Benjamin Frejvall

Benjamin Frejvall

Benjamin Frejvall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Benjamin Frejvall har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Benjamin Frejvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.8. Benjamin Frejvall har haft 40 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 67 Läs vad Benjamin Frejvall

• köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Johanneshov
    2021-07-21
    Vi tycker att Benjamin var trevlig och transparent!
    2021-07-19
    Bra bemötande och ärligt samtal. Trevlig, pigg och glad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2021-06-23
    Benjamin värderade bostaden på ett mycket bra sätt och levererade det han uppgav. Genom hela processen var han kunnig, tillgänglig och engagerad. Han visade att han har en utarbetad strategi för bästa resultat och arbetade för att uppnå det. Vi är mycket nöjda med vårt val av Benjamin som mäklare.
    2021-05-24
    Engagerad och vill verkligen hjälpa till att få affären att blir bra för alla parter.
    • Enskede Gård
    2021-05-04
    Köpt en 2a mäklaren va trevligt å väl på läst å kändes bra att han inte va för på m n ändå lätt å prata med!
    • Kärrtorp
    2021-04-07
    Jag skulle verkligen rekommendera Benjamin till någon som vill sälja sin bostad. Benjamin var engagerad, lätt att komma i kontakt med samt lugnande när jag själv kände mig stressad kring försäljningen. Benjamin förklarade på ett bra sätt hur hela processen skulle se ut, och vi följde den planen på ett bra sätt!
  • Henrik H
    2021-03-28
    Tog inte sakligt upp större kostnader som var nära förestående och vilka kunde tänkas belasta bostadsrättsföreningen negativt, som fasadrenovering och byte av värmecentral.
    Mäklaren ansåg det här fullt ut ligga på köparens ansvar att ta reda på allt.., blev vid samtalet riktigt upprörd och sa att; ...."kostnaderna drabbar inte oss som köpare på över 100 år.."!? BF frågade sedan om jag hade något personligt mot honom!?, vilket jag förvånat tillbakavisade.
    Vi fick uppfattningen att det kan ha förelegat en stressad arbetssituation för BF sen en tid tillbaka, då den professionalism man normalt borde kunna förvänta sig inte fanns där.
    Det fanns vidare, vilket jag även framförde till BF, misstanke om att inte företräda köparna i enlighet med god fastighetsmäklarsed, (vilket i sig kunde ha att göra med att han uppgav känna säljaren och vilken tidigare suttit som ordföranden för föreningen).
    Vid möte gällande tillträde framkom att inga nycklar fanns tillgängliga för extralåset till den relativt ny-monterade säkerhetsdörren. Säljaren hade den enkla förklaringen att hen själv inte erhållit några. Någon vidare diskussion om detta togs inte upp från någon part annat än ett allmänt konstaterande att det inte var billigt med uppgradering av lås & nycklar.
    • Enskededalen
    2021-01-28
    Benjamin hjälpte oss precis med försäljningen av vår bostadsrätt. Superglada för det! Försäljningen gick smidigt och snabbt och priset blev bra. Våra varmaste rekommendationer
    • Enskededalen
    2021-01-28
    Jag har köpt en lägenhet i enskededalen. Jag är nöjd med köp ch mäklare. Allt gick snabbbt och effektivt, lättt att få kontakt med mäklaren.
    Allt gick toppen!
    2021-01-27
    Köpte en br via Benjamin. Professionellt bemötande, snabb återkoppling och generellt mycket bra service.
    Stort tack för betyget! Du kommer trivas bra :) Benjamin Frejvall