Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 155 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Johanna C
    Johanna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har hjärtat på rätt ställe och ser efter kundens bästa och behov. Kunde inte vara mer nöjd, gjorde ett fantastiskt jobb!
  • Lars Gunnar Christer E
    Lars Gunnar Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Allt har fungerat bra fram till det läget vi är i nu. Har absolut inget att klaga på de delar som är genomförda. Hoppas på ett lika bra avslut på affären framöver.
    Stellan som person är väl insatt i alla typer av frågeställningar som dyker upp från både säljare och köpare vilket verkar tryckt.
    Lite återstår av den försäljning som jag är inblandad i. Med lite tur går vi mål den 30 november.
  • Anders O
    Anders O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag fick ett mycket proffsigt bemötande och mäklaren överträffade mina förväntningar.
    De snabba och tydliga återkopplingarna, även utanför arbetstid, upplevde vi som ett tecken på stort engagemang.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket gott förtroende från första telefonsamtalet och genom hela processen. Påläst om huset och området med stor erfarenhet av tidigare sålda villor i just vårt område. Öppen och bra kommunikation och hela tiden höll mig som säljare väl informerad om spekulanter. Tog initiativ i hur vi skulle gå tillväga i de olika momenten som vi stötte på under resan.
  • Krister S
    Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och handläggning av hela vår komplicerade situation.
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister S
    Hej Krister! Vi tar oss gärna an utmaningar i alla dess former :) Tack för förtroendet - kanske ses vi i framtiden! Må gott!
  • Bujar A
    Bujar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Svensk fastighetsförmedling är proffsiga och skulle vilja lyfta fram Anton Sandman som tänker på kundernas behov i första hand. Skulle rekommenderas för alla som vill köpa elr sälja en bostad i Helsingborg
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bujar A
    Tack Bujar, för förtroendet att förmedla din bostad. Mitt arbete är ännu roligare när man har så härliga kunder som du!
    Jag är glad över att ni blev så nöjda med allt och att ni känner att ni kan rekommendera mig. Lev väl!
  • Martina W
    Martina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Genuint engagerad mäklare som gjorde det lilla extra för försäljningen. Vi är mer än nöjda!
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martina W
    Tack Martina, det värmer gott att höra! Vi jobbar hårt för och älskar att överträffa våra kunders förväntningar. Glad att du är så nöjd :)
  • Christian J
    Christian J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag hade först en annan mäklare som gick på föräldraledighet. Linus tog över och gjorde det med bravur! Han höll i flera förhandsvisningar, hade daglig kontakt med mig, var flexibel gällande mötestider och oerhört serviceminded! Bostadsrätten såldes snabbt vilket jag såklart är mkt nöjd med!
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christian J
    Hej Christian!
    Tack för det fina betyget, det betyder mycket för mig och är också ett bra betyg på att vi är duktiga på samarbete kollegorna emellan. Lycka till framöver och hoppas att vi springer på varandra i framtiden!
  • Monika D
    Monika D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Väldig trevligt och proffesionellt bemötande från mäklaren. Känner oss helnöjda.
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monika D
    Så roligt att höra, Monika! Tack så hjärtligt. Kanske får vi möjligheten att ses igen framöver. Må gott!
  • Annika L
    Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise Scholander levererade! Planering, genomförande och budgivning blev precis som förväntat.
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika L
    Tack för det Annika, det var roligt att höra! Jag hoppas att vi får chansen att ses igen om/när det blir läge. Ha det fint!
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag önskade en mäklare som tog stor hänsyn till oss i vår försäljning eftersom det är en så stor händelse på flera sätt. Jag avfärdade flera andra mäklare eftersom de inte verkade intresserad av vår situation och vad vi ville.
    Anton var under hela processen väldigt tydlig och informativ om hur han jobbade, vad som skulle hända härnäst, vilka val vi som kund hade och hur de kunde påverka försäljningen.
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael P
    Hej Mikael,
    tack för de fina orden! Det gläder mig att ni upplevt precis det som jag anser vara det viktigaste vid en försäljning – en mäklare som kan anpassa affären efter _er_ situation. Lev väl, så ses vi vid tillträdet!
  • Filip S
    Filip S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus tog sig an mitt objekt med ett strålande slutresultat. Återkoppling och feedback under hela processen gjorde att jag kände mig trygg. Kan varmt rekommendera Linus.
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip S
    Hej Filip,
    Tack för dina fina ord! Lycka till med husletandet och förhoppningsvis korsas våra vägar även i framtiden!
  • Lars-Henrik B
    Lars-Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus är väldigt proffsig och duktig på att återkoppla status under hela processen. Vi är mer än nöjda med hans jobb som mäklare och skulle utan tvekan valt honom igen.
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars-Henrik B
    Hej Lars-Henrik,
    Tack för att ni tog er tiden att svara på detta, det betyder mycket. Det är alltid roligt att arbeta tillsammans med kunder som er; Lättsamma och glada! Jag önskar er all lycka i ert nya hus!
  • Nicole Bianca Petri L
    Nicole Bianca Petri L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Professionell och driven mäklare där fokus ligger på kunden och att säkerställa en så optimal försäljning som möjligt.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nicole Bianca Petri L
    Tack ska du ha, Nicole, för dina uppskattande ord. Det värmer gott!
  • Bodil S
    Bodil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Ett mycket bra bemötande på alla vis. En mäklare att lita på och att känna förtroende för. Har ju haft denna mäklare tidigare och känt en trygghet och bra engagemang.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bodil S
    Tack snälla Bodil! Vi uppskattar varmt dina fina ord och är väldigt glada att du använt dig av oss flera gånger; Det är det finaste betyget vi kan få!
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevlig och proffsig mäklare kände förtroende hela vägen. Tack Eemma.
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktoria L
    Så roligt att höra, Viktoria! Precis så det ska kännas. Ha en fortsatt fin dag och varmt välkommen tillbaka om jag kan hjälpa er i framtiden!
  • Johan R
    Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket nöjd. Linus är tydlig, återkopplar & informerar under hela processen.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan R
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta, Johan! Mycket glad att du är nöjd; Välkommen tillbaka!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag är helnöjd med min mäklare och han levde upp alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne S
    Tack Susanne! Det gläder mig/oss enormt att du vill rekommendera mig/oss vidare; Det finaste betyg vi kan få!
  • Erika T
    Erika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vilken fantastisk upplevelse att få möta en så fantastisk fin och jordnära mäklare som verkligen lägger ner tid och intresse för att sin kund ska bli så nöjd som möjligt. Louise är inte bara lyhörd och uppmärksam utan också en fantastisk snäll och hjälpsam person! Kunde inte valt en bättre mäklare :)
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erika T
    Tack snälla Erika! Dina fina ord gör oss väldigt glada. Att möta och överträffa våra kunders förväntan är en riktig kick! Varmt välkommen igen om när det är dags att byta läge :-)
  • Jens E
    Jens E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mer än nöjd med all hjälp från Stellan Kjellson på Helsingborgs-kontoret. Super bra ordning och inga frågetecken.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jens E
    Så kul att höra Jens! Kundnöjdhet är oerhört viktigt för oss, så tack för dina fina ord!
  • Bernt L
    Bernt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra och trevligt bemötande.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bernt L
    Tack Bernt! Det gläder oss. Hoppas du trivs på ditt nya läge!
  • Birgitta K
    Birgitta K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemötande och förståelse. Snabb behandling och mån om både köpare och säljare.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta K
    Tack Birgitta! Vi vill alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda; Då blir en bra affär riktigt bra! Ha en härlig dag!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren hade ett bra bemötande och god information under hela processen.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Camilla A
    Tack Camilla, det gläder oss att höra!
  • Anders W
    Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är sjukt besvikna på allt rörande försäljningen och bemötande.
    Vi hade stora förväntningar, men allt från visning av huset till återkoppling till oss och köpare var fruktansvärt dåligt.
    Vi kommer INTE att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Tack för din kommentar, Anders. Vi tar till oss av dina ord och hoppas att du är nöjd med återkopplingen som är gjord kring detta. Vi hoppas så klart att vi får chans att ändra din uppfattning i framtiden! Må gott!
  • Peter E
    Peter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Efter att ha träffat ett antal mäklare bestämde vi oss för Louise Scholander på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har inget annat än gott att säga om kontakten med henne och hela processen har fungerat smidigt. Helt förståeligt säljer hon många fastigheter eftersom hon har ett stort engagemang och är mycket kompetent och tillmötesgående.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter E
    Tack Peter, för din fina kommentar! Så roligt att ni är nöjda. Ni är varmt välkomna om det skulle bli läge i framtiden :-)
  • Anneli R
    Anneli R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har köpt ett radhus via er och fått kanon service. Alltid trevliga, lätta att få tag på och hög kompetens. Vår mäklare hade ett helhets tänk och det kändes tryggt och det är viktigt.
    Med vänlig hälsning, Anneli
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anneli R
    Så roligt att höra, Anneli! Vi hoppas att ni stormtrivs i ert fina radhus. Ha en fortsatt fin dag!
  • Ann-charlott Kristina S
    Ann-charlott Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Den mäklare vi hade initialt, skötte sitt jobb under all kritik. Räknade fel på försäljningspriset först. Fick göra om det och lägga ut för nytt pris.
    Sen informerade hon oss fel gällande beskattning av huset (förmögenhetsskatt), vilket är högst oprofessionellt.
    Inte alls nöjd!
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-charlott Kristina S
    Tack för din återkoppling Ann-Charlott. Mycket tråkigt att höra att ni inte är nöjda - vi tar till oss av det du säger och hoppas att vi får chans att ändra er uppfattning i framtiden. Vi önskar er fortsatt lycka på ert nya läge!
  • Eva H
    Eva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej!
    Jag fick ett trevligt bemötande och en god service. Detta gjorde att jag var mycket nöjd.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva H
    Hej Eva! Tack för dina fina ord, det gläder oss mycket att du är nöjd!
  • Frida T
    Frida T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra! Lätt att få kontakt med och väldigt flexibla med tider :) Har bara positivt att säga!
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida T
    Tack snälla Frida! Vi blir så glada av dina glada ord :-)
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema är toppen, från början till slut. Väldigt kunnig och vi kände oss uppdaterade under hela försäljningen ; som gick över förväntan! Eema är verkligen super!
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna E
    Tack Johanna, så väldigt roligt att höra era uppskattande ord! Fina rekommendationer är det vi lever på, så än en gång tack och hoppas ni trivs på ert nya läge!
  • Sammy A
    Sammy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lätt den bästa mäklaren som jag har haft att göra med som köpare.
    om någon frågar mig om en bra mäklare så kan jag varmt rekommendera Anton HBG.
    Skulle jag sälja mitt hus idag, är Anton mitt förstaval.
    /Sammy
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sammy A
    Sammy, tack för din fantastiska kommentar! Det värmer och gläder enormt; Rekommendationer är det vi lever på! Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att byta läge :)
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevlig, effektiv och förtroendeingivande mäklare.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva Å
    Perfekt, Åsa! Det är precis så vi vill att ni ska uppfatta oss. Ha en fortsatt fin dag!
  • Per Gustaf O
    Per Gustaf O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Professionell, kompetent och lätt att kommunicera med. Gav ett personligt intryck och återkom med snabbt svar när jag skickade mail, sms eller ringde. Mycket nöjd!
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Gustaf O
    Det här gläder oss Per Gustaf! Så väldigt roligt att höra att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka i framtiden!
  • Christoffer W
    Christoffer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren hadde inte kontrolerat uppgifterna om lägenheten ordentligt så vi var tvugna att häva köpet efter att kontrakt var påskrivet.

Styrelsen i föreningen hävdade att de informerat mäklaren om de felaktiga uppgifterna.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christoffer W
    Hej Christoffer. Tack för din återkoppling, som vi självklart tar till oss! Vi beklagar att er affär inte gått som ni tänkt och hoppas att vi får chans att återfå ert förtroende i en framtida affär. Må så gott!
  • Anette F
    Anette F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus,som mäklaren heter,har kunnade.Mycket trevligt bemötande,och väldigt hjälpsam.Han var flexibel med sin tid.Det uppskattas!
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette F
    Tack Anette, för dina fina ord som vi uppskattar väldigt mycket. Varmt välkommen tillbaka framöver!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har fått ett professionellt och trevligt bemötande. Lösningsorienterad.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael S
    Det var roligt att höra, Mikael! Tack för dina fina ord
  • Katarina P
    Katarina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi blev väl bemötta och allt gick enligt plan.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina P
    Tack för det Katarina! Det gläder oss att ni är nöjda!
  • Tommy L
    Tommy L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    god och snabb service, trevlig personal.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy L
    Tack för din trevliga kommentar Tommy! Så roligt att höra. Varmt välkommen tillbaka om det blir läge i framtiden
  • Valfrid G
    Valfrid G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Förtroendegivande, väl genomtänkt och proffsig presentation
    av objektet.
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Valfrid G
    Tack Valfrid; Det värmer gott att höra!
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vänligt och "proffsigt" bemötande som vittnade om erfarenhet och kunskap.
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Kjell H
    Det var roligt att höra, tack Kjell! Det är precis så vi vill att ni ska uppfatta oss. Ha en fortsatt trevlig dag!
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag tycker att Svensk Fastighets förmedling är de bästa när man ska sälja hus eller lägenhet. Jag anlitade dom när jag sålde huset i Motala och hade er när jag sålde huset i Åsljunga.
    vi hade tur när jag köpte lägenheten i Helsingborg att det var ni som sålde till oss. Vi har haft andra mäklare, men vi tyckte inte dom gjorde något för att försöka sälja husen.
    Vi kommer att anlita er snart för vi ska köpa en mindre lägenhet här i Helsingborg.
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Gunnar O
    Gunnar, tackar ödmjukast för dina fina ord! Att vi är en stark kedja och att du kan få samma professionella bemötande oavsett var du är i landet, är en av orsakerna till att vi är en av de största (och så klart bästa) mäklarfirmorna. Tack än en gång och vi önskar er allt gott; På återseende!
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är i det stora hela nöjda med vår mäklare. Skulle kunna tänka oss att anlita dem igen. Det enda vi önskar var att mäklaren hade upplyst oss om att vi förmodligen hade kunnat få mer för vårt hus om vi hade lagt ut det på visning. Vi har i efterhand insett detta då vi sett hur huspriserna sprungit iväg här och tycker att mäklaren borde sagt något då de borde ha större kunskap om marknaden än vi.
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Maria S
    Tack för din återkoppling Maria! Vi är glada att ni har oss i tankarna i ev framtida bostadsaffärer. Alla affärer är olika och det är så klart svårt att sia om slutpriset på förhand; Där använder vi oss av statistik, erfarenhet och kunskap. Det är många boxar som ska kryssas i vid en försäljning (som inflyttningsdatum som passar säljaren ypperligt/snabbt tillträde/inga villkor, t ex på egen försäljning för köparen/pris etc) och visst kan man i efterhand önska att man haft is i magen och väntat på ett högre slutpris - men det kan också innebära att man hade förlorat en köpare. Det är helt enkelt en avvägning man som säljare måste göra, med mäklarens rekommendation i beaktande så klart. Vi hoppas ändock att ni är nöjda och att ni trivs på ert nya läge!
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mötte Anton Sandman i damband med en visning han höll.
    Fick direkt bra intryck av honom och han kändes genuin.
    Det fanns därför ingen tvekan att han skulle få uppdraget att sälja min lägenhet.
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik P
    Tack Fredrik, det var roligt att höra! Du är varmt välkommen när det är dags :-)
  • Anders
    Anders skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag är oerhört missnöjd med bolaget och min mäklare. När jag skickade sms eller på annat sätt hörde av mig till mäklaren fick jag ibland vänta dagar och annars länge på svar och återkoppling. Hen glömde justera ändringar i överträdelsen med min bostadsrättsförening, vilket vållade problem för mig. Jag och köparen kom överens om en tid som funkade för överträdelse, vilket förmedlades till mäklaren. Men istället bokades det in en tid som vållade problem för både mig och köparen.

// missnöjd kund!
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders
    Tack för din feedback, Anders. Vi tar till oss av vad du skriver och jobbar hårt på att ha en tillfredsställande kommunikation med alla våra kunder. Tyvärr är det inte alltid lätt att tillgodose önskemål om tid när det gäller tillträde, då det är fem parter som ska sammankopplas; Säljare, köpare, mäklare, köparens bank och säljarens bank. Vid datum när det är hårt tryck på bankerna, som den förste/siste samt i mitten av månaden, så får vi ofta acceptera den tid som bankerna erbjuder, då de helt enkelt har för många tillträden samtidigt. Självklart gör vi alltid allt vi kan för att det ska vara så smidigt som möjligt för er och vi beklagar att det inte blev så denna gång. Vi hoppas att vi får chans att ändra er uppfattning i framtiden. Hoppas ni trivs på ert nya läge!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra bemötande och enkla att ha kontakt med
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael S
    Tack Mikael, det var roligt att höra!
  • Duaa Ali Abed Z
    Duaa Ali Abed Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej
    Min mäklar heter Linus och han så duktig och snäll och vi mycket nöjd med er.
    Duaa och Ali
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Duaa Ali Abed Z
    Hej Duaa och Ali! Tack för era fina ord, så roligt att höra att ni är nöjda! Må så gott på ert nya läge!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Tycker att mäklaren gjorde att bra arbete med att pressentera objektet samt var behjälplig vid frågor osv.

Ända anmärkningen var att han inte ville godkänna ett bud innan första visningen vilket verkade konstigt.
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Jonas H
    Tack Jonas, för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Gällande budgivningen så ser vi så klart gärna att man ser bostaden innan man lägger bud - allt för att säkerställa att budläggaren vet vad man budar på; Hur bostaden ser ut i verkligheten, fel och brister som kan finnas etcetera. Risken är större för ett tillbakadraget bud om man inte gör såhär; Det är helt enkelt ett sätt för oss att se till att budgivningen utförs på ett korrekt sätt - för både köparens och säljarens skull! :-)
  • Erik L
    Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mkt professionell och trevlig! Inga som helst klagomål.
    2017-10-20 Svensk fastighetsförmedling svarar Erik L
    Tack snälla Erik för dina fina ord! Må så gott på ditt nya läge :-)
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mäklaren var vänlig, lyssnande och effektiv. Jag är mycket nöjd!
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag fick ett bra bemötande och en proffsigt genomförd förmedling.
    De skötte allt som förväntat eller bättre.
    Jag är mycket nöjd!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg