Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

• BadgeSevenYears
Ring 0611-232 75 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Härnösand! Här hos oss i Härnösand kan du hitta både lugnet och storstadspulsen. Vi på mäklarkontoret hjälper dig till de områden som passar dig bäst och de bostäder som uppfyller dina drömmar. Att sälja eller köpa en bostad är en av de största affärerna du gör i ditt liv. Låt...

200 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

Gunilla Margareta H
Lunde

Mycket trevlig ojust o kunnig mäklare

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

Tack för din rekommendation Margareta även om en liten justering kanske vore bra, tror ej du menade ordet ojust?😊

Anne T
Älandsbro

BRA BEMÖTTANDE, SVÅRADE PÅ ALLA FRÅGOR, VÄLDIGT TREVLIGT!!

May B
Älandsbro

Mäklaren gav ett professionellt intryck och tog våra intressen väl i beaktande. Allt pappersarbete sköttes smidigt och berömvärt och försäljningen gick snabbare än vi hade förväntat oss.

Lisbet S
Ulvvik

Mycket positivt bemötande av mäklare och mäklarassistent. Processen ifrån start till mål har varit effektiv, förväntningarna överträffades . Snygga bilder, bra beskrivning och en uppdaterad planskiss för fastigheten. Väldigt tacksam för all hjälp med dokumentationen och handlingar. Jag var lite orolig för hur lång tid försäljningen skulle ta då mamma redan flyttat till sin lägenhet. Tackvare ert arbete med försäljningen kunde det klaras av mycket snabbt, tack .

Jane T
Kullen

Mycket förtroendeingivande och tryggt! Spännande upplevelse, eftersom jag aldrig gjort detta förut , litade på mäklaren Fick hjälp o stöttning hela vägen, !

Nigel S
Ytterfälle

Given that as non-swedes without a personnummer, life is so difficult (we can't get a phone, can't get broadband, can't have Swish, can't have a bank account), we were completely reliant on personal communication with Ami in order to place our bids. Without her help, we would have been unable to take part in the bidding process. For that we are eternally grateful. The team were helpful and attentive, answering all our questions and keeping us informed throughout the process. Very professional.

Linnea B
Fastlandet

Vår förväntan var hög då mäklaren var samma som när vi köpte bostaden. Mäklaren uppfyllde våra förväntningar då hon var väldigt informativ och hade ett mycket bra bemötande både mot oss som säljare och även vid dialogen med köpare.

Anton W
Murberget

Fick ej korrekt uppgift om lägenheten. Den uthyrdes till nyanlända under många år och därför vara den svinig . Ovanpå det så lämnades den smutsig när jag tillträde fast det står i kontraktet att den ska vara där rengjord. Nu försöker dom att komma undan ersättningen med diverse bortförklaringar. Säljaren har gått "under jorden" och mäklaren är för upptagen att svara i telefon. Hmmm

Petra L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Härnösand

sämsta mäklare jag mött. Hon tog emot en "gåva" från säljaren, av de inventarier vi köpt huset med, och som även fanns på bilderna. Bemötandet mkt otrevligt av mäklaren när vi tog upp frågan, och hon behöll dessutom hushållsassisten av märket kitchen aid, trots att vi gav henne chansen att lämna tillbaka den. Det var flera saker som blev dåligt skött i husköpet, det här var bara en av dem. det otrevliga bemötandet var det värsta. avråder verkligen att använda denna firma.

Kerstin R
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
Kramfors

Duktig och trevlig. Vill verkligen vara oss behjälplig. Proffesionell.

Lena M
Centrum

Kunnig, professionell mäklare som var tillgänglig för frågor och snabb på att återkomma. Kände mig mycket trygg genom hela processen. Tack!

Ann L
Centrum

Jättebra bemötande och kontakt med mäklaren. Vi är väldigt nöjda, och mäklaren levde väl upp till våra förväntningar.🤗 I en svår tid med magra försäljningssiffror, lyckades hon ändå sälja vår bostadsrätt till ett pris som vi är nöjda med i förhållande till marknaden. Vi känner oss trygga med att allt går rätt till och dokumenten blir riktiga.

Ulla H
Hälledal

Vänligt,kunnigt och tryggt bemötande. Enkel att nå vid funderingar och snabb återkoppling.

Gustav R
Norra Fällöviken

Fick aldrig förtroende för mäklaren...

Martin M
Centrum

Trevligt och proffsigt bemötande. Mäklaren förklarade allt och svarade på alla frågor.

Christer N
Centrum

Proffsigt! Uppfyllde mina förväntningar till fullo och mer därtill!

Karin B

Super snälla, professionella 😊

Pelle Å

Riktigt trevlig mäklare och vi blev väl bemötta! Rekommenderar 😀

Börje N
Viksjö

Blev trevligt bemött. Att sälja huset. Proffsig och erfaren, sålde huset.

Therese S
Brännan

Vi är supernöjda! Allting har fungerat superbra. Tack!

Michelle W
Brännan

Bra bemött samt hjälpsam! Kunde inte fått bättre hjälp.

Camilla M
Härnön

Bra, fick den hjälp och stöttning jag behövde

Karin G
Härnösand

Lägenhetsköpet genomfördes på ett fantastiskt smidigt och effektivt sätt - som alltid hos denna mäklare. Frågor besvarades snabbt och rutiner anpassades till mig som kund. Detta är en av flera affärer jag genomfört hos denna mäklare under åren och jag är utomordentligt nöjd. Trevlig och kunnig personal, mycket tillmötesgående. Mäklaren ger korrekta och tillförlitliga uppgifter. Toppbetyg på alla sätt! Karin.

Johanna E
Fastlandet

Mycket bra bemötande. Bra service

Birgitta E
Eriksdal

Positivt, tydligt och professionellt.

Anna-kari L
Brännan

Snabb och bra service Bra bemötande

Ulla N
Brännan

Proffsigt bemötande. Uppdateringar om utveckling under "resans" gång.

Roland L
Västersjäland

Vi har blivit mycket väl bemött, på ett proffessionellt sätt genom hela processen. Vi är mycket nöjd med hur allt fungerat.

Erik G

+Trevlig, proffsigt, effektivt -Dyrt

Leif Arne Christer M
Sandöverken

Bemötandet har varit utmärkt med bra och tydlig dialog. Allt har gått smidigt och bra och alla parter har varit nöjda.

Gunilla H
Centrum

Ett professionellt och vänligt bemötande. och ett härligt energi och kreativitetsflöde. Alla stjärnor till mäklaren Ami Sörlin. Gunilla

Maria N
Murberget

Jag är jätte nöjd med er ,finns inget att klaga på 👌

Helene J
Murberget

Mycket bra bemötande av alla där. Förväntade mej en snabb o säker försäljning och stöd från mäklare med personal som bollplank. Det fick jag. Alltid tillgängliga om inte ringde de åter. Mycket nöjd. Mvh Helene

Rolf S
Härnösand

Mycket bra bemötande av en kunnig mäklare. Levde helt upp till förväntningarna

Karin G
Centrum

Mäklaren levde upp till förväntningarna på ett utmärkt sätt. Gott bemötande. Utmärkt service. Snabb och adekvat återkoppling vid frågor. Det praktiska kring köpet ordnades på ett utomordentligt smidigt sätt. Sammanfattningen är mycket nöjd. Valde denna mäklare då jag tidigare köpt objekt i Härnösand av Svensk Fastighetsförmedling och vet att det brukar fungera på ett ypperligt sätt.

Kerstin R
Centrum

Trevligt och professionellt bemötande.

Yvonne E
Härnösand

Mycket bra bemötande, hjälpsamma. Uppskattade att jag kunde skriva på papperna i min hemstad.

Hans M
Centrum

Det som gjort mest intryck på mig är det uppriktigt vänliga bemötande jag mött. Tackar för ledsagarhjälp genom något som jag inte har någon erfarenhet av. Tacksam även för stöd från Handelsbanken till att förstå brf stadgar o ekonomiska status Vänligheten har ingett den trygghet jag behövde i en ovan situation Med vänlig hälsning, Hans Malmehed

Birgit Margareta N
Nyland

Vi fick ett mycket trevligt bemötande av mäklare Ami och våra förväntningar var att ha en bra kontakt under hela perioden från första möte till avslut, vilket Ami har uppfyllt. Bästa mäklaren

Katarina H
Centrum

Vi har blivit bra bemötta. Vår mäklare har gjort försäljningen enkel och hittat lösningar för att vi på ett smidigt sätt kunnat lösa saker då vi bor långt ifrån Härnösand.

Bente T
Centrum

Bra bemötande. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag som säljare är mycket nöjd.

Sameh D
Hälletorp

Hej! Allt är bra med Aim o med säljaren, och jag hoppas att allt är bra i rödhus. Mvh Sameh.

Erik N

Bra tillgänglighet Vänligt bemötande

Mikael B
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
Kramfors

Snabbt och enkelt skötte hela affären proffsigt

Anders W
Ramvik

Är mycket belåten med Amts intresse vid " affären " .

Maria F
Härnösand

Proffsigt, snabbt, smidigt och samtidigt personligt bemötande av mäklare och assistent.

Lars Christer G
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
Mjällom

En proffsig glad trevlig mäklare

Hanna-maria F
Härnösand

Otrolig servicenivå och ett jättefint bemötande. Ami Sörlin fick mig att känna mig trygg och hjälpte mig att snabbt få svar på de frågor jag hade i en stressad situation.

Emma V
Brännan

Köpte lägenhet och det gick superbra och smidigt!

Knapp Britta T
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Härnösand
Härnösand

Seriös och personlig service i min livs största affär.