Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 197 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Heléne A
    Heléne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabbt effektiv husförsäljning. Öppen dialog med mäklaren regelbundet. Klara tydliga riktlinjer med lite humor som underlättar i en för oss ovan situation. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabb och proffsig försäljning av bostad, kontinuerlig återkoppling och uppföljning. Läs mer
  • Dzenana Z
    Dzenana Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    jag sålde lägenhet via Svensk fastighett Förmedling Läs mer
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en villa på husensjö. Eema är en inspirerande och driven mäklare, men också med känsla för säljarens åsikter. Lätt att kommunicera med och lätt att få tag i. Läs mer
  • Börje Ingemar M
    Börje Ingemar M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Förmedlingen av vår bostadsrätts tvåa hanterades helt igenom professionellt av Svensk Fastighetsförmedlings mäklare.

Från den allra första kontakten med mäklaren blev vi mycket positivt bemötta och hölls sedan väl informerade under hela uppdraget.

Försäljningen genomfördes snabbt och effektivt och resulterade i en köpeskilling som väl motsvarade våra förväntningar.

Sammanfattningsvis är vi därför mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och mäklaren Stellan Kjellsson. Läs mer
  • Livija T
    Livija T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    På samtliga punkter är jag mycket nöjd.
    Min upplevelse av mäklaren är.
    Fantastisk service återkopplar snabbt lätt att få tag på.
    Mycket kunnig, trevlig, Läs mer
  • Abdallah H
    Abdallah H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Va sjukt nöjd hur mycket jag fick jävligt bra mäklare Läs mer
  • Terhi Å
    Terhi Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Linus Blixt vem jag träffade i samband när min dotter köpte sin lägenhet. Det sade bara klick! Jag hade positiva erfarenheter med Svensk Fastighetsförmedling redan när vi bodde i Stockholm så valet var lätt. Linus är en mycket sympatisk person, jag kunde skriva flera sidor om honom men väljer att lista upp alla hans goda sidor vilka jag lärde känna under några månaders tid. Linus är: påläst, kunnig, ärlig, snäll, omtänksam, har sinne för humor, respektfull, lyssnande, ödmjuk, pålitlig, kvicktänkt, gemytlig och använder ett vårdat och bildat språk och använder INTE, tack och lov, order LIKSOM i var och varannan mening. Jag kan människor och efter att ha arbetat i två stora amerikanska företag där allting kretsade kring försäljning: BÄTTRE SÄLJARE ÄN LINUS ÄR, FINNS INTE!!!. Läs mer
  • Sven S
    Sven S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hela upplevelsen med våra kontakter med mäklaren kan sammanfattas i ett ord : UTMÄRKT. Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Gick super bra fick hjälp hela vägen från att vi köpte vår lägenhet till försäljning av vår gamla. Kan inte förvänta mig mer! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Tack Anton Sandman för en bra försäljning. Tack för ditt tålamod och din professionella inställning till jobbet. Du håller alltid det du lovat, återkommer på avtalad tid, återkopplar och håller koll på allt. Kommer att rekommendera dig till de jag kommer i kontakt med framöver som ska sälja - eller köpa.
    Vill också passa på att ge era fotografer en komplimang, de bilder som tagits är kanonbra och visar verkligen verkligheten. Läs mer
  • Bo M
    Bo M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket gott bemötande och professionellt intryck. Louise valdes utifrån en grupp på 4 st mäklare som alla var mycket kompetenta. Främsta anledningen till valet var att hon klart överlägset hade sålt flest fastigheter i detta området. Dessutom arbetar hon med en modell som inte alla mäklare gör. Det innebär att både säljare och köpare kan känna sig extra trygga. Läs mer
  • Ted S
    Ted S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna lyssnar på ens behov och ser till att det blir en trygg affär för både köpare och säljare. Hon är också väldigt noga med detaljer och återkoppling. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Professionellt, förtroendeingivande och affärsmässigt bemötande. Vänlig och serviceinriktad Läs mer
  • Vedrana  V
    Vedrana V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Min lilla etta såldes genom Stellan Kjellsson på Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg.
    Blivit väldigt proffsigt bemött genom hela affären och Stellan har varit tillgänglig och snabbt återkopplande. Vill ni ha en lugn och ärlig mäklare så skall ni vända er till honom! :)
    Vi är väldigt nöjda med hans insats. Läs mer
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema kändes väldigt proffsig och kunnig i sitt jobb. Hon har en härlig personlighet. Pigg o glad.... Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gabriella B
    Tack ska du ha Gabriella, så roligt att höra! Vi ses framöver :)
  • Sonja N
    Sonja N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har fått ett proffsigt bemötande och snabb återkoppling
    under försäljningen.
    Jag är helnöjd! Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sonja N
    Så roligt att höra - tack Sonja! - och varmt välkommen om det skulle bli läge framöver!
  • Barncancerfonden R
    Barncancerfonden R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    "Louise sålde en lägenhet åt Barncancerfonden som vi fått som testamentsgåva. Hon var mycket proffsig, engagerad och kunnig. Vi rekommenderar henne varmt och hoppas ha framtida försäljningar genom henne. " Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Barncancerfonden R
    Tack snälla; Det var hedrande att hjälpa till för en sådant viktigt och fint ändamål!
  • Nour E
    Nour E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi hade turen som fick Stellan som mäklare! Han är proffsig, ärlig och hjälpsam. Snabb på att svara när man behöver honom och med sina kunder tills det är 100% nöjda. Vi rekommenderar Stellan till de som är ute efter en trygg och ärlig affär! Läs mer
    2018-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nour E
    Tack Nour, för dessa fina ord - de värmer och gläder oerhört! Nöjda kunder = nöjd mäklare. På återseende!
  • Mertzani M
    Mertzani M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi fick mycket bra bemötande av Louise och Emma! Professionella på sitt arbete på alla plan. Affären gick lätt och smidigt till och vår upplevelse som kund var alldeles utmärkt.kan lätt rekommendera till andra. Läs mer
    2018-02-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mertzani M
    Tack så mycket; Det gläder oss att ni är nöjda och att ni rekommenderar oss till andra. Kanske får vi möjlighet att ses igen i framtiden. Ha det så bra!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Precis som jag misstänkte, helt enkelt BÄST! Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Jonas L
    Haha, tackar ödmjukast för det Jonas! Det epitetet kan vi leva med. Hoppas vi ses igen framöver!
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Proffsig och inger förtroende. När vi skulle sälja så var Stellan den första mäklaren vi skulle träffa för att sedan välja (på rekommendation av vänner). Det räckte med ett möte för att bestämma oss för honom! Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Mathias B
    Mathias, tack för dina fina ord! Rekommendationer är något av det viktigaste och mest bekräftande i vårt yrke, så det värmer oerhört att ni kände omedelbart förtroende. Tack och på återseende om det skulle bli läge i framtiden :)
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Smidigt och bra skött. Personligt bemötande. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Susanne S
    Tack för det Susanne! Det gläder oss att du är nöjd!
  • Jan S
    Jan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har endast bra erfarenheter från Er. Ni är tydliga med det ni gör. Vi uppskattar detta. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan S
    Tack Jan! Vi är väldigt glada att ni är nöjda och hoppas vi får chansen att ses igen om det blir läge
  • Cefsere B
    Cefsere B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Duktig, påläst, professionell, nöjd med allt och Hur allt sköttes redan från första dagen. Vi är mycket nöjda med vår mäklare Stellan Kjellsson på Svensk Fastighetsförmedling
    Vi rekommenderar honom starkt.
    Med vänlig hälsning Cefsere o Ilir Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Cefsere B
    Jag tackar ödmjukast för era fantastiska ord Cefsere och Ilir; Er rekommendation betyder mycket för mig! På återseende
  • John T
    John T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket bra genomgånde på alla moment. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar John T
    Tack så mycket John, det uppskattar vi!
  • Fatima K
    Fatima K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Genom sitt professionella, personliga och ambitiösa sätt gjorde Louise Scholander hela försäljningsprocessen till en enkel och smidig historia. Glatt humör, ärlig samt lätt att ha att göra med och att kommunicera med. Utan att tveka, kan jag ge henne mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Fatima K
    Fatima, tack så hjärtligt för dina fina ord; Det gläder mig erhört att ni är nöjda! Er rekommendation är guld värd. Vi ses framöver!
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lugnt, stabilt intryck grå första stund. Alltid tillgänglig för frågor och för råd gällande försäljningen. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oskar H
    Så bra, tack för dina fina ord och för ditt förtroende Oskar! Må väl på nya läget
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande, glad och pigg. Kunnig, kunde svara direkt på alla mina frågor. Kunde vara bestämd och tala om vad som gäller när i detta fallet köparen försökte gå genvägar. Viktigt att kunna när det gäller stora pengar. Allt måste gå rätt till vilket jag till 100% upplevde att det gjorde i vår affär. Trots betydande svårigheter med problem av transaktioner från utlandet behölls lugnet och jag fick hela tiden besked om hur läget var för tillfället. Jag kommer att vända mig till svensk fastighetsförmedling igen om så skulle bli fallet och tar gärna Louise som mäklare. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Yngve E
    Yngve, tack för att du tog dig tid och för dina fina ord! Jag är mycket glad för förtroendet och att du känner dig nöjd. Jag hoppas vi får chans att ses igen!
  • Morgan W
    Morgan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Kanon bra mäklare! Snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-02-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Morgan W
    Tack Morgan, uppskattar det verkligen!
  • Emilia W
    Emilia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus Blixt sålde min lägenhet. Fantastiskt duktig mäklare, genuint trevlig kille med fötterna på jorden. Rekommenderar honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2018-02-22 Svensk fastighetsförmedling svarar Emilia W
    Hej Emilia!
    Tack för din rekommendation och att du tog dig tiden! All lycka i ert nya hus! Förhoppningsvis korsas våra vägar i framtiden
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Lyhörd, närvarande, driven , hjälpsam. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Daniel D
    Vilka fina ord, Daniel. Tack så mycket för dem och din rekommendation!
  • Emil E
    Emil E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Grym och trevlig mäklare, han var med och informerade oss genom hela processen. Läs mer
    2018-02-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Emil E
    Tack ska du ha, Emil! Det gläder enormt att du är nöjd :)
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket duktig mäklare.

Jobbar effektivt och har ett bra kund bemötande. Läs mer
    2018-02-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders L
    Dina ord värmer och uppmuntrar - tack så hjärtligt Anders!
  • Anna W
    Anna W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anton ger ett proffsigt och engagerat intryck. Han är duktig på att återkoppla efter genomförda visningar. Han är lätt att få tag på och ringer alltid tillbaka då man sökt honom.

Har tidigare varit i kontakt med Anton som köpare , men nu även tagit del av hans kompetens som säljare av en bostad.

Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Anton som mäklare. Han gör verkligen allt för att du som både säljare eller köpare skall bli nöjd. Läs mer
    2017-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna W
    Tack Anna för de varma orden! Jag är tacksam att jag fick förtroendet att sköta er försäljning och att ni har upplevt det som jag tycker är det viktigaste i mitt uppdrag; Kompetens & trygghet. Jag önskar er all lycka till i framtiden och hoppas att vi ses igen. Lev väl!
  • Jan C
    Jan C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus Blixt var lättillgänglig och artig, svarade snabbt på mejl/sms. Gav relevanta råd vid frågor. Läs mer
    2017-12-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan C
    Hej och tack för det fina omdömet Jan! Det är alltid roligt att jobba med kunder som sätter krav på kvalitet. Ha det fint och hälsa familjen!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Toppen. Proffsigt. Tillgänglig och arbeta utanför officehours för att göra det bästa för oss. Läs mer
    2017-12-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Daniel B
    Tack för det Daniel; Mäklarlivet innebär ofta arbete på alla möjliga tider, men jag är glad att du uppskattar mina/våra ansträngningar! Vi hörs!
  • Iza J
    Iza J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Linus var en av tre mäklare som jag valde mellan, och han var den som gav mest förtroende. När försäljningen nu är avslutad, kan jag bara konstatera att min känsla var rätt. Bra kommunikation genom hela processen och ett föredömligt uppträdande. Kan bara rekommendera honom.
    Per Johansson Läs mer
    2017-12-19 Svensk fastighetsförmedling svarar Iza J
    Hej Per, tack för förtroendet och det fina omdömet! Ha det fint och på återseende
  • Helena S
    Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Väldigt professionell och det märks att hon är spindeln i nätet och gör sitt jobb väl, trots många projekt (objekt) samtidigt. Inom 2 veckor var min lägenhet såld och till det priset jag bad om. Detta i svåra tider, eftersom bostadsmarknaden håller på att gå ner. Hon levde därmed absolut upp till min förväntan. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Helena S
    Tack Helena, jag är så glad för ditt förtroende i denna försäljningen och att det hela gick så smidigt; Att kunna arbeta i alla marknader är det som definierar en framgångsrik mäklare. Och det viktigaste av allt; En glad säljare och en glad köpare är lika med en riktigt glad mäklare! Ha det fint!
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Från allra första början har min lägenhetsförsäljning skötts
    mycket proffsigt och på ett utmärkt sätt! Jag fick genast en bra känsla vid mäklarens presentation av sig själv och av mäklarkontorets möjligheter att optimera möjligheterna till en lyckosam och tillfredsställande affär. Han gav bästa möjliga assistans i samband med fotograferingen och presenterade en föredömlig exponering på "Läge+". Kontakterna med presumtiva köpare har varit aktiva och jag är mycket nöjd med den fortlöpande uppdateringen och avstämningen.
    Vid kontraktsskrivningen mötte jag en positiv och mycket nöjd köpare, som också gav intryck av sitt starka förtroende för mäklaren.
    Jag är mycket belåten! Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Ulf H
    Ulf, vilka lysande komplimanger du strör omkring dig; Tackar ödmjukast för dessa, som såväl Stellan som vi övriga uppskattar högt! Vårt jobb blir ännu roligare när vi har så trevliga kunder som du i en bostadsaffär där ömsesidig respekt och förtroende alltid är a och o. På återseende hoppas jag!
  • Tibor H
    Tibor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Allt fungerade utomordentligt och vi hade regelbunden kontakt om hur det gick med försäljningen. Louise var mycket bra och kunnig och vi kände oss trygga med henne som mäklare. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Tibor H
    Tack Tibor, för dina fina ord! Så glad att ni kände er trygga. Kanske får vi anledning att ses framöver också. Må så bra!
  • Le Thanh P
    Le Thanh P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bra mäklare
    Mycket trevligt
    Lätt att förstå.
    ++++++ Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Le Thanh P
    Ett stort och varmt tack och lika många plus tillbaka till dig som ypperligt trevlig kund!
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har hjärtat på rätt ställe och ser efter kundens bästa och behov. Kunde inte vara mer nöjd, gjorde ett fantastiskt jobb! Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Johanna C
    Tack, snälla Johanna! Hjärtat är lika viktigt som kunskap, empati, engagemang och omsorg; Så tack för att du uppmärksammar det. Ha det riktigt fint, så kanske vi ses framöver :)
  • Lars Gunnar Christer E
    Lars Gunnar Christer E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Allt har fungerat bra fram till det läget vi är i nu. Har absolut inget att klaga på de delar som är genomförda. Hoppas på ett lika bra avslut på affären framöver.
    Stellan som person är väl insatt i alla typer av frågeställningar som dyker upp från både säljare och köpare vilket verkar tryckt.
    Lite återstår av den försäljning som jag är inblandad i. Med lite tur går vi mål den 30 november. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Lars Gunnar Christer E
    Tack ska du ha! Jag hoppas att du varit lika trygg under hela processen - avslutet inkluderat :-) Tills vi ses igen, önskar jag dig allt gott!
  • Anders O
    Anders O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag fick ett mycket proffsigt bemötande och mäklaren överträffade mina förväntningar.
    De snabba och tydliga återkopplingarna, även utanför arbetstid, upplevde vi som ett tecken på stort engagemang. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Anders O
    Det här gör oss glada, Anders! Tack för dina fina ord och - förhoppningsvis - på återseende!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket gott förtroende från första telefonsamtalet och genom hela processen. Påläst om huset och området med stor erfarenhet av tidigare sålda villor i just vårt område. Öppen och bra kommunikation och hela tiden höll mig som säljare väl informerad om spekulanter. Tog initiativ i hur vi skulle gå tillväga i de olika momenten som vi stötte på under resan. Läs mer
    2017-12-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Fredrik E
    Fredrik, tackar ödmjukast för förtroendet att sälja er bostad! Det gläder mig att ni är nöjda och kanske har jag nöjet att få hjälpa er även i framtiden. Ha det fint!
  • Krister S
    Krister S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande och handläggning av hela vår komplicerade situation. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Krister S
    Hej Krister! Vi tar oss gärna an utmaningar i alla dess former :) Tack för förtroendet - kanske ses vi i framtiden! Må gott!
  • Bujar A
    Bujar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Svensk fastighetsförmedling är proffsiga och skulle vilja lyfta fram Anton Sandman som tänker på kundernas behov i första hand. Skulle rekommenderas för alla som vill köpa elr sälja en bostad i Helsingborg Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bujar A
    Tack Bujar, för förtroendet att förmedla din bostad. Mitt arbete är ännu roligare när man har så härliga kunder som du!
    Jag är glad över att ni blev så nöjda med allt och att ni känner att ni kan rekommendera mig. Lev väl!
  • Martina W
    Martina W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Genuint engagerad mäklare som gjorde det lilla extra för försäljningen. Vi är mer än nöjda! Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martina W
    Tack Martina, det värmer gott att höra! Vi jobbar hårt för och älskar att överträffa våra kunders förväntningar. Glad att du är så nöjd :)
  • Christian J
    Christian J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag hade först en annan mäklare som gick på föräldraledighet. Linus tog över och gjorde det med bravur! Han höll i flera förhandsvisningar, hade daglig kontakt med mig, var flexibel gällande mötestider och oerhört serviceminded! Bostadsrätten såldes snabbt vilket jag såklart är mkt nöjd med! Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christian J
    Hej Christian!
    Tack för det fina betyget, det betyder mycket för mig och är också ett bra betyg på att vi är duktiga på samarbete kollegorna emellan. Lycka till framöver och hoppas att vi springer på varandra i framtiden!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg