en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6, 136 40 Haninge — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Jannica Johansson

• Sandra K
    Sandra K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En engagerad och lyhörd mäklare som gjorde sitt yttersta för att jag skulle känna mig trygg! Rekommenderar verkligen Jannica!!!
    2017-08-15 Jannica J svarar Sandra K
    Tack Sandra!
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus. Vad kul att det blev en så trevlig familj som flyttar in. De kommer att passa in där perfekt.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och påläst mäklare som svarat otroligt snabbt på alla möjliga frågor.
    Kan varmt rekommendera Jannica för din försäljning!
    2017-07-23 Jannica J svarar Lotta E
    Tack Lotta för rekommendationen, lycka till med ditt nya boende.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jättenöjda med Jannica som mäklare!
    Mycket engagerad, kunnig och glad. Vi sålde innan visning och är mer än nöjda med resultatet.
    Tack =)
    2017-06-13 Jannica J svarar Johanna B
    Tack. Det var en ära för mig. Alltid extra roligt att sälja i mina hemtrakter. Stort tack för att ni gav mig förtroendet och lycka till med ert nya boende.
  • Athanasios  K
    Athanasios K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vad är bättre än att sälja din lägenhet, 3 månaden innan visningen och får det priset som du hade önskat? Vi har sluppit stressen och alt extra jobbet och förberedningar.

Jannica har gjort ett grymt jobb. Jag absolut rekommenderar henne...
    2017-05-30 Jannica J svarar Athanasios K
    Tack! Vad glad jag blir! Det har varit mycket trevligt att få träffa er och hjälpa er till den lösningen som passade er bäst.
  • Dennis Å
    Dennis Å skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och aktiv mäklare.
    Skötte försäljningen snabbt och smidigt.
    Kan rekommendera Jannica till alla ☺☺☺
    2017-05-15 Jannica J svarar Dennis Å
    Tack Dennis, ett nöje att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
    Jannica J gillar detta
Thomas Pettersson