Albin Wennerström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

och har varit registrerad mäklare sedan 2010. Albin Wennerström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 79 omdömen sedan 2017-11-27. Albin Wennerström har haft 13 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att ingen dag är den andra lik och att man får vara med och hjälpa folk i ett väldigt viktigt skede i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror att en av mina starkaste sidor som mäklare är att jag alltid strävar efter att göra det lilla extra. Min inställning har alltid varit att jag ska göra precis allt som är möjligt för att det ska bli en så lyckad affär som möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Kunnig, påläst, stort säljdriv, energisk och väldigt nöjd med mitt jobb.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 79 Läs vad Albin Wennerström

• Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad. BRF På vilket sätt blev du bemött av mäklaren. Utmärkt. Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem. Motsvarade mina förväntningar. Sammanfatta gärna din upplevelse. Mycket bra.
    Bo S köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2020-02-23
    • 79.5 m²
    • Blåsut
    2020-02-23
  • Albin helped to sell our apartment in Hammarbyhöjden. This was our first time in selling. Albin was very professional, easy to talk to and gave us good and honest advice. He was also very supportive and answered all of our questions and worries that we had along the way. We were very impressed and would absolutely recommend him to others.
    Karin V sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2019-12-19
    • 61.0 m²
    2019-12-19
    Stort tack för er rekommendation Karin! Hoppas ni har en underbar resa och välkomna hem snart. Hälsa Rory så mycket.

Visa svar
  • Jag och min sambo köpte en lägenhet i Björkhagen. Jag tycker att Albin gav ett professionellt och trevligt intryck. Han var snabb med svar och var pedagogisk i sitt förhållande till oss som gick igenom ett fastighetsköp för första gången.
    Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2019-12-12
    • 4:a
    • 90.5 m²
    • Johanneshov
    2019-12-12
    Tack snälla Johan och grattis till er nya fina bostad. Hörs lite längre fram.

Visa svar
  • If you are selling or buying, I hope you can have the good fortune to have Albin as your agent. We sold our apartment with Albin. In every step of the process his advice and help was accurate and excellent. I highly highly recommend Albin to sell or buy with. His expert knowledge and trustworthy approach is outstanding and the support we received was wonderful. Albin was consistent and correct in all his decisions made for selling our apartment for the right price.
    Nicole H
    Nicole H sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2019-11-24
    • Björkhagen
    2019-11-24
    Tack snälla snälla Nicole för ditt omdöme. Det värmer verkligen!!!

Visa svar
  • Sålt en 5:a i Björkhagen. Albin är superbra mäklare. Trevlig, kunnig & professionell! Vi är så glada att vi valde honom. 🥳
    Joel H sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2019-11-22
    • Björkhagen
    2019-11-22
    Tack Joel för ditt fina omdöme. Det var riktigt kul att få hjälpa till med försäljningen av er extremt fina bostad.

Visa svar
  • Köpt en lägenhet och bemöttes av mäklare, på ett vänligt och lyssnande sätt, kände förtroende, mvh kristian
    Kristian K
    Kristian K köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2019-11-13
    • 47.5 m²
    2019-11-13
    Tack Kristian för ditt förtroende. Det är en riktigt fin bostad du har köpt och jag tror du kommer trivas alldeles utmärkt där.

Visa svar
  • Albin hjälpte mig när jag för första gången skulle sälja en lägenhet. Han coachade mig strålande genom hela processen på ett tryggt och förtroendeingivande sätt och jag är övertygad om att han hade en stor del i att det i slutändan blev en riktigt bra affär. Jag kan rekommendera honom varmt.
    Emilia G sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2019-11-03
    • 43.5 m²
    • Blåsut
    2019-11-03
    Tack snälla Emilia och kul att allt med försäljningen gick så snabbt och smärtfritt.

Visa svar
  • Köpt bostadsrätt. Jag blev trevligt bemött av mäklaren. Jag upplevde mäklaren som ärlig, uppriktig och återkom snabbt med de frågor han inte kunde svara på direkt.
    Anton S köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2019-10-31
    • 62.0 m²
    2019-10-31
    Stort tack Anton och hoppas du är nöjd med köpet av ny bostad.

Visa svar
  • Strålande från början till slut! Vi kände oss trygga genom hela processen. Tack Albin!
    Mirjam B
    Mirjam B sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • 61.0 m²
    • Globen
    2019-10-29
    Tack snälla Mirjam för din rekommendation och kul att även alla intressenter tyckte att er bostad var så unik och fin.

Visa svar
  • Albin skötte sitt uppdrag exemplariskt. Lyhörd, kunnig och professionell – som en bra mäklare ska vara. Med kunskap och engagemang lotsade han oss igenom vår försäljning. Vi är helt nöjda och rekommenderar honom till 100% till alla som vill sälja sin bostad.
    Sven T sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Johanneshov
    2019-10-29
    Tack snälla Sven för ditt omdöme. Måste medge att jag är lite avundsjuk på ert nya liv som väntar på den Skånska landsbygden.