Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

• BadgeFiveYears
Ring 0451-140 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hässleholm! Är det dags att köpa eller sälja ett boende i Hässleholmstrakten? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här jobbar mäklare med att helt efter dina behov hjälpa dig genom bostadsaffären och se till att du får ett boende där du känner dig...

155 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Susann Maria O
Köpte en tomt med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Otroligt serviceinriktad och hjälpsam

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Vänligt och trevligt bemötande. Bra information om läget.

Ulla W
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hästveda

Husförsäljningen gick som på räls med en otroligt empatisk, ödmjuk och mycket proffsig mäklare. Jag kände mig så "sedd" och allt var enkelt och lätt. Mina frågor besvarades utan dröjsmål och jag fick en fortlöpande information om alla steg i försäljningen och även vad som sker "efter". Jag kände mig trygg i att jag kunde lämna situationen till mäklaren och inte behövde oroa mig för något steg av processen. Jag känner stor tacksamhet för hur denna husförsäljning sköttes!

Bjarke L
Köpte sin bostad med hjälp av
Villands Vånga

Svarar alltid och har ett väldigt bra bemötande :-).

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Bjarke.

Ewe K
Degeberga

Bra bemötande, snabb hantering och vi fick ett bra förtroende för vår mäklare

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Ewe, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig.

Mamoon A
Vinslöv

Jag och min sambo har varit trygga sen start med Alexander. Han har varit professionell och ödmjuk. Bemötandet har varit på toppen med. Han har haft en bra förståelse för båda oss och motparten. Flexibel och driven i sitt arbete. Det var över förväntan. Bästa mäklaren vi har haft att göra med.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden, de gör mig glad hur ni upplevt mig i denna process. Stort lycka till med ert nya boende.

Eva Susanne N
Degeberga

Snabb återkoppling. Alltid tillgänglig för att svara på frågor. Löst allt snabbt och smidigt.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack Susanne för de fina orden. Lycka till med ert nya sommarhus.

Maureen T
Vittsjö

Kind, intelligent, helpful and caring.

Svar från Alexander Sjödin

Thank you Maureen, it was a teamwork from the start to the end.

Michael T
Hässleholm

Alexander var väldig aktiv och välkomnande på framvisningarna. Han hade intresse för oss, våra behov samt förmedlade kunskap om fastigheten på bästa viset. Han följde upp på eventuella frågetecken och tog ansvar för att vi hade den information vi kände vi behövde. Vi upplevde en flexibilitet och tillgänglighet som gjorde det enkelt för oss att samarbete med honom. Överlag framstår Alexander som en kompetent mäklar som skapar förtroende och goda relationer både till köper och säljer.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för din fina recension, jag är glad över hur ni upplevde mig i processen och tackar ödmjukast för ditt omdöme. Stort lycka till med ert nya hus.

Cassandra B
Hässleholm

Alexander var mycket pålitlig, tillmötesgående och professionell i alla delar av affären. Kunde inte varit nöjdare med hans bemötande och skulle definitivt använda honom som mäklare i framtida affärer:

Svar från Alexander Sjödin

Hej Cassandra, stort tack för de fina orden. Stort lycka till med ert nya hus.

Sara P
Bjärnum

Gott och vänligt bemötande, hjälpsam och välinformerad. Levde definitivt upp till mina förväntningar på en mäklare. Kändes jordnära och genuin. Positivt att det inte var någon "säljarsvada".

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Sara. Stort lycka!

Kim N
Västra Torup

Effektiv, trevlig och lyhörd. Bra information och vänligt bemötande.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Christer Ragnar S
Hässleholm

En lyhörd,kunnig och engagerad mäklare som var lätt att nå med frågor och som genomförde en bra affär på kort tid.Denna mäklare kan rekommenderas!

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack Christer för de fina orden och stort tack för förtroendet. Det var ett bra samarbete från början till slut. Lycka till med ert nya.

Caroline L
Bjärnum

Fantastiskt engagerad och snabb när det behövdes. Väldigt tillmötesgående! Skulle anlita honom igen vid behov !

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för ett trevligt samarbete Caroline & tack för de fina orden! Stort lycka till med ditt kommande boende.

Sten K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm
Hässleholm

Mycket trevlig och hjälpsam och kunnig!

Ezedin Farash A
Gamla Näsby

Hej jag har varit kontakt med Alexander som jobbar som mäklare och han var jätteduktig på sin arbete han har hjälp mig med allting med alla förslag till och med minsta lilla och jag är jättenöjd med allt som Alexander hjälpte mig med så jag är mycket glad Mhv Ezedin 😃

Svar från Alexander Sjödin

Hej Ezedin, Stort tack för dina fina ord.

Camilla W
Västra Torup

Oerhört trevlig, kunnig och förtoendeingivande. Ingav trygghet och genuint intresse.

Svar från Alexander Sjödin

Tusen tack för de fina orden Camilla, önskar dig ett stort lycka till med ditt nya hus

Albert F
Gamla Näsby

Det första intryck Alexander gav mig var en kraftig utstrålning av ärlighet. En toppen mäklare och person som hela tiden kämpade på och arbetade hårt. Kan inte rekommendera honom NOG. Oerhört professionell, flexibel och svarar alltid i telefon. Oavsett vad det gällde så var han alltid bara ett samtal bort. Resan med honom har vart fantastisk. Trodde aldrig att få sålt en lägenhet skulle kännas vemodigt, inte för att vi hade något sentimentalt kopplat till lägenheten, men för att längre inte få jobba ihop med Alexander.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack Albert för de fina orden, det har varit ett mycket trevligt samarbete och jag är så tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa er. Nu har ni mycket att se fram emot och jag önskar er stort lycka till med ert nya boende.

Jonny Ö
Västra Torup

En mycket duktig och kompetent mäklare plus mycket trevlig.

Gunilla S
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Flygare en del av Svensk Fastighetsförmedling Hässleholm

Hej. Jag har upplevt ett mycke trevligt bemötande. Gunilla Skog

Robert K
Bjärnum

Mycket duktig. Bra på att informera och tydlig med både för och nackdelar med huset. Svarar snabbt på frågor under stor del av dygnet.

Svar från Alexander Sjödin

Tusen tack för de fina orden Robert. Lycka till med ditt nya boende.

Pia G
Bjärnum

Fastighetsmäklare Alexander Sjödin är kompetent, engagerad, alltid tillgänglig, trevlig och hjälpsam. Alexander är ett proffs och vi fick den bästa tänkbara hjälp med försäljningen av vårt hus. Vi kan varmt rekommendera honom!

Svar från Alexander Sjödin

Tack Snälla Pia för de fina orden! Jag är tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er!

Bengt H
Röke

Alexander har ett trevligt bemötande samt är saklig och informativ, Svarar på alla frågor man har samt är alltid tillgänlig på telefon vilket inger ett stakt förtroende . Rekommenderar honom starkt som mäklare

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Bengt. Det har varit ett bra samarbete från början till sllut.

Agneta D
Bjärnum

Det var ett bra val att anlita Alexander Sjödin som mäklare. Han kunde förklara och svara på allt och var alltid lätt att nå. Huset är sålt och vi är nöjda.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Lynn T
Vittsjö

He worked from his heart and totally understood our individual situation. He advised us appropriately at each stage and kept us totally informed. He was never late, was always kind and polite. We trusted him immediately and would be proud to call him a friend (if we were staying in Sweden).

Svar från Alexander Sjödin

Thank you for this beautiful words. Iam happy that i got the opportunity to help you guys in this situation. I wish you all the best!

Jesper S
Köpte sin stuga med hjälp av
Röke

Professionel og meget betryggende.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack Jesper, och stort lycka till med ert nya sommarställe!

Lilian H
Söder

Alexander som mäklare är väldigt engagerad, tydlig och trevlig vilket inbringar en känsla av trygghet. Enkelt och snabb kontakt och för eventuella frågor var han alltid hjälpsam vilket var väldigt uppskattat. Toppenbra!

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack Lillian för förtroendet att hjälpa er och sälja er fantastiska bostad. Stort lycka till med nästa !

Tina B
Vittsjö

Alexander Sjödin har været meget hjælpsom og effektiv igennem hele forløbet med køb af vores hus i Sverige. Meget serviceminded og tålmodig med at forklare os hele sagsgangen. Vi føler os i trygge hænder. Tak :-)

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Tina! Stort lycka till med ert nya sommarhus!

Torben B
Vittsjö

Alexander Sjödin viste sig hurtigt som en meget grundig og redelig mægler. Ved fremvisningen at vores nu købte ejendom blev der gået grundigt til værks, og vi fik hurtigt tillid til Alexander. I den efterfølgende proces blev al korrespondance (mail og telefon) besvaret hurtigt og (igen) grundigt. Alle aftaler overholdt, og vi er ikke blevet efterladt med tvivl om noget. De bedste anbefalinger herfra

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Torben! Jag önskar er stor lycka med ert nya sommarhus!

Jens J
Öllsjö

Det är en super trevlig mäklare. Lätt att prata med, och är bra på att förklara hur allt går till väga. Förväntningarna va inte som jag hade hoppas på. De har tagit för lång tid att sälja huset. Men de också mycket för tiderna är som dom är. Och jag kan inte skylla allt på han.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för din feedback Jens. Jag tar med mig detta i framtiden.

Johanna J
Öllsjö

Alexander har varit engagerad och tålmodig i försäljningen på alla sätt och vis. Otroligt trevlig och har alltid en extremt vänlig ton och är oerhört förstående.

Svar från Alexander Sjödin

Tusen tack för de fina orden Johanna!

Fredrik E
Öllsjö

Väldigt trevligt och varmt välkomnande på visningen. Både väldigt påläst om fastigheten och hela området.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Fredrik!

Göran T
Köpte sin stuga med hjälp av
Yngsjö

Alexander Sjödin är mycket trevlig mäklare som under processen höll en hög servicenivå, professionellt bemötande och snabb återkoppling. Vi skulle gärna anlita Alexander vid en framtida försäljning.

Svar från Alexander Sjödin

Stor tack för de fina orden Göran och stort lycka till med ert nya sommarboende!

Joel A
Söder

Tydlig och lätt att förstå. Då Alexander är noga med att förklara processen för mig som säljare. Väldigt bra eftersom det var första gången för oss att sälja. Sammantaget är jag nöjd med allt från första mötet till kontraktet var skrivet.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack Joel för att jag fick hjälpa er med försäljningen, och stort lycka till med ert nya boende!

Mikael S
Sibbhult

Då jag försökt sälja mitt hus tidigare via en annan mäklare utan resultat. Blev jag positivt överraskad av hur stor skillnad det är mellan mäklare. Alexander är trevlig och väl påläst om huset och området . Han hör av sig regelbundet , minst en gång i veckan .Han närvarar vid både fotografering och besiktning. Alexander är en mycket bra och kunnig mäklare som tar väl hand sina kunder . Jag rekommenderar varmt honom . Han får 10 poäng i en skala av 10 möjliga .

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack Micke för att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Det har varit ett gott samarbete från start till mål.

Viktor Å
Söder

Riktigt bra mäklare. Väldigt engagerande och hjälpsam under hela processen.

Svar från Alexander Sjödin

Kul att höra att du är nöjd Viktor. Stort lycka till med ditt nya boende!

Ronni Arne M
Yngsjö

Alexander uppfyllde alla mina förväntningar för det uppdrag han fick.Kunnig, trevlig och väl- talig. Kommer att rekommendera honom till andra som går i säljtankar.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de goda orden, och tack för ett trevligt samarbete.

Ulla M
Yngsjö

Alexander är en väldigt kunnig mäklare - vet vad han pratar om - noggrann - serviceminded. Kan bara lovorda Alexander - kunde inte fått bättre mäklare.

Svar från Alexander Sjödin

Tack snälla Ulla för dina fina ord, är så tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa er att sälja er stuga.

Adham R
Sibbhult

Alexander var utmärk på att förklara och förtydliga processen steg för steg dessutom så var han med igenom varje fråga, fundering och tanke man hade. Man märker att Alexander är bra på hans jobb och att han ser till så att både ägaren och köparen går igenom processen så smidigt som möjligt.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Adham. Vill önska dig ett stort lycka till med ditt nya hus.

Ingrid J
Fjälkinge

Fick ett väldigt bra bemötande. Snabb och lyckad försäljning. Utomhusbilderna dock inte så bra som de kunde, vilket berodde på hans kamera.

Svar från Alexander Sjödin

Tack för din feedback Ingrid. Skönt att du är nöjd med försäljningsbiten, det är såklart det viktigaste. Jag tar med mig biten kring upplägget av foton och tackar igen ödmjukast för din feedback.

Jimmy P
Fjälkinge

Vi är mycket nöjda med Alexander, allting var väldigt professionellt och tydligt. Vi kände oss trygga längst hela resan och är så glada att vi kunde köpa vårat drömboende!

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Jimmy och ett stort lycka till med ert nya drömboende.

Jacob M
Tyringe-Stenberget

Superbra info om fastigheten, trevligt bemötande,kunde svara på alla frågor som ställdes om fastigheten.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Jacob och stort lycka till med nya huset.

Karin R
Fjälkinge

Vår försäljning föll väl ut men jag tycker att om man som mäklare tar egna bilder bör ha redskap som gör objekt rättvisa! Bilderna inomhus var bra men utomhus var de inte bra! Vi var alla överens om att detta objekt hade som sin allra största styrka i sin utsikt o läge!! Där av anser jag det är ännu viktigare med bra verktyg!Tid för fotografering ordnades men behövdes ej användas men iallafall!

Svar från Alexander Sjödin

Tack för din feedback Karin. Det gläder mig att du är nöjd med utfallet. Det är aldrig optimalt med en mäklare som tar bilder. Precis som du säger så är vi inte fotografer och av förklarliga skäl har vi inte tillgång till den utrustningen som behövs för att ta kvalitativa bilder. Viktigt att komma ihåg är att anledningen till att vi använde oss av dessa bilder var för att vi skulle nå ut till marknaden på ett snabbt och smidigt vis i en förhoppning om att få till en bra förhandsvisning. Jag tar med mig detta och tackar...

Fredrik B
Tyringe-Stenberget

Alexander är en toppen mäklare. Han har ställt upp till 100% och jobbat hårt för vår försäljning. Han har alltid varit tillgänglig, jobbar snabbt och har rak kommunikation. En mäklare att rekommendera helt enkelt.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Fredrik. Det har varit hårt jobb men till slut nådde vi dit vi ville. Tack för ett fint samarbete och stort lycka till med ert nya.

Susanne L
Tyringe-Stenberget

Alexander har gett ett förtroendeingivande intryck och känts väldigt engagerad och professionell genom hela försäljningen. Verkar jobba hårt för att alla parter ska känna sig trygga och nöjda.

Svar från Alexander Sjödin

Tusen tack för de fina orden Susanne. Det var ett bra samarbete och jag är så tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa er. Stort lycka till med ert nya.

Agneta O
Fjälkinge

Jag har endast träffat Alexander Sjödin, personligen vid ett tillfälle eftersom vi lämnade fullmakt till vår bror att sköta försäljningen. Det var ett positivt möte. Vi har fått kontinuerlig information via mail under hela försäljningen. Snabbt gick det också. Jag är väldigt nöjd.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Agneta, och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Anna K
Tollarp

Alexanders bemötande uppfattade jag som rakt och ärligt, lätt personlighet. Noggrann , villig att ta reda på en frågor.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Anna, och stort lycka till med ditt nya boende.

Per W
Tollarp

Alltid tillgänglig, väldigt gott bemötande, Alexander levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Mycket tacksamma för att vi valde Sv. Fastighetsförmedling och att vi fick Alexander som vår mäklare. Tack!

Svar från Alexander Sjödin

Tusen tack för de fina orden Isabell och Per. Det har varit ett härligt samarbete från start till mål. Stort lycka till med kommande boende.

Hanna Maria M
Kristianstad

Kunnig, hjälpsam och gör allt för att en smidig affär. Jag som säljare har känt mig trygg igenom hela processen och har kunnat haft en bra dialog tillsammans med min mäklare.

Svar från Alexander Sjödin

Stort tack för de fina orden Hanna. Det har varit ett trevligt samarbete. Stort lycka till framöver.

Malgorzata A
Kristianstad

Jag skulle rekommendera han som mäklare. Väldigt saklig, väl förberedd för alla frågor, lätt att kontakta han, professionell samtidigt trevlig bemötande.

Svar från Alexander Sjödin

Tusen tack för de fina orden Malgorzata. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende.