Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Svensk Fastighetsförmedling Haninge

• BadgeEightYears
1 686

Oavsett om du undrar när du ska sälja för att få bäst betalt, vad du ska tänka på inför visning eller ska flytta hit och undrar var de bästa promenadstråken går - Vi har koll på Haninge! Med Svensk Fastighetsförmedling får du en kunnig mäklare som vill se till att du får ut det mesta av din bostadsaffär. Vi erbjuder mycket...

1686 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Oscar R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Väldigt proffsig och kompetent, rekommenderar starkt!

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en väldigt bra Reco. Grattis till ett fint hem

Carl Andreas S
Köpte sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Västerhaninge

Ovanligt trevlig och trovärdig mäklare. Vi är mycket nöjda.

Lars-Erik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Handen

personlig, professionell, varm

MARIE-LOUISE W
Vendelsö

Philip Mutto är verkligen den bäste du kan ha vid din sida i din bostadsaffär. Personlig, professionell, saklig och håller dig i handen genom hela resan. Kände mig oerhört trygg och omhändertagen, och dessutom steg budgivningen långt över förväntan. Kommer rekommendera alla framöver som ska sälja sin bostad att ta hjälp av Philip.

Adam K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Jag hade en lite negativ syn på mäklare innan jag träffade Philip. Han gjorde det tryggt för oss, gav oss bra råd och höll oss informerade hela vägen. Vi är glada att han var mäklaren i vårt första bostadsköp, och ditt hem är i trygga i hans händer om du behöver sälja/köpa. Rekommenderar starkt. Tack Philip!

Susanne V
Sålde sitt hus med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Västerhaninge

Kalle är en trevlig person som var lätt att prata med. Han lyssnade på våra krav o gjorde sitt bästa för att uppnå dom. Han uppdaterade oss löpande under försäljningen och kom med flera goda råd. Vi är väldigt nöjda med honom. Mycket proffsig och kunnig inom sin branch. Vi kan varmt rekommendera Kalle!

Micaela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Trevlig, effektiv och lätt att kommunicera med.. Bra återkoppling under hela processen..

Viktor P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Ihärdighet trots en svår marknad gjorde att affären gick i lås. Bra jobbat!

Svar från Jimmy Rossetti

Man får kämpa tills att det går. Grattis till försäljningen och tack för en väldigt bra Reco

Andreas D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Baran gav mig ett professionellt intryck sen första mötet. Han gav snabb återkoppling gällande frågor jag hade om bostaden och informerade mig om statusuppdateringar kontinuerligt. En lyhörd toppenmäklare helt enkelt.

Felicia W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Mycket trevlig mäklare. Fanns alltid tillgänglig och fick alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande.

Johannes N
Haninge

Helt suverän genom hela säljprocessen! Rekommenderas starkt

Saga L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kalle Gudmundsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Engagerad, transparent och väldigt bra på att hålla mig uppdaterad under hela säljprocessen!

Heidi V
VEGA

Han är lyhörd, hjälpsam och väldigt professionell. Kan varmt rekommendera han som mäklare.

Johannes N
Vega

5 stjärnor rakt av genom hela försäljningsprocessen! Kommer garanterat rekommendera Baran till andra

Vendela Eva D
VEGA

Kalle var lyhörd, svarade på alla frågor och bollade tankar och idéer med oss. Han var tillmötesgående och fanns vid vår sida under hela processen med att köpa vårt första hus.

Martin Erik Oskar D
VEGA

Jättebra dialog under hela processen!

Niklas G
VEGA

Bra strategi. Lyssnar väl. Förtroendeingivande. Pålitlig.

Petra B
Vega

Toppen! Bra och tydlig kommunikation innan, under och efter försäljningen. Lätt att komma i kontakt med och inga konstigheter :) 10/10 would recommend!!

Tack Petra för en grym Reco och bra samarbete

Christoffer G
Vendelsö

Toppen mäklare som fixat en snabb och smidig försäljning, inget att anmärka på!

Adam S
Vendelsö

Trevlig och tydlig. Snabb affär.

Maria C
Vendelsö

Trevlig och professionell. Kändes tryggt hela vägen. Baran är en mäklare som arbetar proaktivt på ett trevligt och sympatiskt sätt.

Abrar K
Köpte en tomt med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Fantastisk på alla sätt. Lätt att kommunicera med, hård men mjuk och ser till att bemöta säljare och köper på alla sätt. Rekommenderas starkt!

Tack Abrar för fina och och bra Reco. Grattis till eran dröm

Sofia S
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vega

Professionellt bemötande. Snabb återkoppling. Kloka rekommendationer.

Svar från Jimmy Rossetti

Stort tack för bra Reco. Grattis till både köp och sälj

Maja G
Köpte sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Baran var lätt att få tag i och svarade på våra frågor. Vi var nöjda med Barans bemötande genom hela köpprocessen.

Jennie B
Vendelsö

Baran är otroligt engagerad i sitt uppdrag. Han lyssnade in mina önskemål och behov och trollade fram en lägenhet på väldigt kort tid som blir en perfekt lösning för mig och mina barn.

Acke A
Vega

Ödmjuk och professionell mäklare med ett otroligt trevligt bemötande. Baran skapade en trygghet genom hela processen, rekommenderas starkt!

Sebastian J
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Mutto en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
VEGA

Vi köpte av Philip, han höll oss uppdaterad hela tiden. Han var väldigt tydlig och hjälpsam i hela processen. Vi är väldigt nöjda!

Beatrice N
Vendelsö

Mycket proffsig mäklare. Lugn och kunnig. Det var tryggt att göra affär med honom. Tack!

Tack Bea för en mycket fin Reco. Grattis till ett fint hem

Susanne S
Vega

Jimmy är proffsig och det märks att han tar sitt jobb på allvar. Det har varit effektivt arbete med snabb återkoppling. Trevligt bemötande och snabb i kontakter.

Svar från Jimmy Rossetti

Tack susanne för en otroligt bra Reco. Stort grattis till en smidig försäljning

Peter N
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Sara levde upp till alla våra förväntningar.

Kjell F
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Hej . Det har fungerat bra med Sara . Tydligt och proffsigt bemötande .

Katarina B
Sålde sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Baran har med en stor portion ödmjukhet, professionellt bemötande och kompetens lotsat oss genom processen i vår husförsäljning. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer!

Kevin D
Vendelsö

Baran är snabb på att svara på frågor och hjälpte oss att köpa vårt första hus. Mycket nöjda!

Micaela B
Vendelsö

Jimmys expertis och professionalitet har varit avgörande faktorer och resulterat i en snabb och lyckad försäljning.. Han är tydlig och ger ett lugnt och förtroendeingivande intryck. Otroligt nöjd med mitt val av mäklare.

Tack Micaela för fina ord och grym Reco. Grattis till en smidig försäljning

Tomas S
Vendelsö

Väldigt trevlig. Lugn och lyhörd och väldigt proffsig. Ger ett väldigt bra intryck.

Tack Tomas för en fantastisk Reco. Stort grattis till ett fint hem

Marcin S
Brandbergen

Bra kommunikation, mycket engagerad och trevlig mäklare.

Jonathan U
Vega

Vi provade en mäklare som varken lyckades få napp eller bostaden såld. Kort därefter tog jag kontakt med Jimmy och bytte mäklare. Det är jag tacksam för idag. Det dröjde inte länge innan lägenheten såldes. Jag kan starkt rekommendera Jimmy!

Tack för en fantastisk Reco. Grattis till försäljningen

Leif B
Vendelsö

Riktigt bra mäklare som har skött vår försäljning helt fläckfritt! Mycket bra på förhandling och att ta hand om försäljningen.

Joakim S
Vega

Jag är otroligt nöjd med den service jag har fått från min mäklare. Han har verkligen gjort ett utomstående jobb genom att ta hänsyn till mina specifika krav och skräddarsy hela processen för att passa mina behov. Hans professionella inställning och engagemang har verkligen gjort hela processen smidig och stressfri. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som söker en mäklare som verkligen lyssnar och anpassar sig efter kundens behov.

Karin Maria H
Dalarö

Trevlig, tillmötesgående och lugn.

Tack för en fin Reco. Grattis till ett fantastiskt hem

Bo H
Dalarö

Trevlig , tillmötesgående och lugn

Svar från Jimmy Rossetti

Tack för en fin Reco. Stort grattis till ett fantastiskt hem

Magnus H
Haninge

Bra bemött, lätt & trevlig att prata med. Rekommenderas starkt!

Klaudia M
Brandbergen

Kan starkt rekommendera Baran Kayhan. Trevlig bemötande och en engagerad mäklare. 😊

Jamerson R
Brandbergen

Baran är en mäklare som brinner för sitt jobb och har ett väldigt fint bemötande av sina kunder. Snabb och effektiv mäklare med bra inställning och ser verkligen till att man som säljare får information direkt när något sker under sälj tiden. Han är en tillmötes gående mäklare och lyhörd. Jag rekomenderar Baran till alla som ska sälja eller köpa lägenheter och jag lovar ni kommer inte bli besvikna av valet.

Mattias G
Vega

Trevligt och proffsigt bemötande.

Tack Mattias för en bra Reco. Grattis till en fin affär

Lars Gustav Bergeton L
Vega

Mycket kompetent förhandlare & ger bra uppdateringar

Svar från Jimmy Rossetti

Tack så jättemycket för en bra Reco. Grattis till en lyckad försäljning

Desirée R
Västerhaninge

Rekommenderar Kalle starkt! Han är noggrann, pålitlig, återkopplar och ligger hela tiden steget före och gör det där lilla extra som gör en stor skillnad. Har anlitat många mäklare men måste säga att Kalle är den bästa hittills.

Sofia S
Köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Rossetti en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
VEGA

Effektiv, kompetent, trygg, säker.

Tack Sofia för en bra Reco. Grattis till ett fint köp

Nathalie G
Brandbergen

Baran är en engagerad och lyhörd mäklare. Hur han har hanterat vår försäljning av lägenheten på ettt sät som var över våra förväntningar och han har verkligen brunnit och visat att han är pålitlig och gör all i sin makt att göra oss som säljare nöjda och utifrån våra förutsättningar. Baran har hört av sig och uppdatera bra ett bra och proffsigt sätt. Vi rekommenderar varmt att ha Baran som mäklare till alla och om vi skulle behöva en mäklare igen, så skulle vi alla dagar i veckan valt honom igen.

Janika T
VEGA

Lugn, väldigt professionell och extremt snabb. Perfekt då man vill att det ska gå undan utan krångel. Bra på att hjälpa till med helhetslösningar.

Tack Jannica för en bra Reco. Stort grattis till en lyckad försäljning