Benjamin Frejvall
Registrerad mäklare sedan 2018-06-08
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 47 Läs vad Benjamin Frejvall

• Agnes B sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-08-14

Johanneshov
    Fick ett bättre pris än väntat för vår lägenhet! Läs mer
  • Lina B köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-08-11

Hammarbyhöjden
    Benjamin var proffesionell och lättillgänglig. Fick bra information och ett trevligt bemötande i vårt bostadsköp. Läs mer
  • Jacob W sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-24

Kärrtorp
    Jäääääääääääääääääääääääääbra! Läs mer
    2020-06-25 Benjamin F svarar Jacob W
    Taaaaaaaaaaaaaaaaaack! Lycka till med husletandet!
    Suzanne F gillar detta
  • Martin R köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-23

Kärrtorp
    Trevlig, tillmötesgående och rak! Mycket nöjda! Läs mer
    2020-06-25 Benjamin F svarar Martin R
    Tack så mycket Martin! Ni kommer trivas hur bra som helst i området! :)
    Suzanne F gillar detta
  • Therése L sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-23

Hammarbyhöjden
    Kan varmt rekommendera Benjamin som hjälpte mig sälja min lägenhet. Positiv, engagerad och lätt att nå. En mäklare som gör det lilla extra! Läs mer
    2020-06-25 Benjamin F svarar Therése L
    Hej Therése, Stort tack för den fina rekommendationen!
    Suzanne F gillar detta
  • Kalle G köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-03

Blåsut
    Det vi är mest nöjda med är att Benjamin varit lätt att få tag på samt att han givit kontinuerliga lägesuppdsteringar. När vi bad om förhandsvisning fick vi kolla på lägenheten redan någon timme senare och när vi kommit överens om priset ville vi skriva kontrakt snabbt och fick göra detta redan 30 minuter senare. Vi kan inte annat än tacka Benjamin för god service! Mvh Kalle & Felicia Läs mer
    2020-06-04 Benjamin F svarar Kalle G
    Stort tack för det fina betyget och grattis till köpet av lägenheten!
    Benjamin F gillar detta
  • Jennie D köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-04-30

2.5:a
    Johanneshov
    Mycket trevlig och engagerad mäklare som tog väl hand om mig som köpare! Läs mer
    2020-06-23 Benjamin F svarar Jennie D
    Stort tack för rekommendationen Jennie! Och grattis till köpet av en riktigt fin lägenhet!
    Benjamin F, Suzanne F gillar detta
  • Gunnel S
    Gunnel S sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-04-29

Sålt bostad.
    Trevligt bemötande
    Mina förväntningar sälja lägenheten
    jag fick bra hjälp och bra kontakt. Läs mer
    2020-06-23 Benjamin F svarar Gunnel S
    Hej Gunnel! Stort tack för den fina rekommendationen!
    Suzanne F gillar detta
  • Jenna A sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-04-25

2.5:a
    Johanneshov
    Mäklare som lyckades sälja vår lägenhet trots coronatider och gjorde det där lilla extra för att slutföra affären. Rekommenderar! Läs mer
    2020-04-27 Benjamin F svarar Jenna A
    Tack så mycket! Riktigt kul att hjälpa er med försäljningen! Och grattis till radhusköpet! :D
    Suzanne F, Benjamin F gillar detta
  • Kristian K sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-04-02

Globen
    Tack Benjamin och som hjälpte mig att sälja min 2 rummare.

Benjamin har hela tiden varit tålmodig och tillgänglig. Svarar oftast direkt eller återkommer inom kort när jag sökt honom.

Jag var väldigt nöjd med objektsbeskrivning och bilder på bostaden
    Min bostad blev veckans mest klickade bostad på Hemnet (i det aktuella området) under perioden den låg ute för försäljning.

Utöver detta fick jag även annan praktisk hjälp av Benjamin under tiden då jag själv hade svårt att ta mig till bostaden.

Under hela försäljningsprocessen har jag känt mig trygg med Benjamin och Svensk fastighetsförmedling !

Vänligen Kristian Läs mer
    2020-04-06 Benjamin F svarar Kristian K
    Hej Kristian,
    Stort tack för det fina betyget! Riktigt kul att hjälpa dig med förmedlingen!
    Benjamin F, Suzanne F gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden