Suzanne Frejvall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Suzanne Frejvall har varit registrerad mäklare sedan 1995-07. Suzanne Frejvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.5. Suzanne Frejvall har haft 14 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Suzanne Frejvall heter jag.
Franchisetagare och fastighetsmäklare i Hammarbyhöjden och Enskede-Johanneshov. Jag har arbetat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling sedan 2001. Själv tycker jag att jag har ”världens bästa jobb”. Fritiden tillbringar jag med gärna i stugan i Norrland med min man och våra hundar Alice och Barbro helst i skoter- eller skidspåret. Vi bor i en av Stockholms förorter i ett 60 – tals hus som vi renoverar med glädje!

Mig når du på 08-556 811 77

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 44 Läs vad Suzanne Frejvall

• 2020-10-16
    Jag har sålt en lägenhet genom mäklaren.
    Paula H
    • 80.0 m²
    • Blåsut
    sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
  • 2020-10-05
    Jag har precis sålt 2rok i Hammarbyhöjden med Suzanne. Jag valde Suzanne eftersom hon tidigare gjort försäljningar i vår förening som hon skött väldigt bra och proffsigt. Jag blev inte besviken den här gången heller. Så kunnig och rutinerad samtidigt som jag kände mig väldigt trygg genom hela processen! Suzanne erbjud flera extravisningar och vi landade på ett försäljningspris som överträffade mina förväntningar. Jag skulle utan tvekan anlita henne igen, och rekommenderar henne gärna!
    Inga-lena P
    Inga-lena P
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    Det var såå roligt att allt gick så bra. Glad för din skull och roligt att få göra affär igen.:-)

• 2020-10-01
    Köpt bostadsrätt, 33 kvm. Vänlig och tryggt bemötande!
    Carina J
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Johanneshov
    köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Tack Carina för de fina orden. Detta blir kanon för sonen :-)

• 2020-09-30
    Mycket bra bemötande !! Vänlig och sympatisk !! noggrann och mycket kunnig!! MBH/Gunnar Nyman
    Gunnar N
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Johanneshov
    Tack snälla Gunnar. Det var så roligt att allt gick bra till slut :-)

• 2020-06-28
    Vi är väldigt nöjda med Suzanne, som hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Björkhagen. Genom hela processen har hon varit proffsig, hjälpsam, trevlig och pålitlig. Mycket smidig kommunikation och det kändes väldigt tryggt att sälja med Suzanne som mäklare. Kan varmt rekommenderas!
    Sanna H
  • 2020-05-25
    Min sambo och jag har köpt vår första lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling och Suzanne Frejvall. Har haft ett bra intryck av mäklaren redan från visningen. Hon erbjöd extravisning av lägenheten då jag själv inte kunde närvara på den ordinarie. Suzanne har varit lätt att få tag på, hon har svarat snabbt och fått oss att känna oss trygga under hela processen.
    Olle L
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Hammarbyhöjden
    Tack snälla Olle för fina rekomendationen. Ni kommer att trivas kanon i nya lägenheten.

• 2020-05-15
    Mycket erfaren fastighetsmäklare med ett utmärkt bemötande. Mycket nöjd.
    Andreas S
    • Björkhagen
    Tack snälla Andreas. Det var jätteroligt att få hjälpa er igen :-)

• 2020-05-15
    Köpt en 3:a i söderort, jättebra bemötande av mäklaren. Lugn, svarade bra på alla frågor, tog sig tid. Seriöst intryck. Hade inga förvöntningar innan, det är ju primärt bostaden det handlar om. Supernöjd med Suzanne både gällande visning, vidare kontakt och kontraktsskrivningen. Avslappnat och inte ”så säljigt”
    Karin A
    • Björkhagen
    Karin, tusen tack för att du tog dig tid att svara på detta. Hoppas ni trivs :-)

• 2020-05-13
    Suzanne Frejvall har nyligen sålt min lägenhet - allt på ett mycket rutinerat och proffsigt sätt. Suzanne är mycket engagerad och man får snabbt kontakt med henne och svar på frågor - hon är hela tiden nåbar. Dessutom är hon så trevlig att det nästan känns lite tråkigt när affären är över!
    Britt P
    • 4.5:a
    • 109.0 m²
    • Björkhagen
    Tack snälla Britt. Det var jätteroligt att hitta bra köpare till din fina lägenhet. Saknar även jag din samtal och du måste hålla mig underrättad hur det går med ditt sökande. Lycka till!

• 2020-05-13
    3a Båstadsvägen 21 Suzanne tog sig odistraherad tid med var och en av spekulanterna på visningsdagen. Jag upplevde Suzanne som en lugn och trygg medlare av bostadsaffären, hon har mitt förtroende. //Erik
    Erik E
    • Björkhagen
    Tack snälla. Ni kommer att trivas kanonbra i er nya fina lägenhet :-) Känns så kul när mina kunder hittar rätt.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte