en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7, 121 38 Johanneshov — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 89 rekommendationer
Jag heter Noah Werede.
Som din mäklare är mitt mål alltid att du ska bli mer än nöjd. För att göra en riktigt bra affär krävs kompetens, områdeskännedom och ödmjukhet. För mig är dessa ledord, som tillsammans med kvalitet och noggrannhet kommer att leda till att du får ditt livs bästa affär. Jag har valt att arbeta på Svensk Fastighetsförmedling för att ingenting kan mäta sig med kvalitet.
Mig når du på 08-556 811 64

Läs vad 89 användare tycker om Noah Werede

• Victor Ö
    Noah är jätteduktig, noggrann driven och påläst. Gör alltid det lilla extra.
  • Michael E
    Noah är mycket lyhörd, inger ett proffesionellt intryck samt jobbar hårt!

Något jag vill ge en extra eloge för är att han verkligen är säljorjenterad och är mån om att affären blir så bra som möjligt för säljaren.

Jag skulle verkligen rekommendera Noah till en vän eller familjemedlem.
    2017-07-20 Noah W svarar Michael E
    Tack så hemskt mycket för rekommendationen. Det är uppskattning som den här som gör att det blir värt mödan med alla övertidstimmar man lägger ner. Tack så mycket för förtroendet och hoppas rehaben går snabbt så du är på benen igen.
  • Carl-johan E
    Noah Werede på Svensk Fastighets förmedling Hammarbyhöjden gav ett mycket professionellt och seriöst intryck. Mycket bra på återkoppling och lyhörd för våra önskemål under hela försäljningsprocessen.
  • Anna S
    Anna S skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi uppfattar Noah som en engagerad och aktiv mäklare med brett kundregister vilket gjorde att vår försäljning gick väldigt snabbt. Noah har också i hela processen varit tillgänglig och flexibel även för kontraktsskrivning utanför kontorstid för att få en affär i hamn. Vi köpte och sålde på mindre än en vecka. Det hade vi
    aldrig trott!
  • Andreas N
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande av Noah. Tydlig och kommunikativ genom hela processen, hela vägen från första mötet till när alla papper var skrivna. Vi rekommenderar Noah.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra bemötande.Lämnade dock felaktiga uppgifter om att det
    fanns gemensam tvättstuga i huset.
  • Andreas G
    I helhet gick det bara bra även om Noah fick gå runt med kryckor.
  • Inger E
    Inger E skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Upplevdes ej seriös eller fötroendegivande.
    2017-06-13 Noah W svarar Inger E
    Hej Inger,

Tråkigt att du tycker det. Jag tänkte ge ett ex. på att jag är seriös och tar mina förtroendeuppdrag på största allvar. Min hälsena gick av för ca 2 månader och i samband med det fick jag även en blodpropp. Jag behövde därför besöka akuten lördag kväll under tiden jag låg på akuten hade jag en pågående budgivning och det var ett kritiskt läge för kunden. Jag genomförde budgiviningen under tiden jag låg på akuten. Jag kom hem sent på natten och på morgonen åkte jag direkt till kontoret för att skriva kontrakt. Hade jag inte jobbat under tiden jag legat på akuten hade mina kunder som givit mig uppdraget riskerat en dyr stämning. Jag har svårt att se många yrkesmän/kvinnor som tar ett förtroendeuppdrag lika seriöst. Om det finns någonting jag kan göra för dig får du mer än gärna höra av dig.
  • Per-åke G
    Trevlig och gjorde ett bra jobb, som uppskattades av mig, valde honom av 4st andra mäklare.
    Nöjd med allt!
    2017-06-13 Noah W svarar Per-åke G
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation Per-Åke och tack så mycket för förtroendet det var väldigt roligt att få hjälpa dig. Hoppas ni trivs lika bra i er nya bostad.
  • Robert S
    Bra mäklare, mindre bra lyssnare.
    2017-06-13 Noah W svarar Robert S
    Tack för att du tog dig tid att skriva. Jag får be om ursäkt om jag missade något du sagt det var absolut inte avsiktligt.
  • Rebecka R
    Mycket engagerad och kunnig mäklare. Mycket gott bemötande och tillgänglig per telefon och mail.
    2017-06-13 Noah W svarar Rebecka R
    Tack så mycket för din rekommendation Rebecka och vad roligt att du uppskattade arbetet. Jag vill passa på att tacka så mycket för förtroendet.
  • Per W
    Per W skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    En försäljare ut i fingerspetsarna på gott och ont.
    2017-06-13 Noah W svarar Per W
    Hej Per,

Tack så mycket för din rekommendation kul att du uppskattade mitt arbete. Tack så hemskt mycket för förtroendet.
  • Janina G
    Allt gick bra. Inget utöver det vanliga.
  • Slavisa T
    Noah var mycket tillmötesgåande person lyssnar noga på oss och våra behov/krav. Vi upplevde att Noah gjorde mer än vad som förväntas av en mäklare, han svarade i telefon och på SMS under sena kvällar och helger. Goda kunskaper i regler och förordningar.
  • Kim U
    Kim U skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah har ett mycket bra bemötande och tillsammans med honom gjorde vi en riktigt bra affär på försäljningen av vår lägenhet.
    2017-06-08 Noah W svarar Kim U
    Stort tack för er rekommendation. Jag skulle säga att det var tack vare att ni bestämde er i god tid inför försäljningen att vi skulle satsa på en riktigt bra försäljning. Tack så mycket för förtroendet och för ett riktigt bra samarbete.
  • Ching H
    Ching H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har haft flera mäklare genom åren men Noah är den som har gett mig bäst intryck!

Jag gjorde en jämförelse över försäljningen i marknaden över samtliga fastighetsmäklare och Noahs namn stack ut av 2 orsaker:
    1. Han hade många avslutade affärer i områden
    2. Flertal av objekttyperna slutade med rekordpriser i området/gatan.

Noah är noggrann, tydlig,flexibelt, bra lokalt kännedom och lättsam person.

- Stämmer av processen innan annonsering och kommer med råd och förslag.
    - Avstämning efter varje visning samt håller mig uppdaterade under budgivning.
    - Han genomförde även extravisningar utan problem
    - Vi hade ingen enkel försäljning pga olika yttre omständigheter som vi inte kunde påverka (ex: grannen dumpade priset kraftigt under marknadsnivå), men Noah var alltid lugn och kom med förslag på olika lösningsalternativ
    - I slutändan fick vi priset vi var ute efter trots omständigheterna.

Noah gjorde mycket mer än förväntad av en fastighetsmäklare och jag kan bara rekommenderar honom varmt.
    2017-06-08 Noah W svarar Ching H
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation Ching. Jag blir helt mållös.

Jag tycker att jag fick alla verktyg av dig som kund som jag behövde för att kunna hjälpa dig sälja lägenheten och det är en otrolig fördel om man kan få det som fastighetsmäklare. Jag blev också lite chockad att grannen ovanför avslutade försäljningen så abrupt mitt i stundande budgivning. Men det var bra att vi fortsatte med vår försäljning utan att ta ställning till deras.

För mig har det varit ett nöje att få ha dig som kund så det är snarare jag som ska tacka. Synd att ni flyttade ifrån området men jag hoppas innerligt att ni trivs och om ni har vägarna förbi så finns jag redo med kaffekoppen.
  • Erik P
    Erik P skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Som köpare var vi inte helt nöjda. Det var en del tveksamheter på telefon som gjorde att vi var nära att hoppa av budgivning. Han gav också flera uppgifter vid visning och under processen som var faktuellt inkorrekta, som vi upptäckte precis innan påskrift eller efter. Det drar ner omdömen rejält, även om han annars var trevlig och stora delar av köpet gick smidigt.
    2017-06-08 Noah W svarar Erik P
    Hej Erik. Tråkigt att ni fick en dålig upplevelse och det ber jag om ursäkt för. Jag brukar utgå från den informationen som jag får från föreningen och säljaren. Jag är alltid väldigt noggrann med att skriva ner all information och inför varje visning brukar sitta ner och plugga på information och även ta med mig samma information till visningen. Jag ber om ursäkt om jag har gjort fel, det har inte varit min mening. Jag hoppas innerligt att ni trivs bra i er bostad.
  • Lia F
    Lia F skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är väldigt nöjd med servicen vi fick i försäljning och köp av ny lägenhet i området. Kan rekommendera Noah om ni ska sälja er lägenhet!
    2017-06-08 Noah W svarar Lia F
    Tack så hemskt mycket Lia för er rekommendation. Det är jag som ska tacka för att jag har fått hjälpa er vid både köp och sälj. Hoppas ni trivs. Det är väldigt tacksamt som mäklare att få hjälpa er att sälja ni har så bra känsla för inredning. Ha de så bra så ses vi.
  • Klas B
    Klas B skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Levererade god rådgivning inför försäljning och maximerade värdet i samband med budgivning
    2017-06-08 Noah W svarar Klas B
    Tack så mycket Klas för rekommendationen. Det var väldigt roligt att få hjälpa er ni gjorde ju en hel del saker samtidigt men ni lyckades följa både mina råd och få ihop livet. Grymt kul att vi lyckades slå prisrekordet så markant. Det gjorde faktiskt att jag blev föreningens mäklare och det har blivit en del försäljningar till. Tack så mycket för att jag fick chansen.
  • Hannes H
    Noah kontakta oss idag efter att vi visat intresse för ett objekt där öppen visning redan ägt rum.
    09.10 får vi ett sms där han undrar om vi kan komma till objektet 12.30. Vi svarar att vi återkommer vilket vi gör inom under 1 timme med en bekräftelse.

Noah svarar inte på detta. Vi meddelar att vi är på väg varpå han säger att han inte hinner. Han kan inte ha visningar med så kort varsel. Det var trots allt Noah som föreslog tiden.

Mycket dåligt beteende som Noah beklagar med att det är många som vill komma - fortsatt inte vår idé med föreslagen tid. Tråkigt då objektet var mycket intressant för oss.
    2017-06-01 Noah W svarar Hannes H
    Hej,

Jag ber än en gång om ursäkt. Hela händelseförloppet från att jag fick besked från er att ni kunde komma på visningen var väldigt kort tid innan visningen skulle äga rum. Läget är fortfarande helt oförändrat vill ni ha en visning på lägenheten kan jag ordna det åt er.

Vänligen Noah Werede
  • Helene R
    Lite ofokuserad - varken bra eller dålig
    2017-06-08 Noah W svarar Helene R
    Hej Helene, ursäkta om du fick den uppfattningen av mig. Det var inte alls min avsikt finns det någonting som du undrar över eller någonting jag kan hjälpa dig med vill jag mer än gärna att du hör av dig så får jag göra ett bättre intryck. Ha en fortsatt trevlig dag.
  • Elisabeth E
    Jag fick ett gott bemötande och hjälp med förs av min bostad, han var på att inte ge upp budgivningen utan var envis så jag blev mycket nöjd med resultatet.
    Elisbeth E
    2017-06-08 Noah W svarar Elisabeth E
    Tack så mycket Elisabeth vad roligt att du är nöjd. Det är inte alltid det går som en dans på rosor och då gäller det att man som mäklare jobbar lite hårdare. Hoppas du trivs i din nya bostad och tack så mycket för förtroendet.
  • Stine O
    Stine O skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Hej, mitt totala intryck av min mäklare var något oproffsig och obrydd. Min sambo talar inte svenska och trots att kunskapen fanns gjorde min mäklare inga större försök att ta affären och kontraktbeskrivningen på engelska, vilket var något frustrerande då det rör sig om mycket pengar och min sambo vill självklart vara delaktig.
    2017-06-01 Noah W svarar Stine O
    Hej Stine,

Jag ber om ursäkt att ni känner så. Vi får tyvärr inte hålla kontraktskrivningarna på engelska eller ens försöka hålla dem på engelska då vi inte bemästrar fastighetsjuridisk engelska. Om jag som mäklare skulle utrycka mig fel på engelska så är det mitt fel om kunden i det här fallet din sambo får en felaktig förklaring av mig . Då täcks inte jag av fastighetsmäklarförsäkringen och det kan dessutom kosta mig jobbet. Därav får vi tyvärr inte hålla kontraktskrivningar på engelska. Det var inte min mening att få din sambo att inte känna sig delaktig och jag ber än en gång om ursäkt för det.

Vänligen Noah Werede
  • Rezene B
    Smidig kunnig trevlig fixade allt... säljer jag igen så det han vi ska ha... super trevlig kille..tack
    2017-06-08 Noah W svarar Rezene B
    Tack så mycket Rezene hoppas att du och familjen trivs bra och att barnen får plats med alla leksaker. Du jobbade på riktigt bra under dem få dagarna vi hade på oss att sälja lägenheten. Kul att vi nådde prisrekordet och att det fortfarande står sig än idag trots att er lägenhet ligger på 1 tr. Hälsa din fru också.
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Supertrevlig & väldigt resultat orienterad. Helt enkelt "the best" 😎
    2017-06-08 Noah W svarar Tomas H
    Tack för rekommendationen Tomas. Det var väldigt roligt att få hjälpa er sälja er fina lägenhet. Det var kul att ni i ett tidigt skede bestämde er för att vi skulle lyckas med prisrekord och det här blev ett prisrekord som hette duga, jag fick flera gratulationer från dem andra mäklarna som sålde bostäder i området samtidigt som oss. Tack så hemskt mycket för förtroendet och jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • Torbjörn P
    Noah är en kompetent och ödmjuk mäklare som skapar ett förtroende med sin ärlighet.
    2017-06-08 Noah W svarar Torbjörn P
    Tack så mycket Torbjörn det var väldigt roligt att få hjälpa er. Kul att ni lyssnade på mina råd om vilken vecka vi skulle välja och hur vi skulle genomföra affären. Trots att det har gått 6 månader sedan försäljningen och vår lägenhet låg på 1 tr har vi fortfarande prisrekordet. Jag får tack så mycket för förtroendet hoppas din hälsena läker bra vi får köra lite rehab ihop. Hälsa så gott till Ann och hoppas ni trivs i er nya bostad.
  • Nikos D
    Nikos D skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi både sålde och köpte via svensk fastihetsförmedling Hammarbyhöjden och mäklare Noah Werede.

Vi kunde inte varit mer nöjda med att ha valt Noah som vår mäklare, förstaklassigt bemötande genom hela köp och säljprocessen.
    Jag och min sambo kändes oss trygga med att ha gett Noah vårt fulla förtroende. Noah fanns tillgänglig hela tiden för både stora och små frågor vilket underlättade stressen med att köpa och sälja i samma veva. Vi köpte till ett bra pris och sålde för ett ännu bättre!

Världsklass!!
    2017-06-08 Noah W svarar Nikos D
    Hej Nikos tack så hemskt mycket för rekommendationen. Det är ni som är världsklass och jag unnar er verkligen eran nya lägenheten ni förtjänar verkligen den. Väldigt roligt att få hjälpa er med både köp och försäljning och jag skulle gärna vilja se slutresultatet i er nya lägenhet. Jag kan vara tänka mig att det kommer bli riktigt snyggt med tanke på hur fint ni hade det i er förra lägenhet. Hoppas ni kommer trivas och att vi ses framöver. Hälsa så gott till Alexandra.
  • P
    P skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Gjorde till början ett seriöst intryck och visade intresse av att sälja objektet. Var sedan svår att få tag och återkom inte trots att vi bad honom ringa upp. Tog tag i det först när vi "hotade" med att byta mäklare.
    Gjorde efter det ett betydligt bättre jobb och höll kontakten.
    Efter att kontraktet var påskrivet så hörde han inte av sig och "glömde" föra över handpenningen till vårt konto. Ordnades så fort vi återkom till honom och frågade varför inte pengarna hade kommit över.
    Är säkert en duktig och kompetent fastighetsmäklare men det är tröttsamt att man måste ligga på och jaga för att det ska hända saker.
    Kan tyvärr inte rekommendera Noah till någon närstående.
  • Robin D
    Robin D skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är supernöjda med försäljningen av våran lägenhet. Rekommenderas starkt!
    2017-06-08 Noah W svarar Robin D
    Tack så mycket för rekommendationen och stort tack för att jag fick förtroendet. Hoppas ni fick ordning på renoveringen och att ni trivs.
  • Christofer O
    Noah arbetar aktivt och effektivt ger ett bra personligt bemötande mot både säljare och köpare. Har ett brett kontaktnät av köpare redan innan annonsering. Han kan sitt områdeväl och kan svara på alla frågor gällande bostaden. Sålt 2 bostäder via Noah och nått rekordnivå i området vid båda tilläfllena.
    2017-06-08 Noah W svarar Christofer O
    Hej Christofer tack så mycket för rekommendationen. Det har inte varit några som helst konstigheter att hjälpa dig att nå prisrekord du har ju konstant visningsklart i din lägenhet och du ger mig all info jag behöver på en gång. Då får jag fullt fokus på resultatet som är nöjda kunder och prisrekord. Om det fanns möjlighet att rekommendera någon som kund skulle jag definitivt rekommendera dig. Hoppas du trivs i din nya lägenhet trots att den inte ligger i Johanneshov. Tack så hemskt mycket för dubbelt förtroende.
  • Klara N
    Klara N skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är nöjda med affären och lägenheten.
  • Glayol R
    Noah sätter kunden i fokus och jag känner mig helt trygg med att sälja med Noah.
  • Mourad T
    Noah ordnade ett högt slutpris genom att visa min bostad till en av hans gamla spekulanter. Så det gick snabbt och bra!
  • Mikael P
    Trevligt bemötande samt proffsig i sitt uppdrag ut mot kund.
  • Andreas L
    Mycket trevlig och tillmötesgående.
  • Simon H
    Simon H skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bra service och snabb försäljning!
  • Hans W
    Hans W skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah är framåt, positiv och utstrålar kunnande och kundvänlighet.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah är mycket driven och ambitiös. Han hade koll på läget hela tiden och informerade hela tiden om hur läget var. Alla förslag och beslut blev rimligt motiverade. Supernöjd!
  • Mikael H
    Noah satte upp realistiska mål och arbetade efter dem hela tiden. Han var den drivande kraften hela vägen. Det kändes som jag kunde lita på Noah och han levde upp till sina högt ställda krav. Jag blev faktiskt imponerad av hans driv för att lyckas nå våra uppsatta mål - hela vägen!
  • Johanna L
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att ta kontakt med mäklaren och är mycket nöjd att jag valde svensk fastighetsförmedling som mitt mäklarkontor.
  • Mathias Å
    Otroligt driven. Gör allt man kan förvänta sig plus det lilla extra. Kan starkt rekommendera Noah.
  • Stina C
    Stina C skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Noah hjälpte mej att få ett bra pris för min bostad och var genom hela affären trevlig, effektiv och tillgänglig
  • Susanna F
    Bra service, trevlig och pålitlig!
  • Fatima M
    Vi upplevde bra och trygg service under hela processen.
    2017-05-15 Noah W svarar Fatima M
    Tack så mycket för dem fina orden hoppas att ni kommer trivas i ert nyrenoverade radhus. Jag är övertygad om att det kommer blir riktigt snyggt.
  • Brf Ursholmen
    Mycket bra bemötande och kompetent handhavande av affären.
    2017-05-15 Noah W svarar Brf Ursholmen
    Tack så hemskt mycket det är alltid kul att få jobba med er.
  • Eddie W
    Eddie W skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsigt, serviceinriktat och tillgängligt.
    2017-05-15 Noah W svarar Eddie W
    Tack så mycket Eddie. Det samma till dig.
  • Melissa P
    Noah var inte bara professionell utan också simpatisk. Han har verkligen koll på bostadsmarknaden i omrödet. Han backade inte när det blir lite tuff med försäljningen tvärtom, fortsätt han så gott han kunde och hittade rätt köpare åt oss. Vi var väldigt njöda med hela processen från första mötet till försäljningen.
    2017-05-15 Noah W svarar Melissa P
    Tack så hemskt mycket och tack för förtroendet. Det var kul att få hjälpa er hälsa så gott till Edouard och ta hand om er.
  • Ellinor S
    Noah Werede är mycket kompetent, hederlig, tillmötesgående och trevlig! Jag är övertygad om att hans arbetsinsats var avgörande för slutpriset.
  • Lucas L
    Lucas L skrev om Noah Werede en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte hos dem, skön mäklare som inte kändes "pushig". Viktig för mig att säljarn Upplevd saklig och sansad. En konflikt i köpet uppstod som reddes ut, mäklaren tog sitt ansvar. Det är först när ett köp gått igenom och när problem uppstår i efterhand man ser den sanna kvalitén hos säljaren. Svensk fastighetsförmedling i Hammarbyhöjden rekommenderas.
  • Fabian A
    Vi var nöjda med mäklaren och hur affären sköttes
Sanna Pickelner
Suzanne Frejvall