Suzanne Frejvall
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Suzanne Frejvall heter jag.
Franchisetagare och fastighetsmäklare i Hammarbyhöjden och Enskede-Johanneshov. Jag har arbetat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling sedan 2001. Själv tycker jag att jag har ”världens bästa jobb”. Fritiden tillbringar jag med gärna i stugan i Norrland med min man och våra hundar Alice och Barbro helst i skoter- eller skidspåret. Vi bor i en av Stockholms förorter i ett 60 – tals hus som vi renoverar med glädje!

Mig når du på 08-556 811 77

Läs vad 34 Läs vad Suzanne Frejvall

• Marie W sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-22

Hammarbyhöjden
    Fick hjälp av Suzanne Frejvall med försäljningen av vår lägenhet i Hammarbyhöjden.

Blev otroligt väl bemött, snabb återkoppling, dessutom så proffsig och kunnig mäklare.
    Är vi behov av mäklare i framtiden så finns det ingen tvekan om att vi vänder oss till Suzanne Frejvall igen. Läs mer
    2020-02-24 Suzanne F svarar Marie W
    Men tack snälla Marie. Det har varit jätteroligt att vara "din" mäklare. Er flytt till ett nytt område kommer bli ett lyft för er!
    Suzanne F gillar detta
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-19

Björkhagen
    Susanne sålde vår 4:a i björkhagen. Vi är mycket nöjda med hennes jobb. Läs mer
    2020-02-24 Suzanne F svarar Anna S
    Vad glad jag blir. Tack snälla för fina ord!
    Suzanne F gillar detta
  • Johanna F köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-12

Björkhagen
    Jag köpte en fyra i Björkhagen. Kontakten med Suzanne var jättebra. Hon var trevlig, ärlig, och flexibel. Läs mer
    2020-02-17 Suzanne F svarar Johanna F
    Tack snälla Johanna! Det var så kul att ni hamnade rätt till slut. Stort grattis!
    Suzanne F gillar detta
  • Mina F köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-06

Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrättslägenhet i Stockholm. Levde upp till förväntningarna och gav en god service. Läs mer
  • Per W sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-12-03

Hammarbyhöjden
    Suzanne Frejvall gjorde ett enastående jobb när jag skulle sälja min lägenhet. Hon var tålmodig, hela tiden vänlig och affären slutfördes på ett skickligt sätt. Jag kan å det varmaste rekommendera Suzanne. Läs mer
    2020-01-07 Suzanne F svarar Per W
    Tack snälla Per! Det var jätteroligt att hjälpa dig med att sälja din fina lägenhet :-) Vi ses nästa vecka!
    Suzanne F gillar detta
  • Erica J köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-09-28

Stockholm
    Jag köpte en bostadsrätt (lägenhet). Mäklaren var trevlig i alla direktkontakter, men jag upplevde att jag inte fick tillräckligt med information under processen för att jag skulle känna mig trygg som köpare. Dessutom visade sig en del av den information jag fick gällande bostadsföreningen/säljarna sedan inte stämma, inga stora grejer men ändå. Alla papper och så blev rätt, men jag värdesätter starkt trygghet och fingertoppskänsla vilket jag saknade i detta fall. Jag kände mig ofta i underläge till henne, vilket säkert någon annan kan uppleva annorlunda, men just jag klickade inte med henne. Läs mer
    2019-09-30 Suzanne F svarar Erica J
    Hej Erica! Hoppas att du trivs i din nya fina lägenhet. Tråkigt att du uppfattade att du fått fel information. Jag strävar alltid efter att ha god kontakt med föreningen och ha korekta uppgifter. Jag ringer dig under dagen så kan vi gå igenom vad du upplevde inte stämma.
    Tack för att du tog dig tid att svara.
    Suzanne F gillar detta
  • Illich T sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2019-09-27

Stockholm
    Köpt : 3100 000
    Såld: 4 000 000
    Bra bemötande
    Förväntingarna var stora på grund av att mäklaren kände till objektet bra.
    Sälj skede:
    Lite mer initativ, kanske extra visning, lite mer hungrig, mest chockerande är att grannen under säljer en vecka efter för 3 950 000, inte lika bra standard, mindre balkong, ingen bra ljusinsläpp, dålig inredning. Kanske våran fel att vi tog fast pris....... Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Julia Alexandra A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-10-17

Suzanne gav oss proffsig handledning och praktisk hjälp under hela processen att sälja vår lägenhet. Hennes varma och vänliga bemötande fick oss lugna och trygga i denna (för oss) stora affär. Hennes inkännande förmåga och lugna, trygga personlighet var viktigt för oss. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Johanna B skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-07-09

För en vecka sen sålde jag min tvåa i Hammarbyhöjden. Jag är mycket nöjd med försäljningen.
    Suzanne kändes kompetent och förtroendeingivande.
    Fotona av lägenheten blev jättefina och jag fick många bra tips ifrån stylisten Maria innan fotograferingen.

Det enda som jag har att anmärka på var att det märktes att jag sålde precis innan och under min mäklares semester. Det blev några missar i beskrivningen av lägenheten och det var flera mäklare inblandade i försäljningen. Budgivningen skedde under min mäklares semester och kontraktsskrivningen sköttes av en annan mäklare. Han var jättetrevlig så allt sköttes på ett bra sätt men det hade kanske varit bra att ha en och samma person under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Suzanne som mäklare. Läs mer
    2018-08-16 Suzanne F svarar Johanna B
    Tack snälla för fina ord! Lycka till med allt nytt nu :-)
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2018-04-02

Jag har blivit professionellt och personligt bemött av Suzanne Frejvall och känt mig trygg och nöjd med mitt val av just henne som mäklare. Hon var inte okänd för mig så jag hade räknat med detta. Läs mer
    2018-04-06 Suzanne F svarar Margareta S
    Margareta, tack snälla för att du tog dig tid att ge mig ett sånt fint omdöme! Glöm inte att ringa mig så bokar vi en tid så vi kan räkna ut din skatt. Sköt om dig så hörs vi snart!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes