Jannica Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 37 kunder tycker om Jannica Johansson

• Natalie M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-12-17

Jag sålde min lägenhet med hjälp av min mäklare Jannica, hon skötte hela affären proffesionellt från början till slut. Hon löste ut allt och var väldigt flexibel när jag inte var hemma, att tex ställa iordnig inför visning. Det hela gick väldigt bra och jag rekommenderar henne starkt!
    Natalie Läs mer
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-10-26

Jag har sålt mitt kedjehus med hjälp av Jannica Johansson. Hon är kunnig och saklig, känner till omgivningarna och inger stort förtroende. Hon levde upp till mina förväntningar med råge. Dessutom är hon engagerad i sitt uppdrag och trevlig. Kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och särskilt Jannica. Läs mer
  • Fredrik T skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-10-25

Proffsig och håller vad hon lovar!
    Jättenöjd! Läs mer
  • Victoria N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-10-17

Vi köpte rad hus
    Vi blev bemötta jätte bra
    Mina förväntningar på mäklare är att de ska va trevliga och till mötesgående och det va hon verkligen Läs mer
  • Catarina Maria C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-10-02

Engagerad och kunnig.
    Stor lokalkännedom vilket är bra . Läs mer
    2018-10-03 Jannica J svarar Catarina Maria C
    Tack för din rekommendation och tack för att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen:)
  • Johann P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-09-20

Goda råd, bra kommunikation och toppen resultat! Läs mer
  • Usama O
    Usama O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-09-09

Har haft Jannica som mäklare för både köp av ett radhus samt försäljning av min lägenhet, det hela skedde inom samma vecka. Otroligt professionell och lyhörd som mäklare, bra personlighet som gör det väldigt enkelt att kommunicera med.
    Lyssnar till ens behov och agerar utifrån det.

Vi var smått oroliga innan vi skulle sälja vår lägenhet men Jannica kirrade en försäljning inom 3 dagar, WOW säger jag bara!

Vi kommer med största sannolikhet att anlita Jannica i framtiden om det blir aktuellt med försäljning.

Varma rekommendationer :) Läs mer
    2018-10-03 Jannica J svarar Usama O
    Tack för din fina rekommendation. Det har bara varit kul att få hjälpa er! Både att hjälpa er hitta nytt boende och att få äran att sälja er lägenhet. All lycka till er:)
  • Maria N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-08-28

Köpte bostadsrätt. Hade svar på våra frågor. Lugn och tydlig. Bra och lättförståelig genomgång av kontrakt. Ordning och reda. Läs mer
    2018-09-09 Jannica J svarar Maria N
    Tack för din rekommendation. Hälsningar Jannica
  • Kerstin N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-08-24

Mycket professionellt bemötande. Väldigt tillgänglig för frågor.
    Kunnig. Jag är mycket nöjd med mäklarens insats vid mitt köp av bostadsrätt.
    Kerstin Nygren Läs mer
    2018-08-25 Jannica J svarar Kerstin N
    Tack Kerstin, ett nöje att få hjälpa dig med ditt nya boende.
  • Wirgina Kinga K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-07-07

Mycket nöjd bästa mäklaren. Vi säkert kommer tillbaka om vi vill sälja eller köpa någon lgh eller hus Läs mer
    2018-07-08 Jannica J svarar Wirgina Kinga K
    Tack så mycket! Jag önskar er stort lycka till och hoppas ni kommer att trivas bra i Tungelsta. Trevlig sommar. Hälsningar Jannica

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti