Jessie Jatala
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 17 Läs vad Jessie Jatala

• Susanne Z köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-04-03

Johanneshov
    Jag har bara positiv erfarenhet av Jessie och framför allt Martin Adolfsson som samarbetade med Jessie vid mitt köp av bostadsrätt i Hammarbyhöjden. Jessie var endast med vid visningarna och Martin skötte resten av affären. Läs mer
  • Clara J köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-26

Johanneshov
    Vi köpte en lägenhet på Hammarby höjden. Jessie är väldigt professionnel, hjälpsam och alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-04-03 Jessie J svarar Clara J
    Hej Clara och Anders, tack för att ni tagit er tiden att ge mig en rekommendation! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet, vi ses på tillträdet! :)
    Suzanne F gillar detta
  • Tobias Y köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-26

Björkhagen
    Jag och sambon gav oss ut och letade efter en bostadsrätt att köpa. Vi riktade in oss på områdena kring Blåsut, Hammarbyhöjden och Björkhagen och det tog inte lång tid innan vi stötte på Jessie.

Vi fick från första visningen med Jessie ett väldigt bra intryck och det ändrades aldrig under samtliga visningar hon ansvarade för. Hon var professionell och kunnig om objekten, men ännu viktigare så kände vi kände att vi fick en mer öppen kontakt än enbart "mäklare och köpare". Hon visade stort intresse och vi kände att hon brydde sig. Som första-gången-köpare kändes det väldigt bra att ha en mäklare som vi kunde ha en öppen dialog med. Att känna att man alltid kunde höra av sig för att bolla tankar eller få svar på diverse frågor har varit mycket värdefullt under resans gång. Läs mer
    2020-04-03 Jessie J svarar Tobias Y
    Hej Tobias och Ida, tusen tack för den här fina rekommendationen! Det har varit väldigt kul att ha fått följa er resa och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas toppenbra i lägenheten. Vi ses på tillträdet! :)
    Suzanne F gillar detta
  • Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-20

Hammarbyhöjden
    Allt har funkat bra, är mycket nöjd med att hittat en perfekt lägenhet för mig Läs mer
    2020-03-20 Jessie J svarar Maria B
    Hej Maria och tack för att du tagit dig tid att ge mig en rekommendation! Superkul att vi hittade den perfekta lägenheten för dig, jag är helt övertygad om att du kommer trivas :)
    Suzanne F gillar detta
  • Emelie K sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-17

Johanneshov
    Vi sålde vår lägenhet tillsammans med Jessie på svensk fastighetsförmedling. Vi hade från blrjan anlitat en annan mäklare som inte alls levde upp till förväntningarna vi hade och som agerade oproffsigt. Vi hörde då av oss till Jessie som tog emot oss med öppna armar och fick oss lugna och trygga igen. Att hon sedan sålde lägenheten till ett jättebra pris är bara ännu ett plus i kanten till henne! Kan varmt rekommendera denna proffsiga och engagerade mäklaren! Läs mer
    2020-03-20 Jessie J svarar Emelie K
    Hej Emelie och tusen tack för den här fina rekommendationen! Jag är väldigt glad att ni valde att kontakta mig och att vi fick till en så bra försäljning, vi ses på tillträdet!
  • Joakim S
    Joakim S sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-15

Johanneshov
    Mycket engagerad, effektiv, tillmötesgående och trevlig. Det blev en snabb och bra försäljning som resultat av ett bra samarbete. Läs mer
    2020-03-16 Jessie J svarar Joakim S
    Hej Joakim! Stort tack för att du tagit dig tiden att ge mig ett omdöme här på Reco och för dom fina orden, vi lyckades verkligen få till en toppenförsäljning. Vi ses på tillträdet!
  • Mats L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-12

Björkhagen
    Jessie hjälpte oss med försäljning under en stressad tid. Allt sköttes exemplariskt och hela tiden med ett leende och på ett sätt så att alla blev nöjda och glada; både säljare och köpare. Läs mer
    2020-03-16 Jessie J svarar Mats L
    Hej Mats och tusen tack för den fina rekommendationen! Verkligen superkul att vi lyckades få till en så bra försäljning under rådande omständigheter, vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Björn N köpte sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-01

Enskededalen
    Jessie är proffsig - snabb på återkoppla, rak och tydlig i sin kommunikation - vilket jag också önskade. Köpte lägenhet i detta fall - och kommer anlita Jessie nästa gång vi säljer. Läs mer
    2020-03-06 Jessie J svarar Björn N
    Hej Björn! Tack för att du tagit dig tiden att recensera mitt arbete och tack för de fina orden, vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Hanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-29

Johanneshov
    Utmärkt mäklare! Höll mig informerad hela tiden och gav mig en trygg känsla när jag sålde min lägenhet. Kan varmt rekommendera Jessie! Läs mer
    2020-03-06 Jessie J svarar Hanna L
    Hej Hanna! Stort tack för den fina rekommendationen, så roligt att vi fick till ett så bra slutpris. Vi ses på tillträdet!
    Suzanne F gillar detta
  • Martin N sålde sin lägenhet med hjälp av Jessie Jatala en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-19

Johanneshov
    Sålt 3-rok i Hammarbyhöjden. Infriade alla förväntningar och mer därtill. Trots relativt ny som mäklare så möts vi av proffsigt agerande och drivenhet som många erfarna saknar. Skulle vända oss till denna mäklare igen utan att tveka. Läs mer
    2020-02-27 Jessie J svarar Martin N
    STORT tack för den här fina rekommendationen och för att jag har fått vara er mäklare, superkul att vi lyckades få till en så bra försäljning. Vi ses på tillträdet! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes