Sanna Pickelner
en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Finn Malmgrens plan 5-7
121 38 Johanneshov — Visa karta

Vad tror Sanna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 120 kunder tycker om Sanna Pickelner

• Margaretha W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt bostad, proffsig o trevlig Läs mer
  • Nadja G skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag är supernöjd med Sanna som mäklare. Detta var vårt första lägenhetsköp och hon fick oss att känna oss trygga och var jättebra på att svara på alla frågor och funderingar vi hade. Pålitlig, proffessionel och engagerad är hon. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Nadja G
    Vad roligt Nadja, tack för fina ord :) Tror ni kommer trivas kanon i lägenheten.
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Almog H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi var supernöjda med Sanna! Hon mötte alla våra förväntningar och var väldigt snabb på att återkoppla, tydlig och superhjälpsam. Hon hade vårt fulla förtroende som mäklare. Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Almog H
    Stort tack Almog för fina ord. Tror ni kommer trivas jättebra :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Viktor M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har nyligen sålt vår 2a i Hammarbyhöjden.
    Jag ringde till Sanna Pickelner på Svensk Fastighetsförmedling då hon på pappret var bäst i området. Vi blev otroligt väl bemötta från första stund. Det var proffsigt och ärligt med en fin balans av ödmjukhet. Vi kände verkligen att Sanna jobbade för att vi skulle må bra genom hela processen.

Svensk Fastighetsförmedling hade även bra sammarbeten med både designers som kom och gav oss råd inför fotografering och visning samt fotograf som verkligen lyckades fånga känslan i lägenheten.

Vi är jättenöjda och rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling och Sanna Pickelner. Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Viktor M
    Stort tack Viktor för fina ord och roligt att det blev så bra :) Är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er i denna stora affär. :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Janina O skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    köpt trerummare i Johanneshov, med balkong och öppen spis. Mäklaren var kunnig flexibel och tillmötesgående. Snabb hantering utan onödiga krusiduller. På det hela taget utmärkt Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Janina O
    Tack Janina och välkommen till området. Tror att du kommer trivas kanon i din nya otroligt fina bostad :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Lisa H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte ny lägenhet som förmedlades av Sanna, och valde att även sälja den gamla lägenheten med hennes hjälp. Vi har upplevt Sanna som en mycket engagerad mäklare, och hon jobbade in i det sista för att vi skulle sälja till ett pris vi var nöjda med (vilket vi gjorde). Både som köpare och säljare har Sanna varit väldigt tillgänglig, snabb på att återkoppla och guidat oss på ett tryggt sätt genom båda processerna. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Lisa H
    Stort tack för förtroendet både vid köpet och försäljningen. Tack för fina ord :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Fredric E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte
    Bra bemötande och trevlig! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Fredric E
    Tack Fredric :) Tror ni kommer trivas jättebra i lägenheten :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Theresa A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    1. Sålt en tvåa i hammarbyhöjden
    2. Professionellt bemötande, personligt engagerad och genuint intresserad i oss och vår affär.
    3. Jag hade höga förväntningar på Sanna och hon levde verkligen upp till dom. Hon hade kunskap om branschen, människokännedom samt en trygghet.
    4. Smidigt hanterat av Sanna som både har kunskap, affärsmannaskapet och hjärtat på rätt plats. Tack Sanna! Läs mer
    2018-10-15 Sanna P svarar Theresa A
    Stort tack för fina ord. Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning. All lycka till :)
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna sålde vår 3a i Enskededalen. Enormt nöjda är vi. Det roliga var att både jag och min fru föreslog Sanna för varandra efter vi gjort var sin research, och det är vi glada för. Hon var med oss genom varje steg i hela processen, kopplade ihop oss med en mycket bra Stylist. Sen att hon slog alla rekord i området var en bonus men nog tack vare att vi lät henne styra allt med hur många visningar och när vi skulle ut på Hemnet. Bästa mäklaren vi haft! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Daniel M
    Stort stort tack Daniel för era fina ord. Uppskattar förtroendet enormt :) Lycka till med allt.
    Daniel M, Sanna P, Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Helga A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde tvåa i Björkhagen. Sanna var proffsig och försäljningen kändes trygg och bra. Hade mycket god kännedom om område och förening. Rekommenderas! Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Malin P skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en lägenhet av Sanna. Superhjälpsam under visningen och hade svar på nästa alla mina frågor. De frågor hon inte hade svar på återkom hon med svar på. Kunnig i området och återkopplade fort och känns genuin. Levde upp till alla mina förväntningar. Riktigt bra mäklare! Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Malin P
    Tack Malin och varmt välkommen till området :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Mats L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var alltid trevlig och hade ett professionellt bemötande. Hon fanns alltid tillgänglig och återkopplade ofta under försäljningen. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Maria L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig sälja min lilla etta vilket också var min första försäljning, var supernervös innan men hela processen gick skitbra och kändes jättetrygg tack vare henne. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Sara W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde tvåa i Hammarbyhöjden.
    Snabb och tydlig kommunikation, påläst med tydliga åsikter, gav bra råd. Mycket nöjd med min försäljning och med Sannas insats Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Marcus J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner är en otroligt professionell och duktig mäklare som "ticks all the boxes" i kategorin toppmäklare. Egenskaper som särskilt utmärker henne är hennes höga grad av professionalism och integritet. Vidare har hon ett starkt driv och en djup marknadsförståelse.

Jag skulle tryggt rekommendera henne till alla jag känner och alla andra som letar efter en mäklare av toppklass. Läs mer
    2018-11-05 Sanna P svarar Marcus J
    Stort tack för förtroendet och tack för dina väldigt fina ord :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Oscar H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en tvåa på 41kvm
    - Mäklaren var mycket duktig och väldigt lätt att kontakta vilket underlättade. Hon svarade på alla frågor vänligt och hade mycket kunskap om objektet och saker runt omkring Läs mer
    2018-09-12 Sanna P svarar Oscar H
    Tack Oscar för fin rekommendation :) Välkommen till området :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Johanna H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte bostadsrätt. Super trevligt och behagligt bemötande av mäklaren. Pålitlig. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Johanna H
    Stort tack Johanna, var ett nöje att få hjälpa er köpa denna fina bostad :)
    Sanna P gillar detta
  • Sofia E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var mycket proffsig, trygg och duktig på sitt arbete. Jag skulle verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Sofia E
    Tack Sofia, var ett nöje att samarbeta med dig :)
    Sanna P gillar detta
  • Ida M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostad och supernöjd med Sanna! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Ida M
    Tack Ida och välkommen till området :)
  • Alicia B
    Alicia B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var snabb med återkoppling och lyhörd. Vi är mycket nöjda med Sannas professionella bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Alicia B
    Tack, var ett stort nöje att få hjälpa er med er försäljning :)
    Sanna P gillar detta
  • Anastasios S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig att sälja min etta. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Stort plus för hennes arbetsmoral, skicklighet och tillgänglighet. Hon får en att känna sig trygg och erbjuder sig att hjälpa till så fort det behövs. Nästa gång jag ska sälja är det henne jag kommer ringa, utan tvekan.
    Sanna är ett fullblodsproffs. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Anastasios S
    Stort tack för de fina orden Stasse :) Var kul att ha möjligheten att få hjälpa dig med försäljningen :)
    Sanna P gillar detta
  • Lina B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Riktig nöjd med Sanna som var tydlig och klart från början till slut. Hon hjälpte oss med alla behov och var mycket lättillgänglig. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Lina B
    Tack Lina, nöjet var på min sida :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Mia A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en två i Hammarbyhöjden. Mäklaren var vänlig och professionell. Jag förväntar mig en kunnig och tillgänglig mäklare. Jag vill också att hen ska ha en proffsig attityd och inte vara inställsam eller för mycket kompis. Denna mäklare levde upp till detta. Hen var bra helt enkelt! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Mia A
    Tack Mia, tror din dotter komma trivas kanon i området :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Rickard L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldig proffsig och noggrann. Kändes väldigt bra! Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Tobias A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Anlitade Sanna för att sälja min tvåa. Hon agerade mycket professionellt och är väldigt förtroendeingivande. Ni kommer inte bli besvikna om ni anlitar henne! Läs mer
  • Cicci B
    Cicci B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en tvåa i markplan i Hammarbyhöjden.
    Upplever mäklaren som positiv och vänlig. Gillade det personliga bemötandet.
    Några smådetaljer i prospektet var inte helt korrekta och vilket hade höjt betyget i topp: dörrplacering till sovrummet och uteplatsens storlek. Tror dessutom att information om de nylagda askparkettgolven hade varit fördelaktig för säljaren. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Freja J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda med valet av Sanna som vår mäklare! När vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet tog vi kontakt med flera mäklarkontor. Sanna var väldigt snabb på att kontakta oss och när vi träffade henne gav hon oss ett väldigt tryggt intryck, vilket hon levererade genom hela säljprocessen. Hon motsvarade verkligen våra förväntningar, då hon var tillgänglig, snabb på att svara och höll oss uppdaterade. Både stylisten och fotografen som hon samarbetade med var väldigt professionella. Vi är jätteglada att vi valde Sanna med försäljningen av vår lägenhet och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Anna-Karin K skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag hade turen att då Sanna som mäklare och är så tacksam för det! Hon var otroligt tillmötesgående och hjälpsam, och utan henne hade jag inte fått min drömlägenhet. Verkligen snabb återkoppling och kändes som att hon verkligen hjälpte både sälj- och köp-parten för att bli nöjda! Supertrevlig och härlig energi, gjorde att jag kände mig säkrare än någonsin på mitt beslut om att byta sida av stan, då hon själv hade stor kunskap och kunde ge en tydlig bild om området. Om jag kommer sälja min nya lägenhet i framtiden kommer jag hålla tummarna för att få anlita Sanna igen! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Anna-Karin K
    Stort tack för dina fina ord :) Det värmer :) Det är bara höra av dig till mig om du vill ha fler tips gällande området så hjälper jag dig mer än gärna med det :) Tror verkligen du kommer trivas kanon i lägenheten :)
  • Newal Hashim H
    Jag och mina familj köpte en lägenhet och är super nöjda! Mäklaren är på topp nivå och vi kunde inte förvänta oss något bättre! Rekommenderar! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Newal Hashim H
    Stort tack för de fina orden Newal, glad att jag fick vara med och hjälpa till vid köpet av er dotters första egna bostad :) Det är stort och tror hon kommer trivas fantastiskt bra där :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Petter W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Personlig och proffsig hantering av försäljningen av vår funkistvåa! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Petter W
    Tack Petter, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet :) Lycka till med nya boendet.
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Maud Q skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner agerade förtroendeingivande, professionellt och trevligt i samband med vårt köp av en 2a i Hammarbyhöjden, vilket gjorde att affären gick i hamn på ett smidigt och tryggt sätt. Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Maud Q
    Tack Maud och jag hoppas samt tror att er dotter kommer trivas kanon i området :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Per C skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Helt fantastisk!! Sveriges bästa mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Per C
    Tack Pelle :) Hoppas ni kommer trivas kanon med ert nya härliga boende också :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Per-Ola Q skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en bostadsrätt. Trevligt och profesionellt hanterat och bemötande. Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Per-Ola Q
    Tack Per - Ola, det var ett nöje att få hjälpa er med köpet av en bostad till er dotter :)
    Sanna P gillar detta
  • Emilia F skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en oerhört kompetent mäklare med ett vänligt, professionellt och serviceinriktat bemötande. Trots en svår marknad blev min bostadsrätt såld till ett pris som jag kände mig nöjd med. Under uppdragets gång var hon mån om att hålla mig uppdaterad, vilket skapade ett stort förtroende från min sida. Jag kan varmt rekommendera Sanna som mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Emilia F
    Tack för dina fina ord Emilia, varit ett nöje att få samarbeta med dig :)
  • Förtroendeingivande , seriös, kunnig, gott bemötande👍🏻 Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Maria Helena B
    Stort tack för trevligt samarbete :)
    Sanna P gillar detta
  • Anna E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt trevlig! Ger ett ärligt och genuint intryck. Tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-17 Sanna P svarar Anna E
    Roligt att höra Anna och varmt välkomna till området :)
    Sanna P gillar detta
  • Emma A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Sanna! Engagerad, proffsig och strukturerad. Läs mer
    2018-04-17 Sanna P svarar Emma A
    Hej Emma, det har varit ett nöje att få samarbeta med er. Tack för de fina orden!
