Jannica Johansson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 44 Läs vad Jannica Johansson

• Anand B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-04-04

Sålde min lägenhet via Jannica Jansson och från första mötet
    tills vi sålde har varit fantastiskt . Bra bemötande , positiv inställning , proffsig, bra återkoppling och alltid glad...SUPERNÖJD.
    Rekommenderar henne starkt.

Tack Jannica Läs mer
  • KARIN O
    KARIN O skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-04-03

Vi sålde vårt hus och Jannica Johansson var vår mäklare. Hon skötte hela affären med mycket tålamod, hon är verkligen att rekommendera. Läs mer
    2019-04-03 Jannica J svarar KARIN O
    Tack Karin för din rekommendation.
    Vi gjorde det tillsammans.
    Ni hade också tålamod💕
  • Erkki P
    Erkki P skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-03-11

Köpte hus upplevde henne som mycket seriös och trevlig 👍 Läs mer
  • Patric L
    Patric L skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-03-01

Bra rådgivning
    Förtroendeingivande
    Kan starkt rekommenderas Läs mer
    2019-03-01 Jannica J svarar Patric L
    Tack Patric, att just jag fick förtroendet att sälja ditt hus. Kram
  • Tomas
    Tomas skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-02-27

Vi köpte vårt första hus genom Jannika och är fantastiskt nöjda med den hjälp som vi har fått. Kompetent, tydlig och effektiv! Läs mer
    2019-02-27 Jannica J svarar Tomas
    Tack Tomas för din rekommendation, det betyder mycket för mig. Vi ses vid tillträdet. Hälsningar Jannica
  • Lamin D
    Lamin D skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-02-26

Vi har haft nöjet att köpa ett jättefint hus av en kompetent, driven och hjälpsam mäklare. Vi är jättenöjda med jannicas proffessionalitet i sin yrkesroll sen är hon super trevlig också. :)

Yes, vi är super nöjda med Jannica

// Lamin och Katarina Läs mer
    2019-02-26 Jannica J svarar Lamin D
    Tack snälla Lamin och Katarina för er rekommendation. Jag hoppas ni kommer att trivas i det fina huset. Lamin jag har skickat dom fina bilderna till dig😀Sköt om er så ses vi på tillträdet.
  • Annabelle A skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-02-08

I have bought a radius and Excellent work Janica!! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Annabelle A
    Thank you Annabelle, hope you will enjoy it. Se you soon.
  • Natalie M skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-12-17

Jag sålde min lägenhet med hjälp av min mäklare Jannica, hon skötte hela affären proffesionellt från början till slut. Hon löste ut allt och var väldigt flexibel när jag inte var hemma, att tex ställa iordnig inför visning. Det hela gick väldigt bra och jag rekommenderar henne starkt!
    Natalie Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Natalie M
    Tack snälla Natalie för din rekommendation. Det har varit ett nöje att sälja din fina lägenhet. Hoppas du hittar något snart:)
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-10-26

Jag har sålt mitt kedjehus med hjälp av Jannica Johansson. Hon är kunnig och saklig, känner till omgivningarna och inger stort förtroende. Hon levde upp till mina förväntningar med råge. Dessutom är hon engagerad i sitt uppdrag och trevlig. Kan rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och särskilt Jannica. Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Kristina B
    Tack fina Kristina. Det har varit så trevligt att få sälja ditt hus. Tack för att du gav mig förtroendet. Kramar Jannica
  • Fredrik T skrev om Jannica Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2018-10-25

Proffsig och håller vad hon lovar!
    Jättenöjd! Läs mer
    2019-02-08 Jannica J svarar Fredrik T
    Tack Fredrik för din rekommendation:)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti