Stefanie Schubert
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 24 Läs vad Stefanie Schubert

• Ida S
    Ida S köpte sitt hus med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-05-16

Söderby
    En professionell och personlig bemötande, Stefanie hjälpte oss med att köpa vårt dröm hus och hon har verkligen funnits där och svarat på allt vi undrar över. En sån härlig och pålitlig mäklare! Vi är super nöjda. Läs mer
  • Anna-carin G sålde sitt hus med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-30

Västerhaninge
    Stefanie hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon har varit väldigt trevlig och tillmötesgående men framförallt har vi uppfattat att hon är tydlig och korrekt. Det gjorde oss trygga. Vi uppskattade väldigt mycket att hon ständigt höll oss informerade i varje litet steg i processen. Läs mer
    Stefanie S gillar detta
  • Jim S köpte sitt hus med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-26

Västerhaninge
    Min erfarenhet av mäklaren är alldeles utmärkt och jag kan varmt rekommendera Stephanie Schubert Läs mer
    Stefanie S gillar detta
  • Kristina S köpte sitt hus med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-25

Västerhaninge
    Vi har köpt bostad. Vi har fått bra service men det går att utvecklas. Läs mer
    Stefanie S gillar detta
  • Sudeesh I köpte sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-12

3:a
    Västerhaninge
    Bought a house in Haninge. Very good broker. Well behaved. Good Communication. Supportive. Läs mer
    2020-05-11 Stefanie S svarar Sudeesh I
    Thank you for your Recommendation! It was a pleasure helping you find the perfect apartment for you and your family! Almost time to move in, see you then!
    Stefanie S gillar detta
  • Christian Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-02

4:a
    Vega
    Helt fantastisk, tack för all hjälp! Läs mer
    2020-04-10 Stefanie S svarar Christian Ö
    Tack för förtroendet att få förmedla er fantastiska bostad! Snart dags för inflytt i drömhuset, där kommer ni trivas!
    Stefanie S gillar detta
  • Cornelia P sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-04-02

4:a
    Vega
    Stephanie hjälpte oss att sälja vårt kedjehus. Proffsigt bemötande och svarade alltid vid frågor och funderingar. En klippa! Läs mer
    2020-04-10 Stefanie S svarar Cornelia P
    En ära att få hjälpa er! Tack för fin reco och stort lycka till i ert nya drömhus!
    Stefanie S gillar detta
  • DENISE V skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-13

Träffade Stefanie på en visning och fastnade helt för henne trots att vi redan hade valt en annan mäklare från en annan firma. När vi skulle sälja vår 3a i Haninge var det självklart att hon skulle få förmedla den! Vi kände oss lugna och trygga under hela processen. Hon finns alltid tillgänglig och hjälper till med allt! En toppen mäklare och skulle inte kunna tänka mig någon annan att sälja med än Stefanie. Läs mer
    2020-04-03 Stefanie S svarar DENISE V
    Tack snälla för fin Reco och att jag fick förmedla er fantastiskt fina 3a. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er till en bra affär. Nu ska vi bara hitta det perfekta huset till er!
    Stefanie S gillar detta
  • Märta-stina R sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-08

2:a
    Vendelsö
    Jag har sålt min bostadsrätt 77m2 i Haninge. Jag hade fått ett reklamkort från Stefanie Schubert, Svensk Fastighetsförmedling och kontaktade henne för möte. Fick ett mycket gott intryck från första början. Hon verkade kunnig , professionell och mycket trevlig och jag fick genast stort förtroende från henne. Affären genomfördes snabbt och till allas belåtenhet. Hon skötte hela ärendet väldigt smidigt och resultatet blev långt över mina förväntningar. (Jan 2020) Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Märta-stina R
    Tack så mycket för din fina reco Märta-Stina. Alltid kul att få till en smidig affär där alla parter är nöjda. Lycka till i nästa boende, där kommer du trivas bra!
    Stefanie S gillar detta
  • Lotta E köpte sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-01-26

2:a
    Vendelsö
    Hon var verkligen duktig på att sälja. Trevlig och tilmötesgående. Priset på lägenheten blev högre än vi hade tänkt oss men eftersom vi ville ha den så mkt så köpte i den iaf. Utgångspriset var ett lockpris tyckte vi. Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Lotta E
    Tack snälla för fin reco. Kul att ni är nöjda och fantastiskt kul att kunna hjälpa er hitta den rätta lägenheten innan ordinarie visning! Snart är det dags, vi hörs snart

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti