Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 217 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Anna Matilda E
    Anna Matilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt bostadsrättslägenhet. Blev bemött väldigt bra av mäklaren. Kunnig och trevlig. Var tillgänglig och gjorde visningarna och köpet enkelt. Läs mer
  • Clas Johan H
    Clas Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Smidig och snabb hantering av både fotograf och mäklarna
    Anna Ernér och Stellan Kjellson som slutförde affären till allas belåtenhet. Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Villa i Kattarp byggt -58.
    Öppet "raka puckar"

Lyckades bättre än förväntat med försäljningen. Läs mer
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En 3-rums lgh i Helsingborg.
    Jag var och tittade på en lgh som Anna hade och jag blev imponerad av hur noga hon var med att kolla så lgh var belyst rätt och att den var så fördelaktig den kunde, för mig som köpare.
    Anna var den enda, av alla mäklare jag träffat under denna tiden då jag letat lgh, som frågade om hon fick komma och titta på min lgh och hjälpa mig sälja den.
    Jag skulle gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till folk som ska sälja sin lgh. Läs mer
  • Ivan S
    Ivan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt

Bra bemötande från mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Allt känns bra totalt sätt Läs mer
  • Edvin B
    Edvin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vårt radhus.
    Vi är jätte nöjda med den smidiga affären och det proffesionella bemötandet från mäklaren. Läs mer
  • Maj H
    Maj H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bemötandet var helt klanderfritt
    Över förväntan av försäljningen av villan
    För löpte utan problem Läs mer
  • Ensar L
    Ensar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt lägenhet av France Le Gall. En mäklare med entusiasm. Fick ett trevligt bemötande och var snabb med återkoppling hela vägen. Kommer definitivt att anlita henne i framtiden vid en försäljning. Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemötande, engagerad och väldigt enkel att ha att göra med då vi sålde vår bostadsrätt. Tillmötesgående och flexibel gentemot våra önskemål. Gjorde att hela upplevelsen av försäljningsprocessen blev rolig och mindre stressfylld. Anton förklarade innebörden av alla moment och innehållet i kontraktsskrivningen på ett lättförståeligt sätt. Vi kände oss hela tiden uppdaterade och trygga med honom som mäklare. Kan varmt rekommendera Anton Sandman. Läs mer
  • Bo Christer L
    Bo Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt lägenhet
    Trevlig och kunnig Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vårt föräldrahem.
    Anton har varit en fantastisk länk med sitt kunnande, energi och positiva inställning.
    Tack för ett bra genomförande av affären! Läs mer
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en br-lägenhet och fått absolut proffsigaste hjälpen av Johanna Kovac. Engagerad, snabb, kunnig och tydlig. Att hennes ”magkänsla” visade sig stämma gjorde inte saken sämre... Högsta betyg! Läs mer
  • Kristin W
    Kristin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Super nöjda! Bra återkoppling hela tiden.
    Snabba svar vid mejl och sms kontakt.
    Vill ni ha en bra mäklare så anlita Eema ni lär inte bli besvikna! Läs mer
  • Anna Erika P
    Anna Erika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en tvårumslägenhet på Ättekulla. Mycket bra bemötande av mäklaren. Bra återkoppling. Inget strul. Är mycket professionell och inger stort förtroende för mig som säljare. Upplevde att jag kunde överlåta allt. Fick mer än vad jag förväntade mig av försäljningen (ekonomiskt), vilket givetvis är en stor bonus till helheten. Läs mer
  • Leif Gotthard O
    Leif Gotthard O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Oerhört proffsig och fick både köpare och säljare att känna sig som vinnare.
    Mina varmaste rekomendationer😊🌷 Läs mer
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi anlitade Anna Ernér Kindstrand för vår försäljning. En superproffsig och trevlig tjej som hjälpte oss med en snabb affär. Vi kan inte bli mer nöjda än vad vi är idag. Kan varmt rekommendera andra att anlita henne vid kommande försäljning! Läs mer
    Amanda T gillar detta
  • Michael O
    Michael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise har hjälpt oss att sälja Alnarpsgatan 6 på ett mycket bra och tillfredsställande sätt. Proffsigt och där kontakten till oss säljare har begränsats till bara det absolut nödvändigaste vilket vi uppskattar. Läs mer
  • Gunilla  T
    Gunilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt.
    En mycket sympatisk duktig yrkeskvinna.
    Priset kunde bli högre.
    God erfarenhet Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt en bostadsrätt och sålt en villa.
    Alltid korrekt, tillmötesgående och hjälpsam. Lätt tillgänglig och snabb återkoppling.
    Levde upp till de förväntningar som vi hade.
    Kan varmt rek. honom. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde en bostadsrätt. En trea. Och visst, den blev såld men genom hela processen tyckte jag stundtals att det var oerhört frustrerande att mäklaren inte ringde upp när jag bad. Kunde dröja länge med att svara på sms. Ångrade stundtals mitt val av mäklare. De gånger jag väl fick tag i mäklaren var bemötandet väldigt bra. Läs mer
  • Heléne A
    Heléne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabbt effektiv husförsäljning. Öppen dialog med mäklaren regelbundet. Klara tydliga riktlinjer med lite humor som underlättar i en för oss ovan situation. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabb och proffsig försäljning av bostad, kontinuerlig återkoppling och uppföljning. Läs mer
  • Dzenana Z
    Dzenana Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    jag sålde lägenhet via Svensk fastighett Förmedling Läs mer
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en villa på husensjö. Eema är en inspirerande och driven mäklare, men också med känsla för säljarens åsikter. Lätt att kommunicera med och lätt att få tag i. Läs mer
  • Börje Ingemar M
    Börje Ingemar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Förmedlingen av vår bostadsrätts tvåa hanterades helt igenom professionellt av Svensk Fastighetsförmedlings mäklare.

Från den allra första kontakten med mäklaren blev vi mycket positivt bemötta och hölls sedan väl informerade under hela uppdraget.

Försäljningen genomfördes snabbt och effektivt och resulterade i en köpeskilling som väl motsvarade våra förväntningar.

Sammanfattningsvis är vi därför mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och mäklaren Stellan Kjellsson. Läs mer
  • Livija T
    Livija T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    På samtliga punkter är jag mycket nöjd.
    Min upplevelse av mäklaren är.
    Fantastisk service återkopplar snabbt lätt att få tag på.
    Mycket kunnig, trevlig, Läs mer
  • Abdallah H
    Abdallah H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Va sjukt nöjd hur mycket jag fick jävligt bra mäklare Läs mer
  • Terhi Å
    Terhi Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Linus Blixt vem jag träffade i samband när min dotter köpte sin lägenhet. Det sade bara klick! Jag hade positiva erfarenheter med Svensk Fastighetsförmedling redan när vi bodde i Stockholm så valet var lätt. Linus är en mycket sympatisk person, jag kunde skriva flera sidor om honom men väljer att lista upp alla hans goda sidor vilka jag lärde känna under några månaders tid. Linus är: påläst, kunnig, ärlig, snäll, omtänksam, har sinne för humor, respektfull, lyssnande, ödmjuk, pålitlig, kvicktänkt, gemytlig och använder ett vårdat och bildat språk och använder INTE, tack och lov, order LIKSOM i var och varannan mening. Jag kan människor och efter att ha arbetat i två stora amerikanska företag där allting kretsade kring försäljning: BÄTTRE SÄLJARE ÄN LINUS ÄR, FINNS INTE!!!. Läs mer
  • Sven S
    Sven S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hela upplevelsen med våra kontakter med mäklaren kan sammanfattas i ett ord : UTMÄRKT. Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Gick super bra fick hjälp hela vägen från att vi köpte vår lägenhet till försäljning av vår gamla. Kan inte förvänta mig mer! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Tack Anton Sandman för en bra försäljning. Tack för ditt tålamod och din professionella inställning till jobbet. Du håller alltid det du lovat, återkommer på avtalad tid, återkopplar och håller koll på allt. Kommer att rekommendera dig till de jag kommer i kontakt med framöver som ska sälja - eller köpa.
    Vill också passa på att ge era fotografer en komplimang, de bilder som tagits är kanonbra och visar verkligen verkligheten. Läs mer
  • Bo M
    Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket gott bemötande och professionellt intryck. Louise valdes utifrån en grupp på 4 st mäklare som alla var mycket kompetenta. Främsta anledningen till valet var att hon klart överlägset hade sålt flest fastigheter i detta området. Dessutom arbetar hon med en modell som inte alla mäklare gör. Det innebär att både säljare och köpare kan känna sig extra trygga. Läs mer
    2018-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Bo M
    Bo, tack så hjärtligt för din rekommendation som gläder mig oerhört! Just trygghet är en faktor jag jobbar hårt med i varje försäljning, så att ni är nöjda är det bästa betyg jag kan få. På återseende!
  • Ted S
    Ted S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna lyssnar på ens behov och ser till att det blir en trygg affär för både köpare och säljare. Hon är också väldigt noga med detaljer och återkoppling. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Ted S
    Det är precis detta jag eftersträvar i varje affär, så jag tackar ödmjukast för dina fina ord och hoppas att jag får glädjen att hjälpa dig även i framtiden
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Professionellt, förtroendeingivande och affärsmässigt bemötande. Vänlig och serviceinriktad Läs mer
    2018-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Åsa M
    Tack ska du ha, Åsa, för dina vänliga ord! På återhörande
  • Vedrana  V
    Vedrana V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Min lilla etta såldes genom Stellan Kjellsson på Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg.
    Blivit väldigt proffsigt bemött genom hela affären och Stellan har varit tillgänglig och snabbt återkopplande. Vill ni ha en lugn och ärlig mäklare så skall ni vända er till honom! :)
    Vi är väldigt nöjda med hans insats. Läs mer
    2018-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Vedrana V
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva detta Vedrana, din rekommendation värmer gott! Jag är väldigt glad att du är nöjd och hoppas att vi ses igen i framtiden!
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema kändes väldigt proffsig och kunnig i sitt jobb. Hon har en härlig personlighet. Pigg o glad.... Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriella B
    Tack ska du ha Gabriella, så roligt att höra! Vi ses framöver :)
  • Sonja N
    Sonja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har fått ett proffsigt bemötande och snabb återkoppling
    under försäljningen.
    Jag är helnöjd! Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sonja N
    Så roligt att höra - tack Sonja! - och varmt välkommen om det skulle bli läge framöver!
  • Barncancerfonden R
    Barncancerfonden R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    "Louise sålde en lägenhet åt Barncancerfonden som vi fått som testamentsgåva. Hon var mycket proffsig, engagerad och kunnig. Vi rekommenderar henne varmt och hoppas ha framtida försäljningar genom henne. " Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Barncancerfonden R
    Tack snälla; Det var hedrande att hjälpa till för en sådant viktigt och fint ändamål!
  • Nour E
    Nour E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi hade turen som fick Stellan som mäklare! Han är proffsig, ärlig och hjälpsam. Snabb på att svara när man behöver honom och med sina kunder tills det är 100% nöjda. Vi rekommenderar Stellan till de som är ute efter en trygg och ärlig affär! Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nour E
    Tack Nour, för dessa fina ord - de värmer och gläder oerhört! Nöjda kunder = nöjd mäklare. På återseende!
  • Mertzani M
    Mertzani M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi fick mycket bra bemötande av Louise och Emma! Professionella på sitt arbete på alla plan. Affären gick lätt och smidigt till och vår upplevelse som kund var alldeles utmärkt.kan lätt rekommendera till andra. Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mertzani M
    Tack så mycket; Det gläder oss att ni är nöjda och att ni rekommenderar oss till andra. Kanske får vi möjlighet att ses igen i framtiden. Ha det så bra!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Precis som jag misstänkte, helt enkelt BÄST! Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Jonas L
    Haha, tackar ödmjukast för det Jonas! Det epitetet kan vi leva med. Hoppas vi ses igen framöver!
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Proffsig och inger förtroende. När vi skulle sälja så var Stellan den första mäklaren vi skulle träffa för att sedan välja (på rekommendation av vänner). Det räckte med ett möte för att bestämma oss för honom! Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Mathias B
    Mathias, tack för dina fina ord! Rekommendationer är något av det viktigaste och mest bekräftande i vårt yrke, så det värmer oerhört att ni kände omedelbart förtroende. Tack och på återseende om det skulle bli läge i framtiden :)
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Smidigt och bra skött. Personligt bemötande. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Susanne S
    Tack för det Susanne! Det gläder oss att du är nöjd!
  • Jan S
    Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har endast bra erfarenheter från Er. Ni är tydliga med det ni gör. Vi uppskattar detta. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan S
    Tack Jan! Vi är väldigt glada att ni är nöjda och hoppas vi får chansen att ses igen om det blir läge
  • Cefsere B
    Cefsere B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Duktig, påläst, professionell, nöjd med allt och Hur allt sköttes redan från första dagen. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Stellan Kjellsson på Svensk Fastighetsförmedling
    Vi rekommenderar honom starkt.
    Med vänlig hälsning Cefsere o Ilir Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Cefsere B
    Jag tackar ödmjukast för era fantastiska ord Cefsere och Ilir; Er rekommendation betyder mycket för mig! På återseende
  • John T
    John T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra genomgånde på alla moment. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar John T
    Tack så mycket John, det uppskattar vi!
  • Fatima K
    Fatima K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Genom sitt professionella, personliga och ambitiösa sätt gjorde Louise Scholander hela försäljningsprocessen till en enkel och smidig historia. Glatt humör, ärlig samt lätt att ha att göra med och att kommunicera med. Utan att tveka, kan jag ge henne mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Fatima K
    Fatima, tack så hjärtligt för dina fina ord; Det gläder mig erhört att ni är nöjda! Er rekommendation är guld värd. Vi ses framöver!
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lugnt, stabilt intryck grå första stund. Alltid tillgänglig för frågor och för råd gällande försäljningen. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar H
    Så bra, tack för dina fina ord och för ditt förtroende Oskar! Må väl på nya läget
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande, glad och pigg. Kunnig, kunde svara direkt på alla mina frågor. Kunde vara bestämd och tala om vad som gäller när i detta fallet köparen försökte gå genvägar. Viktigt att kunna när det gäller stora pengar. Allt måste gå rätt till vilket jag till 100% upplevde att det gjorde i vår affär. Trots betydande svårigheter med problem av transaktioner från utlandet behölls lugnet och jag fick hela tiden besked om hur läget var för tillfället. Jag kommer att vända mig till svensk fastighetsförmedling igen om så skulle bli fallet och tar gärna Louise som mäklare. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Yngve E
    Yngve, tack för att du tog dig tid och för dina fina ord! Jag är mycket glad för förtroendet och att du känner dig nöjd. Jag hoppas vi får chans att ses igen!
  • Morgan W
    Morgan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Kanon bra mäklare! Snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Morgan W
    Tack Morgan, uppskattar det verkligen!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg