Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

• BadgeSevenYears

På Svensk Fastighetsförmedling i Hammarö möts du av engagerade och personliga mäklare som strävar efter att göra bostadsaffären lyckad för både köpare och säljare. Eftersom vi har ett starkt kontaktnät i området och många års erfarenhet av att förmedla fastigheter här hjälper vi ofta våra kunder i både köp- och försäljningsprocess....

253 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

Gun Kristina A
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Vålberg

Trevligt bemött Proffsig Förklarar bra så man förstår Får förtroende för honom

Tobias H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Blev mycket bra bemött av mäklaren, finns inget att klaga på alls. Hade förväntningar att det skulle gå fort men tyvärr som marknaden ser ut just nu så blev det lite trögt men mäklaren kämpade på och till slut så såldes bostaden. Bostaden hade sålt ganska direkt om bankerna hade godkänd att köpa trots att köparen hus inte var sålt, men nu gör dom inte det. Det var många utav det exemplet. Fanns inget mäklaren kunde göra för att det skulle gå fortare, det är som det är. Allt var professionellt skött av mäklare, erfaren...

Karin Emilia A
Vålberg

Har bara gott att säga,, proffsig, kunnig håller kontakten och alltid lika trevlig. Johan var också vår mäklare vid en försäljning för några år sedan så det var självklart att anlita honom igen.

Malin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Färjestad

Jättebra! Trevlig, snabb, rak, tydlig, snabb att återkoppla. Jag är jättenöjd.

Joachim Å
Alster

Professionell, kunnig och sympatisk. Rekommenderas!

Brita Ö
Molkom

Helt korrekt bemötande. Informativt och sakligt. Öppen för frågor. Markerade att vi skulle ställa frågor om något var oklart.. Hög tillgänglighet. Inger förtroende. Johan lever helt klart upp till våra förväntningar. Köpet är ännu ej klart då den slutgiltiga överlåtelsen sker i början av juni månad.

Anders H
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
MOLKOM

Mycket positivt. Hade svar på de funderingar vi hade. Väl inläst på objektet.

Niklas O
Klöverud

Helt OK, Johan är förtroende ingivande och vi överlag nöjda med insatsen.

Greger W
Hagalund

Johan har hjälpt mig i flera bostadsaffärer och den här gången var det lite krångligt med försäljningen, men Johan ansträngde sig verkligen och lyckades till slut få till en bra affär.

Joachim Å
Karlstad

professional, saklig och tydlig.

Gustav E
Bärstad

Johan har haft ett gott bemötande genom hela processen och gett många goda råd för hur vi kan tänka för att få till en så bra försäljning som möjligt.

Henrik N
Hynboholm

Bra, kommunikativ, professionell, resultatinriktad mäklare som gör sitt yttersta för att säljare och köpare skall avsluta sin relation och vara nöjda och känna sig säkra i den affär som precis avslutats.

Pär J
Skoghall

Kunnig, tydlig och lugn med en vilja att hitta en lösning så det blir bra för alla parter

Denis H
Kanikenäsbanken

Johan har varit väldigt närvarande genom hela processen, från initialmötet till kontraktskrivning. En viktig del för oss är att mäklaren är tillgänglig och lätt att få tag på när man har funderingar. Johan fanns alltid ett samtal bort, vilket uppskattas enormt. Hans professionalism var tydlig framförallt vid kontraktskrivningen, utan att vara för formell. Denna kombination gör att vi kan rekommendera Johan varmt till framtida bostadssäljare.

Eva-Lena A
Karlstad

Johan är alltid positiv, kommunikativ och informativ. Han är tillgänglig och hela processen har känts trygg och professionell. Vi kommer anlita Johan igen om det blir aktuellt.

Frida R

Proffsig, vänlig, förtroendeingivande

Bengt-Göran A
Lorensberg

Saklig och tydlig. Adderar ett köp och ett objekt med egna erfarenheter som ger mig som köpare en trygghet i en husaffär.

Lennart Å
Tingvallastan

Förtroende ingivande person som ger både säljare och köpare trygghet vilket innebär att jag kommer att rekommendera Johan till andra som jag känner när man ska köpa/sälja bostad

Eva Å
Tingvallastan

Vi har anlitat Johan vid flera tillfällen och är mycket nöjda med hans professionella arbete.

Erik D
Sundsta

Har varit en bra dialog mellan oss Jag fick en bra beskrivning hur marknaden var just nu Har också fått en väldigt bra mottagande från personalen på fastighetsbyrån Kan rekommendera Johan och svensk fastighetsförmedling Mvh E.D.

Stefan N
Hammarö

Trevlig smidig lätt att få tag i jag är hel nöjd

Henrik O
Klöverud

Tydligt och klart vid kontraktskrivning

Marita B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Norrstrand

Proffsigt bemötande, bra och snabb återkoppling

Marcus G
Norrstrand

Vi valde Johan då vi upplevde honom som professionell och förtroendeingivande vid första mötet. Detta har han sedan fullt levt upp till och vi har kunnat känna oss trygga med vårt val genom hela försäljningsprocessen. Utöver detta har han även alltid varit trevlig och också tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas!

Lennart Å
Värmskog

En representant för S Fastighetsförmedling som håller högsta klass dvs balanserad, säljande, informativ och inte minst en person som både köpare och säljare känner sej trygg med.

Oscar S
Hammar

Kunnig, trevlig, kompetent. Kommunikationen mellan oss har varit bra.

Elin L
Lorensberg

Professionellt bemötande. Tydlig och saklig hela vägen från vårat första möte fram till kontraktet var skrivet på huset. Jag rekommenderar honom!

Jonna B
Råtorp

Mycket trevlig mäklare. Väldigt behaglig, med ett lugn och perfekt avkänning av köpare.

Jonas W
Hultsberg

Helt klart en av dom bästa mäklarna i Karlstad!!!

Andreas R
Inre Hamn

Han är mycket trevlig, bra på att förmedla information och har svarat på alla frågor och funderingar jag haft.

Hans Magnus H
Kartberget

Gott bemötande och bra uppdateringar/återkoppling

Saman M
Vågmästaren

Bästa mäklaren som vi vet! 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Tom K
Klara

Super proffs som imponerar stort både i engagemang och pricksäkert yrkesutövande.

Tom K
Sundsta

Väldigt proffsig o trevlig/ fixar allt på ett mkt bra sätt.

Jennie M
Hammarö

Uppfattade honom som professionell, lyhörd och tillmötesgående.

Lillemor V
Kvarnberget

👍🤩🤗 🫶🌞💥⭐️🌟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eva Å
Klara

Serviceminded Påläst Trevlig Lättförstålig

Kenny F
Vågmästaren

Vi ger Johan Nöbauer de allra varmaste rekommendationer som mäklare!! Toppbetyg Johan är mycket proffsig, positiv och pålitlig. Kunnig mäklare med fingertoppskänsla och kommunikativ vilket skapar trygghet och förtroende för samtliga parter.

Kenny F
Skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Johan är mycket proffsig, positiv och kunnig med stor fingertoppskänsla! Han är alert, pålitlig och kommunikativ vilket skapar trygghet och förtroende för både köpare och säljare! Vi ger Johan de varmaste rekommendationerna som mäklare! Toppbetyg!

Johan N gillar detta
Björn J
Vågmästaren

Trevlig och professionell genom hela processen.Alltid snabb återkoppling. Rekommenderar starkt!

Jan L
Tullholmsviken

Positivt och trevligt bemötande!

Per W
Götetorp

Upplever Johan som rak och ärlig, kommunikativ, förtroendeingivande och otroligt kunnig.

Råland H
Rud

Bra och trevligt bemötande. Bra information om försäljningsprocessen och olika möjligheter. Mycket bra information, kommunikation och råd under hela försäljningsprocessen. Är mycket nöjd med att lägenheten blev såld så snabbt som den blev och till rätt pris under det rådande marknadsläget. Sammanfattningsvis lotsade Johan oss igenom hela försäljningsprocessen på ett kunnigt, positivt och smidigt sätt.

Julia K
Tullholmsviken

Nöjd med försäljningen och all hjälp, kommunikativ och positiv mäklare som levererar! Kommer återigen väljas i framtiden +++++

Anna S
Bärstad

Smidig och hjälpsam mäklare. Rekommenderas!

Marcus F
Forshaga

Proffsig och tydlig. Kommer varmt rekommendera alla som ska sälja att kontakta Johan

Jan G
Tullholmsviken

Proffsigt hanterad affär. Lyhörd och tillgänglig.

Håkon G
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Romstad

Proff bemötan. Enkel prosess Bortsett fra svagare marknad ble alle forventninger mött Trygg Erfaren Positiv Proff

Saleh M
Hagalund

Johan är en trevlig person som visar respekt och lyssnar när man pratar. Jag skulle rekommendera Johan till andra..

Malin P
Skoghall

Trevlig. Tydlig. Han höll mig alltid uppdaterad. Hjälpte oss extra när vi bor långt bort, uppskattas.