Christopher Evaldsson
Registrerad mäklare sedan 2018-04-18
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 26 Läs vad Christopher Evaldsson

• Ove B sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-07-11

Tungelsta
    Väldigt engagerad. Trevligt och bra bemötande. Bra tips inför försäljningen och ett mycket bra peng. Läs mer
  • Jack B sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-28

Enskede
    Har fått hjälp med en försäljning av villa i Enskede. Perfekt hantering från mäklarens sida både i förberedande process samt hantering av försäljning och engagemang med intressenter.
    Helt klart överträffade mäklaren mina förväntningar. Läs mer
  • Jan-inge Kennet M sålde sin stuga med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-06-26

Sorunda
    Mycket nöjda med vår fastighetsaffär och Christophers jobb! Läs mer
  • Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-30

Trevlig och driven mäklare. Enkel att jobba med. Läs mer
  • Rebecka Helena K sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-24

Västerhaninge
    Vi sålde vårat parhus. Christopher var vänlig och trevlig i sitt bemötande och han gjorde ett proffsigt arbete. Läs mer
  • Stefan D sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Dalarö
    Sålt villa på Dalarö
    Mäklaren mycket tillmötesgående, ordnade det mesta, och
    vi hade mycket "taktiksnack" med goda råd som visade sig
    vara rätt.
    Sammantaget är jag mycket nöjd
    Stefan Devenyi Läs mer
  • Henrik K sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Västerhaninge
    Vi sålde vår villa i Corona tider och det gick bra. Christopher fixade en affär som både säljare och köpare är nöjda med. Läs mer
  • Lahijan D köpte sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Vendelsö
    Lugn, förtroendeingivande och inkännande redan från första sekund. Läs mer
  • Sedat D köpte sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Vendelsö
    En av de trevligaste och skickligaste mäklarna som vi har varit i kontakt med. Christopher har ett genuint instresse för kundens bästa i fokus och är väldigt inkännande utifrån kundens behov Läs mer
    2020-04-21 Christopher E svarar Sedat D
    Tack Sedat och grattis till ett riktigt fint boende.
  • Stig Sören R sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-25

Västerhaninge
    Han pratar väldigt fort, lite forcerat vilket gör att man ibland inte riktigt hänger med....
    Jag har sålt en trea i Västerhaninge och mäklarens bemötande var helt OK. Läs mer
    2020-04-21 Christopher E svarar Stig Sören R
    Tackar Stig, ska tänka på det i fortsättningen!
    Grattis till flytten och lycka till i Sundsvall.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti