Theodor Maric Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Theodor Maric Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Theodor Maric Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Theodor Maric Larsson har haft 0 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 7 Läs vad Theodor Maric Larsson

• Hammarbyhöjden
    2021-09-16
    Theodor har varit en trygg och pålitlig mäklare vid försäljningen av min bostad. Informativ och tydlig med bra känsla för marknaden och inte minst väldigt trevlig med ett fantastiskt bemötande. Han mötte mina förväntningar och mer där till!
    • Hammarbyhöjden
    2021-09-14
    Trevligt och proffesionellt bemötande!!
    • Björkhagen
    2021-09-13
    Theo är kunnig, trevlig och hjälpsam. Mycket bra.
    • Kärrtorp
    2021-09-13
    Smidigaste försäljningen, nånsin! Tack!
    • Enskede
    2021-09-10
    Trevligt bemötande, lagom nivå mellan att få kolla runt själv men samtidigt få svar på frågor m.m.

Bra kontakt och bemötande efter visning med bud, uppdatering av hur det går, m.m. Och därefter ett trevligt möte för kontraktsskrivning.
    Vad roligt att höra Madelene!
    Det uppskattas verkligen. Nu blickar vi fram emot ett lika trevligt tillträde så ni kan börja trivas i er nya drömlägga!
    • Kärrtorp
    2021-09-10
    Jättebra bemötande. Tydlig och proffsig.
    Tack så mycket Carl! Ni kommer att trivas så bra i er nya lägenhet! Theodor Maric Larsson
    • Johanneshov
    2021-09-10
    Trevligt och proffsigt bemötande från första stund! Kände mig trygg genom hela processen med Theo. Noggrann, tydlig och alltid tillgänglig för frågor - stora som små.
    Tack Matilda för ett fint omdöme!
    Nu ser vi fram emot tillträdet när ni får tillgång till ert nya drömboende!