Christopher Evaldsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 17 Läs vad Christopher Evaldsson

• Stig Sören R sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-25

Västerhaninge
    Han pratar väldigt fort, lite forcerat vilket gör att man ibland inte riktigt hänger med....
    Jag har sålt en trea i Västerhaninge och mäklarens bemötande var helt OK. Läs mer
  • Robert R sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-28

Brandbergen
    Jag ville sälja min 2:a i Brandbergen och tog kontakt med Svensk Fast. Christopher ringde upp, berättade hur allt går till, väldigt proffsigt och fackligt så man förstod. Allt gick fort och smidigt. Rekommenderar varmt Christopher Evaldsson. Läs mer
    2020-02-28 Christopher E svarar Robert R
    Tack Robban! Enkelt, snabbt, och effektivt, precis som utlovat.
  • Thord Christer Karl A
    Thord Christer Karl A sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-23

Haninge
    Väldigt hårt jobbande mäklare. Höll en tät kontakt om allt nytt som hände.
    BARA BRA ATT SÄGA Läs mer
    2020-02-28 Christopher E svarar Thord Christer Karl A
    Det värmer att höra, allt för nöjda kunder!
  • Annica S sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Haninge
    Vi sålde vårt hus genom Christopher. Han har en outtröttlig energi och ger aldrig upp! Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-02-28 Christopher E svarar Annica S
    Tack Annica, Lycka till med nya boendet.
  • David S köpte sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Haninge
    Köpt villa. Christopher Evaldsson var fantastisk och lyssnade in både de som sålde till oss och vi som köpare och hade tålamod och uthållighet i sitt arbete att jobba hem en toppenaffär både för säljare och köpare. Han visade verkligen att han gjorde allt för kundernas bästa och fick verkligen jobba hårt, men hela tiden glad och positiv. Superbra! Läs mer
    2020-02-21 Christopher E svarar David S
    Tack David, helt klart en krävande affär men väldigt rolig utkomst.
  • Christopher Jonnathan F sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Brandbergen
    Vi familjen valde att sälja lägenheten då 2:a på 66 kvm blev lite för trångt för 2 vuxna och 1 barn på 2 år och 1 barn på några månader.

Då kliver Christopher Evaldsson in i våra liv och underlättar allt som har med försäljningen att göra.
    Snabbt, smidigt och alla nöjda.
    Rekommenderar Christopher Evaldsson till alla som är inne på att sälja sin bostad!

Mvh Christopher ochfamilj. Läs mer
    2020-02-21 Christopher E svarar Christopher Jonnathan F
    Tack, alltid kul med nöjda kunder och en smidig affär!
  • Svetlana S sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Allt var bra jätte nöjd. Kommer att rekommendera Christopher Läs mer
    2020-02-21 Christopher E svarar Svetlana S
    Tack Svetlana, alltid roligt att jobba med dig.
  • Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Haninge
    Nyproduktion i Vega Haninge. Christopher har varit en kanonmäklare som kämpat för att lösa en så bra affär som möjligt. Bästa med Christopher är att han kör sin grej och att man alltid kunde nå honom när man ville diskutera äffären eller hade frågor. Läs mer
    2020-02-21 Christopher E svarar Andreas K
    Härligt att höra Andreas, gjorde allt jag kunde och ni gjorde ett grymt jobba med stylingen.
  • Matilda E köpte sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Vega
    Trevlig och avslappnad mäklare, köpte hus i Vega! Enkel att ha och göra med! Läs mer
    2020-02-21 Christopher E svarar Matilda E
    Tack, Grattis till en av Vegas finaste hus.
  • Karin H köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Haninge
    köpt en bostad i Vega. Trevlig och kunnig mäklare. Svarade snabbt på mail. Var saklig. hade inga förväntningar mer än att han skulle kunna svara på de frågor jag hade och höll mig underrättad.
    Kan rekommendera honom. Läs mer
    2020-02-21 Christopher E svarar Karin H
    Tack Karin, syns snart på tillträdet och grattis till en kanonlägenhet.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti