Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 138 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag är helnöjd med min mäklare och han levde upp alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom.
  • Erika T
    Erika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vilken fantastisk upplevelse att få möta en så fantastisk fin och jordnära mäklare som verkligen lägger ner tid och intresse för att sin kund ska bli så nöjd som möjligt. Louise är inte bara lyhörd och uppmärksam utan också en fantastisk snäll och hjälpsam person! Kunde inte valt en bättre mäklare :)
  • Jens E
    Jens E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mer än nöjd med all hjälp från Stellan Kjellson på Helsingborgs-kontoret. Super bra ordning och inga frågetecken.
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra och trevligt bemötande.
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemötande och förståelse. Snabb behandling och mån om både köpare och säljare.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren hade ett bra bemötande och god information under hela processen.
  • Anders W
    Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är sjukt besvikna på allt rörande försäljningen och bemötande.
    Vi hade stora förväntningar, men allt från visning av huset till återkoppling till oss och köpare var fruktansvärt dåligt.
    Vi kommer INTE att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.
  • Peter E
    Peter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Efter att ha träffat ett antal mäklare bestämde vi oss för Louise Scholander på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har inget annat än gott att säga om kontakten med henne och hela processen har fungerat smidigt. Helt förståeligt säljer hon många fastigheter eftersom hon har ett stort engagemang och är mycket kompetent och tillmötesgående.
  • Anneli R
    Anneli R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har köpt ett radhus via er och fått kanon service. Alltid trevliga, lätta att få tag på och hög kompetens. Vår mäklare hade ett helhets tänk och det kändes tryggt och det är viktigt.
    Med vänlig hälsning, Anneli
  • Ann-charlott Kristina S
    Ann-charlott Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Den mäklare vi hade initialt, skötte sitt jobb under all kritik. Räknade fel på försäljningspriset först. Fick göra om det och lägga ut för nytt pris.
    Sen informerade hon oss fel gällande beskattning av huset (förmögenhetsskatt), vilket är högst oprofessionellt.
    Inte alls nöjd!
  • Eva H
    Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej!
    Jag fick ett trevligt bemötande och en god service. Detta gjorde att jag var mycket nöjd.
  • Frida T
    Frida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra! Lätt att få kontakt med och väldigt flexibla med tider :) Har bara positivt att säga!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema är toppen, från början till slut. Väldigt kunnig och vi kände oss uppdaterade under hela försäljningen ; som gick över förväntan! Eema är verkligen super!
  • Sammy A
    Sammy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lätt den bästa mäklaren som jag har haft att göra med som köpare.
    om någon frågar mig om en bra mäklare så kan jag varmt rekommendera Anton HBG.
    Skulle jag sälja mitt hus idag, är Anton mitt förstaval.
    /Sammy
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevlig, effektiv och förtroendeingivande mäklare.
  • Per Gustaf O
    Per Gustaf O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Professionell, kompetent och lätt att kommunicera med. Gav ett personligt intryck och återkom med snabbt svar när jag skickade mail, sms eller ringde. Mycket nöjd!
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren hadde inte kontrolerat uppgifterna om lägenheten ordentligt så vi var tvugna att häva köpet efter att kontrakt var påskrivet.

Styrelsen i föreningen hävdade att de informerat mäklaren om de felaktiga uppgifterna.
  • Anette F
    Anette F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus,som mäklaren heter,har kunnade.Mycket trevligt bemötande,och väldigt hjälpsam.Han var flexibel med sin tid.Det uppskattas!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har fått ett professionellt och trevligt bemötande. Lösningsorienterad.
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi blev väl bemötta och allt gick enligt plan.
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    god och snabb service, trevlig personal.
  • Valfrid G
    Valfrid G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Förtroendegivande, väl genomtänkt och proffsig presentation
    av objektet.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vänligt och "proffsigt" bemötande som vittnade om erfarenhet och kunskap.
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag tycker att Svensk Fastighets förmedling är de bästa när man ska sälja hus eller lägenhet. Jag anlitade dom när jag sålde huset i Motala och hade er när jag sålde huset i Åsljunga.
    vi hade tur när jag köpte lägenheten i Helsingborg att det var ni som sålde till oss. Vi har haft andra mäklare, men vi tyckte inte dom gjorde något för att försöka sälja husen.
    Vi kommer att anlita er snart för vi ska köpa en mindre lägenhet här i Helsingborg.
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är i det stora hela nöjda med vår mäklare. Skulle kunna tänka oss att anlita dem igen. Det enda vi önskar var att mäklaren hade upplyst oss om att vi förmodligen hade kunnat få mer för vårt hus om vi hade lagt ut det på visning. Vi har i efterhand insett detta då vi sett hur huspriserna sprungit iväg här och tycker att mäklaren borde sagt något då de borde ha större kunskap om marknaden än vi.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mötte Anton Sandman i damband med en visning han höll.
    Fick direkt bra intryck av honom och han kändes genuin.
    Det fanns därför ingen tvekan att han skulle få uppdraget att sälja min lägenhet.
  • Anders
    Anders skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag är oerhört missnöjd med bolaget och min mäklare. När jag skickade sms eller på annat sätt hörde av mig till mäklaren fick jag ibland vänta dagar och annars länge på svar och återkoppling. Hen glömde justera ändringar i överträdelsen med min bostadsrättsförening, vilket vållade problem för mig. Jag och köparen kom överens om en tid som funkade för överträdelse, vilket förmedlades till mäklaren. Men istället bokades det in en tid som vållade problem för både mig och köparen.

// missnöjd kund!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra bemötande och enkla att ha kontakt med
  • Duaa Ali Abed Z
    Duaa Ali Abed Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej
    Min mäklar heter Linus och han så duktig och snäll och vi mycket nöjd med er.
    Duaa och Ali
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Tycker att mäklaren gjorde att bra arbete med att pressentera objektet samt var behjälplig vid frågor osv.

Ända anmärkningen var att han inte ville godkänna ett bud innan första visningen vilket verkade konstigt.
  • Erik L
    Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mkt professionell och trevlig! Inga som helst klagomål.
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren var vänlig, lyssnande och effektiv. Jag är mycket nöjd!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag fick ett bra bemötande och en proffsigt genomförd förmedling.
    De skötte allt som förväntat eller bättre.
    Jag är mycket nöjd!
  • Almir A
    Almir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Proffesionellt pålitligt och väldigt påläst. Vi fick fantastiskt service från början av försäljningen till slutet. Kan varm rekommendera svensk fastighetsförmedling.
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej!
    Jag blev förbannad när jag äntligen kom till lägenheten på Koralgatan 6
    Kände då med en gång att här inte var välstädat.
    Först när jag kom in i lägenheten möttes jag av illaluktande doft från toaletten som jag också påpekade för Josefin på visningen.
    Jag är ingen gnällig person men det är ju för jävligt att min dotter ska behöva damsuga o torka ut alla låder innan vi kan lägga i bestick.
    Vidare rinner det fett på väggarna i köket som är dåligt städat. Dessutom tjocka lager skit på handtag i köket.
    Balkongen ska vi inte prata om... Blomlådor med jord och vissna blomstjälkar kvar som hänger på en tre kvart.
    Skit i ränner för inglasningen och fönstren är inte putsade högst upp.
    Med andra ord så är det smutsigt överlag i hela lägenheten.
    Jag vet att det inte är ni som städat och skyller inte på Er heller på Sv. Fastighetsförmedling.
    Men jag har försökt genom Er få kontakt med säljaren utan resultat.
    Hade jag fått se detta från början hade städbolaget fått städa om allt igen.
    Ang. Försäljningen den 3/7 hade ni dukat upp med kakor och kaffekoppar på bordet när vi skrev avtalet.
    Jag är inte intresserad av kakor men en kopp kaffe kunde ni bjudit på. Skitdåligt!
    Jag fick en olustig känsla när affären var påskriven så var känslan UT så fort som möjligt.
    Ang. visningen så fick jag ingen information på övriga ställen i fastigheten typ: förråd, tvättrum, hobby och soprum.
    Tycker Ni har skött hela affären jävligt dåligt och kommer aldrig att rekommendera Er. TYVÄRR!
    Jag rekommenderar gärna Sv. Fastighetsförmedling i Karlskrona.
    Tack Sofia Andersson
    Ni är är så bortskämda med snabba affärer här i Helsingborg så skiter fullständigt i service o vänlighet.

Ingen hjälp ang. Städning???

Hälsning

Kan man rekommender

Berndt Månsson
  • Ann-sofie S
    Ann-sofie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Ett fantastiskt bra bemötande. Förstående Mäklare som lyssnade på våra önskemål. Engagerad och kunnig. Vi är jättenöjda med arbetet som mäklaren gjorde.
  • Gerd L
    Gerd L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket kunnig mäklare . Gott bemötande. Kunnig mäklare att bedöma värdet av vår bostad. Kände att detta var rätt och sålde bostaden till detta pris.
    Kort om tid vid nästsista träff när försäljningen skulle starta. Vi blev lite stressade när vi inte fick den tid vi önskat. Starten blev inte bra när vi fick veta att tiden var 1 timme ...
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag fick ett toppklassigt bemötande från första stund av Caroline Frank när hon kom för ett personligt möte hos mig inför min stundande lägenhetsförsäljning.
    Jag kunde slappna av och låta henne sköta hela försäljningen som gick som smort.
    Från mitt första möte till min lägenhet blev såld så gick endast 29 dagar (!)
    Proffsig, rak på sak, kunnig och lyhörd!
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevlig och påläst mäklare som stod för både säljaren och köparen!
  • Emma S
    Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag fick bra service och hjälp av min mäklare som löste en visning innan utsatt. Den mäklare som hjälpte till vid tillträdet var också bra och trevlig.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise är fantastiskt duktig med ett personligt bemötande. Jag är jättenöjda och rekommenderar henne varmt till andra både säljare och köpare.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra . Kan verkligen rekommendera dessa.
  • Lena Viola H
    Lena Viola H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra bemötande. Allting löpte på smidigt. Lätt att boka visning.
    Nöjda.
  • Lynda I
    Lynda I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Det var bra. Fick förklaring om vissa saker och hon var trevlig.
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Toppen. Linus löste allt. Det var bara för oss att skriva på papperna.
  • Ingemar O
    Ingemar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Proffsigt alldeles utmärkt. Måna om kunderna. Mycket bra annonsering av objektet
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Fick ett väldigt bra bemötande och min mäklare .
  • Staffan M
    Staffan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt och sakligt bemötande, som motsvarar förväntningarna
  • Fredric E
    Fredric E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Är nöjd med resultatet av försäljningen

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg