Suzanne Frejvall
Registrerad mäklare sedan 1995
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Suzanne Frejvall heter jag.
Franchisetagare och fastighetsmäklare i Hammarbyhöjden och Enskede-Johanneshov. Jag har arbetat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling sedan 2001. Själv tycker jag att jag har ”världens bästa jobb”. Fritiden tillbringar jag med gärna i stugan i Norrland med min man och våra hundar Alice och Barbro helst i skoter- eller skidspåret. Vi bor i en av Stockholms förorter i ett 60 – tals hus som vi renoverar med glädje!

Mig når du på 08-556 811 77

Läs vad 27 kunder tycker om Suzanne Frejvall

• Suzanne gav oss proffsig handledning och praktisk hjälp under hela processen att sälja vår lägenhet. Hennes varma och vänliga bemötande fick oss lugna och trygga i denna (för oss) stora affär. Hennes inkännande förmåga och lugna, trygga personlighet var viktigt för oss. Läs mer
  • För en vecka sen sålde jag min tvåa i Hammarbyhöjden. Jag är mycket nöjd med försäljningen.
    Suzanne kändes kompetent och förtroendeingivande.
    Fotona av lägenheten blev jättefina och jag fick många bra tips ifrån stylisten Maria innan fotograferingen.

Det enda som jag har att anmärka på var att det märktes att jag sålde precis innan och under min mäklares semester. Det blev några missar i beskrivningen av lägenheten och det var flera mäklare inblandade i försäljningen. Budgivningen skedde under min mäklares semester och kontraktsskrivningen sköttes av en annan mäklare. Han var jättetrevlig så allt sköttes på ett bra sätt men det hade kanske varit bra att ha en och samma person under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Suzanne som mäklare. Läs mer
    2018-08-16 Suzanne F svarar Johanna B
    Tack snälla för fina ord! Lycka till med allt nytt nu :-)
  • Margareta S
    Jag har blivit professionellt och personligt bemött av Suzanne Frejvall och känt mig trygg och nöjd med mitt val av just henne som mäklare. Hon var inte okänd för mig så jag hade räknat med detta. Läs mer
    2018-04-06 Suzanne F svarar Margareta S
    Margareta, tack snälla för att du tog dig tid att ge mig ett sånt fint omdöme! Glöm inte att ringa mig så bokar vi en tid så vi kan räkna ut din skatt. Sköt om dig så hörs vi snart!
    Suzanne F gillar detta
  • Satu A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Snabb och smidig affär med proffsig kontakt hela vägen. Läs mer
    2018-03-19 Suzanne F svarar Satu A
    Tack för fina ord och det är ju lätt att göra bra jobb med så trevliga kunder :-)
  • Brf F
    Brf F skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne är ett proffs med ett personligt bemötande, alltså både effektiv och vänlig. Jag har det största förtroende för Suzanne.
    Jag känner till alla mäklare häromkring, och jag valde självklart Suzanne. Läs mer
    2018-03-19 Suzanne F svarar Brf F
    Du är för härlig :-) TACK för de fina orden och rekommendationen!
  • Varm, förstående och pålitlig - fick direkt bra magkänsla av Suzanne! Läs mer
    2018-03-15 Suzanne F svarar Martina Lovisa Ingeborg E
    Tack snälla! Det värmer och stärker :-)
  • Anne-Kristine E
    Suzanne var vänlig och trevlig och vi fick förtoende för henne.
    Hennes erfarenhet gjorde oss trygga.
    Frågor vi ställde fick vi svar på. Läs mer
    2018-03-15 Suzanne F svarar Anne-Kristine E
    Det var verkligen roligt att höra! TACK!!
  • Naturligt, trevligt bemötande utan att vara fjäskigt. Kändes seriös och kunnig. Läs mer
    2017-12-11 Suzanne F svarar Barbro T
    Tack snälla! Det var roligt att höra och jag vet att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!
  • Väldigt bra bemötande. Proffsig, trevlig och lyhörd. Läs mer
    2017-11-02 Suzanne F svarar Markus S
    Det var roligt att höra :-) Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
    Suzanne F gillar detta
  • Har fått ett mycket bra bemötande av Susanne. Hon har på allra bästa sätt levt upp till mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-09-10 Suzanne F svarar Inger S
    Tack snälla Inger för de fina orden! Jag hoppas verkligen att du kommer att trivas i ditt nya boende i Björkarnas stad!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes