Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 233 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Anita N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har köpt en bostadsrätt i Bjuv. Och sålt vår bostadsrätt i Bårslöv, Helsingborg.
    Vid första mötet med Stellan så möttes vi av ett trevligt bemötande. Och av en mäklare som hade bra kunskaper och tog sig tid att svara på kundens alla frågor. Han är energisk och noggrann. Så denna försäljning tog två dagar. Läs mer
  • Eva Britt-Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har helt enkelt gjort sitt jobb (som hon fått betalt för) på BRA sätt! Läs mer
  • Silvija V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt min lägenhet på Rektorsgatan 3.

Jag är väldigt nöjd med Eema. Hon är ambitiös, proffesionell och trevlig.

Mina förväntningar på Eema var höga och hon levde upp till dom till fullo! Läs mer
  • Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt min bostadsrätt på Kvarnholmsgatan 8 i HBG. Min mäklare Anna har från första början varit väldigt engagerad, strukurerad och professionell i sitt sätt att jobba med mig som kund. Mina förväntningar blev besvarade och jag är mycket nöjd med denna föräsljningsprocess som gick väldigt snabbt. Läs mer
  • Liselotte W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag och frugan har köpt en bostadsrätt i Helsingborg. Mäklaren var väldigt bra och hade svar på alla frågor. Bättre mäklare går ej att hitta. Läs mer
  • Pia K
    Pia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Då vi bytte mäklare till Stellan Kjellsson på svensk fastighetsförmedlingen blev vårt radhus sålt. Han är helt underbar både som person och i sitt yrke som mäklare. Läs mer
  • Bengt Olof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har precis sålt vår bostadsrätt på Planteringsvägen 112b. Vår mäklare France Le Gall har varit utomordentlig i vår försäljning proffsig och lyssnar på kunden och väldigt engagerad i sitt arbete. Bara positivt med andra ord mycket duktig. PS. Bra på att laga kaffe oxå. Mvh. Bruno/Lotta Läs mer
  • Damir J
    Damir J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Efter att vi fick byta mäklare fick vi vårt hus sålt på Husensjö. Det berättar i sig en hel del om Anna Ernér som mäklare. Inte bara att hon är trevlig och snäll hon är dessutom extremt professionell och målinriktad. Hon kommer med råd, ideér, förslag, hon ger feedback och helt enkelt levererar. Vi flyttade 9 gånger på 18år och vi hade en hel del mäklare som har hjälpt oss längs vägen men ingen av de kan jämföras med hennes arbetssätt och personlighet. De är helt enkelt inte inom samma kategori. Vi kan varmt rekommendera henne och ge betyg 10/10. Läs mer
  • Johan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde vår bostadsrätt med Louise som slog alla förväntningar! Läs mer
  • Daniel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt mitt Radhus i Helsingborg och jag fick mer än utgångspriset. Mäklaren i detta fallet tycker jag gjorde en utmärkt insats. Tydlig i informationen inför försäljningen och hade återkommande uppdateringar under hela budgivningen. Mäklaren visade ett bra driv och intresse för att få bostaden såld. Även vid kontraktsskrivningen var mäklaren tydlig med vad som gällde. Är mycket nöjd med bemötandet under hela försäljningen. 5 av 5 stjärnor!! Läs mer
  • Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt en 3 rums-lägenhet på Västra Berga.Vi har fått bra
    hjälp av mäklaren som vi är mycket nöjda med.Vi har haft bra
    kontakt och känt oss trygga med hennes råd.Vi tycker också att
    vi fick bra info under budgivningen
    Tack Per o Anki Landgren Läs mer
  • Kristofer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Helsingborg. Blev bemött jätte bra av mäklaren och mina förväntningar blev precis som jag tänkt mig.

Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Lasse E
    Lasse E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är väldigt nöjda med Eema, hon har skött vår försäljning på ett proffsigt sätt. Vi var tvungna att ta ut ett högt pris och har inte haft många intresserade, men Eema hittade en köpare vilket räcker😀
    Så vi kan lugnt rekommendera Eema till andra säljare.
    /Lasse Läs mer
  • John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt min första tvårums bostadsrätt !

Jag fick mycket bra bemötande och ständig återkoppling kring vad som hände i ärendet.

I det stora hela levde allt upp till mina förväntningar både vad gällde slutpris och allmän service. 👍👍 Läs mer
  • Mona Harriet J
    Mona Harriet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt på knappt 3 veckor. Duktig på att hålla en informerad om hur det går med försäljningen, vilket jag tycker är viktigt. Alltid trevligt bemötande. Proffsig helt enkelt! Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lägenhet på Ättekulla i Helsingborg. Resultatet har speglat förväntningar, jag är väldigt nöjd med min mäklare, Louise Scholander. Hjälpsam, trevlig och målmedveten. Läs mer
  • Anna Matilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt bostadsrättslägenhet. Blev bemött väldigt bra av mäklaren. Kunnig och trevlig. Var tillgänglig och gjorde visningarna och köpet enkelt. Läs mer
  • Clas Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Smidig och snabb hantering av både fotograf och mäklarna
    Anna Ernér och Stellan Kjellson som slutförde affären till allas belåtenhet. Läs mer
  • Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Villa i Kattarp byggt -58.
    Öppet "raka puckar"

Lyckades bättre än förväntat med försäljningen. Läs mer
  • Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En 3-rums lgh i Helsingborg.
    Jag var och tittade på en lgh som Anna hade och jag blev imponerad av hur noga hon var med att kolla så lgh var belyst rätt och att den var så fördelaktig den kunde, för mig som köpare.
    Anna var den enda, av alla mäklare jag träffat under denna tiden då jag letat lgh, som frågade om hon fick komma och titta på min lgh och hjälpa mig sälja den.
    Jag skulle gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till folk som ska sälja sin lgh. Läs mer
  • Ivan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt

Bra bemötande från mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Allt känns bra totalt sätt Läs mer
  • Edvin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vårt radhus.
    Vi är jätte nöjda med den smidiga affären och det proffesionella bemötandet från mäklaren. Läs mer
  • Maj H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bemötandet var helt klanderfritt
    Över förväntan av försäljningen av villan
    För löpte utan problem Läs mer
  • Ensar L
    Ensar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt lägenhet av France Le Gall. En mäklare med entusiasm. Fick ett trevligt bemötande och var snabb med återkoppling hela vägen. Kommer definitivt att anlita henne i framtiden vid en försäljning. Läs mer
  • Frida G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemötande, engagerad och väldigt enkel att ha att göra med då vi sålde vår bostadsrätt. Tillmötesgående och flexibel gentemot våra önskemål. Gjorde att hela upplevelsen av försäljningsprocessen blev rolig och mindre stressfylld. Anton förklarade innebörden av alla moment och innehållet i kontraktsskrivningen på ett lättförståeligt sätt. Vi kände oss hela tiden uppdaterade och trygga med honom som mäklare. Kan varmt rekommendera Anton Sandman. Läs mer
  • Bo Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt lägenhet
    Trevlig och kunnig Läs mer
  • Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vårt föräldrahem.
    Anton har varit en fantastisk länk med sitt kunnande, energi och positiva inställning.
    Tack för ett bra genomförande av affären! Läs mer
  • Maria Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en br-lägenhet och fått absolut proffsigaste hjälpen av Johanna Kovac. Engagerad, snabb, kunnig och tydlig. Att hennes ”magkänsla” visade sig stämma gjorde inte saken sämre... Högsta betyg! Läs mer
  • Kristin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Super nöjda! Bra återkoppling hela tiden.
    Snabba svar vid mejl och sms kontakt.
    Vill ni ha en bra mäklare så anlita Eema ni lär inte bli besvikna! Läs mer
  • Anna Erika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en tvårumslägenhet på Ättekulla. Mycket bra bemötande av mäklaren. Bra återkoppling. Inget strul. Är mycket professionell och inger stort förtroende för mig som säljare. Upplevde att jag kunde överlåta allt. Fick mer än vad jag förväntade mig av försäljningen (ekonomiskt), vilket givetvis är en stor bonus till helheten. Läs mer
  • Leif Gotthard O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Oerhört proffsig och fick både köpare och säljare att känna sig som vinnare.
    Mina varmaste rekomendationer😊🌷 Läs mer
  • Amanda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi anlitade Anna Ernér Kindstrand för vår försäljning. En superproffsig och trevlig tjej som hjälpte oss med en snabb affär. Vi kan inte bli mer nöjda än vad vi är idag. Kan varmt rekommendera andra att anlita henne vid kommande försäljning! Läs mer
    Amanda T gillar detta
  • Michael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise har hjälpt oss att sälja Alnarpsgatan 6 på ett mycket bra och tillfredsställande sätt. Proffsigt och där kontakten till oss säljare har begränsats till bara det absolut nödvändigaste vilket vi uppskattar. Läs mer
  • Gunilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt.
    En mycket sympatisk duktig yrkeskvinna.
    Priset kunde bli högre.
    God erfarenhet Läs mer
  • Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt en bostadsrätt och sålt en villa.
    Alltid korrekt, tillmötesgående och hjälpsam. Lätt tillgänglig och snabb återkoppling.
    Levde upp till de förväntningar som vi hade.
    Kan varmt rek. honom. Läs mer
  • Daniel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde en bostadsrätt. En trea. Och visst, den blev såld men genom hela processen tyckte jag stundtals att det var oerhört frustrerande att mäklaren inte ringde upp när jag bad. Kunde dröja länge med att svara på sms. Ångrade stundtals mitt val av mäklare. De gånger jag väl fick tag i mäklaren var bemötandet väldigt bra. Läs mer
  • Heléne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabbt effektiv husförsäljning. Öppen dialog med mäklaren regelbundet. Klara tydliga riktlinjer med lite humor som underlättar i en för oss ovan situation. Läs mer
  • Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabb och proffsig försäljning av bostad, kontinuerlig återkoppling och uppföljning. Läs mer
  • Dzenana Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    jag sålde lägenhet via Svensk fastighett Förmedling Läs mer
  • Linnea A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en villa på husensjö. Eema är en inspirerande och driven mäklare, men också med känsla för säljarens åsikter. Lätt att kommunicera med och lätt att få tag i. Läs mer
  • Börje Ingemar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Förmedlingen av vår bostadsrätts tvåa hanterades helt igenom professionellt av Svensk Fastighetsförmedlings mäklare.

Från den allra första kontakten med mäklaren blev vi mycket positivt bemötta och hölls sedan väl informerade under hela uppdraget.

Försäljningen genomfördes snabbt och effektivt och resulterade i en köpeskilling som väl motsvarade våra förväntningar.

Sammanfattningsvis är vi därför mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och mäklaren Stellan Kjellsson. Läs mer
  • Livija T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    På samtliga punkter är jag mycket nöjd.
    Min upplevelse av mäklaren är.
    Fantastisk service återkopplar snabbt lätt att få tag på.
    Mycket kunnig, trevlig, Läs mer
  • Abdallah H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Va sjukt nöjd hur mycket jag fick jävligt bra mäklare Läs mer
  • Terhi Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Linus Blixt vem jag träffade i samband när min dotter köpte sin lägenhet. Det sade bara klick! Jag hade positiva erfarenheter med Svensk Fastighetsförmedling redan när vi bodde i Stockholm så valet var lätt. Linus är en mycket sympatisk person, jag kunde skriva flera sidor om honom men väljer att lista upp alla hans goda sidor vilka jag lärde känna under några månaders tid. Linus är: påläst, kunnig, ärlig, snäll, omtänksam, har sinne för humor, respektfull, lyssnande, ödmjuk, pålitlig, kvicktänkt, gemytlig och använder ett vårdat och bildat språk och använder INTE, tack och lov, order LIKSOM i var och varannan mening. Jag kan människor och efter att ha arbetat i två stora amerikanska företag där allting kretsade kring försäljning: BÄTTRE SÄLJARE ÄN LINUS ÄR, FINNS INTE!!!. Läs mer
  • Sven S
    Sven S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hela upplevelsen med våra kontakter med mäklaren kan sammanfattas i ett ord : UTMÄRKT. Läs mer
  • Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Gick super bra fick hjälp hela vägen från att vi köpte vår lägenhet till försäljning av vår gamla. Kan inte förvänta mig mer! Läs mer
  • Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Tack Anton Sandman för en bra försäljning. Tack för ditt tålamod och din professionella inställning till jobbet. Du håller alltid det du lovat, återkommer på avtalad tid, återkopplar och håller koll på allt. Kommer att rekommendera dig till de jag kommer i kontakt med framöver som ska sälja - eller köpa.
    Vill också passa på att ge era fotografer en komplimang, de bilder som tagits är kanonbra och visar verkligen verkligheten. Läs mer
  • Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket gott bemötande och professionellt intryck. Louise valdes utifrån en grupp på 4 st mäklare som alla var mycket kompetenta. Främsta anledningen till valet var att hon klart överlägset hade sålt flest fastigheter i detta området. Dessutom arbetar hon med en modell som inte alla mäklare gör. Det innebär att både säljare och köpare kan känna sig extra trygga. Läs mer
    2018-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Bo M
    Bo, tack så hjärtligt för din rekommendation som gläder mig oerhört! Just trygghet är en faktor jag jobbar hårt med i varje försäljning, så att ni är nöjda är det bästa betyg jag kan få. På återseende!
  • Ted S
    Ted S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna lyssnar på ens behov och ser till att det blir en trygg affär för både köpare och säljare. Hon är också väldigt noga med detaljer och återkoppling. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2018-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Ted S
    Det är precis detta jag eftersträvar i varje affär, så jag tackar ödmjukast för dina fina ord och hoppas att jag får glädjen att hjälpa dig även i framtiden
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Professionellt, förtroendeingivande och affärsmässigt bemötande. Vänlig och serviceinriktad Läs mer
    2018-06-25 Svensk fastighetsförmedling svarar Åsa M
    Tack ska du ha, Åsa, för dina vänliga ord! På återhörande

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg