Jessie Jatala
Registrerad mäklare sedan 2019-09-12
Aktiv på Reco.se sedan 2019-11-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Jessie Jatala

• Francesca G sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-14

Johanneshov
    We needed to sell our apartment quickly, during summer and during the COVID period and Jessie has been great. Always kind, available and on top of everything she handled the situation in a very professional way and with a smile on her face. We have been more than satisfied with her work and glad to have her as our broker, thanks Jessie! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Francesca G
    Hi Francesca! Thank you so much for these kind words. It's been so much fun being your realtor and I'm so glad that we sold the apartment for the price you wanted. I hope that you have a great summer and that you get some time to relax, talk soon!
  • Valerio A sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-11

Johanneshov
    Our experience with Jessie was fantastic.
    She's hard-working, super polite, always available and has a lot of patience (we texted her several times/day while we were abroad).
    At the end, thanks to her tremendous work we sold our apartment as we wanted.
    If you want a top mäklare, Jessie is highly recommended! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Valerio A
    Hi Valerio! Thank you so so much for the kind words, I'm so glad that we got your apartment sold for the price you wanted and that you're happy with my work. It's been great being your realtor during this time. I hope that you have a wonderful summer, talk soon!
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-08

Enskededalen
    Jessie var väldigt tillmötesgående gällande att ordna visningar för oss och ordnade affären snabbt. Jessie var tydlig i kontakten Vilket var jättebra.

Vi tycker att att det var tråkigt att lägenheterna ligger ute för priser som säljarna inte accepterar. Skulle vara trevligare med raka rör. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Maria S
    Hej Maria! Stort tack för dom fina orden. Det är verkligen superkul att ni köpt en så himla fin lägenhet, som jag dessutom är övertygad om att ni kommer trivas i.

Tyvärr är marknadsläget som så att en försäljning bygger mycket på en budgivning. Hade det varit på ett annat vis hade det såklart underlättat för alla parter. Men detta är något jag tar med mig och jag ska försöka vara ännu tydligare i min framtida kommunikation om vad säljarna kan tänka sig att sälja för. Hoppas ni får en fantastisk sommar, vi ses på tillträdet!
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-07-03

Köpt bostadsrätt. Bra bemötande Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Peter B
    Hej Peter! Tusen tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Jag är helt övertygad om att du kommer stormtrivas i den fina lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Ulrika T sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-29

Sålt 2a i Hammarbyhöjden. Bra bemötande, snabba svar. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Ulrika T
    Hej Ulrika! Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation och för de fina orden. Ha en härlig sommar så ses vi på tillträdet!
  • Christopher G köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-28

Blåsut
    Hej

Min fru Karin har redan svarat vad vi tycker.

Jessie var väldigt trevligt, bra och otroligt hjälpsam och professionellt. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Christopher G
    Hej Chris! Stort tack för att du lämnade ett omdöme trots att Karin hann före, och tack för de fina orden! Det har varit väldigt roligt att vara er mäklare i det här köpet. Ha en superfin sommar så ses vi på tillträdet!
  • Agnes E köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-27

Hammarbyhöjden
    Köpte en lägenhet i Hammarbyhöjden. Blev bemött väldigt fint, hon var otroligt tydlig och trevlig direkt från start. Skulle rekommendera henne!! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Agnes E
    Hej Agnes! Tack så jättemycket för dom fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna en rekommendation! Jag är övertygad om att du kommer trivas i den fina lägenheten. Ha det så fint så ses vi på tillträdet!
  • Jonas S köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-26

Hammarbyhöjden
    Proffsigt och väldigt trevligt bemötande. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Jonas S
    Hej Jonas! Stort tack för dom fina orden, superkul att vi fick till en så smidig affär. Ha en fin sommar!
  • Karin G köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-26

Blåsut
    Jag har köpt en en lägenhet där Jessie var mäklare.
    Min förväntan var att få svar på mina frågor, att få förklarat hur processen går till. Att få hjälp och tips om jag är osäker på något.
    Jessie var väldigt lyhörd under hela processen. Återkopplade snabbt och hade kontinuerlig kontakt. Var bra att förklara de olika stegen och hon hade tålamod när vi tvekade lite.
    Jag var väldigt nöjd med Jessies arbete. Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Karin G
    Hej Karin! Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen! Så kul att allting löste sig så smidigt, ni har verkligen köpt en helt fantastisk lägenhet. Ha en superfin sommar så ses vi på tillträdet!
  • Sanna E köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-25

Hammarbyhöjden
    Jessie var mycket tillmötesgående och enkel att få kontakt med. Köpet gick oerhört smidigt och vi är så nöjda med mäklarens insats! Läs mer
    2020-07-16 Jessie J svarar Sanna E
    Hej Sanna! Stort tack för dom fina orden och för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Superkul att vi fick till en sån smidig affär, jag är helt övertygad om att Agnes kommer trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes