Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad, sid 2

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm — Visa karta

Vi mäklare på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Hammarby sjöstad kan Sjöstan utan och innan och kan det här med hem. Vi säljer inte bara bostäder med väggar, tak och brevlåda, vi säljer ett hem där människor bor. Vi har sålt i alla föreningar i Sjöstaden och vet vad som är skillnaden mellan de olika bostadsrättsföreningarna och hur ett läge kan påverka värdet mer än ett annat.

Vårt mål är att våra köpare och säljare får en trygg bostadsaffär, där alla är nöjda och glada i slutändan. Då vi är helt utan påverkan från banker och försäkringsbolag, kan vi därför tillvarata våra kunders intressen. För oss är alltid trygghet och kvalité i fokus och att ha en affärsmässighet gentemot våra kunder i alla lägen.
Mån: 10:00-17:00
Tis-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 522 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

• 2020-03-30

Caroline T skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi har köpt vår lägenhet via Anna. Hon har en behaglig säljapproach och noggrann i sin kommunikation. Läs mer

Catarina P skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Sålde min 2a i Årsta. Hade inte haft den bästa erfarenheten vid tidigare försäljningar vilket jag berättade för Jessica. Hon har verkligen lyssnat och sett till att informera mig om allt och hållt mig uppdaterad så jag kunde slappna av. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-03-30 Jessica S svarar Catarina P
    Vad glad jag blir att höra att du känner dig nöjd med min hjälp som mäklare! Det är det bästa betyget man kan få som mäklare! Och tack för att du berättade om dina tidigare erfarenheter så att jag kunde se till att hålla dig involverad och sätta tidsplan på ett sätt som fick dig att känna dig trygg! Nu kan du börja planera för flytt och så ses vi på tillträdet lite länge fram! Bästa hälsningar Jessica
  • Arnold D

2020-03-27

Arnold D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har hjälpt oss att sälja en stor bostad på Södermalm. Detta under en tid då Sverige upplever en av sina största kriser med Corona-19. En tid då de flesta är mycket försiktiga med investeringar. Trots detta har Elin med sitt naturligt positiva driv genomfört en affär som varit till gagn för samtliga parter.
    Vill ni ha Stockholms bästa mäklare så skall ni kontakta Elin. Jag kommer definitivt använda mig av Elin igen. Läs mer

Olof R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Har haft kontakt med Elin Bellander i samband med att vi förvärvade en lägenhet i Stockholm. Utifrån en köpares perspektiv var hon professionell, lyhörd och mycket engagerad. Hon gav ett seriöst och noggrant intryck och jag kan vart rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-03-27

Monika D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är fantastiskt professionell, lyhörd och kommunikativ. Dessutom är hon väldigt positiv och var ett starkt stöd genom hela försäljningen. Hade höga förväntningar som uppfylldes till fullo. Vill varmt rekommendera Elin! Läs mer
    2020-04-12 Elin B svarar Monika D
    Tusen tack för denna fina rekommendation! Och tack för ett fint samarbete vid försäljningen av er bostad :-) Allt gott, vi ses vid frånträdet. //MVH Elin Bellander
  • 2020-03-26

Arvid H skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt 3rok på Hammarby Allé med hjälp av Anna. Upplevde Anna som påläst både gällande närområdet och bostadsrättsföreningen. Annas strategi med att försöka att så snabbt som möjligt få ut lägenheten till försäljning då utbudet för stunden var begränsad visade sig nog vara en bra idé. Vår uppfattning är att intresset var stort, mycket folk på visningen och att försäljningsprocessen flöt på fint. Vi är mycket nöjda med Annas insats. Läs mer
  • 2020-03-24

Eva P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Köpt Ljusslingan 32, 80 kvadratmeter. Vi blev trevligt och proffsigt bemötta, vi uttryckte vårt behov och inom loppet av endast något dygn var köpet klart.
    Förväntningarna från mig var att Anna skulle veta vad vi sökte. Det gjorde hon snabbt och snyggt. Läs mer
  • 2020-03-22

Mats F skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Mitt första möte med Jonna var på en visning i en lgh i Hammarby Sjöstad. Har varit på en hel del visningar genom åren. Hon stack ut med sin trovärdighet och ett utmärkt bra bemötande. Hon var påläst och hade svar på alla frågor.
    När det sedan var dags för mig att sälja min lgh så valde jag Jonna utan att tveka.
    Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2020-03-21

Per-arne P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig mäklare som på ett smidigt och smart sätt sydde ihop affären med nöjd säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-03-19

Harriet Gunnel Åkedotter C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Duktig mäklare.
    Lyhörd.
    Glad och trevlig. Läs mer
    2020-03-19 Elin B svarar Harriet Gunnel Åkedotter C
    Tack Harriet för din rekommendation! Vi hörs inom kort igen :-) //MVH Elin Bellander
  • 2020-03-17

Anton N skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna sålde min 1a på Södermalm. Har inget annat än bra saker att säga om Anna. Hon ger ett väldigt professionellt och drivet intryck som hon också levererar på. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-17

Mathilda W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har varit trygg och kommunikativ under köpet av min första lägenhet. Upplever att hon hade både intresse av att stötta säljare såväl mig som köpare. Läs mer
    2020-03-19 Elin B svarar Mathilda W
    Hej Mathilda och jättetack för dina fina ord! Uppskattas verkligen :-) Extra roligt att du just köpt din första bostad och jag hoppas verkligen att du ska trivas i den. Vi hörs snart igen inför tillträdet //MVH Elin Bellander
  • 2020-03-16

Niklas K skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Jonna sålde min lägenhet på Söder. Jag kunde inte va nöjdare.
    Från första till sista mötet fick jag goda råd och kände hela tiden att Jonna lyssnade på mig. Jag kommer anlita Jonna igen! Läs mer
  • 2020-03-16

Charlotte H skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Supertrevlig, påläst och en jag kunde känna mig trygg i köpet med :) Läs mer
  • 2020-03-15

Inger J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt och kommer att sälja jag tycker Elin gav ett proffsigt intryck och var jättetrevlig. Läs mer
    2020-03-16 Elin B svarar Inger J
    Tack snälla Inger, uppskattar din rekommendation! Grattis till en superfin bostad :-) Hörs och ses inom kort igen// MVH Elin Bellander
  • Lisa L

2020-03-13

Lisa L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Södermalm i Stockholm. Elin var professionell, trevlig och engagerad från första gången vi möttes. Hon var ett stöd i alla frågor och funderingar under processen fram till försäljning. Elin gav tydliga svar samtidigt som hon gav mig utrymme att ta alla beslut. Jag kan varmt rekommendera Elin till alla! Läs mer
    2020-03-16 Elin B svarar Lisa L
    Tack snälla Lisa för en mycket fin rekommendation, att du är så nöjd gör mig jätteglad! I egenskap av att vara din mäklare ska jag vägleda och ge tydliga råd men det är också ett teamwork oss emellan och ska kännas bra i magen på samtliga parter. Det är då det blir riktigt bra :-) Vi hörs igen inför tillträdet/frånträdet. MVH Elin Bellander
    Lisa L gillar detta
  • ELIN M

2020-03-10

ELIN M skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jessica tog sig an min lägenhetsförsäljning i början av årsskiftet.

Som mäklare är Jessica professionell - tydlig, vänlig och lyhörd. Hon genomförde en väldigt bra marknadsföring, inte minst en uppsökande sådan vilket troligtvis påverkade utfallet.

Då hon var ny i området så dubbelkollade hon ibland med kollegor så att jag som säljare skulle känna mig trygg. Det gjorde jag oavsett - men den ödmjukheten var ett uppskattat karaktärsdrag. Vidare gav hon bra råd om vad som är viktigt att tänka på och vad som jag inte behövde lägga ner allt för mycket tid, pengar och energi på.

Min försäljning gick smidigt och med ett resultat som jag upplevde att alla inblandade var väldigt nöjda med. Inte minst jag själv.

Kan varmt rekommendera Jessica som mäklare. Hittar inga fel! Tack! Läs mer
    2020-03-10 Jessica S svarar ELIN M
    Tusen tack för dina fina ord Elin! Det gör mig verkligen superglad att du känner dig nöjd och trygg med min hjälp som mäklare, men också med slutpriset! Stort tack själv för förtroendet att få sälja din fina lägenhet! Vi ses på tillträdet om några veckor! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-03-09

Catharina T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde min bostad på södermlam i Stockholm. Elin var väldigt tillgänglig, kunnig och hade ett proffsigt bemötande. Kändes väldigt tryggt att sälja med henna! Läs mer
    2020-03-09 Elin B svarar Catharina T
    Tack snälla Catharina för de värmande orden, uppskattas verkligen! Och tack för förtroendet du gett mig :-) Hörs inom kort igen. //MVH Elin Bellander
    Cesar F gillar detta
  • 2020-03-09

Saba R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpte en bostadsrätt i Hornstull där Elin var mäklare. Hon var proffsig, tydlig och alltid tillgänglig med kort varsel. Hjälpte till att mäta på förhandsvisning och i övrigt alltid ett trevligt bemötande. Supernöjd! Läs mer
    2020-03-09 Elin B svarar Saba R
    Jättetack för en fin rekommendation! Vad roligt att vi fick ihop det på ett så bra och smidigt sätt, hoppas du ska trivas i din nya bostad i Hornstull :-) Vi hörs igen inför tillträde. MVH//Elin Bellander
  • Nina L

2020-03-08

Nina L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en 4:a med hjälp av Anna. Hon har varit tydlig, proffsig, snabb på att återkoppla och inlyssnande. Det har känts väldigt tryggt och skönt att ha en mäklare som Anna vid sin sida. Jag ger henne de bästa rekommendationerna! Läs mer
  • Lasse L

2020-03-08

Lasse L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Trevlig, proffsig, snabb och tydlig. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Jonas Henrik K

2020-03-07

Jonas Henrik K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Lugn, proffsig och lyhörd! Jessica landade en snabb och bra affär som vi inte kan vara mer nöjda med. Rekommenderar henne startkt! Läs mer
    2020-03-10 Jessica S svarar Jonas Henrik K
    Tusen tack Jonas och Emelie för ert fina omdöme! Det gör mig väldigt glad att ni känner er nöjda med både min hjälp som mäklare men också slutpriset! Vi ses på tillträdet lite längre fram i vår! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • HANNA B

2020-03-07

HANNA B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Tydlig, trevlig och väldigt proffsig. Läs mer
    2020-03-10 Jessica S svarar HANNA B
    Stort tack för ditt fina omdöme! Och grattis igen till köp av en jättefin lägenhet som jag tror ni kommer trivas kanon i! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-03-05

Stina L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde en 48 kvm stor lägenhet på Götgatan med Elin och är toppennöjda med hennes ödmjuka och proffsiga framtoning både mot säljare och köpare. Fick kontakt med Elin första gången genom en rekommendation och har sålt med henne tidigare. Verkligen nöjd båda gångerna. Kan varmt rekommendera vidare Till alla som går i tankar att sälja! Läs mer
    2020-03-06 Elin B svarar Stina L
    Tusen tack för fin rekommendation, det var verkligen ett sant nöje att göra affärer med er igen! Ser redan fram emot nästa gång ;-) Hörs snart igen //MVH Elin Bellander
  • 2020-03-05

Angelica A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt m2 Götgatan 96. Mycket trevligt bemötande, tog sig tid att hjälpa till att mäta upp sovrummet. Var närvarande men inte påflugen. Läs mer
    2020-03-06 Elin B svarar Angelica A
    Tack snälla Angelika! Trevligt att göra affärer med er! MVH//Elin Bellander
  • 2020-03-02

Charlotte A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Mycket sympatisk och förtroendeingivande person. Köpte mitt nya boende genom Jessica. Har bara gott att säga om henne. Läs mer
    2020-03-02 Jessica S svarar Charlotte A
    Tusen tack för ditt fina omdöme Charlotte! Känns alltid lite extra roligt när mina köpare ger högsta betyg, som köpare har du ju inte fått vara med och välja mig som mäklare:) Hoppas du kommer trivas fint i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-03-02

Marit I skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt, nyproduktion. Hon är väldigt tillmötesgående och löser allt och lite till. Hon har överträffat förväntningarna. Dessutom fick vi ett bra pris.
    Marit Läs mer
    2020-03-02 Josefin E svarar Marit I
    Tack för ert förtroende, roligt samarbete och för din rekommendation! SÅ glad att ni är nöjda! Ha det fint så ses vi snart igen :)
    Josefin E gillar detta
  • 2020-03-01

Erik A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Fantastiskt jobb. Trevlig och proffsig men framförallt sålde för högsta tänkbara. Läs mer
    2020-03-02 Jessica S svarar Erik A
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min hjälp, det gör mig verkligen glad att höra!! Och att vår tjänst Läge+ gav er både en lugn och trygg försäljningsprocess men även ett slutpris som ni känner er nöjda med! Nu hoppas jag att ni hittar en ny bostad att trivas minst lika bra i! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-03-01

Petter I skrev om Josefin Ericson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Proffsig och mkt väl insatt i specifika marknaden. Bra strategier och stalltips. Läs mer
    2020-03-02 Josefin E svarar Petter I
    Tack för ett bra och roligt samarbete, så glad för det fina slutresultatet och att ni är nöjda! Vi ses! :)
    Josefin E gillar detta
  • 2020-02-29

Johan E skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt en bostadsrätt, mycket bra strategi och bemötande från Anna, leverans/försäljning över förväntan.

Trevlig och enormt proffsig! Läs mer
  • 2020-02-27

Shadé J skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Som fastighetsmäklare är Anna professionell, kompetent och erfaren . Jag har lämnat två lägenheter i hennes händer (med några års mellanrum) och hon har skött det med bravur varje gång och i alla steg.
    Det är tryggt och ha en mäklare som Anna som är kunnig på bostadsmarknaden samtidigt som hon har ett trevligt och respektfullt bemötande .
    Jag kan rekommendera Anna alla dagar i veckan och till alla! Läs mer
  • 2020-02-24

Margareta L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Engagerad på ett proffsigt sätt, utan att bli för "på".
    Kunnig inom yrket, bostadsrättsföreningarna och området. Använder en fotograf som lyfter lägenheten men inte förskönar så man blir besviken för att den inte stämmer med verkligheten.
    Vi valde Anna efter att ha undersökt vilka mäklare som fick till bra avslut, och med facit i hand, så var det rätt val. Mer än väl godkänt! Läs mer
  • Sara T

2020-02-22

Sara T skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Proffsigt bemötande mycket kunnig! Läs mer
    2020-02-24 Jessica S svarar Sara T
    Stort tack för ditt fina omdöme Sara! Och grattis igen till köpet av en jättefin lägenhet här i Årsta! Vi ses på tillträdet! Hälsningar Jessica Skogman
  • 2020-02-21

Anders L skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en lägenhet i Hammarby Sjöstad med Anna som mäklare. Innan vi valde henne hade vi kollat de som fått de bästa avsluten i vårt område och Anna var en av två som var bäst. Hon var snabb, proffsig och orädd och hade bra "driv". Vi fick ut mer vid försäljningen än vi hade förväntat. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Anders L
    Stort tack Anders för din rekommendation! Det var ett nöje att göra affärer med er och att få förtroendet att sälja er fantastiska bostad.
    Allt gott! / Anna Steen
  • 2020-02-19

Mats H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är mycket nöjda med Elin. Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Mats H
    Tack Mats, det var mycket trevligt att göra affärer med er! Jag är övertygad om att ni kommer älska er nya, fina bostad :-) Ha det fint så länge så hörs vi igen när ni är tillbaka i landet. //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-15

Fredrik Q skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Kanon, bra bemötande och service. Kan varmt rekommendera till andra. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Fredrik Q
    Stort tack Fredrik för ditt omdöme! Det var roligt att hjälpa er att hitta ert nya fina hem :)
    Vi hörs & ses framåt. Allt gott! //Anna Steen
  • 2020-02-11

Antonia R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en bostadsrätt på Södermalm som Elin rekommenderade då vi tittat på likande lägenheter. En lgh som inte hade kommit ut på marknaden ännu och som då ledde till en snabbaffär; vi kunde inte vara mer nöjda.

Superbra bemötande från Elin och service utöver det förväntade. Rekommenderar att båda att köpa och sälja via Elin. Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Antonia R
    Tack snälla Antonia för dessa varma ord, så roligt att ni upplevt det på detta vis! Vi ses och hörs igen när det närmar sig tillträde för er del :-) Hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya, fina bostad. //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-11

Carl N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell och välorganiserad! Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Carl N
    Tusen tack Carl! Det är viktiga egenskaper hos en mäklare så jag tackar ödmjukast för dessa ord :-) Hörs igen inför tillträdet! //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-10

LINDA B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har köpt en lägenhet på Södermalm med Elin som mäklare och vi är väldigt nöjda med hennes proffsiga och ödmjuka bemötande. Känns som en trygg affär när man har med Elin att göra :) Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar LINDA B
    Tack Linda för en väldigt fin rekommendation, så glad att ni upplevt köpet av bostad som en trygg och fin affär tillsammans med mig. Vi hörs inom kort igen :-) //MVH Elin Bellander
  • 2020-02-03

Jessica B skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde vår tvåa i sjöstan med Anna. Hon är en professionell mäklaren jag varmt kan rekommendera. Om vi i framtiden ska sälja så kommer vi med största sannolikhet anlita henne igen helt klart. De finns många mäklare men få som henne!

//Jessica och Johan Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Jessica B
    Stort tack Jessica och Johan för era värmande ord och rekommendation.Tack för ert förtroende och trevliga samarbete.
    Allt gott/ Anna Steen
  • 2020-01-31

Caroline L skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålde lägenhet med Jonna, snabbt och enkelt. Bra kommunikation och väldigt informativ och trygg mäklare vid en så stor händelse som bostadsförsäljning. Läs mer
  • 2020-01-31

Karin G skrev om Jonna Sommarhed Sjöstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Vi anlitade Jonna när vi skulle sälja vår 2:a för att köpa något större.
    Jonna hade vårt förtroende från dag 1 när hon la upp planeringen utefter våra förutsättningar och vad hon trodde skulle fungera bäst utifrån hennes erfarenhet. Dessutom fick vi väldigt bra stylingråd för lägenheten. Resultatet blev över våra förväntningar och vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Jonna till alla som går i säljtankar (eller köptankar) för Jonna är mycket kunnig, serviceinriktad, professionell, transparent i kommunikationen och så har hon ett bra öga för detaljer.
    //Karin & Oliver Läs mer

Linda L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde sekelskiftes-trea på Södermalm. Jag tycker att Elin hjälpte oss att lyfta fram lägenhetens potential samt att marknadsföra den på bästa möjliga vis. Hon arbetade hårt, var väldigt tillgänglig och engagerad. Jag skulle absolut rekommendera Elin som mäklare! Läs mer
    2020-02-19 Elin B svarar Linda L
    Tusen tack för en fin rekommendation! Och tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla er otroligt fina bostad :-) Vi hörs och ses igen! //MVH Elin Bellander
  • 2020-01-30

Markus O skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är en väldigt professionell mäklare som är lätt att ha att göra med.
    Från en köpares synpunkt var hon lätt att diskutera med, hade mycket kunskap om lägenheten och var lättillgänglig under hela budgivningsprocessen (och så klart även efter).

Anna får min varmaste rekommendation. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Markus O
    Hej Markus & tack för din rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa dig att köpa ditt nya hem.
    Vi ses och hörs framåt. Allt gott /Anna Steen

Linda L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har anlitat Elin vid flera tillfällen och varenda gång har hon överträffat mina förväntningar. Jag har verkligen uppskattat hennes lugn, positiva inställning, snabbhet och professionalism och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-01-29 Elin B svarar Linda L
    Tack Linda, alltid ett sant nöje att göra affärer med dig! Ett härligt samarbete oss emellan som åter igen blev kanonbra :-) Vi hörs och ses snart igen//MVH Elin Bellander
  • 2020-01-28

Michael P skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Sålt min trea i Hammarby sjöstad.
    Proffsigt och mycket bra hanterat genom hela processen.
    Lägenheten blev såld före visning och jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Michael P
    Stort tack Micke för din rekommendation! Tack för ditt förtroende!
    Allt gott. Vi hörs och ses! / Anna Steen
  • 2020-01-28

Victor F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålt lya på 58 kvm. Mycket proffsigt hanterat. Effektiv och snabb gällande återkoppling på frågor och funderingar m.m. Smidigt rakt igenom. Rekommenderar! Läs mer
    2020-01-29 Elin B svarar Victor F
    Tack Victor, så roligt att du är nöjd! Tack för fint samarbete också :-) Ha det fint så hörs vi inför tillträdet// MVH Elin Bellander
  • 2020-01-27

Fanny R skrev om Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
    Anna är otroligt proffsig och engagerad. Hon gör det lilla extra vilket resulterade i att jag blev mer än nöjd med min försäljning.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-02-21 Anna S svarar Fanny R
    Stort tack Fanny för ditt fina omdöme! Det var ett nöje att få hjälpa dig att sälja din pärla på Söder!
    Allt gott /Anna Steen
  • 2020-01-24

Lillemor E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Årsta
    Jag har sålt en 3:a på Södermalm via Jessica Skogman och en snabb process - visning söndag och måndag och kontraktsskrivning på onsdag. Jag gjorde en utvärdering av olika mäklare och valet föll på Jessica som också var/är väl förtrogen med området ifråga och Södermalm generellt. Jag är över förväntan nöjd med Jessicas integritet, bemötande och proffsighet som såväl fastighetsmäklare som ekonom. Jessica mötte mig i min önskan om att skriva en intressant beskrivning blandat med fakta - det jag som köpare vill se i en annons. Hon gjorde det till en lång berättelse vilken såväl jag som köparna uppskattade stort. Hon uppskattade ett realistiskt slutpris vilket ingav mig hopp om en bra affär. Hon prickade så rätt och jag är mer än nöjd. Jessica och jag hade en kort relation där hon med sin vänlighet, glimt i ögat och proffsighet från början till slut gjorde affären till en mycket positiv upplevelse för mig som säljare. Jag vill verkligen rekommendera Jessica Skogman som fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-01-27 Jessica S svarar Lillemor E
    Tusen tack Lillemor för dina fina ord!! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det värmer verkligen att du känner dig nöjd med min insats som mäklare! För mig som mäklare är det viktigt att tillgodose mina säljares, och spekulanters, behov på alla sätt och det glädjer mig att du blev nöjd med objektsbeskrivningen. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Edwin B

2020-01-21

Edwin B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har precis köpt en lägenhet genom Elin Bellander som varit professionell, tillgänglig och som med bra bemötande tagit oss genom en väldigt snabb men trygg köpprocess! Läs mer
    2020-01-29 Elin B svarar Edwin B
    Tusen tack för fin rekommendation Edwin! Ibland går det undan att köpa bostad :-) Stort grattis! Vi hörs och ses igen//MVH Elin Bellander

Kölnagatan 4, 120 64 Stockholm