Christopher Evaldsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Christopher Evaldsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Christopher Evaldsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.9. Christopher Evaldsson har haft 52 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 36 Läs vad Christopher Evaldsson

• 2020-11-28
    Köpt en tomt. Christopher är väldigt kunnig och trevlig person
    Tony M
    • 25.0 m²
    • Handen
    köpte en tomt med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
  • 2020-11-22
    Christopher sålde vårt Radhus till ett bra pris inom en väldigt kort tid. Han var tillgänglig varje gång jag försökte nå honom oavsett tidpunkt eller dag. Det vart en snabb och smidig försäljning av en väldigt engagerad mäklare som gör sitt jobb helhjärtad.
    Gamze I
    • 100.0 m²
    • Vega
    sålde sitt hus med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
  • 2020-11-15
    Köpte en tomt av Christofer. Han är väldigt trevlig och hjälpsam, svarade alltid i telefon plus sms. Lätt att få tag på.
    Lobaba U
  • 2020-10-08
    Radhus. Mycket nöjd med min mäklare Christopher. Jag kände att jag kunde lita på hans råd och beslut. Trevlig att ha att göra med. Mycket proffsig och kunnig.
    Solveig S
    Solveig S
    • 108.0 m²
    • Söderby
  • 2020-10-06
    Vi köpte ett radhus. Christopher var lagom på all vis och inte lika påträngande trevlig och smörig som vissa andra mäklare kan vara. Alltjämt bra, vi är nöjda.
    Conny P
    • 4:a
    • 90.5 m²
    • Handen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
  • 2020-10-02
    Sålt bostadsrätt i Vendelsö. Bra bemötande, snabb affär, tillgänglig.Kan varmt rekommendera Christopher Evaldsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Pia J
    • 47.8 m²
    • Vendelsö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Evaldsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
  • 2020-09-06
    Jag upplevde att Christopher gav köparen och säljaren samma förutsättningar vilket gjorde att jag kände mig trygg med mitt bostadsköp. Han fixade även ett bra upplägg för affären som passade både mig och säljaren. Jag är nöjd och rekommenderar honom!
    Joakim L
    • 64.5 m²
  • 2020-09-05
    Jag funderade på att sälja min lägenhet och fick tag på Christopher. Energisk och ambitiös säljare som jag absolut kan rekommendera till fler. Super smidig affär där min lägenhet inte ens behövde hamna på marknaden för att bli såld. Jag är jätte nöjd.
    Madeleine H
    • 64.5 m²
  • 2020-09-04
    Köpt bostadsrätt på bottenplan med uteplats
    Sebastian S
    • 47.8 m²
    • Vendelsö
    Grattis till en fin lägenhet med klockren uteplats.

Visa svar
  • 2020-09-04
    Jag har sålt min bostadsrätt, belägen i Vendelsö, Haninge kommun. Jag kände - från allra första början, ett stort förtroende för Christopher. På ett proffsigt - och sakligt sätt, informerade han mig om "tidslinjen", från annonsering till visning/budgivning/försäljning. Om jag funderade över någonting mailade jag honom - jag fick omgående utförliga svar av Christopher. Jag är oerhört nöjd med hur "hela affären" har skötts, rekommenderar varmt Christopher Evaldsson till presumtiva säljare/köpare. Mvh Carole Hällgren-Bruun.
    Carole H
    Carole H
    • 50.0 m²
    • Vendelsö
    Tack för fin rekommendation och grattis till en bra affär!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte