8 rekommendationer

Jannica Johansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6
136 40 Haninge — Visa karta

Vad tror Jannica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Jannica Johansson

• Paola H
    Paola H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är professionell, driven, trevlig, positiv, lättsam och lyhörd. Jag är mycket nöjd med både försäljning och köp av ny bostad och skulle gärna anlita henne igen :)
    2017-09-05 Jannica J svarar Paola H
    Tack Paola för ditt omdöme, glöm inte anmäla dig till Stockholm Marathon nästa år. Det kommer att vara ny bana😊
  • Roja I
    Roja I skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica var kompetent och mycket hjälpsam vid försäljning av min lägenhet. Hon var även flexibel, informativ och hade ett mycket gott bemötande. Rekommenderar henne varmt.
    2017-09-01 Jannica J svarar Roja I
    Tack Roja,
    För din rekommendation.
    Det har varit roligt att få hjälpa dig.
    Lycka till med din nya lägenhet bland alla kartonger😊
  • Pia C
    Pia C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är en kompetent, driven, engagerad, varm och omtänksam kvinna som sköter sitt jobb med bravur!
    Man känner sig som om man var den enda kunden hon har och allt bara fungerar!
    Mycket god lokalkännedom gör också att hon kan prata för varan på ett trovärdigt sätt!
    Allt var tydligt och klart, snabbt och lätt!
    Kan varmt rekommendera Jannica till dig som ska sälja ditt hus i Tungelsta!
    2017-08-17 Jannica J svarar Pia C
    Tack Pia, för din rekommendation.
    Tack också för att jag fick hjälpa dig med husförsäljningen.
    Jag önskar dig all lycka i ditt nya hus och hoppas att du får njuta ordentligt med allt nya som väntar.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En engagerad och lyhörd mäklare som gjorde sitt yttersta för att jag skulle känna mig trygg! Rekommenderar verkligen Jannica!!!
    2017-08-15 Jannica J svarar Sandra K
    Tack Sandra!
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus. Vad kul att det blev en så trevlig familj som flyttar in. De kommer att passa in där perfekt.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och påläst mäklare som svarat otroligt snabbt på alla möjliga frågor.
    Kan varmt rekommendera Jannica för din försäljning!
    2017-07-23 Jannica J svarar Lotta E
    Tack Lotta för rekommendationen, lycka till med ditt nya boende.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jättenöjda med Jannica som mäklare!
    Mycket engagerad, kunnig och glad. Vi sålde innan visning och är mer än nöjda med resultatet.
    Tack =)
    2017-06-13 Jannica J svarar Johanna B
    Tack. Det var en ära för mig. Alltid extra roligt att sälja i mina hemtrakter. Stort tack för att ni gav mig förtroendet och lycka till med ert nya boende.
  • Athanasios  K
    Athanasios K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vad är bättre än att sälja din lägenhet, 3 månaden innan visningen och får det priset som du hade önskat? Vi har sluppit stressen och alt extra jobbet och förberedningar.

Jannica har gjort ett grymt jobb. Jag absolut rekommenderar henne...
    2017-05-30 Jannica J svarar Athanasios K
    Tack! Vad glad jag blir! Det har varit mycket trevligt att få träffa er och hjälpa er till den lösningen som passade er bäst.
  • Dennis Å
    Dennis Å skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och aktiv mäklare.
    Skötte försäljningen snabbt och smidigt.
    Kan rekommendera Jannica till alla ☺☺☺
    2017-05-15 Jannica J svarar Dennis Å
    Tack Dennis, ett nöje att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
    Jannica J gillar detta
Thomas Pettersson