Josefin Ericson
Registrerad mäklare sedan 2019-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-26
2019-09 - 2020-08

Läs vad 30 Läs vad Josefin Ericson

• Marcus N sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-08-31

1.5:a
    Katarina
    Ett proffsigt och personligt upplevelse där man genom hela försäljningen haft en bra och kontinuerlig dialog. Vilket har varit och känts tryckt. Kommer rekommendera Josefin och Svenk Fast till flera samt använda era tjänster igen om det blir nya försäljningar. Läs mer
    2020-09-01 Josefin E svarar Marcus N
    Tack Marcus för ditt förtroende och fina rekommendation, det var en ära att få hjälpa er. Vi hörs och ses vi snart igen! :)
  • Kennet M
    Kennet M sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-08-21

3.5:a
    Hammarby Sjöstad
    Ambitiös och trevlig. Målinriktad och informativ. Läs mer
    2020-08-21 Josefin E svarar Kennet M
    Tusen tack för din rekommendation Kennet. Vi ses framöver! :)
    Josefin E gillar detta
  • Sinéad H köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-08-20

4:a
    Maria
    Josefin Ericson sålde oss vår lägenhet i Södermalm. Lägenheten visades inte offentligt ännu och vi fick en privat visning och kunde undvika budgivning. Jag rekommenderar henne helt som mäklare, det var en utmärkt upplevelse. Hon är personlig och professionell och processen avslutades snabbare än väntat. Läs mer
    2020-08-21 Josefin E svarar Sinéad H
    Hej Sinead! Vilken fantastisk familj ni är och äntligen har ni hittat ett nytt hem. Glad att jag fick vara med och hjälpa er med er nya bostad. Stort tack för den fina rekommendationen. Vi ses! :)
    Josefin E gillar detta
  • Per D sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-07-22

Högalid
    5/5 till Josefin!

Ett riktigt proffs som verkligen inte ger upp och ger ett ärligt och proffsigt bemötande. Hon säger som det är men får också saker att hända. Du kan lita på henne.

Vi är super nöjda med Josefin och tack för hjälpen. Läs mer
    2020-07-23 Josefin E svarar Per D
    Stort tack för era fina ord och rekommendation. Så roligt att få hjälpa er från start till slut, all lycka framöver nu så hörs vi! :)
    Josefin E gillar detta
  • Damon R köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-29

Högalid
    Jobbade hårt för att det skulle bli en affär, lätt att ha att göra med, tillgänglig och proaktiv. Vi köpte lgh på söder av henne. Läs mer
    2020-06-29 Josefin E svarar Damon R
    Tack för din rekommendation Damon, så glad att vi kunde knyta ihop affären och att ni blev dem lyckliga köparna. :) Trevlig sommar, ses snart!
    Josefin E gillar detta
  • Markus H sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-22

Katarina
    Inledde dialog med Josefin i januari för att sedan sälja i juni, då vi behövde slutföra en renovering. Josefin har varit med hela vägen på ett aktivt sätt men ändå tålmodigt. Vi kunde inte vara mer nöjd med Josefin. Hon jobbat länge på att förbereda spekulanterna, för att maximera budgivningen. Till och med köparna berömde Josefin. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-29 Josefin E svarar Markus H
    Stort tack för en fina rekommendation och ert förtroende från första början. Vilken resa vi har gjort och grattis till en fantastisk försäljning. Trevlig sommar! :)
    Josefin E gillar detta
  • Pelle L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-11

Köpt Södermannagatan 37
    Ett mycket proffsigt och bra bemötande i alla avseenden.
    Vi förlorade en budgivning några dagar innan pga mäklaren vilket var mycket frustrerande!

Josefin var trevlig, engagerad och framåt och var verkligen
    ett riktigt proffs i alla avseenden och som verkligen verkade gilla sitt jobb.
    Snyggt jobbat Josefin! Läs mer
    2020-06-12 Josefin E svarar Pelle L
    Stort tack för din rekommendation och stort Grattis till köpet av en fantastiskt fin lägenhet, ett rent nöje att hjälpa er att hitta rätt tillslut.
    Ha en fin sommar!
    Josefin E gillar detta
  • Eva L köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-06-10

Katarina
    Trevlig, informativ och engagerad! Läs mer
    2020-06-10 Josefin E svarar Eva L
    Tack för trevligt bemötande på visning och stort grattis till fina köpet av lägenheten. Vi ses snart igen.
    Josefin E gillar detta
  • Håkan D sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-23

Hammarby Sjöstad
    Hon är så himla bra jag har provat andra i Sjöstan hon är i en egen klass jag blev mycket nöjd bäst i klassen

Jätte bra pris för lägenheten o hjälpsam efter att affären var klar också Håkan Läs mer
    2020-04-25 Josefin E svarar Håkan D
    Otroligt kul att vi fick ett så grymt resultat. Tack för förtroendet och grymt samarbete, vi ses snart Håkan. :D
    Josefin E gillar detta
  • Victoria R sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-04-21

Fridhemsplan
    Josefin hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är väldigt nöjda med affären. Josefin var seriös, professionell, lyhörd och framför allt engagerad genom hela processen. Allting gick väldigt smidigt från första kontakt till slutkontrakt. Jag kan varmt rekommendera Josefin! Läs mer
    2020-04-22 Josefin E svarar Victoria R
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendation. Så roligt att få hjälpa er med eran försäljning och stort lycka till med nya bostaden. Vi ses snart igen. :D

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Elin Bellander