Martin Adolfsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 38 Läs vad Martin Adolfsson

• Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-28

Järla Sjö
    Martins styrka är att han är en riktig säljare, och han är bra på det. Det som möjligtvis är en nackdel är att han är för mycket säljare. Det finns gånger när det är bättre att vara ärlig och lägga alla korten på bordet istället. Vi fick hela tiden Känslan av att vi var viktiga för Martin och det kändes bra, men när vi väl hade sålt så hade jag velat att han stämde av mera också- inte bara såg det som en avslutad affär. Då kändes det som att vi inte var det minsta viktiga längre- när ni fått in era pengar... så sammanfattningsvis vill jag säga att sluta aldrig att behandla kunden på samma sätt som den alltid blivit behandlad. Försök att inte agera som att pengar är det viktigaste. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Robert Paul Jörgen N sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-27

Älta
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson. Via svensk fast läge plus. Jag är nöjd med pris och bemötande.

Mvh Robert Norrby Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Robert D köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-27

Finnboda
    Rak och ärlig. No bullshitattityd vilket jag gillar. Men kanske lite väl krass, bostadsaffären kändes inte så speciell. Samtidigt supersmidig att ha att göra med. Läs mer
  • Nikita D köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-26

Henriksdalsberget
    I was completely ignored after the deal was done. My apartment came without electricity and I had a question on how to get it running. My call wasn't picked up and had never been returned. Läs mer
  • Nikolaos M köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finnboda
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.
    Under visning och kontraktskrivning var det ett bra bemötande. Men efter allt var klart och när jag hade fått nycklarna till lägenheten blev allt mycket sämre. Han brydde sig inte att svara när jag försökte ringa honom. (Garderoberna som fanns i lägenheten fanns inte på plats). Han ljög om massa saker, man fick känslan av att Martin fick sin provision så nu kan köparen DRA!
    Jag skulle inte anlita Martin att sälja min lägenhet idag. ALDRIG Läs mer
  • Rickard S sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Nacka
    Martin var ett bra stöd från början till slut genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Carl-axel A köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Blåsut
    Martin var till skillnad från många andra mäklare extremt human och avslappnad. Försökte inte kränga järnet, utan var mer tillmötesgående och en härlig person helt enkelt! Läs mer
  • Madeleine Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Nacka
    Köpt bostadsrätt i Nacka. Mycket seriös och pålitlig mäklare som skötte hela processen professionellt. Läs mer
  • Jenny H köpte sitt hus med hjälp av Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Saltsjö-Boo
    Jag har köpt hus i Lilla Björknäs. Martin skötte sig bra som mäklare. Läs mer
  • Bo J skrev om Martin Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-03-25

Bra Kontakt och utfört arbete, jag kan rekommendera Martin till andra som behöver en mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes