Robin Sjöberg

Robin Sjöberg

Robin Sjöberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Robin Sjöberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-10. Robin Sjöberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Robin Sjöberg har haft 1 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-07

Läs vad 4 Läs vad Robin Sjöberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Enskededalen
    2021-07-28
    Trevlig, tillgänglig, fick den informationen vi behövde, processen gick snabbt och smidigt.
    Tack så mycket Camilla, vi ses på tillträdet 😊 Robin Sjöberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    • Enskededalen
    2021-07-28
    Robin är väldigt proffsig och kompetent. Han är lätt att kommunicera med och närvarande hela vägen. För oss var det viktigt att komma igång fort med försäljningen och jag hade fullt förtroende för Robin från första stund då han förstod precis vår situation och våra önskemål. Full pott, rekommenderar varmt!
    Tack för de varma orden Cecilia! 😃 Robin Sjöberg
    • Älvsjö
    2021-07-11
    Jag blev trevligt och varmt mottagen av Robin. Han hjälpte oss igenom försäljningen på ett bra sätt.
    Jag hade förväntningar att få stöd och vägledning på ett rakt och tydligt sätt vilket Robin verkligen levererade.
    Tack så mycket Anders😃!! Vi ses på tillträdet! Robin Sjöberg
    • Älvsjö
    2021-07-11
    Robin var smidig och lyhörd genom processen för att värna om såväl säljare och köparens önskemål. Affären var snabb och professionell.
    Tack Tommie! Grattis till din fina lägenhet😊 Robin Sjöberg