Albin Wennerström
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att ingen dag är den andra lik och att man får vara med och hjälpa folk i ett väldigt viktigt skede i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror att en av mina starkaste sidor som mäklare är att jag alltid strävar efter att göra det lilla extra. Min inställning har alltid varit att jag ska göra precis allt som är möjligt för att det ska bli en så lyckad affär som möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Kunnig, påläst, stort säljdriv, energisk och väldigt nöjd med mitt jobb. Läs mer

Läs vad 79 Läs vad Albin Wennerström

• Bo S köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-23

Blåsut
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad. BRF
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren. Utmärkt.
    Förväntningar som du hade, vilka var de och tycker du att mäklaren levde upp till dem. Motsvarade mina förväntningar.
    Sammanfatta gärna din upplevelse. Mycket bra. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Karin V sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-12-19

Hammarbyhöjden
    Albin helped to sell our apartment in Hammarbyhöjden. This was our first time in selling. Albin was very professional, easy to talk to and gave us good and honest advice. He was also very supportive and answered all of our questions and worries that we had along the way.
    We were very impressed and would absolutely recommend him to others. Läs mer
    2020-01-13 Albin W svarar Karin V
    Stort tack för er rekommendation Karin! Hoppas ni har en underbar resa och välkomna hem snart. Hälsa Rory så mycket.
    Suzanne F gillar detta
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-12-12

Johanneshov
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i Björkhagen. Jag tycker att Albin gav ett professionellt och trevligt intryck. Han var snabb med svar och var pedagogisk i sitt förhållande till oss som gick igenom ett fastighetsköp för första gången. Läs mer
    2020-01-13 Albin W svarar Johan S
    Tack snälla Johan och grattis till er nya fina bostad. Hörs lite längre fram.
  • Nicole H
    Nicole H sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-24

Björkhagen
    If you are selling or buying, I hope you can have the good fortune to have Albin as your agent. We sold our apartment with Albin. In every step of the process his advice and help was accurate and excellent. I highly highly recommend Albin to sell or buy with. His expert knowledge and trustworthy approach is outstanding and the support we received was wonderful. Albin was consistent and correct in all his decisions made for selling our apartment for the right price. Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Nicole H
    Tack snälla snälla Nicole för ditt omdöme. Det värmer verkligen!!!
    Suzanne F, Albin W gillar detta
  • Joel H sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-22

Björkhagen
    Sålt en 5:a i Björkhagen.
    Albin är superbra mäklare. Trevlig, kunnig & professionell!
    Vi är så glada att vi valde honom.
    🥳 Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Joel H
    Tack Joel för ditt fina omdöme. Det var riktigt kul att få hjälpa till med försäljningen av er extremt fina bostad.
  • Kristian K
    Kristian K köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-13

Hammarbyhöjden
    Köpt en lägenhet och bemöttes av mäklare, på ett vänligt och lyssnande sätt, kände förtroende, mvh kristian Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Kristian K
    Tack Kristian för ditt förtroende. Det är en riktigt fin bostad du har köpt och jag tror du kommer trivas alldeles utmärkt där.
    Suzanne F gillar detta
  • Emilia G sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-11-03

Blåsut
    Albin hjälpte mig när jag för första gången skulle sälja en lägenhet. Han coachade mig strålande genom hela processen på ett tryggt och förtroendeingivande sätt och jag är övertygad om att han hade en stor del i att det i slutändan blev en riktigt bra affär. Jag kan rekommendera honom varmt. Läs mer
    2019-12-02 Albin W svarar Emilia G
    Tack snälla Emilia och kul att allt med försäljningen gick så snabbt och smärtfritt.
    Suzanne F gillar detta
  • Anton S köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-31

Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrätt. Jag blev trevligt bemött av mäklaren. Jag upplevde mäklaren som ärlig, uppriktig och återkom snabbt med de frågor han inte kunde svara på direkt. Läs mer
    2020-01-13 Albin W svarar Anton S
    Stort tack Anton och hoppas du är nöjd med köpet av ny bostad.
  • Mirjam B
    Mirjam B sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-29

Globen
    Strålande från början till slut! Vi kände oss trygga genom hela processen. Tack Albin! Läs mer
    2019-11-12 Albin W svarar Mirjam B
    Tack snälla Mirjam för din rekommendation och kul att även alla intressenter tyckte att er bostad var så unik och fin.
    Suzanne F gillar detta
  • Sven T sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-10-29

Johanneshov
    Albin skötte sitt uppdrag exemplariskt. Lyhörd, kunnig och professionell – som en bra mäklare ska vara. Med kunskap och engagemang lotsade han oss igenom vår försäljning. Vi är helt nöjda och rekommenderar honom till 100% till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
    2019-11-12 Albin W svarar Sven T
    Tack snälla Sven för ditt omdöme. Måste medge att jag är lite avundsjuk på ert nya liv som väntar på den Skånska landsbygden.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes