Alla kategorier Mäklare Dalarna Hedemora Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Åsgatan 51, 776 31 Hedemora — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hedemora!

Här i vackra Dalarna hittar du Hedemora, en medeltida ort med vackra omgivningar och bostadsområden. Funderar du på att köpa eller sälja här i området? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Förutom bostadsmarknaden här i Hedemora har vi koll på mäklarbranschen, när det är läge för en affär och vilket typ av boende som passar just dig bäst.

Vår mäklarkedja har hela 80 års erfarenhet. Det säger något om all kunskap vi besitter. Kontakta oss på telefon eller kom förbi på kontoret, vi hjälper dig gärna till drömboendet!

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

• Ann-Charlotte B
    Ann-Charlotte B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Superbra jobbat Maria! Tryggt och lugnt. Läs mer
  • Ingegerd L
    Ingegerd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag har sålt min villa. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Hans I
    Hans I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Har gjort ett tiotal fastighetsaffärer på olika platser i landet och tyvärr är detta ett botten-napp.
    Båda mäklarna har gett okunnig eller felaktig info i annonser och per telefon.
    Har bara träffat Björkman och det vid en visning.
    En bra mäklare är väl insatt i område och hustyp mm och berättar under visningen runt sådana
    fakta. (Stor skillnad miot den förträfflige kollegan i tex Avesta) Här existerade inget sådant. Hon trodde också att direkt elvärme och pelletskamin är en bra lösning och uppvisade usel kunskap betr värmesystem öht. Ganska högdragen och stressad. Jag var på plats exakt då första visningen startade och bara jag samt ett par vänner till mäklaren dök upp.
    Hon påstår att flera redan tittat och det finns fem intressenter. Orimligt att flera kommit innan visningen och detta var ett lågintressant område för de allra flesta. Hederligheten kan mao ifrågasättas. Mäklaren mycket upptagen med att prata strunt med sina vänner. Skulle sedan stressigt ge sig iväg efter halva visningstiden och mina frågor verkade störa henne.
    Det är bara arvodet och snabba affärer som intresserar denna typ av mäklare.
    Gränsfall för anmälan till FMI. Läs mer
    2018-06-21 Maria Enqvist svarar Hans I
    Hej Hans,
    Jag är uppriktigt ledsen över hur du uppfattat mig som mäklare under den visning du besökte i Garpenberg. Jag vill förtydliga att jag som mäklare inte bör ge råd om värmesystem, min roll som mäklare är att vara en opartisk mellanman i förmedling av bostaden. Vid varje visning och kundmöte är mitt mål att mina visningsgäster ska känna sig väl omhändertagna, få den information de önskar samt känna att jag är genuint engagerad för deras behov, så också under den här visningen. Jag kan inte ta ifrån dig hur du känner och i det här fallet har jag inte lyckats. Jag tar till mig din kritik och ska framöver vara än mer lyhörd för att fånga upp och överträffa mina kunders förväntan.

Vänligen
    Maria Björkman
    Fastighetsmäklare, Svensk Fastighetsförmedling, Hedemora Säter
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Vi köpte vår nya gård Österby 361 där Victoria var mäklare. Ett trevligt och proffsigt bemötande med lätt till skratt, otroligt hjälpsam i alla frågor och funderingar oavsett vardag eller helg. Vi kommer absolut att välja henne som mäklare för försäljning av vår nuvarande fastighet. Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Amanda N
    Hej Amanda! Tack för din fina recension, det är så kul att ni fastnade för gården! Jag hoppas på en lika positiv försäljning av ert nuvarande boende!
  • Dan H
    Dan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Mycket bra service från mäklare Victoria Ohlsson i Hedemora. Allting gick smidigt och smärtfritt. Bra information och lätt få kontakt med under processen, när jag köpte min bostadsrätt. Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Dan H
    Hej Dan! Tack för din fina recension! Hoppas du ska trivas i lägenheten!
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag är jättenöjd med Viktoria hon har stöttat o funnits till hands hela tiden under vår försäljning Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Agneta E
    Tack Agneta, det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Den fina blomman jag fick av er står i vardagsrummet som en ständig påminnelse om er!
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Vi sålde en villa på landet. För att ha flyttat till en lägenhet i stan.
    Mäklaren var snabb och kunnig utan att jäkta på oss som har blivit till åren. Fotografen mäklaren använde var mycket trevlig och kunnig. Assistenten vid försäljningen också kunnig och lugn.
    Våra förväntningar överskreds med råge och allt gick snabbt och smärtfritt.
    Hela försäljningen gick bra utan jäkt eller pekpinnar. Vi är mycket nöjda och återkommer om det blir aktuellt igen vilket vi inte hoppas.
    Hälsningar Ulf och Titti Rova Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Ulf R
    Tack för er fantastiska rekommendation Ulf och Titti! Ni har varit underbara att jobba med hela tiden hela familjen, två- som fyrbeningar!

Åsgatan 51, 776 31 Hedemora