Tobias Darnell
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 26 kunder tycker om Tobias Darnell

• Som köpare var Tobias mycket proffsig, kunnig och tillmötesgående under visningen och hela köpeprocessen.
    Har både sålt och köpt några bostadsrätter tidigare och kan tänka mig att anlita Tobias vid en ev. försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-11-15 Tobias D svarar Victor K
    Hej Victor
    Stort tack för en fin rekommendation och grattis till nya lägenheten.
  • Bra och professionellt, tydlig uppfattning om vad som funkar. Läs mer
  • Tobias har varit mycket proffsig. Bra upplägg kloka råd och smart tänk.
    Det känns verkligen som jag som kund fått stöd och hjälp under hela processen.
    Tack Tobias! Läs mer
  • Susan Ö
    Både bemötande samt kontakt och återkoppling under budgivning har varit perfekt. Likaså upplägg vid kontraktsskrivning och uppföljning av detta. Läs mer
  • Tobias är mycket professionell, resultatorienterad, förtroendeingivande, trevlig och kunnig. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Utöver detta är Tobias kreativ och inte rädd att tänka utanför boxen för att ge en bra upplevelse för både säljare och köpare. Foto och prospekt har hållt hög klass.

Under uppdraget har vi hela tiden fått en förstklassig och professionell avrapportering och kunnat känna oss trygga med att uppdraget hanteras på bästa sätt.

Vi har använt Tobias vid försäljning vid två tillfällen och varit väldigt nöjda med resultatet. Detta är en premiummäklare helt klart, som vi varmt kan rekommendera! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Anders E
    Stort tack för en fin rekommendation!! Nu får ni njuta av huslivet några år så får vi se om ni kommer tillbaka sen :)

Ha en riktigt fin sommar så hörs och ses vi framöver!!
  • Toppbetyg på alla punkter, den dag jag säljer ska jag kontakta Tobias! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Suzanne F
    Hej Suzanne
    Stort tack för den fina rekommendationen! Hoppas du får en fortsatt fin sommar.
  • Mycket professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Fredrik L
    Stort tack Fredrik! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Han var trevlig ok.Kunde sin sak. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Rita P
    Hej Rita, stort tack för en fin rekommendation, hoppas allt är bra i ditt nya boende. Fortsatt fin sommar.
  • Tobias var och kändes mycket förtroendeingivande. Jag är toppennöjd att ha köpt en bostad med Tobias som mäklare. Allt var positivt från visning av lägenhet till att knyta ihop hela affären med säljarna. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Lena L
    Hej Lena, stort tack för fin feedback! Hoppas du får en fortsatt fin sommar!
  • Mycket noggrann och kunnig. Tydlig med hela processsen och bra koll på potentiella köpare. Läs mer
    2017-08-14 Tobias D svarar Jacob L
    Hej Jacob, stort tack för en fin rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! ha en fortsatt fin sommar!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Elin Bellander