Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Med lång erfarenhet, kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk Fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Varmt välkommen till mäklaren med koll på läget!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Anna P
    Anna P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag kan varmt rekommendera Linus Blixt, både vid försäljning och vid köp. Tydlig, professionell, personlig, trevlig och med glimten i ögat! En perfekt mäklare!
    2017-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna P
    Hej Anna, Stort tack för dina fina ord, det betyder mycket! Kunder som du gör mitt arbete till det bästa man kan tänka sig! Lycka till i den nya lägenheten och hoppas E njuter av sitt nya rum :)
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Supernöjd !!! Lätt och smidigt, kunnig och duktig på sitt jobb . Rekommenderar absolut till andra ☺
    2017-03-07 Svensk fastighetsförmedling svarar Alexandra E
    Tusen tack Alexandra! Vi är väldigt glada för dina fina ord och ser fram emot att bemöta de du rekommenderar på precis samma sätt :-)
  • George K
    George K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag är väldigt nöjd.Bra bemötande och sakkunnig hjälpsam person.
    2017-02-21 Svensk fastighetsförmedling svarar George K
    Tack George, så kul att höra! Nöjd kund = nöjd mäklare.
    Du är varmt välkommen tillbaka nästa gång det är dags att byta läge :-)
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra och trevligt, kunnig
    2017-01-26 Svensk fastighetsförmedling svarar Hanna B
    Tack Hanna, mycket trevligt att höra! Varmt välkommen nästa gång det är dags att byta bostad :-)
  • Åse B
    Åse B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    överväldigad över engagemanget och värmen ifrån början till slut
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Åse B
    Så trevligt att höra Åse! Kundrelationer brinner vi för och det är jätteroligt att höra att du känner dig väl omhändertagen. Välkommen åter om läget förändras igen!
  • August M
    August M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren Linus Blixt behandlade vår bostadsaffär med varsam hand och professionalism. Vi fick mer pengar än vi kunde hoppas på och säljprocessen var underbart bra, från start till mål. Dessutom är Linus är härlig kille med glimten i ögat, vilket inte gör det sämre. Jag skulle verkligen vilja rekommendera Linus vidare till andra i min bekantskapskrets för bästa möjliga mäklarupplevelse! / Nöjd kund
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar August M
    Det här är bland det finaste vi som mäklare kan få höra; Att du/ni rekommenderar oss vidare är det bästa betyget vi kan få! Och apropå glimten i ögat; Det är de härliga kunderna som gör vårt arbete så roligt, så tack August - och på återseende! :-)
  • Lars S
    Lars S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket duktig och förtroendeingivande. Han var alltid tillgänglig för frågor och undringar. Vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars S
    Strålande Lars, vi uppskattar verkligen dina ord och hoppas på återseende om det blir en ny bostad i framtiden!
  • Mirjana Z
    Mirjana Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bemötandet var vänligt och professionellt. Mäklaren levde verkligen upp över min förväntan.Det kändes naturligt och behagligt att föra samtal med mäklaren.
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Mirjana Z
    Tack Mirjana! Så trevligt att dina förväntningar överträffades; Det siktar vi på i alla våra möten! Varmt välkommen åter nästa gång det är dags att byta bostad :-)
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket enkel och smidig försäljningsprocess.
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik K
    Precis som det ska vara med andra ord! Tack Fredrik och välkommen åter :-)
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag ör otroligt nöjd! Jag både sålde och köpte via Anton och det var ett nöjde från start till mål!!!
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Pernilla H
    Hej Pernilla och tack för dina fina ord! Vi är så glada att du är nöjd och hoppas du kommer att trivas i din nya bostad. Vi hörs nästa gång det är dags att byta läge :-)
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevlig och engagerad mäklare. Jag och min sambo är jättenöjda med försäljningen.MVH
    2016-09-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Dejan R
    Tack Dejan, så roligt att höra att ni är nöjda! Tack för ert förtroende och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende. Ni är varmt välkomna tillbaka nästa gång det är dags att byta läge :-)
  • Annette N
    Annette N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Påläst o mycket proffsig mäklare!
    Trevligt bemötande, respons, svar på frågeställningar etc.
    2016-09-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Annette N
    Så kul att höra, Annette! Ni kunder gör vårt jobb väldigt roligt och dina ord värmer gott. Hoppas vi ses igen!
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Superbra hjälp och vägledning genom hela affären från början till slut. Fick ständig uppdatering och svar på frågor och funderingar.
    2016-09-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Magnus N
    Strålande Magnus! Tack för att du tog dig tid att skriva och för dina fina ord, det uppskattas. Det är kunder som ni som gör mitt jobb till ett av de bästa man kan tänka sig. Nu håller vi tummarna att ni kommer trivas i ert nya hus! Behöver ni, eller någon ni känner, hjälp i framtiden är det bara att ringa. Hälsa familjen!
  • Majalisa J
    Majalisa J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Utmärkt
    Kan inte tänka ut någon förbättring
    2016-09-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Majalisa J
    Det ordet i sig självt säger mycket Majalisa; Stort tack för det och ditt förtroende för oss! Välkommen tillbaka nästa gång det är dags att byta läge!
  • Ankie W
    Ankie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Korrekt, personligt och förtroendegivande bemötande. Redovisade tydligt hur försäljningsprocessen skulle komma gå till. Engagerad och ambitiös återkoppling till mig som säljare under budgivningen/försäljningen och jag kände hela tiden att jag kunde få bra råd, tips och svar på mina frågor, när som helst. Mycket över förväntan och vad jag upplevt hos andra mäklare under åren. Jag vill varmt rekommendera Stellan Kjellsson till kommande hussäljare!
    2016-09-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Ankie W
    Ankie! Tackar ödmjukast för dessa fina ord som gör såväl Stellan som oss andra väldigt glada. Det är kunder som du som gör vårt jobb till ett av de bästa som finns! Hoppas på återseende om/när det blir en ny flytt :-)
  • Nicolas H
    Nicolas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En mycket duktig mäklare. informerade bra och skötte allt perfekt. kommer defenitivt att anlita stellan igen.
    Stellan kändes proffsig!
    2016-09-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Nicolas H
    Tack för denna utomordentliga rekommendation Nicolas! Den värmer gott. Ser fram emot att ses igen nästa gång!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Väldigt väl omhändertaget. Bara positiv, anlitar nästa gång det är dax för att sälja.
    2016-09-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Marcus H
    Marcus, stort tack för ditt förtroende! Lisa och vi övriga är väldigt glada att du är nöjd och ser fram emot att ses igen :-)
  • Johnny L
    Johnny L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi valde Lisa i konkurrens med 5 andra mäklare som var hemma hos oss och värderade vårt radhus.
    Med Lisa kändes det rätt direkt. Hon värderade inte högst och hon var inte billigast. Men det kändes väldigt enkelt och naturligt att prata med henne om allt. Lugn och trygg i sitt sätt att förklara. Ingen fråga var för dum. Det fällde avgörandet. Genom hela processen kunde vi alltid ringa och maila henne med alla frågor och funderingar.
    Affären avslutades också jättesmidigt och vi fick både slutsumman och det utflyttningsdatumet som vi önskade.
    Kan varmt rekommendera Lisa till alla som funderar på att sälja sin bostad.
    2016-09-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Johnny L
    Tack för att du tog dig tid att skriva Johnny, det uppskattas! Nöjda kunder är vad vi brinner för! Lisa tackar och bockar extra mycket och är väldigt glad för ert förtroende och er rekommendation.
  • Martin B
    Martin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är mkt nöjda mer vår försäljning och mäklare Linus. Informationen och uppdateringarna fungerade kanon.
    2016-09-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Martin B
    Linus och vi alla tackar ödmjukast för ditt förtroende och för att du tog dig tid att skriva, Martin! Nöjda kunder är ett kvitto på ett väl utfört arbete. Varmt välkommen tillbaka till oss nästa gång ni ska byta läge!
    Linus B gillar detta
  • Ann-Sofie L
    Ann-Sofie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket nöjda med hela försäljningsprocessen. Kände stort förtroende för dig. Alert, kunnig o trevlig, helt enkelt bäst!👍/ Ann-Sofie och Willy
    2016-09-14 Svensk fastighetsförmedling svarar Ann-Sofie L
    Louise och vi övriga tackar och bockar för väldigt fina ord; Det värmer verkligen att höra! Hoppas ni kommer att trivas på ert nya läge! Kanske möts våra vägar igen i framtiden :-)
  • Per-Olof A
    Per-Olof A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Kunnig, enkel, rak, proffsig. Tydlighet vad som kunna vara möjligt. Snabb försäljning.
    2016-09-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Per-Olof A
    Hej Per-Olof! Tack så mycket för det fina omdömet, det betyder mycket! Hoppas ni hade en skön sommar på Europas landsvägar! Hör gärna av er om ni behöver hjälp i framtiden.
  • Ivan K
    Ivan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise var jätteduktig. Två tummar upp!
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Ivan K
    Tack Ivan för dina fina ord! På återseende nästa gång det är dags att byta boende :-)
  • Petal O
    Petal O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lisa var alltid på hugget. Jag är väldigt nöjd med hennes arbetsinsats och hoppas hon få bara trevliga kunder i framtiden! Petal
    2017-01-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Petal O
    Tack Petal! Såväl Lisa som vi andra är väldigt glada för dina fina ord. Varmt välkommen åter!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg