Stefanie Schubert
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 17 Läs vad Stefanie Schubert

• DENISE V skrev om Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-13

Träffade Stefanie på en visning och fastnade helt för henne trots att vi redan hade valt en annan mäklare från en annan firma. När vi skulle sälja vår 3a i Haninge var det självklart att hon skulle få förmedla den! Vi kände oss lugna och trygga under hela processen. Hon finns alltid tillgänglig och hjälper till med allt! En toppen mäklare och skulle inte kunna tänka mig någon annan att sälja med än Stefanie. Läs mer
    Stefanie S gillar detta
  • Märta-stina R sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-02-08

Vendelsö
    Jag har sålt min bostadsrätt 77m2 i Haninge. Jag hade fått ett reklamkort från Stefanie Schubert, Svensk Fastighetsförmedling och kontaktade henne för möte. Fick ett mycket gott intryck från första början. Hon verkade kunnig , professionell och mycket trevlig och jag fick genast stort förtroende från henne. Affären genomfördes snabbt och till allas belåtenhet. Hon skötte hela ärendet väldigt smidigt och resultatet blev långt över mina förväntningar. (Jan 2020) Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Märta-stina R
    Tack så mycket för din fina reco Märta-Stina. Alltid kul att få till en smidig affär där alla parter är nöjda. Lycka till i nästa boende, där kommer du trivas bra!
    Stefanie S gillar detta
  • Lotta E köpte sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-01-26

Vendelsö
    Hon var verkligen duktig på att sälja. Trevlig och tilmötesgående. Priset på lägenheten blev högre än vi hade tänkt oss men eftersom vi ville ha den så mkt så köpte i den iaf. Utgångspriset var ett lockpris tyckte vi. Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Lotta E
    Tack snälla för fin reco. Kul att ni är nöjda och fantastiskt kul att kunna hjälpa er hitta den rätta lägenheten innan ordinarie visning! Snart är det dags, vi hörs snart
    Stefanie S gillar detta
  • Stefan E köpte sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-01-23

Vendelsö
    Vi har köpt en bostadsrätt.Vi fick ett trevligt bemötande av mäklaren. Vi fick svar på våra frågor. Den blev lite dyrare än vad vi trodde. Utgångspriset var lågt för att locka många köpare. Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Stefan E
    Tack så mycket för din reco Stefan. Det var ett nöje att få hjälpa er att hitta den perfekta lägenheten för er. Hoppas ni kommer trivas!
    Stefanie S gillar detta
  • Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-01-19

Centrala Haninge
    Affären gick smidigt. Mäklaren är professionell, tillgänglig och höll oss informerad. Vi hade förtroende för henne. Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Karin L
    Kul att ni är nöjda! Tack så mycket för fin reco. Vi ses på tillträdet!
    Stefanie S gillar detta
  • Gunnar L sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-01-18

Centrala Haninge
    Engagerad och proffsig mäklare som sålde vår.lägenhet. Rekommenderas. Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Gunnar L
    Tack för fin reco och för förtroendet att få förmedla er fina lägenhet. Nu väntar vi spänt in flytten till nästa!
    Stefanie S gillar detta
  • Marita S sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-01-17

Vega
    Har sålt mitt boststadsrättsradhus i Vega. Mäklaren har varit korekt och fått ett bra bemötande. Tidsplaneringen bra utfört. Fotograferingen och stylingen var bra. Mycket nöjd med bilderna som Alexander tog. Tidplanen och annonsen var också bra.

Har inget jag inte var nöjd med. Läs mer
    2020-02-11 Stefanie S svarar Marita S
    Tack Marita för din reco och kul att du är nöjd med alla bitar. Nu hoppas vi att du ska trivas i din nya bostad, kommer bli jättebra!
    Stefanie S gillar detta
  • Byggnadsfirman Viktor Hanson AB F sålde sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-11-19

Haninge
    Försäljning 2st bostäder
    Bra bemötande av Stephanie
    Hoppas att sista lägenheten säljs straxt! Läs mer
    2019-12-13 Stefanie S svarar Byggnadsfirman Viktor Hanson AB F
    Tack för reco och fint samarbete. Inte långt efter sålde vi också lägenhet nr.2!
    Stefanie S gillar detta
  • Mariama G köpte sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-11-18

Handen
    Jättebra hon är duktig och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-13 Stefanie S svarar Mariama G
    Tack för dina fina ord Mariama! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er hitta en lägenhet snabbt & smidigt. Snart är det dags för tillträde, vi ses då!
    Stefanie S gillar detta
  • Lars-Olof L köpte sin lägenhet med hjälp av Stefanie Schubert en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2019-10-02

Haninge
    Trevligt bemötande, service samt sakfakta ang objketet Läs mer
    2019-10-14 Stefanie S svarar Lars-Olof L
    Tack så mycket. Väldigt roligt att få hjälpa dig att hitta den perfekta lägenheten. Hoppas du ska trivas bra, vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Jimmy Rossetti