Alla kategorier Mäklare Dalarna Hedemora Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Åsgatan 51, 776 31 Hedemora — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hedemora!

Här i vackra Dalarna hittar du Hedemora, en medeltida ort med vackra omgivningar och bostadsområden. Funderar du på att köpa eller sälja här i området? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Förutom bostadsmarknaden här i Hedemora har vi koll på mäklarbranschen, när det är läge för en affär och vilket typ av boende som passar just dig bäst.

Vår mäklarkedja har hela 80 års erfarenhet. Det säger något om all kunskap vi besitter. Kontakta oss på telefon eller kom förbi på kontoret, vi hjälper dig gärna till drömboendet!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

• Anna G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Sålt vårat hus i nordansjö med ett utmärkt betmötande från våran mäklare Maria Björkman .
    Proffsigt skött från början till slut.
    Vi ville ha till en snabb annons , visning och försäljning, vilket vi fick .
    Inget att anmärka på . Kommer varmt rekommendera henne till vänner och bekanta! Läs mer
  • Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Köpt ett hus straxt utanför staden. Bemötandet var bra. Intresserad av vad man sökte och fick den tid man behövde.
    Hade inga förväntningar på mäklaren innan, var bara nyfiken på objektet. Det är vid ev köp mäklaren känns intressant för mig, hur de kan hjälpa mig fram i processen. Känner mig ju nöd nu eftersom jag lyckades få köpa huset såklart! Läs mer
  • Ann-Charlotte B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Superbra jobbat Maria! Tryggt och lugnt. Läs mer
  • Ingegerd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag har sålt min villa. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Vi köpte vår nya gård Österby 361 där Victoria var mäklare. Ett trevligt och proffsigt bemötande med lätt till skratt, otroligt hjälpsam i alla frågor och funderingar oavsett vardag eller helg. Vi kommer absolut att välja henne som mäklare för försäljning av vår nuvarande fastighet. Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Amanda N
    Hej Amanda! Tack för din fina recension, det är så kul att ni fastnade för gården! Jag hoppas på en lika positiv försäljning av ert nuvarande boende!
  • Dan H
    Dan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Mycket bra service från mäklare Victoria Ohlsson i Hedemora. Allting gick smidigt och smärtfritt. Bra information och lätt få kontakt med under processen, när jag köpte min bostadsrätt. Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Dan H
    Hej Dan! Tack för din fina recension! Hoppas du ska trivas i lägenheten!
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Jag är jättenöjd med Viktoria hon har stöttat o funnits till hands hela tiden under vår försäljning Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Agneta E
    Tack Agneta, det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen. Den fina blomman jag fick av er står i vardagsrummet som en ständig påminnelse om er!
  • Ulf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
    Vi sålde en villa på landet. För att ha flyttat till en lägenhet i stan.
    Mäklaren var snabb och kunnig utan att jäkta på oss som har blivit till åren. Fotografen mäklaren använde var mycket trevlig och kunnig. Assistenten vid försäljningen också kunnig och lugn.
    Våra förväntningar överskreds med råge och allt gick snabbt och smärtfritt.
    Hela försäljningen gick bra utan jäkt eller pekpinnar. Vi är mycket nöjda och återkommer om det blir aktuellt igen vilket vi inte hoppas.
    Hälsningar Ulf och Titti Rova Läs mer
    2018-05-23 Victoria Ohlsson svarar Ulf R
    Tack för er fantastiska rekommendation Ulf och Titti! Ni har varit underbara att jobba med hela tiden hela familjen, två- som fyrbeningar!

Åsgatan 51, 776 31 Hedemora