Läs vad 37 Läs vad Josefin Ericson

• 2020-12-08
    Sålt en 2a på Södermalm, blev såld på en privatvisning efter en dag på Hemnet. Trevlig, lugn och proffsig!
    Nils N
    • 40.5 m²
    • Högalid
    sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tack för ditt förtroende och fina rekommendation, så roligt samarbete! :) Ha nu en fin jul så ses och hörs vi!

• 2020-12-07
    Josefin är en engagerad mäklare, och höll oss hela tiden uppdaterade om alla förberedelser inför och händelser under försäljningen. Lätt att samarbeta med!
    Selma G
    • 46.0 m²
    • Sofia
    Hej Selma, tack för den fina rekommendationen och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha en fin jul!

• 2020-12-02
    Josefin hjälpte mig att sälja en lägenhet på Södermalm. Hon gjorde ett utmärkt jobb och var mycket trevlig att ha att göra med. Det skadade naturligtvis heller inte att priset blev högre än jag vågat hoppas på. Jag kan varmt rekommendera Josefin som mäklare.
    Carl H
    • 1:a
    • 22.5 m²
    • Högalid
    Tack för den fina rekommendationen och för ett roligt samarbete, så glad att du är nöjd och att vi överträffade över förväntan! Ha en fin jul nu! :)

• 2020-12-02
    - köpt Lundagatan 44
    - mycket bra bemötande
    - förklarade allt jättebra
    Oscar T
    • 1:a
    • 22.5 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Grattis till köpet och tack för ett trevligt bemötande och fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen, ha en fantastisk jul och nyår!

• 2020-11-18
    Vi köpte en lägenhet vid Mariaberget på Tavastgatan. Josefin var super. Vi fick ett väldigt ansvarsfullt och trevligt bemötande under visningen och corona togs på ett seriöst sätt.

Tack!
    Karl I
    • 42.0 m²
    • Maria
    Tack för den fina rekommendationen och ett trevligt bemötande Karl! Så roligt att få vara med och hjälpa dig i köp av ny bostad! Vi ses snart igen, ha det fint!

• 2020-11-10
    Jag sålde min 1,5 på 41 kvm i Sofia med hjälp av Josefin.

Josefin levde mycket väl upp till mina förväntningar. Hon var alltid förberedd, kom i god tid till visningarna och gav snabb återkoppling.

Vi bollade mycket fram och tillbaka och jag upplevde Josefin som mycket påläst, kunnig och lätt att arbeta med.

Mot denna bakgrund ger jag Josefin mina allra bästa rekommendationer som mäklare.
    Katja K
    Katja K
    • 1.5:a
    • 41.0 m²
    • Sofia
    Tusen tack Katja, vilket grymt samarbete vi hade och jag är så glad att du är nöjd med försäljningen! Tack för förtroendet! :)

• 2020-10-09
    Jag har sålt en 4:a. Jag blev bra bemött av Josefin, hon var resolut, handfast och driven. Jag var dessutom i en speciell situation där jag egentligen inte ville sälja, men var tvungen. Jag kände att Josefin var inkännande där inför min situation, utan att släppa sitt fokus och försöka göra det bästa av det hela.
    Stefan O
    • 4:a
    • 96.5 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Hej Stefan! Tack för ert förtroende och möjligheten att få hjälpa er med försäljningen. Jag tackar innerligt för dina fina lovord. Vi hörs och syns snart! :)

• 2020-08-31
    Ett proffsigt och personligt upplevelse där man genom hela försäljningen haft en bra och kontinuerlig dialog. Vilket har varit och känts tryckt. Kommer rekommendera Josefin och Svenk Fast till flera samt använda era tjänster igen om det blir nya försäljningar.
    Marcus N
    • 1.5:a
    • 42.0 m²
    • Katarina
    Tack Marcus för ditt förtroende och fina rekommendation, det var en ära att få hjälpa er. Vi hörs och ses vi snart igen! :)

• 2020-08-21
    Ambitiös och trevlig. Målinriktad och informativ.
    Kennet M
    Kennet M
    • 3.5:a
    • 88.5 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Tusen tack för din rekommendation Kennet. Vi ses framöver! :)

• 2020-08-20
    Josefin Ericson sålde oss vår lägenhet i Södermalm. Lägenheten visades inte offentligt ännu och vi fick en privat visning och kunde undvika budgivning. Jag rekommenderar henne helt som mäklare, det var en utmärkt upplevelse. Hon är personlig och professionell och processen avslutades snabbare än väntat.
    Sinéad H
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Maria
    Hej Sinead! Vilken fantastisk familj ni är och äntligen har ni hittat ett nytt hem. Glad att jag fick vara med och hjälpa er med er nya bostad. Stort tack för den fina rekommendationen. Vi ses! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte