Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

• BadgeSevenYears
Ring 0225-536 60 Dela

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Hedemora! Här i vackra Dalarna hittar du Hedemora, en medeltida ort med vackra omgivningar och bostadsområden. Funderar du på att köpa eller sälja här i området? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Förutom bostadsmarknaden här i Hedemora har vi koll på mäklarbranschen,...

235 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Sedan starten hos Reco 2017

Kajsa P
Köpte sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
HEDEMORA

Proffsigt bemötande och man känner en trygghet!🥰

Marina S
Sålde sitt hus med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
HEDEMORA

En mycket lyckad försäljning tack vare Hannahs råd om Aktiv matchning och Förhandsvisning.

Annie L
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

Trevlig kvinna, men som mäklare... Upplevdes engagerad och positiv i början som byttes mot den mest oengagerad mäklare. Usel på återkoppling, blandade ihop information upprepade gånger och skrev flertalet fel i kontraktet mellan köpare/säljare. Lyssnade inte och det var många missuppfa. Ingen mäklare jag kan rekommendera tyvärr.

Svar från Maria Björkman

Hej men det var tråkigt att höra jag som tycker er affär gick väldigt bra med tanke på tidpunkten över jul och nyår och med klausuler som alla gick vägen. Synd att du inte meddelad mig det du tyckte inte fungerade så hade vi kunnat prata om det. Jag hoppas ni trivs bra i erat nya hus och att ni får en fin sommar!

Maria H
Sålde sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Maria var väldigt professionell vid försäljningen av vår stuga. Hon har bra lokalkännedom, tog taktiska beslut gällande hur vi skulle gå tillväga med vår försäljning vilket resulterade i en fin försäljning och bra affär för oss och för våra köpare. Lyhörd, kommunikativ och professionell😊 !

Svar från Maria Björkman

Tack Maria, jag önskar er all lycka och att vi en dag får se er i Dalarna igen.

Lena O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

Trevlig, positiv och kunnig mäklare. Ingen kunde väl tro att på en månad så var allt klart. Informerat mig om läget och givit mig förslag hur vi kunnat gå vidare i processen

Eva B
Gustafs

Trevligt bemötande, tydliga erbjudanden och vad vi kunde förvänta oss. Vi ville sälja snabbt och få hjälp med allt. Hanna gav oss bra råd och höll oss informerade hela tiden. Vi har känt oss väldigt trygga med Hanna! Super nöjda är vi!

Gunnel A
Köpte sin stuga med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Agerar, återkopplar är lätt att kommunicera med.

Svar från Maria Björkman

Tack Gunnel, lycka till det kommer bli såå bra.

Gunnel A
Säter

Mycket trevlig och påläst..Tog sig tid och ingen stress. 💖

Peter F
Säter

Bra erfarenhet och kan marknaden i området otroligt bra. God kommunikation och trevlig!

Svar från Maria Björkman

Tack Peter för förtroendet och samarbete.

Carl B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Himla trevlig och hjälpsam, rekommenderar starkt!

Svar från Maria Björkman

Tack Carl, det var ett gott samarbete! Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende också.

Gunilla R
Hedemora

Vi blev jättebra bemötta. Våra förväntningar var att det skulle gå snabbt, och det gjorde det. Om hon inte kunde ta tel, så hörde hon av sig strax efteråt. Vi är jättenöjda med Hanna.

Per F
Säter

Jag och min syster valde Hannah utifrån personliga möten med totalt tre olika mäklare. Hanna övertygade genom att vara förtroendeingivande, strukturerad, noggrann, personlig och trevlig. Hon hade en plan som hon presenterade och som hon sedan följde upp. Hon var duktig på att förklara hur försäljningen skulle gå till. Jag tycker att hon har hållit det hon lovade! Hon gav oss stora förväntningar om att försäljningen skulle gå bra och de förväntningarna infriade hon. Hon har följt upp de uppgifter som hon hade ansvaret för...

Linnéa P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Esgård en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Från första stund blev vi bemötta med vänlighet och värme. På visningen var hon trevlig och saklig, svarade på alla frågor på ett bemötande sätt. Vi har bara träffat en mäklare innan, så vi hade inga direkta förväntningar, men hon är en bra förebild för mäklare.

Gunilla A
Långshyttan

Hannah gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av mitt hus. Hon är trevlig, tillförlitlig och professionell.

Bengt Ove L
Säter

Mycket bra bemötande hela tiden. Vi ville ha kompetent hjälp med allt kring försäljningen av huset. Allt från värdering, besiktning, visning och kontraktskrivning. Allt har Maria och praktikanten Johan Skinnar utfört på ett utmärkt sätt. Vi hoppas och tror att så fortsätter kring efterarbetet som överlämning och deklaration mm.

Svar från Maria Björkman

Hej Bengt Ove, tack för dom fina orden och tack för ett mycket bra samarbete! Lycka till i curlinghallen, vi kommer snart!

Kanitsak S
Hedemora

Det var riktigt bra allt fungerade smidigt från att köpa lägnhet till att sälga. Bra bemötande från maria

Svar från Maria Björkman

Tack Kanitsa, hoppas du trivs i din nya fina bostad!

Linus N
Hedemora

Otroligt trevlig, lätt att ha att göra med, hon förstår mig enkelt och är en grym mäklare på att bolla idéer. Rekommenderar Hannah starkt alla dagar i veckan!

Matts J

Trevlig Serviceminded Bra rådgivning Kan rekommenderas

Magnus N
Långshyttan

Mkt bra, lite sådär ritning pga ritning saknades samt att det var annan medarbetare på SF som gjorde den

Svar från Maria Björkman

Tack Magnus, vi ses snart igen när det är dags för köparen att få nycklar.

Fanny M
Garpenberg

Vi är så tacksamma och nöjda med allt! Proffsigt bemötande, tydliga svar och en mycket lyckad husförsäljning. Det hela gick fort och smidigt och vi kände oss väl omhändertagna.

Jonas M
Garpenberg

Proffesionell, engagerad och ärlig.

Martin H
Hedemora

Hannah är otroligt professionell, och skötte försäljning av våran fastighet exemplariskt.

Thorsten H
Hedemora

Duktigt, kompetent och väldigt trevlig.

Anna P
Hedemora

Proffsig och trygg mäklare, likaså affär som alltid hos Svensk fastighets förmedling!

Carina H
Hedemora

Upplever henne som trygg och säker i sin profession Trevligt och respektingivande bemötande Inger förtroende

Peter M
Säter

Maria Björkman är en bra mäklare som har gett oss stabilt stöd under husförsäljningsprocessen. Hennes professionalitet har varit till hjälp, och vi är tacksamma för hennes engagemang i att få vår affär att gå igenom.

Svar från Maria Björkman

Tack Peter för dom orden, jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende när det blir dags.

Linus E
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Säter

Maria var mäklare på en bostad jag köpte. Trotts att hon var på semester när affären gick i lås så fick vi ett bra bemötande från henne och hennes kollegor vilket gjorde att ägaren kändes bra :)

Svar från Maria Björkman

Tack Linus, vårt mål är just att jobba som ett team, så det är roligt att höra. Jag är väldigt glad för er skull och till ert fina hus.

Lenita T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora
Hedemora

En mäklare som vet vad hon pratar om och väldigt duktig.

Svar från Maria Björkman

Tack Lenita för dom fina orden!

Amanda H
Hedemora

Hannah är driven, trygg och snabb på återkoppling. Vi är så nöjda med vårt val av mäklare!

Svar från Hannah Esgård

Tack för din reco Amanda och tack för att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! :)

Ann-Katrin G
Hedemora

Enbart positivt omdöme. .Kunnig och med ett personligt engagemang.. Rekommenderar till vänner vid bostadsbehov.

Gunilla T
Avesta

Hanna är alltid positiv och kunnig i det hon åtar sig. Detta ärende är speciellt, eftersom bostaden säljs på uppdrag av Allmänna Arvsfonden.

Raymond P
Hedemora

Maria har varit en fantastisk mäklare redan från första kontakten på telefon i augusti 2023. Lyhörd och mycket proffsig på alla sätt. Lyckades även se till att vår fastighet hittade en köpare redan efter några veckor. Så kan rekomendera Maria tilla alla som önskar sälja/köpa en fastighet av Svensk Fastighetsförmedling i Hedemora. Mvh Raymond Plånborg

Hubert K
Hedemora

Pigg och rask. Fixade allt från första kontakt till överlämnande av nycklar mycket smidigt. Vi är nöjda.

Håkan T
Hedemora

Mycket trevligt bemötande, återkommer gärna till er och rekommenderar er gärna till personer i min bekantskapskrets, Vänliga hälsningar, Håkan Tollén

Svar från Maria Björkman

Toppen Håkan, tack själv och hoppas du skall trivas i din nya fina bostad.

Hans Å
Dala-Husby

Var lätt att ha kontakt med. Tog sig tid att vara kvar på visningen för att vi skulle kunna gå runt ett varv till. Budgivningen drog igång ganska snart efter visningen och kontaktet skrivet 5 dagar senare, så vår kontakt med Maria var kort och intensiv.

Svar från Maria Björkman

Ja det gick undan, nu hoppas jag ni kommer trivas i er nya bostad.

Janina P
Hedemora

Kunnig, bra bemötande och gjorde ett bra jobb. Kämpat på trots svårare tider och gav oss hopp om att fortsätta försöka sälja. Riktig pingla!👌🙂

Svar från Maria Björkman

Tack, VI gjorde det bra. Nu hoppas jag ni ska trivas och att allt blir till det bästa.

Elisabeth N
Vikmanshyttan

Bra bemötande, tät kontakt och tillgänglig

Svar från Maria Björkman

Tack Elisabeth, ha en riktigt fin sommar nu

Kristina A
Vikmanshyttan

Ett glatt och positivt bemötande Snabb återkoppling

Marita E
Säter

Trevligt bemötande och hjälpsam. Levde upp till förväntningarna, otroligt snabb affär. Anlitar gärna Maria igen om det blir aktuellt

Svar från Maria Björkman

Tack Marita, hoppas du får en härlig sommar.

Anneli G
Hedemora

Maria har på ett lugnt, tryggt och tillmötesgående sätt mött oss säljare på ett mycket bra sätt. Med det menar vi att kontakten mellan oss har varit jättebra och ändringar i det vi först kommit överrens om har aldrig varit ett bekymmer att ändra på så att det passar. Maria uppnått våra förväntningar när det gäller givet uppdrag. Vi rekommenderar Maria Björkman som mäklare när någon vill sälja eller köpa fastighet.

Svar från Maria Björkman

Tack snälla Anneli, hoppas ni alla får en fin sommar.Tack för fin samarbete genom hela försäljningen.

Björn B
Hedemora

Hon var väldigt tydlig med allt som gällde i kontrakten och förklarade det så man förstod exakt vad man skrev på, vad det täckte, vad man själv behövde göra etc. Hon fixade snabbt annons och visning och har varit väldigt lätt att nå under hela försäljningen.

Svar från Maria Björkman

Tack Björn, vi hade ett gott samarbete. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende och jag passar på att önska en fin midsommar.

Mirand G
Långshyttan

Maria är det bästa som vi behöver för att sälja våras lägenheten och villan!

Svar från Maria Björkman

Tack! Bra samarbete, mycket trevligt att få hjälpa er att sälja lägenheten.

Erica N
Avesta

Hannah har varit ett fantastiskt stöd under hela processen av försäljningen av min lägenhet. Professionell, bemötande och hjälpsam! Hon brinner verkligen för sitt jobb och gör det exceptionellt. Vid minsta lilla fråga eller fundering så finns hon där för att besvara och får en att känna sig trygg! Skulle välja Hannah alla gånger om, och nästa gång jag behöver en mäklare kommer jag kontakta henne! Tack Hannah, du är fantastisk!

Andreas B
Skrev om Maria Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Hedemora

Som köpare fick jag ingen upplysning om hur allvarligt mögelskadad en fastighet var innan jag själv besiktigade den, trots att vetskapen fanns vilket kostade dyrbar tid och pengar.

Svar från Maria Björkman

Hej Andreas, tack för ditt omdöme. Tråkigt att du upplever affären så, jag tycker det var bra att du kunde besiktiga huset med ett öppet villkor i kontraktet och med en sakkunnig oberoende besiktningsman. Detta gjorde att du fick möjligheten att avstå eller fullfölja köpet efter denna besiktning om fastigheten inte motsvarade dina förväntningar på skicket, vilket du nu också har gjort. Att skriva kontrakt med villkor är just av den anledningen att det skall bli ett tryggt köp för dig, att du ska veta vad du köper. Hoppas vi ses snart på en visning och att du hittar rätt hus för dig. Mvh Maria

Anneli O

Vänligt trevligt bemötande saklig

Svar från Maria Björkman

Hej Anneli! Stort tack själv för gott samarbete:).

Jonna B
Hedemora

Riktigt bra bemött som alltid hos Maria.

Svar från Maria Björkman

Tack, fina du! Det kommer bli bra det här.

Niklas B
STORA SKEDVI

Bra bemötande, kunnig och engagerad!

Amanda V
Hedemora

Mycket trevlig och proffsig tjej som man direkt fick förtroende för! Vi är mycket nöjda!

Kerstin B
Hedemora

Hanna är engagerad och kunnig. Hon är allt vad en bra mäklare ska vara

Christina Ö
Hedemora

Vi valde Hanna som mäklare eftersom vi helt enkelt tyckte hon var trevlig och entusiastisk, inte för att hon jobbade åt Svensk Fastighetsförmedling. Vi mötte henne vid en visning på ett hus vi var intresserade av. Valet av fyra prickar och inte fem berodde för min del att jag hade önskat mer information om kostnader på annons, besiktning och dylikt som nu kom som en överraskning. Men hon var mycket vänlig och förklarade bra då jag ringde och undrade vad det här var. Hon skötte annars allt som vi förväntade med husförsäljningen...