22 rekommendationer

Tobias Darnell
en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Lugnets allé 43
120 65 Stockholm — Visa karta

Vad tror Tobias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Tobias Darnell

• Anders E
    Anders E skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är mycket professionell, resultatorienterad, förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Utöver detta är Tobias kreativ och inte rädd att tänka utanför boxen för att ge en bra upplevelse för både säljare och köpare. Foto och prospekt har hållt hög klass.

Under uppdraget har vi hela tiden fått en förstklassig och professionell avrapportering och kunnat känna oss trygga med att uppdraget hanteras på bästa sätt.

Vi har använt Tobias vid försäljning vid två tillfällen och varit väldigt nöjda med resultatet. Detta är en premiummäklare helt klart, som vi varmt kan rekommendera!
    2017-08-14 Tobias D svarar Anders E
    Stort tack för en fin rekommendation!! Nu får ni njuta av huslivet några år så får vi se om ni kommer tillbaka sen :)

Ha en riktigt fin sommar så hörs och ses vi framöver!!
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Toppbetyg på alla punkter, den dag jag säljer ska jag kontakta Tobias!
    2017-08-14 Tobias D svarar Suzanne F
    Hej Suzanne
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas du får en fortsatt fin sommar.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket professionell, hjälpsam och trevlig!
    2017-08-14 Tobias D svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Rita P
    Rita P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Han var trevlig ok.Kunde sin sak.
    2017-08-14 Tobias D svarar Rita P
    Hej Rita, stort tack för en fin rekommendation, hoppas allt är bra i ditt nya boende. Fortsatt fin sommar.
  • Lena L
    Lena L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias var och kändes mycket förtroendeingivande. Jag är toppennöjd att ha köpt en bostad med Tobias som mäklare. Allt var positivt från visning av lägenhet till att knyta ihop hela affären med säljarna.
    2017-08-14 Tobias D svarar Lena L
    Hej Lena, stort tack för fin feedback! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket noggrann och kunnig. Tydlig med hela processsen och bra koll på potentiella köpare.
    2017-08-14 Tobias D svarar Jacob L
    Hej Jacob, stort tack för en fin rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! ha en fortsatt fin sommar!
  • Alina N
    Alina N skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, kunnig, hjälpsam, ansvarsfull
    2017-08-14 Tobias D svarar Alina N
    Hej Alina, hoppas allt är bra i nya lägenheten och att du känner dig hemma i området. Fortsatt trevlig sommar!
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig, proffsig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som tar sig tid.
    2017-05-31 Tobias D svarar Emelie L
    Hej Emelie, tackar för en riktigt fin rekommendation. Hoppas allt är bra med er?! Trevlig sommar.
  • Bodil M
    Bodil M skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Saklig o kunnig. Kommer med tips o känns realistisk. Skulle anlita honom igen!
    2017-05-31 Tobias D svarar Bodil M
    Hej Bodil, stort tack för rekommendation. Hoppas allt är bra i Nyköping med närhet till skärgården.
  • Nico  P
    Nico P skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffisionell uti finger spetsarna. Självsäker och kan sitt arbete. Snabba avslut, i vårt fall med mycket bra pris innan visning.
    Kan området.
    2017-05-31 Tobias D svarar Nico P
    Hej Nico, riktigt kul att arbeta med er under lång tid och tack för en fin rekommendation. Hoppas allt är bra i huset och att ni trivs. Trevlig sommar!!
  • Chalak A
    Chalak A skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket bra, kunnig och driven mäklare! Rekommenderas starkt!
    2017-05-31 Tobias D svarar Chalak A
    Hej Chalak, stort tack för rekommendation. Bara komma förbi kontoret om det är något framöver. Trevlig sommar!!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Bra jobb, enkel att arbeta med.
    2017-05-31 Tobias D svarar Patrik J
    Hej Patrik, stort tack för en fin rekommendation!! Hör av er om ni behöver någon hjälp i framtiden! Trevlig sommar.
  • Katharina H
    En professionell, kunnig och trevlig mäklare.
    2017-05-31 Tobias D svarar Katharina H
    Hej Katharina, tack för rekommendationen och riktigt roligt att arbeta med er! Ha en fin sommar.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är en mycket proffessionell och trevlig mäklare som inte lämnar något åt slumpen.
    2017-05-31 Tobias D svarar Cecilia S
    Hej Cecilia, stort tack för en fin rekommendation. Nu skall vi bara sköta tillträdet riktigt bra så fortsätter vi på en trygg och professionell linje.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Snabb med svar, nästan alltid tillgänglig och väldigt rak och pragmatisk
    2017-05-22 Tobias D svarar Stefan H
    Stort tack Stefan, hoppas allt är bra med er och att ni får en fin sommar!
  • Mahnoush H
    En mycket ambitiös och driven mäklare som både lyssnar till kund och säljare. Bästa mäklaren i Stockholm!
    2017-05-24 Tobias D svarar Mahnoush H
    Hej Mahnoush, Stor tack för en fin rekommendation :)
  • Sarah  S
    Sarah S skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har nyligen köpt bostad genom Svensk fastighetsförmedling och Tobias Darnell och är väldigt nöjda. Vi upplevde affären enkel och smidig. En mycket trevlig och noggrann mäklare vi varmt kan rekommendera!
    2017-05-22 Tobias D svarar Sarah S
    Hej Sarah
    Stort tack för en fin rekommendation. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten och att ni får många fina soltimmmar på balkongen.
  • Erik N
    Erik N skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Tobias är en mycket kompetent mäklare som skiljer sig från mängden. Det är tydligt att Tobias gillar att planera, diskutera och genomföra affärer där han är mån om båda parter. Jag har haft förmånen att både köpa och sälja genom Tobias och har alltid varit mycket nöjd. Tobias inger stort förtroende och är alltid enkel att sammarbeta med. Sammantaget kan Tobias rekommenderas varmt för mäklaruppdrag.
    2017-05-03 Tobias D svarar Erik N
    Hej Erik, stort tack för en fin rekommendation! Hör av er så snart väggen är uppsatt i nya lägenheten så tittar jag förbi. Ha det så bra så hörs och ses vi snart igen!
    //Tobias
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jag har gjort flertalet affärer med Tobias sedan 2010. Tobias är mån om att det ska bli en bra affär för både köpare och säljare. Han är tydlig och transparent i de objekt han förmedlar, dvs. inga överraskningar för någon av parterna. Han är påläst och kan svara på allt från självklara till komplexa frågor. Detta borde vara en självklarhet, men tyvärr är inte fallet så bland mäklare generellt. Dessutom har han Svensk Fastighetsförmedling i ryggen som backar upp honom i hela affären, vilket du inte får från en mindre mäklarbyrå. Svensk Fastighetsförmedling har även ett fantastiskt spekulantregister och en bra kanal ut för att synas brett i sociala medier. Kort och gott, full pott för Tobias Darnell och Svensk Fastighetsförmedling!!!
    2017-04-21 Tobias D svarar Henrik E
    Hej Henrik, stort tack för de fina orden! Alltid roligt att göra affärer med er och även ta del av ert stora engagemang som ni lägger ner i alla förslag som jag kommer med. Nu blir det hus så vi får se när nästa gång blir som vi får göra affärer igen...:)
  • Buffy Ö
    Buffy Ö skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mycket nöjd! Personlig och trevlig service, mån om att det blir en bra affär både för köpare och säljare. Tobias får mina varmaste rekommendationer.
    2017-05-22 Tobias D svarar Buffy Ö
    Hej Buffy
    Stort tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Du får återkomma när det är dags att vända in till stan igen :)
    Ha en riktigt fin sommar!
  • Anders C
    Anders C skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Haft med Tobias att göra vid två olika tillfällen och är väldigt nöjd med honom.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders C
    Tack Anders, alltid roligt att jobba med er och hoppas ni trivs fantastiskt i ert nya hus!
  • Leif H
    Leif H skrev om Tobias Darnell en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Har ju god erfarenhet av Tobias från tidigare engagemang. Även fick jag en mycket bra kontakt. Vad som kännetecknar Tobias är att han fokuserar på ärendet och är mycket kunnig och erfaren.
    2016-09-21 Tobias D svarar Leif H
    Hej Leif
    Tack för din rekommendation och tack för att du valde mig och Svensk fastighetsförmedling. Det är alltid roligt att hjälpa dig med frågor, funderingar och affärer. Hoppas allt är bra i nya lägenheten och du är alltid välkommen in när du har vägarna förbi.
    Svensk Fastighetsförmedling, Anna S gillar detta
Anna Steen