Josefin Ericson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Josefin Ericson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Josefin Ericson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefin Ericson har haft 35 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 57 Läs vad Josefin Ericson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-09-13
    Josefin skötte försäljningen på ett utmärkt sätt.
    Tack för ert förtroende Tony och för ett fint samarbete. Så glad att jag kunde hjälpa er att sälja er bostad. Ta hand om er så ses vi snart igen! :) Josefin Ericson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    2021-06-25
    Vi är väldigt nöjda med det potisiva bemötandet och fick ihop en väldigt snabb och smidig affär. Vi kan bara ge det bästa betyget!
    Tusen tack för din fina rekommendation Stefan, så glad att jag fick möjligheten att hitta er nya bostad på Södermalm. Allt gott! Josefin Ericson
    2021-06-23
    Bra bemötande och rådgivning.
    Tack för ett otroligt fint samarbete och för ditt förtroende Johnny. Glad att vi kunde sy ihop affären så smidigt. Tack för din rekommendation. Ha en fin sommar! Josefin Ericson
    2021-06-23
    Vi kan varmt rekommendera Josefin, då vi upplevde ett mycket proffsigt och trevligt bemötande både på visning och kontraktsskrivning. Vi är mycket nöjda med hela processen som gick snabbt och smidigt.
    Tusen tack Sandra. Så glad att jag fick möjligheten att träffa er och hjälpa er i ert sökande av ny bostad på Södermalm. Ser fram emot fortsatt kontakt och samarbete framöver, ha en fantastisk sommar så ses vi snart till tillträdet. Allt gott! Josefin Ericson
    2021-05-31
    Sålt en trea. Bemötandet var proffesionellt & Josefin har haft kontinuerlig kontakt med oss genom hela processen. Hon är tillgänglig och en fantastisk säljare. Vänlig och rak kommunikation.
    Tack för din fina rekommendation och lovord! Jag vill också tacka för ert förtroende och samarbete under hela processen. Önskar er all lycka till med flytten, ses snart! :) Josefin Ericson
    2021-05-31
    Mycket engagerad och professionell.
    Den mest proaktiva mäklaren jag kommit i kontakt med.
    Tusen tack Anders och tack för ert förtroende! Det var en ära att få hjälpa er med er försäljning. Ses snart! Josefin Ericson
    2021-05-20
    Positiv kontakt!
    Vi bjöd i förtid - Josefin mötte och följde upp med säljarna. Kom till avslut före allmän visning! Alla nöjda!
    Snyggt jobbat Josefin!
    Tusen tack för din rekommendation Ruben, så glad att vi kunde sy ihop affären och ni får snart äntligen komma till vackra Sjöstan! Allt gott! Josefin Ericson
    2021-05-15
    Vi köpte vår lägenhet och tyckte att Josefin var mycket hjälpsam. Sammantaget var det en trevlig upplevelse och vi rekommenderar henne absolut.
    Tusen tack för den varma rekommendationen och för ett fint bemötande. Stort lycka till med flytten nu. Hörs snart igen och ni vet vart jag sitter! :) Josefin Ericson
    2021-05-13
    Kan rekommendera Josefin å det varmaste. Höll kontakten med oss hela tiden och vi kunde kontakta henne när vi kände att vi behövde det. Kanske hennes rekommendation om stylist inte blev någon hit för oss så är vi ändå väldigt nöjda.

Pär och Penny
    Tack Pär och Penny för att otroligt fint samarbete och för att jag fick ert förtroende. Kommer sakna er som våra grannar. Glad att ni blev nöjda. Allt gott! Josefin Ericson
    • Maria
    2021-05-12
    Tack för en smidig & snabb affär
    Tack själv Patrik och tack för din rekommendation.
    Allt gott!