Suzanne Frejvall
Registrerad mäklare sedan 1995-07-13
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-27
2019-07 - 2020-06
Suzanne Frejvall heter jag.
Franchisetagare och fastighetsmäklare i Hammarbyhöjden och Enskede-Johanneshov. Jag har arbetat som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling sedan 2001. Själv tycker jag att jag har ”världens bästa jobb”. Fritiden tillbringar jag med gärna i stugan i Norrland med min man och våra hundar Alice och Barbro helst i skoter- eller skidspåret. Vi bor i en av Stockholms förorter i ett 60 – tals hus som vi renoverar med glädje!

Mig når du på 08-556 811 77

Läs vad 40 Läs vad Suzanne Frejvall

• Sanna H sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-06-28

Björkhagen
    Vi är väldigt nöjda med Suzanne, som hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Björkhagen. Genom hela processen har hon varit proffsig, hjälpsam, trevlig och pålitlig. Mycket smidig kommunikation och det kändes väldigt tryggt att sälja med Suzanne som mäklare. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Olle L köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-05-25

2:a
    Hammarbyhöjden
    Min sambo och jag har köpt vår första lägenhet genom Svensk Fastighetsförmedling och Suzanne Frejvall. Har haft ett bra intryck av mäklaren redan från visningen. Hon erbjöd extravisning av lägenheten då jag själv inte kunde närvara på den ordinarie. Suzanne har varit lätt att få tag på, hon har svarat snabbt och fått oss att känna oss trygga under hela processen. Läs mer
    2020-06-04 Suzanne F svarar Olle L
    Tack snälla Olle för fina rekomendationen. Ni kommer att trivas kanon i nya lägenheten.
    Suzanne F gillar detta
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-05-15

Björkhagen
    Mycket erfaren fastighetsmäklare med ett utmärkt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2020-06-04 Suzanne F svarar Andreas S
    Tack snälla Andreas. Det var jätteroligt att få hjälpa er igen :-)
    Suzanne F gillar detta
  • Karin A köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-05-15

Björkhagen
    Köpt en 3:a i söderort, jättebra bemötande av mäklaren. Lugn, svarade bra på alla frågor, tog sig tid. Seriöst intryck. Hade inga förvöntningar innan, det är ju primärt bostaden det handlar om.
    Supernöjd med Suzanne både gällande visning, vidare kontakt och kontraktsskrivningen. Avslappnat och inte ”så säljigt” Läs mer
    2020-06-04 Suzanne F svarar Karin A
    Karin, tusen tack för att du tog dig tid att svara på detta. Hoppas ni trivs :-)
    Suzanne F gillar detta
  • Britt P sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-05-13

4.5:a
    Björkhagen
    Suzanne Frejvall har nyligen sålt min lägenhet - allt på ett mycket rutinerat och proffsigt sätt. Suzanne är mycket engagerad och man får snabbt kontakt med henne och svar på frågor - hon är hela tiden nåbar. Dessutom är hon så trevlig att det nästan känns lite tråkigt när affären är över! Läs mer
    2020-05-14 Suzanne F svarar Britt P
    Tack snälla Britt. Det var jätteroligt att hitta bra köpare till din fina lägenhet. Saknar även jag din samtal och du måste hålla mig underrättad hur det går med ditt sökande. Lycka till!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-05-13

3a Båstadsvägen 21

Suzanne tog sig odistraherad tid med var och en av spekulanterna på visningsdagen.

Jag upplevde Suzanne som en lugn och trygg medlare av bostadsaffären, hon har mitt förtroende. //Erik Läs mer
    2020-05-13 Suzanne F svarar Erik E
    Tack snälla. Ni kommer att trivas kanonbra i er nya fina lägenhet :-) Känns så kul när mina kunder hittar rätt.
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Marie W sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-22

Hammarbyhöjden
    Fick hjälp av Suzanne Frejvall med försäljningen av vår lägenhet i Hammarbyhöjden.

Blev otroligt väl bemött, snabb återkoppling, dessutom så proffsig och kunnig mäklare.
    Är vi behov av mäklare i framtiden så finns det ingen tvekan om att vi vänder oss till Suzanne Frejvall igen. Läs mer
    2020-02-24 Suzanne F svarar Marie W
    Men tack snälla Marie. Det har varit jätteroligt att vara "din" mäklare. Er flytt till ett nytt område kommer bli ett lyft för er!
    Suzanne F gillar detta
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-19

4:a
    Susanne sålde vår 4:a i björkhagen. Vi är mycket nöjda med hennes jobb. Läs mer
    2020-02-24 Suzanne F svarar Anna S
    Vad glad jag blir. Tack snälla för fina ord!
    Suzanne F gillar detta
  • Johanna F köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-02-12

4:a
    Björkhagen
    Jag köpte en fyra i Björkhagen. Kontakten med Suzanne var jättebra. Hon var trevlig, ärlig, och flexibel. Läs mer
    2020-02-17 Suzanne F svarar Johanna F
    Tack snälla Johanna! Det var så kul att ni hamnade rätt till slut. Stort grattis!
    Suzanne F gillar detta
  • Mina F köpte sin lägenhet med hjälp av Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

2020-01-06

2:a
    Hammarbyhöjden
    Köpt bostadsrättslägenhet i Stockholm. Levde upp till förväntningarna och gav en god service. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Cesar Fuentes