Theodor Maric Larsson

Theodor Maric Larsson

Theodor Maric Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Theodor Maric Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Theodor Maric Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Theodor Maric Larsson har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

131 omdömen om Theodor Maric Larsson

Sedan starten hos Reco 2021
Irina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Theodor Maric Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

En mycket professionell och kompetent mäklare som vi verkligen rekommendera.

Felix L
Johanneshov

Från början till slut var Theodor väldigt enkelt att jobba med. Då han är uppvuxen i närområdet hade han väldigt bra lokalkännedom vilket jag gillade. Själva försäljningen lyckades Theodor, tack vare sitt fina kontaktnät av spekulanter, lösa redan innan det var dags för visning, något som uppskattades mycket. Att han dessutom lyckades sälja lägenheten i det högre delen av spannet som vi hade diskuterat innan var också väldigt trevligt. Sammanfattningsvis skulle jag inte tveka att rekommendera Theodor till mina närmaste vänner.

Moa A
Hammarbyhöjden

Korrekt, duktig och kunnig mäklare!

Agnes W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Theodor Maric Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Tydlig, tillgänglig och himla trevlig. Väldigt påläst, och den lilla (väldigt obskyra) frågan han inte hade svaret på tog han reda på.

Clara S
Hammarbyhöjden

Mycket trevligt bemötande och bra kommunikation genom hela processen!

Jesper B
Johanneshov

Theodor är väldigt proffesionell, tydlig och tillgänlig. Haft en bra dialog under hela processen och gav en realistisk plan för försäljningen som följdes. Jag är väldigt nöjd över Theodors sätt att jobba med försäljingen som vart väldigt smidig och levde upp till till de mål vi satt i början. Jag kan starkt rekomendera att välja Theodor som mäklare.

Patrik S
Johanneshov

Trevlig och professionell Trevlig och professionell

Mattias W
Kärrtorp

Jag anlitade Theo vid min lgh försäljning. Han var väldigt lyhörd proffsig i bemötandet och genom hela försäljningen och även efter. Jag kände mig trygg genom hela processen. Bra uppdateringar, kan varmt rekommendera Theo!

Ida M
Årsta

Theo är väldigt trevlig och jag fick ett genomgående bra bemötande. Han gjorde hela försäljningsprocessen tydlig och enkel och var enkel att kommunicera med. Jag kan varmt rekommendera honom!

William R
Bagarmossen

Mycket bra bemötande och har varit otroligt trevlig och hjälpsam under affären. Stor tumme upp!