Albin Wennerström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att ingen dag är den andra lik och att man får vara med och hjälpa folk i ett väldigt viktigt skede i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror att en av mina starkaste sidor som mäklare är att jag alltid strävar efter att göra det lilla extra. Min inställning har alltid varit att jag ska göra precis allt som är möjligt för att det ska bli en så lyckad affär som möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Kunnig, påläst, stort säljdriv, energisk och väldigt nöjd med mitt jobb. Läs mer

Läs vad 34 kunder tycker om Albin Wennerström

• Petra B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-02-12

Sålde en stor etagelägenhet i Kärrtorp. Albin och jag samarbetade väldigt bra, både innan och under försäljningsprocessen. Albin är tillmötesgående, professionell, trevlig och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt av mig! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • João C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-01-21

Easy to reach. Able to explain and answer questions. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Staffan B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-01-18

Albin har gjort ett utmärkt jobb! Professionell, balanserad och kompetent. Precis vad vi behövde i vår affär. mvh Staffan Bjessmo Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Marika F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-01-17

Sålde en större lägenhet i Hammarbyhöjden där Albin Wennerström guidade mig väldigt bra både inför och under försäljningprocessen. Albin har mycket god lokalkännedom, är drivande och tillgänglig. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-01-10

Sålde en lägenhet i Johanneshov mha Albin. Vi är mycket nöjda. Albin känns genuin och proffsig. Från kontakt till försäljning gick snabbt. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Anna F
    Tack Anna för ditt omdöme. Det känns jätteskönt att allt gick så snabbt och smidigt så att ni iaf kan lägga lägenheten bakom er!
    Suzanne F, Albin W gillar detta
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-12-20

Otroligt hängiven. Gjorde allt för att få till en lyckad försäljning. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Fredrik F
    Tack Fredrik och stort grattis till en lyckad försäljning. Hoppas att stylingfirman har tömt lägenheten som du köpte :-)
  • Louise Ä
    Louise Ä skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-12-07

Albin sålde vår bostadsrätt - ett genomtrevligt, professionellt bemötande. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Louise Ä
    Stort tack för ditt fina betyg Louise! Hoppas att ni har eller snart hittar en ny bostad!
    Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Gunilla B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-11-30

Jag har köpt en tre i Hammarbyhöjden: Jag blev väldigt bra och trevligt bemött. Jag är glad att det var Albin som var min mäklare efter att ha träffat många mäklare under min sökning av lägenhet. Toppen-mäklare! Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Gunilla B
    Stort tack för ditt fina omdöme Gunilla! Snart är det dags för inflytt och då bor du äntligen precis intill Nackareservatet.
    Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Margareta M skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-11-30

Jag sålde en två och en halva i Hammarbyhöjden och var mycket nöjd med min mäklare. Bra råd, trevligt bemötande och bra kommunikation. Att det blev rekordpris för lägenhet av den storleken i vår förening gjorde inte saken sämre. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Margareta M
    Tack för fint omdömmer Margareta och skönt att vi äntligen är klara med båda försäljningarna. Nu väntar en fantastisk utsikt för er på Kvarnholmen!
    Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Janne P skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-11-16

Albin är ihärdig, strategisk och snabb. Vi ville sälja på kort tid under en period där marknaden inte var den bästa. Trots det så lyckades vi ändå få en bra affär där vi har mycket att tacka Albin för. Läs mer
    2019-01-15 Albin W svarar Janne P
    Tack Janne! Hoppas flytten har gått bra för dig och Julia!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes