Läs vad 45 Läs vad Jessie Jatala

• 2020-11-06
    Jessie was very reliable, thorough, enthusiastic, flexible and communicative. She surpassed our expectations of a good real estate agent and we would definitely recommend her to others!
    Katie K
    • 3:a
    • 64.5 m²
    • Kärrtorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-10-15
    Vi köpte en 3a i blåsut och är jättenöjda med Jessie. Trevlig, professionell och kunnig. Återkopplar snabbt!
    Malin P
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Stockholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-10-14
    Förtroendeingivande, lugn och kompetent!
    Petra S
    • 48.0 m²
  • 2020-09-26
    Lösningsorienterad, flexibel o väldigt snabb på att återkoppla när jag köpte min lägenhet!
    Sara J
  • 2020-09-24
    Jessie har varit engagerad, snabb, trevlig och kunnig mycket tillmötesgående och uthållig.
    Christina A
    • 5:a
    • 138.0 m²
  • 2020-09-23
    Allt gick mycket snabbt och smidigt vid köpet av vår lägenhet.
    Mäklaren var vänlig och trevlig samt kunde förklara de juridiska sakerna i köpe avtalet
    Mats G
    • 5:a
    • 138.0 m²
  • 2020-09-23
    Jessie hjälpte mig att sälja min 2a i Hammarbyhöjden. Hon jobbade snabbt och effektivt och gav alltid ett glatt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med allt!
    Richard P
    Richard P
  • 2020-09-16
    Vi har köpt en tvåa i Blåsut av Jessie. Bemötande vi fick av henne var superbra!

Alla frågor vi hade fick vi besvarade och hon levde verkligen upp till förväntningarna. Tack för en trevlig affär Jessie!
    Hugo T
  • 2020-09-16
    * Vi har köpt en bostadsrätt genom Jessie.
    * Under hela processen har vi fått ett mycket vänligt, engagerat, serviceinriktat och kunnigt bemötande, där Jessie varit insatt i samtliga frågor vi haft. Vi har även fått noggranna instruktioner, med snabb återkoppling under alla steg i processen.
    * Vi har fått ett bemötande långt över förväntan och hela processen har fungerat supersmidigt!
    Åsa T
  • 2020-08-11
    Jag köpte en bostadsrätt i Hammarbyhöjden där Jessie var ansvarig mäklare. Jessie är proffsig, hon är bra på att höra av sig och svarar bra på de frågor man har, vet hon inte svaret så kollar hon upp och återkopplar. Jag upplevde henne som dels väldigt engagerad men även öppen och ärlig mot alla inblandade, vilket är väldigt viktigt vid en bostadsrättsaffär.

Det hela ledde till att jag nu även använder Jessie för att sälja min befintliga lägenhet då jag fått väldigt bra förtroende för henne.
    Peter R
    Peter R
    • 38.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    Hej Peter! Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen och så himla kul att du köpt en så fin lägenhet. Nu ser vi till att få ett riktigt bra slutpris för din superfina lägenhet! Ha det så bra nu så hörs vi i dagarna :)
    Jessie Jatala

Jessie Jatala

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte