jag är mycket nöjd!
    Tusen tack för din rekommendation Fanny och tack för ditt förtroende att jag fick förmedla din fina bostad. Jag ser fram emot att få höra hur nya boendet känns och ha fortsatt kontakt med dig framöver. Ha en fantastisk sommar!

Varma hälsningar
    2022-05-21 Verifierad kund
    Josefin var väldigt tillmötesgående och vi var mycket nöjda med hennes professionalism som mäklare.
    Tack för din rekommendation Kelly-Ann, så glad för din och familjen skull att vi kunde knyta ihop säcken.
    Vi ses snart igen, varma hälsningar.
    2022-05-20 Verifierad kund
    På alla sätt bra, och hjälpsam när det dök upp svåra frågor
    Jag vill inleda med att tacka för ett jättefint bemötande från dag 1 och naturligtvis tacka för er rekommendation. Det var en ära att få hjälpa er under processen. Varma hälsningar Josefin Josefin Ericson
    2022-05-20 Verifierad kund
    Josefin hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är jättenöjda. Vi hade ett långsiktigt samarbete med henne där hon förberedde vår försäljning och arbetade proaktivt vilket gjorde att den dagen vi skulle sälja så gick allting otroligt snabbt, smidigt och enkelt. Josefin var under hela processen väldigt engagerad och mycket tillmötesgående. Tycker att hon har tagit hand om oss som säljare väldigt bra och upplever att hon tagit lika väl hand om våra köpare. Rekommenderar henne starkt!
    Tack Alexandra för ert förtroende och fina rekommendation, det var en ära att få hjälpa er. Vi hörs och ses vi snart igen! Varma hälsningar! Josefin Ericson