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är extremt pålitlig mäklare som skötte hela försäljningen på bästa möjliga sätt. Hon är tydlig, engagerad
    och har positiv energi, levererar från första handslag till avslutat affär . Hela processen kändes bekväm och trygg. Sanna brinner för det hon gör. Jag rekommenderar henne till alla som vill köpa/sälja bostad. Ger 5 av 5 solar. Toppklass.Tack för hjälpen !
    Liliana L Läs mer
    2018-04-06 Sanna P svarar Ulf O
    Tack så hjärtligt för de fina orden :) All lycka till :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Anna Maria R skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en helt fantastisk mäklare! Jag trodde verkligen inte att min bostadsaffär skulle gå så smidigt och snabbt, samt att priset motsvara mina förväntningar. Hon är väldigt lyhörd, återkopplar snabbt, vägledande och ytterst engagerad. Hon är även bra på att förstå klientens behov och önskan. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-27 Sanna P svarar Anna Maria R
    Tack så hjärtligt för de fina orden. Var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. =)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Annelies C skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Friendly, warm, professional. Super responsive. Puts in an extra effort to speak English. Explains everything very clearly. We had the best experience with Sanna, compared to 4 other brokers we had contact with. Läs mer
    2018-02-27 Sanna P svarar Annelies C
    Thank you very much and welcome to Hammarbyhöjden :)
  • Gabrielle K
    Gabrielle K skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi valde Sanna som mäklare utifrån tidigare positiva omdömen och hon levde upp till förväntningarna och mer därtill! Hon gav ett proffsigt intryck från start till mål och har varit väldigt tillmötesgående och tydlig under hela processen så att vi som säljare har kunnat känna oss 100% trygga. Att vi dessutom fick sålt bostaden till priset vi önskade innan ordinarie visning var en klar bonus. Jag skulle gladeligen anlita henne igen vid framtida försäljningar! Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Gabrielle K
    Stort tack Gabrielle för er fina rekommendation :) Det var ett nöje att samarbeta med er :)
  • Louise Ä
    Louise Ä skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Känner fullt förtroende för Sanna, hon gjorde sitt yttersta för oss trots en svår säljmarknad. Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Louise Ä
    Tack Louise för den fina rekommendationen.
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Kombination av kunskap, omtanke och respekt innebar ett bra samarbetsklimat. Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Marianne S
    Stort tack Marianne och lycka till med allt :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Malin N skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är super proffsig och hjälpsam! Skulle alla gånger rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Malin N
    Stort stort tack Malin, all lycka till :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Anna S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig mäklare. Vi fick god och informativ information och kände oss trygga genom vårt köp. Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Anna S
    Tack Anna, tror ni kommer trivas kanon i er (snart) nya fina lägenhet :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Anil S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var proffs. Glad, kunnig, och redo att hjälpa till med allt vi ville veta mer om. Hon var också superbra att hjälpa oss och säljaren kommer överens om priset. Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Anil S
    Roligt att höra Anil :) Välkomna till området :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Monica S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig ,snäll. Mycket tillmötesgående . Vi är nöjda Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Monica S
    Tack Monica, tror och hoppas dottern er kommer trivas kanon i den nya bostaden :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Elin W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är trevlig, förtroendeingivande och stöttande, det har varit jätteskönt att ha henne som mäklare! Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Elin W
    Tack Elin, det var trevligt att samarbeta med er också. Lycka till med allt det nya :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Aron W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionellt, förtroendeingivande bemötande Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Aron W
    Stort tack Aron och hoppas ni kommer trivas kanon i er (snart) nya bostad.
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Tamara M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig och naturlig. Tog hand om de frågetecken som dök upp på ett smidigt sätt. Inge stress. Mycket bra bemötande! Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Tamara M
    Tack Tamara för fin rekommendation. God jul :)
Sanna Pickelner
Cesar Fuentes