Zei Ismaeva

Läs vad 2 Läs vad Zei Ismaeva

• Östen E skrev om Zei Ismaeva en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-13

Såld, 4-rum 99 kvm Brf.Argos,
    Vån 11/11. i centrala Handen.

Trevligt och sakligt framställt sätt när hon sent en fredagskväll ringde på sk
    ’Dead Cases’ !
    Det resulterade i att hon fick mitt uppdrag där annan byrå fatalt hade misslyckats. Genom hela processen har hon arbetat påtagligt uthålligt och engagerat.
    Hon sålde lägenheten till
    Haninge-rekordpriset 45’/kvm.
    Jag kommer strax att lämna henne ett nytt säljuppdrag i Vendelsö.
    Med viss oro för överansträngning är hon en mycket kompetent ”Sales Approach”
    och ett givet tips till både säljare och köpare. //ÖSten Läs mer
    2020-03-16 Zei I svarar Östen E
    Tack snälla för den fina Recon Östen! Målet är alltid att ha nöjda säljare och köpare! Då är det helt värt att överanstränga sig :-D Jag tackar ödmjukast för förtroendet för detta och kommande uppdrag. Vänligen, Zei
  • Björn L köpte sin lägenhet med hjälp av Zei Ismaeva en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge

2020-03-05

Handen
    Vår mäklare Zei har sköt sitt uppdrag hittills på bästa möjliga sätt. Snabb kontakt, bra visning inte bara av lägenheten utan av hela huset. Sedan fick hon upp priset för säljaren, men va fan det är hennes roll!
    Bra möte vid kontrakt skrivningen, bra kontakt efteråt. Zei svarar alltid på sms. Jag tycker ni ska vara stolta över att ha henne anställd hos er. Zei Ismaeva.

Jag köpte en lägenhet i Haninge.

Björne Läs mer
    2020-03-13 Zei I svarar Björn L
    Tack snälla för de fina orden Björne. Tackar ödmjukast och hoppas innerligt att ni kommer att trivas riktigt bra i er nya hem! Allt gott! Zei
    Zei I gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Haninge