Benjamin Frejvall
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 38 Läs vad Benjamin Frejvall

• Kristian K sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-04-02

Globen
    Tack Benjamin och som hjälpte mig att sälja min 2 rummare.

Benjamin har hela tiden varit tålmodig och tillgänglig. Svarar oftast direkt eller återkommer inom kort när jag sökt honom.

Jag var väldigt nöjd med objektsbeskrivning och bilder på bostaden
    Min bostad blev veckans mest klickade bostad på Hemnet (i det aktuella området) under perioden den låg ute för försäljning.

Utöver detta fick jag även annan praktisk hjälp av Benjamin under tiden då jag själv hade svårt att ta mig till bostaden.

Under hela försäljningsprocessen har jag känt mig trygg med Benjamin och Svensk fastighetsförmedling !

Vänligen Kristian Läs mer
    2020-04-06 Benjamin F svarar Kristian K
    Hej Kristian,
    Stort tack för det fina betyget! Riktigt kul att hjälpa dig med förmedlingen!
    Suzanne F gillar detta
  • Gabriel U köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-04-01

Köpt en 2:a i Hammarbyhöjden, kan stark rekommendera Benjamin! Läs mer
    2020-04-06 Benjamin F svarar Gabriel U
    Tack Gabriel! Kul att hjälpa dig
    Suzanne F gillar detta
  • Anna Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-13

Johanneshov
    Benjamin var positiv, trevlig och gav ett proffesionellt bemötande i samband med vårt lägenhetsköp! Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Anna Maria S
    Hej Anna Maria!
    Stort tack för det fina betyget. Och grattis till köpet av en fantastisk lägenhet!
  • Sjir B
    Sjir B sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-05

Hammarbyhöjden
    I think I was lucky to have Benjamin sell my apartment, he was very clear about all the details and always available for questions. He clearly explained everything during the whole process even translated when certain papers were only available in Swedish.

I would really recommend you to have a talk with him if you are trying to sell your apartment or house! Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Sjir B
    Hi Sjir!

Thanks a lot! Congratulations on the sale and I hope you have a good time in Canada!
    Cesar F, Benjamin F gillar detta
  • Per Göran Emmanuel K köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-05

Hammarbyhöjden
    Smidig process som köpare, inget att klaga på! Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Per Göran Emmanuel K
    Hej Per!

Stort tack för betyget! Vi ses i juni för tillträdet :)
    Benjamin F gillar detta
  • Mahyar G köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-29

Globen
    Köpte för några dagar sedan mitt första boende via Benjamin.
    Förutom att medla och agera mellanhand mellan mig och säljaren var Benjamin hjälpsam, tydlig och ärlig. Men också att enkel och avslappnad.

Rekommenderar er att köra med honom. Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Mahyar G
    Hej Mahyar, stort tack för betyget! Du kommer trivas bra i området! :)
    Benjamin F, Suzanne F gillar detta
  • Hampus J sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-27

Globen
    Benjamin har hanterat affären på ett exemplariskt sätt. Trevlig, trovärdig och bra koll på området. Tack vare Benjamin blev det en snabb och lyckad försäljning till ett bra pris. Läs mer
    2020-03-26 Benjamin F svarar Hampus J
    Tack Hampus! Lycka till med den andra försäljningen också :)
    Benjamin F, Suzanne F gillar detta
  • Joakim J sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-20

Blåsut
    - Sålde en lägenhet i Johanneshov
    - proffsig! jobbar aktivt med uppföljning och återkoppling. Svarar alltid på telefon. ringer löpande och ger uppdateringar och status. man gick aldrig och undrade status.
    - Han levde helt klart upp till våra förväntningar
    - i helhet en bra upplevelse och vi är väldigt nöjda med Benjamin. Läs mer
    2020-02-20 Benjamin F svarar Joakim J
    Hej Joakim! Stort tack för det fina betyget! Lycka till med husjakten nu :)
    Benjamin F, Suzanne F gillar detta
  • Bijan V köpte sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-12

Stockholm
    Benjamin gjorde ett jättebra jobb med att vara lyhörd och hitta rätt lägenhet för mig. Alltid nåbar och professionell. Läs mer
    2020-02-12 Benjamin F svarar Bijan V
    Tackar Bijan! Så roligt att det blev rätt lägenhet för er! Lycka till med er försäljning!
    Benjamin F, Suzanne F gillar detta
  • Nikolina S sålde sin lägenhet med hjälp av Benjamin Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-07

Johanneshov
    Benjamin var proffsig, effektiv och inkännande, super på alla sätt! Läs mer
    2020-02-12 Benjamin F svarar Nikolina S
    Tack för det fina betyget! Det var superkul att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Och grattis till köpet av den fina nya lägenheten!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes