28 rekommendationer

Jannica Johansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Handenterminalen 6
136 40 Haninge — Visa karta

Vad tror Jannica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Jannica Johansson

• Wirgina Kinga K
    Wirgina Kinga K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket nöjd bästa mäklaren. Vi säkert kommer tillbaka om vi vill sälja eller köpa någon lgh eller hus Läs mer
    2018-07-08 Jannica J svarar Wirgina Kinga K
    Tack så mycket! Jag önskar er stort lycka till och hoppas ni kommer att trivas bra i Tungelsta. Trevlig sommar. Hälsningar Jannica
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Köpt ett minder parhus. Affären har gått bra. Läs mer
  • Paulina N
    Paulina N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi är väldigt nöjda med Jannica som mäklare!

Trevligt bemötande från början till slut och med ett stort engagemang för att vi skulle bli nöjda med försäljningen, och även med köpet av vår nya bostad.

Alltid ett glatt leende, en god inställning och tålamod till allt. Läs mer
    2018-04-29 Jannica J svarar Paulina N
    Tack fina,
    Inte svårt att möta er med ett leende! Hoppas ni trivs i ert nya hem. Lycka till!
  • Ted S
    Ted S skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Smidig och snabb affär utan problem! Vi fick bra vägledning och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-29 Jannica J svarar Ted S
    Tack! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem.
  • Maija Annikki E
    Maija Annikki E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica har hjälpt oss med husförsäljningen på ett engagerat och professionellt sätt. Alltid ett trevligt bemötande, från start till mål!

Maija och S-B Läs mer
    2018-04-19 Jannica J svarar Maija Annikki E
    Tack för rekommendationen😊Det har varit fantastiskt att få hjälpa er med försäljningen från start till mål.
    Ni är fantastiska människor och hoppas nu att ni kommer trivas lika bra inne i stan.
  • Jana O
    Jana O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kvalitet, brinnande engagemang och hårt arbete skapar Jannica en lyckad affär. Läs mer
    2018-04-17 Jannica J svarar Jana O
    Hej, tack för rekommendationen och för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet.
    Hoppas att ni och katterna kommer att trivas lika bra i er nya lägenheten.
    Hälsningar Jannica
  • Maud P
    Maud P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica Johansson är en mycket kunnig mäklare

Jag kan varmt rekommendera henne

Maud Pettersson
    Gammelhagen 243 Läs mer
    2018-03-27 Jannica J svarar Maud P
    Tack Maud. Lycka till med ditt nya boende.
  • Tiina V
    Tiina V skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Rekommenderar Jannicka starkt, mkt effektiv, ödmjuk, mkt bra på alla sätt o vis 😊 Läs mer
    2018-03-16 Jannica J svarar Tiina V
    Tack Tiina 💕Hoppas du hade en bra födelsedag och att ni firar ordentligt i helgen😊 Lycka till i ditt nya boende. Ta hand om dig. Kram
  • Gunnel Inger M
    Gunnel Inger M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket proffsigt bemötande och genomförande av uppdraget. Dessutom på väldigt kort tid vilket var vårt behov vid tillfället. Skulle utan tvekan rekommendera den trevliga Jannica till vänner som planerar försäljning av sin bostad och återkommer naturligtvis själv då det blir aktuellt med försäljning igen! Tack o kram från Gunnel o KG Myhrberg!😊 Läs mer
    2018-03-06 Jannica J svarar Gunnel Inger M
    Tack så mycket för er fina rekommendation. Jag ser gärna fram emot att hjälpa er igen i framtiden.
    Lycka till med ert fina boende.
    Vänliga hälsningar Jannica
  • James C
    James C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannika är pålitlig och seriös. Kunnig och trygg som mäklare. Läs mer
    2018-03-03 Jannica J svarar James C
    Härligt att höra, stort tack! Lycka till med ert nya boende. Hälsningar Jannica
  • Lotti O
    Lotti O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Professionell, tydlig, engagerad och sist men inte minst en vänlig själ. Läs mer
    2018-02-21 Jannica J svarar Lotti O
    Tack snälla💕
    Jag önskar er stort lycka till med husbygget.
    Kram
  • Lukas James Ivar M
    Lukas James Ivar M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Ärlig, rak men samtidigt ödmjuk och hjälpsam. Inte alls för ”på” som andra mäklare kan vara. Bra kontakt. Bara positivt. Läs mer
    2018-01-23 Jannica J svarar Lukas James Ivar M
    Hej Lukas.
    Stort tack för din rekommendation.
    Så kul att få hjälpa er😊
    Hälsningar
    Jannica
  • Oyunbileg O
    Oyunbileg O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Hon är jätte ärlig och har bra erfaranheter som kan jobba med kunder. Läs mer
    2018-01-14 Jannica J svarar Oyunbileg O
    Stort tack för din rekommendation som köpare. Stort lycka till med er nya lägenhet. Ni vet vem ni ska kontakta den dagen ni ska sälja😀
    Hälsningar Jannica
  • Anette E
    Anette E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica levde upp till vår förväntan på hur en bra mäklare ska agera vid en husförsäljning samt att hon skötte visningarna på huset väl. Läs mer
    2017-12-28 Jannica J svarar Anette E
    Hej Anette och Jon
    Kul att ni är nöjda. Stort tack för förtroendet.God Fortsättning och lycka till med allt!
    Hälsningar
    Jannica
  • Kåre N
    Kåre N skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevligt bemötande, gav bra information och kändes tryggt att ha henne som mäklare. Levde verkligen upp till förväntningarna! Läs mer
    2018-02-17 Jannica J svarar Kåre N
    Tack, så glad över att jag fick hjälpa er!
  • Christina H
    Christina H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vi möttes av ett jätte fint bemötande, bra information ang. lgh. Återkoppling vid budgivning gick fort & smärtfritt.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-02-17 Jannica J svarar Christina H
    Tack Christina, det värmer att få höra!
  • Agneta B
    Agneta B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Mycket trevlig och kunnig. Tydlig i sin information. Kommer ta kontakt med henne igen vid försäljning inom släkten längre fram. Läs mer
    2018-02-17 Jannica J svarar Agneta B
    Tack Agneta, hoppas ni trivs i den andra lägenheten😊 Ta hand om er.
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Helt underbar som person och människa! Och från första stund kände vi 100% tillit. Att hon också fick oss att känna att hon älskade huset lika mycket som oss gjorde saken ännu lättare.

Har aldrig stött på en mäklare som är så lätt att prata o diskutera med, förstår att det inte alltid är lätt då ofta köpare o säljare drar åt olika håll hela tiden...

Ska rekommendera henne till ALLA =) Läs mer
  • Lea O
    Lea O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Kan varmt rekommendera Jannica som mäklare. Vi sålde via henne och är mycket nöjda. Hon vägledde oss väldigt proffesionellt genom allt, och tog bra/kloka beslut vid motgångar. Hon är väldigt tillmötesgående och lyhörd mot dig som kund. Läs mer
  • Li E
    Li E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jag har både köpt och sålt bostad genom Jannica och kan bara VARMT rekommendera henne! Hon är superproffsig men samtidigt väldigt personlig. Man känner sig otroligt väl omhändertagen och sedd som kund. Jannica är lyhörd och bra att bolla med vad gäller tankar och känslor kring försäljningen/köpet. Hon är också mycket kunnig och har bra koll på marknaden och hjälper därmed till att sätta förväntningarna på rätt nivå. Läs mer
    2017-11-30 Jannica J svarar Li E
    Hej Li,
    Stort tack för din rekommendation.
    Som sagt, du har både sålt två gånger och köpt bostad via mig. Vilket gör att vi haft en del med varandra att göra. Det har varit en ära för mig att få möjligheten att hjälpa dig. Du känner dig som hemma på vårt kontor, som du sa sist:)
    Du är alltid välkommen in på kaffe. Vi ses säkert när det är dags för deklarationen:)
    Må gott,
    Kram Jannica
  • Paola H
    Paola H skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är professionell, driven, trevlig, positiv, lättsam och lyhörd. Jag är mycket nöjd med både försäljning och köp av ny bostad och skulle gärna anlita henne igen :) Läs mer
    2017-09-05 Jannica J svarar Paola H
    Tack Paola för ditt omdöme, glöm inte anmäla dig till Stockholm Marathon nästa år. Det kommer att vara ny bana😊
  • Roja I
    Roja I skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica var kompetent och mycket hjälpsam vid försäljning av min lägenhet. Hon var även flexibel, informativ och hade ett mycket gott bemötande. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2017-09-01 Jannica J svarar Roja I
    Tack Roja,
    För din rekommendation.
    Det har varit roligt att få hjälpa dig.
    Lycka till med din nya lägenhet bland alla kartonger😊
  • Pia C
    Pia C skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jannica är en kompetent, driven, engagerad, varm och omtänksam kvinna som sköter sitt jobb med bravur!
    Man känner sig som om man var den enda kunden hon har och allt bara fungerar!
    Mycket god lokalkännedom gör också att hon kan prata för varan på ett trovärdigt sätt!
    Allt var tydligt och klart, snabbt och lätt!
    Kan varmt rekommendera Jannica till dig som ska sälja ditt hus i Tungelsta! Läs mer
    2017-08-17 Jannica J svarar Pia C
    Tack Pia, för din rekommendation.
    Tack också för att jag fick hjälpa dig med husförsäljningen.
    Jag önskar dig all lycka i ditt nya hus och hoppas att du får njuta ordentligt med allt nya som väntar.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    En engagerad och lyhörd mäklare som gjorde sitt yttersta för att jag skulle känna mig trygg! Rekommenderar verkligen Jannica!!! Läs mer
    2017-08-15 Jannica J svarar Sandra K
    Tack Sandra!
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja ditt fina hus. Vad kul att det blev en så trevlig familj som flyttar in. De kommer att passa in där perfekt.
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och påläst mäklare som svarat otroligt snabbt på alla möjliga frågor.
    Kan varmt rekommendera Jannica för din försäljning! Läs mer
    2017-07-23 Jannica J svarar Lotta E
    Tack Lotta för rekommendationen, lycka till med ditt nya boende.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Jättenöjda med Jannica som mäklare!
    Mycket engagerad, kunnig och glad. Vi sålde innan visning och är mer än nöjda med resultatet.
    Tack =) Läs mer
    2017-06-13 Jannica J svarar Johanna B
    Tack. Det var en ära för mig. Alltid extra roligt att sälja i mina hemtrakter. Stort tack för att ni gav mig förtroendet och lycka till med ert nya boende.
  • Athanasios  K
    Athanasios K skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Vad är bättre än att sälja din lägenhet, 3 månaden innan visningen och får det priset som du hade önskat? Vi har sluppit stressen och alt extra jobbet och förberedningar.

Jannica har gjort ett grymt jobb. Jag absolut rekommenderar henne... Läs mer
    2017-05-30 Jannica J svarar Athanasios K
    Tack! Vad glad jag blir! Det har varit mycket trevligt att få träffa er och hjälpa er till den lösningen som passade er bäst.
  • Dennis Å
    Dennis Å skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
    Trevlig och aktiv mäklare.
    Skötte försäljningen snabbt och smidigt.
    Kan rekommendera Jannica till alla ☺☺☺ Läs mer
    2017-05-15 Jannica J svarar Dennis Å
    Tack Dennis, ett nöje att få hjälpa dig till en lyckad försäljning.
    Jannica J gillar detta
Jannica Johansson