Josefin Ericson
Registrerad mäklare sedan 2019-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 26 Läs vad Josefin Ericson

• Marit I sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-02

1.5:a
    Hammarby Sjöstad
    Sålt, nyproduktion. Hon är väldigt tillmötesgående och löser allt och lite till. Hon har överträffat förväntningarna. Dessutom fick vi ett bra pris.
    Marit Läs mer
    2020-03-02 Josefin E svarar Marit I
    Tack för ert förtroende, roligt samarbete och för din rekommendation! SÅ glad att ni är nöjda! Ha det fint så ses vi snart igen :)
    Josefin E gillar detta
  • Petter I sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2020-03-01

1.5:a
    Hammarby Sjöstad
    Proffsig och mkt väl insatt i specifika marknaden. Bra strategier och stalltips. Läs mer
    2020-03-02 Josefin E svarar Petter I
    Tack för ett bra och roligt samarbete, så glad för det fina slutresultatet och att ni är nöjda! Vi ses! :)
    Josefin E gillar detta
  • Gustav J köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-09

Stockholm
    Jag förlorade en budgivning av en lägenhet på håret innan kontraktsskrivning. Josefin var snabb och tipsade om ett annat objekt som blev affär! Snabb, lyhörd och trevlig. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar Gustav J
    Hej Gustav! Jag är så glad för din skull att det löste sig och att du tillslut fick en superfin lägenhet, stort tack för din rekommendation. Vi hörs och ses fram till tillträdet! :)
    Josefin E gillar detta
  • David S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-05

- Sålde1a Södermalm.
    - Charmigt positivt bemötande.
    - Levererade klart över förväntan.
    - Effektiv men kan bli lite bättre på ordning och reda. Läs mer
    2019-12-09 Josefin E svarar David S
    Hej David! Tack för din rekommendation, vi rivstartade verkligen marknaden i augusti när din lägenhet blev såld! Ha det fint!
    Mvh Josefin Ericson
    Josefin E gillar detta
  • Catarina N sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-12-01

Södermalm
    Josefin är professionell, snabb och tillmötesgående genom hela din försäljning. Hon håller dig hela tiden underrättad om processen och finns även till hands för råd inför köp av bostad. Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Catarina N
    Tusen tack Catarina för din fina rekommendation och roligt samarbete!
    Så himla glad att det vi fick ett grymt slutresultat och att du är nöjd! :) Vi ses!! / Josefin
    Josefin E gillar detta
  • Moa Sophia Felica R köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-29

Hammarby Sjöstad
    Snäll och proffesionell tjej som hjälpt mig jättemycket vid mitt köp av lägenhet! Hon har haft svar på alla mina frågor och fått mig att känna mig trygg i mitt köp! Toppentjej!

Mvh Sophia Reyes Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Moa Sophia Felica R
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendation Sophia! Så glad att du är nöjd med ditt köp, snart får du äntligen flytta in!
    Vi ses på tillträdet! :)
    Josefin E gillar detta
  • Ola B köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-29

2.5:a
    Maria
    Proffsig och vänlig i kombination med ett driv och en vilja att göra ett bra jobb. Hela tiden snabb återkoppling och processen gick otroligt smidigt. Läs mer
    2019-12-05 Josefin E svarar Ola B
    Stort tack för din fina rekommendation Ola och att du är nöjd med ditt köp! Vi ses i vår! :)
    Josefin E gillar detta
  • Aida Z sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-18

Maria
    Josefin gjorde ett jättebra jobb med att sälja min lägenhet. Hon är snabb, trevlig och gör det lilla extra för att hjälpa mig som säljare (och köpare av ny lgh). Rekommenderar Josefin starkt! Läs mer
    2019-11-20 Josefin E svarar Aida Z
    Tusen tack för din fina rekommendation Aida, så roligt att få hjälpa dig och att vi fick ett sånt fint slutresultat! Vi ses snart igen! :) kram!
    Josefin E gillar detta
  • Hanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-08

2:a
    Stockholm
    Har känt mig supertrygg med Josefin som min mäklare. Jag har varit uppdaterad och informerad genom hela säljprocessen. Då jag inte har sålt själv förut har jag verkligen uppskattat att Josefin varit väldigt tydlig med vad som förväntats av mig, och att jag har kunnat bolla allting med henne.

Jag tyckte också att hon var grym i budgivningen, höll mig uppdaterad och fick upp priset till den nivån hon visste jag ville.

Summasummarum, supernöjd och happy :) Läs mer
    2019-11-11 Josefin E svarar Hanna S
    Vad glad jag blir när jag läser din rekommendation, Stort tack!! Så himla kul att samarbeta med dig och att det blev ett jättefint slutresultat. Vi ses igen på tillträdet :) / Hälsningar Josefin
    Josefin E gillar detta
  • Ellen A sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

2019-11-08

Sofia
    Jag har sålt min etta på södermalm, Stockholm med Josefine Eriksson.

Josefine var otroligt förtroendeingivande från första mötet, ärlig och väldigt hjälpsam. Jag kände mig väldigt trygg med Josefine och uppfattade att hon lyssnade och förstod mina behov och önskemål. Läs mer
    2019-11-11 Josefin E svarar Ellen A
    Tack för dina fina rekommendationer Ellen, jag blir så glad! :) Så kul att få samarbeta med dig, vi ses snart igen på tillträdet! - ha det bäst så länge / Hälsningar Josefin!!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Elin Bellander