Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 177 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Jonas L
    Jonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Precis som jag misstänkte, helt enkelt BÄST! Läs mer
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Proffsig och inger förtroende. När vi skulle sälja så var Stellan den första mäklaren vi skulle träffa för att sedan välja (på rekommendation av vänner). Det räckte med ett möte för att bestämma oss för honom! Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Smidigt och bra skött. Personligt bemötande. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har endast bra erfarenheter från Er. Ni är tydliga med det ni gör. Vi uppskattar detta. Läs mer
  • Cefsere B
    Cefsere B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Duktig, påläst, professionell, nöjd med allt och Hur allt sköttes redan från första dagen. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Stellan Kjellsson på Svensk Fastighetsförmedling
    Vi rekommenderar honom starkt.
    Med vänlig hälsning Cefsere o Ilir Läs mer
  • John T
    John T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra genomgånde på alla moment. Läs mer
  • Fatima K
    Fatima K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Genom sitt professionella, personliga och ambitiösa sätt gjorde Louise Scholander hela försäljningsprocessen till en enkel och smidig historia. Glatt humör, ärlig samt lätt att ha att göra med och att kommunicera med. Utan att tveka, kan jag ge henne mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lugnt, stabilt intryck grå första stund. Alltid tillgänglig för frågor och för råd gällande försäljningen. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar H
    Så bra, tack för dina fina ord och för ditt förtroende Oskar! Må väl på nya läget
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande, glad och pigg. Kunnig, kunde svara direkt på alla mina frågor. Kunde vara bestämd och tala om vad som gäller när i detta fallet köparen försökte gå genvägar. Viktigt att kunna när det gäller stora pengar. Allt måste gå rätt till vilket jag till 100% upplevde att det gjorde i vår affär. Trots betydande svårigheter med problem av transaktioner från utlandet behölls lugnet och jag fick hela tiden besked om hur läget var för tillfället. Jag kommer att vända mig till svensk fastighetsförmedling igen om så skulle bli fallet och tar gärna Louise som mäklare. Läs mer
  • Morgan W
    Morgan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Kanon bra mäklare! Snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Morgan W
    Tack Morgan, uppskattar det verkligen!
  • Emilia W
    Emilia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus Blixt sålde min lägenhet. Fantastiskt duktig mäklare, genuint trevlig kille med fötterna på jorden. Rekommenderar honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lyhörd, närvarande, driven , hjälpsam. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Daniel D
    Vilka fina ord, Daniel. Tack så mycket för dem och din rekommendation!
  • Emil E
    Emil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Grym och trevlig mäklare, han var med och informerade oss genom hela processen. Läs mer
    2018-02-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Emil E
    Tack ska du ha, Emil! Det gläder enormt att du är nöjd :)
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket duktig mäklare.

Jobbar effektivt och har ett bra kund bemötande. Läs mer
    2018-02-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders L
    Dina ord värmer och uppmuntrar - tack så hjärtligt Anders!
  • Anna W
    Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anton ger ett proffsigt och engagerat intryck. Han är duktig på att återkoppla efter genomförda visningar. Han är lätt att få tag på och ringer alltid tillbaka då man sökt honom.

Har tidigare varit i kontakt med Anton som köpare , men nu även tagit del av hans kompetens som säljare av en bostad.

Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Anton som mäklare. Han gör verkligen allt för att du som både säljare eller köpare skall bli nöjd. Läs mer
    2017-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna W
    Tack Anna för de varma orden! Jag är tacksam att jag fick förtroendet att sköta er försäljning och att ni har upplevt det som jag tycker är det viktigaste i mitt uppdrag; Kompetens & trygghet. Jag önskar er all lycka till i framtiden och hoppas att vi ses igen. Lev väl!
  • Jan C
    Jan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus Blixt var lättillgänglig och artig, svarade snabbt på mejl/sms. Gav relevanta råd vid frågor. Läs mer
    2017-12-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan C
    Hej och tack för det fina omdömet Jan! Det är alltid roligt att jobba med kunder som sätter krav på kvalitet. Ha det fint och hälsa familjen!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Toppen. Proffsigt. Tillgänglig och arbeta utanför officehours för att göra det bästa för oss. Läs mer
    2017-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Daniel B
    Tack för det Daniel; Mäklarlivet innebär ofta arbete på alla möjliga tider, men jag är glad att du uppskattar mina/våra ansträngningar! Vi hörs!
  • Iza J
    Iza J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus var en av tre mäklare som jag valde mellan, och han var den som gav mest förtroende. När försäljningen nu är avslutad, kan jag bara konstatera att min känsla var rätt. Bra kommunikation genom hela processen och ett föredömligt uppträdande. Kan bara rekommendera honom.
    Per Johansson Läs mer
    2017-12-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Iza J
    Hej Per, tack för förtroendet och det fina omdömet! Ha det fint och på återseende
  • Helena S
    Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Väldigt professionell och det märks att hon är spindeln i nätet och gör sitt jobb väl, trots många projekt (objekt) samtidigt. Inom 2 veckor var min lägenhet såld och till det priset jag bad om. Detta i svåra tider, eftersom bostadsmarknaden håller på att gå ner. Hon levde därmed absolut upp till min förväntan. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Helena S
    Tack Helena, jag är så glad för ditt förtroende i denna försäljningen och att det hela gick så smidigt; Att kunna arbeta i alla marknader är det som definierar en framgångsrik mäklare. Och det viktigaste av allt; En glad säljare och en glad köpare är lika med en riktigt glad mäklare! Ha det fint!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Från allra första början har min lägenhetsförsäljning skötts
    mycket proffsigt och på ett utmärkt sätt! Jag fick genast en bra känsla vid mäklarens presentation av sig själv och av mäklarkontorets möjligheter att optimera möjligheterna till en lyckosam och tillfredsställande affär. Han gav bästa möjliga assistans i samband med fotograferingen och presenterade en föredömlig exponering på "Läge+". Kontakterna med presumtiva köpare har varit aktiva och jag är mycket nöjd med den fortlöpande uppdateringen och avstämningen.
    Vid kontraktsskrivningen mötte jag en positiv och mycket nöjd köpare, som också gav intryck av sitt starka förtroende för mäklaren.
    Jag är mycket belåten! Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Ulf H
    Ulf, vilka lysande komplimanger du strör omkring dig; Tackar ödmjukast för dessa, som såväl Stellan som vi övriga uppskattar högt! Vårt jobb blir ännu roligare när vi har så trevliga kunder som du i en bostadsaffär där ömsesidig respekt och förtroende alltid är a och o. På återseende hoppas jag!
  • Tibor H
    Tibor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Allt fungerade utomordentligt och vi hade regelbunden kontakt om hur det gick med försäljningen. Louise var mycket bra och kunnig och vi kände oss trygga med henne som mäklare. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Tibor H
    Tack Tibor, för dina fina ord! Så glad att ni kände er trygga. Kanske får vi anledning att ses framöver också. Må så bra!
  • Le Thanh P
    Le Thanh P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra mäklare
    Mycket trevligt
    Lätt att förstå.
    ++++++ Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Le Thanh P
    Ett stort och varmt tack och lika många plus tillbaka till dig som ypperligt trevlig kund!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har hjärtat på rätt ställe och ser efter kundens bästa och behov. Kunde inte vara mer nöjd, gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Johanna C
    Tack, snälla Johanna! Hjärtat är lika viktigt som kunskap, empati, engagemang och omsorg; Så tack för att du uppmärksammar det. Ha det riktigt fint, så kanske vi ses framöver :)
  • Lars Gunnar Christer E
    Lars Gunnar Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Allt har fungerat bra fram till det läget vi är i nu. Har absolut inget att klaga på de delar som är genomförda. Hoppas på ett lika bra avslut på affären framöver.
    Stellan som person är väl insatt i alla typer av frågeställningar som dyker upp från både säljare och köpare vilket verkar tryckt.
    Lite återstår av den försäljning som jag är inblandad i. Med lite tur går vi mål den 30 november. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars Gunnar Christer E
    Tack ska du ha! Jag hoppas att du varit lika trygg under hela processen - avslutet inkluderat :-) Tills vi ses igen, önskar jag dig allt gott!
  • Anders O
    Anders O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag fick ett mycket proffsigt bemötande och mäklaren överträffade mina förväntningar.
    De snabba och tydliga återkopplingarna, även utanför arbetstid, upplevde vi som ett tecken på stort engagemang. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders O
    Det här gör oss glada, Anders! Tack för dina fina ord och - förhoppningsvis - på återseende!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket gott förtroende från första telefonsamtalet och genom hela processen. Påläst om huset och området med stor erfarenhet av tidigare sålda villor i just vårt område. Öppen och bra kommunikation och hela tiden höll mig som säljare väl informerad om spekulanter. Tog initiativ i hur vi skulle gå tillväga i de olika momenten som vi stötte på under resan. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik E
    Fredrik, tackar ödmjukast för förtroendet att sälja er bostad! Det gläder mig att ni är nöjda och kanske har jag nöjet att få hjälpa er även i framtiden. Ha det fint!
  • Krister S
    Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och handläggning av hela vår komplicerade situation. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister S
    Hej Krister! Vi tar oss gärna an utmaningar i alla dess former :) Tack för förtroendet - kanske ses vi i framtiden! Må gott!
  • Bujar A
    Bujar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Svensk fastighetsförmedling är proffsiga och skulle vilja lyfta fram Anton Sandman som tänker på kundernas behov i första hand. Skulle rekommenderas för alla som vill köpa elr sälja en bostad i Helsingborg Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bujar A
    Tack Bujar, för förtroendet att förmedla din bostad. Mitt arbete är ännu roligare när man har så härliga kunder som du!
    Jag är glad över att ni blev så nöjda med allt och att ni känner att ni kan rekommendera mig. Lev väl!
  • Martina W
    Martina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Genuint engagerad mäklare som gjorde det lilla extra för försäljningen. Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martina W
    Tack Martina, det värmer gott att höra! Vi jobbar hårt för och älskar att överträffa våra kunders förväntningar. Glad att du är så nöjd :)
  • Christian J
    Christian J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag hade först en annan mäklare som gick på föräldraledighet. Linus tog över och gjorde det med bravur! Han höll i flera förhandsvisningar, hade daglig kontakt med mig, var flexibel gällande mötestider och oerhört serviceminded! Bostadsrätten såldes snabbt vilket jag såklart är mkt nöjd med! Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christian J
    Hej Christian!
    Tack för det fina betyget, det betyder mycket för mig och är också ett bra betyg på att vi är duktiga på samarbete kollegorna emellan. Lycka till framöver och hoppas att vi springer på varandra i framtiden!
  • Monika D
    Monika D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Väldig trevligt och proffesionellt bemötande från mäklaren. Känner oss helnöjda. Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monika D
    Så roligt att höra, Monika! Tack så hjärtligt. Kanske får vi möjligheten att ses igen framöver. Må gott!
  • Annika L
    Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise Scholander levererade! Planering, genomförande och budgivning blev precis som förväntat. Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika L
    Tack för det Annika, det var roligt att höra! Jag hoppas att vi får chansen att ses igen om/när det blir läge. Ha det fint!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag önskade en mäklare som tog stor hänsyn till oss i vår försäljning eftersom det är en så stor händelse på flera sätt. Jag avfärdade flera andra mäklare eftersom de inte verkade intresserad av vår situation och vad vi ville.
    Anton var under hela processen väldigt tydlig och informativ om hur han jobbade, vad som skulle hända härnäst, vilka val vi som kund hade och hur de kunde påverka försäljningen. Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael P
    Hej Mikael,
    tack för de fina orden! Det gläder mig att ni upplevt precis det som jag anser vara det viktigaste vid en försäljning – en mäklare som kan anpassa affären efter _er_ situation. Lev väl, så ses vi vid tillträdet!
  • Filip S
    Filip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus tog sig an mitt objekt med ett strålande slutresultat. Återkoppling och feedback under hela processen gjorde att jag kände mig trygg. Kan varmt rekommendera Linus. Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip S
    Hej Filip,
    Tack för dina fina ord! Lycka till med husletandet och förhoppningsvis korsas våra vägar även i framtiden!
  • Lars-Henrik B
    Lars-Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus är väldigt proffsig och duktig på att återkoppla status under hela processen. Vi är mer än nöjda med hans jobb som mäklare och skulle utan tvekan valt honom igen. Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars-Henrik B
    Hej Lars-Henrik,
    Tack för att ni tog er tiden att svara på detta, det betyder mycket. Det är alltid roligt att arbeta tillsammans med kunder som er; Lättsamma och glada! Jag önskar er all lycka i ert nya hus!
  • Nicole Bianca Petri L
    Nicole Bianca Petri L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Professionell och driven mäklare där fokus ligger på kunden och att säkerställa en så optimal försäljning som möjligt. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nicole Bianca Petri L
    Tack ska du ha, Nicole, för dina uppskattande ord. Det värmer gott!
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Ett mycket bra bemötande på alla vis. En mäklare att lita på och att känna förtroende för. Har ju haft denna mäklare tidigare och känt en trygghet och bra engagemang. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bodil S
    Tack snälla Bodil! Vi uppskattar varmt dina fina ord och är väldigt glada att du använt dig av oss flera gånger; Det är det finaste betyget vi kan få!
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevlig och proffsig mäklare kände förtroende hela vägen. Tack Eemma. Läs mer
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktoria L
    Så roligt att höra, Viktoria! Precis så det ska kännas. Ha en fortsatt fin dag och varmt välkommen tillbaka om jag kan hjälpa er i framtiden!
  • Johan R
    Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket nöjd. Linus är tydlig, återkopplar & informerar under hela processen. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan R
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta, Johan! Mycket glad att du är nöjd; Välkommen tillbaka!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag är helnöjd med min mäklare och han levde upp alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne S
    Tack Susanne! Det gläder mig/oss enormt att du vill rekommendera mig/oss vidare; Det finaste betyg vi kan få!
  • Erika T
    Erika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vilken fantastisk upplevelse att få möta en så fantastisk fin och jordnära mäklare som verkligen lägger ner tid och intresse för att sin kund ska bli så nöjd som möjligt. Louise är inte bara lyhörd och uppmärksam utan också en fantastisk snäll och hjälpsam person! Kunde inte valt en bättre mäklare :) Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erika T
    Tack snälla Erika! Dina fina ord gör oss väldigt glada. Att möta och överträffa våra kunders förväntan är en riktig kick! Varmt välkommen igen om när det är dags att byta läge :-)
  • Jens E
    Jens E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mer än nöjd med all hjälp från Stellan Kjellson på Helsingborgs-kontoret. Super bra ordning och inga frågetecken. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jens E
    Så kul att höra Jens! Kundnöjdhet är oerhört viktigt för oss, så tack för dina fina ord!
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra och trevligt bemötande. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bernt L
    Tack Bernt! Det gläder oss. Hoppas du trivs på ditt nya läge!
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemötande och förståelse. Snabb behandling och mån om både köpare och säljare. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Tack Birgitta! Vi vill alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda; Då blir en bra affär riktigt bra! Ha en härlig dag!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren hade ett bra bemötande och god information under hela processen. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Camilla A
    Tack Camilla, det gläder oss att höra!
  • Anders W
    Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är sjukt besvikna på allt rörande försäljningen och bemötande.
    Vi hade stora förväntningar, men allt från visning av huset till återkoppling till oss och köpare var fruktansvärt dåligt.
    Vi kommer INTE att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Tack för din kommentar, Anders. Vi tar till oss av dina ord och hoppas att du är nöjd med återkopplingen som är gjord kring detta. Vi hoppas så klart att vi får chans att ändra din uppfattning i framtiden! Må gott!
  • Peter E
    Peter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Efter att ha träffat ett antal mäklare bestämde vi oss för Louise Scholander på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har inget annat än gott att säga om kontakten med henne och hela processen har fungerat smidigt. Helt förståeligt säljer hon många fastigheter eftersom hon har ett stort engagemang och är mycket kompetent och tillmötesgående. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter E
    Tack Peter, för din fina kommentar! Så roligt att ni är nöjda. Ni är varmt välkomna om det skulle bli läge i framtiden :-)
  • Anneli R
    Anneli R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har köpt ett radhus via er och fått kanon service. Alltid trevliga, lätta att få tag på och hög kompetens. Vår mäklare hade ett helhets tänk och det kändes tryggt och det är viktigt.
    Med vänlig hälsning, Anneli Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli R
    Så roligt att höra, Anneli! Vi hoppas att ni stormtrivs i ert fina radhus. Ha en fortsatt fin dag!
  • Ann-charlott Kristina S
    Ann-charlott Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Den mäklare vi hade initialt, skötte sitt jobb under all kritik. Räknade fel på försäljningspriset först. Fick göra om det och lägga ut för nytt pris.
    Sen informerade hon oss fel gällande beskattning av huset (förmögenhetsskatt), vilket är högst oprofessionellt.
    Inte alls nöjd! Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-charlott Kristina S
    Tack för din återkoppling Ann-Charlott. Mycket tråkigt att höra att ni inte är nöjda - vi tar till oss av det du säger och hoppas att vi får chans att ändra er uppfattning i framtiden. Vi önskar er fortsatt lycka på ert nya läge!
  • Eva H
    Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej!
    Jag fick ett trevligt bemötande och en god service. Detta gjorde att jag var mycket nöjd. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva H
    Hej Eva! Tack för dina fina ord, det gläder oss mycket att du är nöjd!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg