Läs vad 54 Läs vad Benjamin Frejvall

• 2020-12-17
    Sålde min lägenhet och fick rekordpris för lägenheter i samma storlek på adressen den låg på. Engagerad och kunnig som gör det lilla extra. Supernöjd!
    Pernilla A
    • 41.0 m²
    • Johanneshov
    sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Tack för det fina betyget! Superkul att hjälpa er med försäljningen! :D

• 2020-12-03
    Att köpa en lägenhet i Hammarbyhöjden när man bor i Skåne är inte så enkelt men Benjamin gjorde det enkelt för mig. Han besvarade min intresseranmälan snabbt och höll en tät dialog med mig hela tiden. Han var lätt att få tag i och mycket sympatisk och hjälpsam. Jag är otroligt tacksam att jag nu, efter 10 år i Skåne, kan flytta till Stockholm igen. :)
    Jessica B
    Jessica B
    • 60.0 m²
    • Johanneshov
    köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-12-01
    Vi sålde våran 2,5:a på läge+ och sålde över förväntan. Benjamin har ett stort nätverk vilket gjorde affären möjlig.
    Benjamin var alltid där om vi hade frågor och han levde upp till förväntningarna vi hade.
    Stark mäklarrekommendation.
    Tobias N
    • 60.0 m²
  • 2020-10-15
    Bra bemötande och trygg affär!
    Emil T
    • 49.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    Stort tack för det fina betyget! Och grattis till lägenhetsköpet!

• 2020-10-12
    Vi har sålt en lägenhet i Enskededalen. Vi är nöjda med Benjamin.
    Dick L
    • 4:a
    • 101.0 m²
    • Enskededalen
    Hej Dick! Tack så mycket! Grattis till försäljningen!

• 2020-09-29
    Vi är jättenöjda med Benjamin. Vi sålde en 4 RoK via honom och från start hade han ett proffisigt bemötande och han har varit ett stort stöd undet hela processen kring försäljningen.
    Erik Jesper L
    • 4:a
    • 102.0 m²
    • Enskededalen
    Stort tack för det fina betyget! Och grattis till försäljningen!

• 2020-08-24
    Jag köpte en lägenhet genom Benjamin. Benjamin var alltid lätt att få tag på och gav ett seriöst och lugnt intryck - förtroendeingivande.
    Jörgen A
    • 5:a
    • 108.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    Stort tack för det fina betygen Jörgen! Och grattis till lägenhetsköpet!

• 2020-08-14
    Fick ett bättre pris än väntat för vår lägenhet!
    Agnes B
    • 56.0 m²
    • Johanneshov
    Kul att höra Agnes! Och tack för det fina betyget!

• 2020-08-11
    Benjamin var proffesionell och lättillgänglig. Fick bra information och ett trevligt bemötande i vårt bostadsköp.
    Lina B
    • 53.0 m²
  • 2020-06-24
    Jäääääääääääääääääääääääääbra!
    Jacob W
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Kärrtorp
    Taaaaaaaaaaaaaaaaaack! Lycka till med husletandet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte