Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 244 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• Stig C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vänlig trevlig mycket effektiv jätte nöjda Läs mer
    2018-12-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig C
    Det gläder att höra, Stig! Tack ska du ha för dina fina ord. Ha en fortsatt fin dag och på återseende!
  • Mariana P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt på markplan. Jag blev väldigt bra bemött av Louise och hon överträffade de förväntningar vi hade. Det blev en riktigt bra försäljning och hon var enkel och trevlig att samtala med. Läs mer
    2018-12-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Mariana P
    Mariana, tack för förtroendet och dina fina ord såhär efter! Jag är mycket glad att era förväntningar överträffades; Det är mitt mål i alla affärer. Jag hoppas vi ses igen framöver. Ha en fin dag!
  • Anders L
    Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En mycket proffsig o trevlig mäklare med ett jätte bra jobb utfört, vi tackar för all hjälp o kommer rekomderar henne värmt till alla vänner o kompisar,, hon sålde vårt hus Snabbt o enkelt, och sköte affären på ett proffsigt sätt, Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders L
    Tack för ert förtroende och era varma ord, Anders! Det var en fröjd att hjälpa er. Jag hoppas att vi får möjligheten att ses igen framöver om/när det blir läge för en flytt igen. Ha en fin dag!
  • Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en Villa i Helsingborg, och har bara positivt att skriva om Louise. Super bra kontakt med mig som säljare och fick ut det mesta av försäljningen. Proffsigt bemötande och koll på området och priser, fick uppdraget i konkurans med två andra mäklare. Rekommenderar verkligen Louise till andra 😀 Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Anders, tack så mycket för dina varma ord! Lite konkurrens sporrar bara ytterligare och jag är glad att vi hade ett fint samarbete och att slutresultatet var till belåtenhet för alla parter. Vi ses!
  • Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt en 3:a på Västra Berga genom Anna och även köpt en 2:a på samma område av Anna. Anna är mycket glad, positiv, effektiv och hjälpsam. Lätt att få kontakt med antingen via telefon eller sms. Det har känts tryggt att både sälja och köpa ,för Anna har respekterat våra önskningar. Vi rekommenderar gärna Anna till andra.
    AnneLie & Lars Lohmander Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie L
    Hej AnneLie och Lars!
    Tack så mycket för era varma ord, det gläder oerhört att ni är nöjda! Så glad att jag/vi kunde hjälpa till både med försäljning och inköp. Jag hoppas vi får möjlighet att stöta på varandra igen om/när det blir dags nästa gång.
    Ha en fortsatt fin dag!
  • Helen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en bostad, allt gick över förväntan Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen B
    Så roligt att höra Helen! Vi älskar att möta - och överträffa - förväntningar :)
  • Pontus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt en lägenhet i ett flerfamiljshus. Mäklaren var trevlig.
    Stort steg med att köpa lägenhet själv. Bra att mäklaren sammanfattade och förklarade. Visste inte riktigt vad som skulle hända inför mötet men var nöjd när mötet var över. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus E
    Hej Pontus!
    Tack för dina fina ord. Precis som du säger, så är bostadsköpet en av det största och viktigaste affärerna vi gör i livet och då är det skönt med en bra genomgång. Önskar dig många härliga år i första egna boendet - så ses vi när det är dags att byta upp dig ;-)
  • FAHRIJA H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vill TACKA
    France Le Gall för en bra samarbete
    KAN rekommendera henne som mäklare hon kan SIT jobb verkligen 👍😉 Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar FAHRIJA H
    Tack snälla Fahrija för att du tog dig tid att skriva detta; Det värmer! Så glad att du är nöjd med vårt samarbete. Vi ses framöver hoppas jag!
  • Ann Christel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Radhus i två plan. Bra visning med informativ mäklare. Genomgående bra bemötande. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann Christel P
    Så bra att du fått ett fint bemötande och bra med information - det är a och o på såväl våra visningar som i resten av bostadsbytarprocessen. På återseende!
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Anna Ernér som vi anlitade som mäklare för vår bostad. Anna är engagerad, strukurerad och professionell i sitt sätt att jobba och man känner sig trygg längst hela processen. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktoria B
    Tack Viktoria, för dina fina ord!
    Trygghet är väldigt viktigt och att ni är nöjda är det viktigaste av allt. Jag hoppas vi ses igen när det är dags nästa gång!
  • Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Motsvarar förväntningarna god social kompetens utöver uppdragets syfte Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena H
    Tack ska du ha Lena - jobbet blir ännu roligare när kunderna är så trevliga!
  • Anita N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har köpt en bostadsrätt i Bjuv. Och sålt vår bostadsrätt i Bårslöv, Helsingborg.
    Vid första mötet med Stellan så möttes vi av ett trevligt bemötande. Och av en mäklare som hade bra kunskaper och tog sig tid att svara på kundens alla frågor. Han är energisk och noggrann. Så denna försäljning tog två dagar. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anita N
    Hej och tack för din tid & dina ord Anita!
    Så glad att allt gick så smidigt och att ni är nöjda. Jag ser fram emot att hjälpa er igen i framtiden om behovet skulle uppstå.
    Ha en fortsatt fin dag!
  • Eva Britt-Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har helt enkelt gjort sitt jobb (som hon fått betalt för) på BRA sätt! Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva Britt-Marie P
    Tack ska du ha! Vi blir nöjda när våra kunder är nöjda. Och att få betalt för jobbet vi utför är ju också en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta utvecklas, satsa och göra vårt jobb ännu bättre i framtiden! Välkommen tillbaka om det skulle bli läge :)
  • Silvija V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt min lägenhet på Rektorsgatan 3.

Jag är väldigt nöjd med Eema. Hon är ambitiös, proffesionell och trevlig.

Mina förväntningar på Eema var höga och hon levde upp till dom till fullo! Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Silvija V
    Silvija, tack för dina värmande ord - så roligt att höra att du är nöjd, det gläder! Jag hoppas vi får chansen att samarbeta igen, om/när det blir läge i framtiden!
  • Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt min bostadsrätt på Kvarnholmsgatan 8 i HBG. Min mäklare Anna har från första början varit väldigt engagerad, strukurerad och professionell i sitt sätt att jobba med mig som kund. Mina förväntningar blev besvarade och jag är mycket nöjd med denna föräsljningsprocess som gick väldigt snabbt. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael A
    Tack Mikael, för att du tog dig tid att skriva och för din fina rekommendation! Jag hoppas att vi får möjligheten att ses och samarbeta igen framöver. Ha en fortsatt fin dag!
  • Liselotte W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag och frugan har köpt en bostadsrätt i Helsingborg. Mäklaren var väldigt bra och hade svar på alla frågor. Bättre mäklare går ej att hitta. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liselotte W
    Tack snälla, så roligt att höra att ni är nöjda! Jag önskar er många lyckliga år i nya bostaden och hoppas att vi ses om det skulle bli aktuellt med en flytt någon gång i framtiden :-)
  • Pia K
    Pia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Då vi bytte mäklare till Stellan Kjellsson på svensk fastighetsförmedlingen blev vårt radhus sålt. Han är helt underbar både som person och i sitt yrke som mäklare. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia K
    Tackar ödmjukast för denna fina rekommendation, Pia! Jag ser fram emot att samarbeta med er igen i framtiden, om det skulle bli läge. Ha en fortsatt bra dag!
    2018-11-07 Pia K svarar Svensk Fastighetsförmedling
    Om det blir läge kommer vi absolut att använda oss av dig. Tack än en gång för ett mycket gott samarbete
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bengt Olof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har precis sålt vår bostadsrätt på Planteringsvägen 112b. Vår mäklare France Le Gall har varit utomordentlig i vår försäljning proffsig och lyssnar på kunden och väldigt engagerad i sitt arbete. Bara positivt med andra ord mycket duktig. PS. Bra på att laga kaffe oxå. Mvh. Bruno/Lotta Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt Olof B
    Så roligt att höra, tack snälla för det Bruno & Lotta! Det var en rolig försäljning och jag ser fram emot fortsatt samarbete framöver om behovet skulle uppstå - jag lovar att upprätthålla mina kaffekokarkunskaper. Ha en bra dag!
  • Damir J
    Damir J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Efter att vi fick byta mäklare fick vi vårt hus sålt på Husensjö. Det berättar i sig en hel del om Anna Ernér som mäklare. Inte bara att hon är trevlig och snäll hon är dessutom extremt professionell och målinriktad. Hon kommer med råd, ideér, förslag, hon ger feedback och helt enkelt levererar. Vi flyttade 9 gånger på 18år och vi hade en hel del mäklare som har hjälpt oss längs vägen men ingen av de kan jämföras med hennes arbetssätt och personlighet. De är helt enkelt inte inom samma kategori. Vi kan varmt rekommendera henne och ge betyg 10/10. Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Damir J
    Damir, vilka lovord! Tackar ödmjukast för dem och ert förtroende i denna försäljning. Förhoppningsvis får vi chansen att samarbeta igen framöver. Må riktigt gott!
  • Johan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde vår bostadsrätt med Louise som slog alla förväntningar! Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan F
    Så roligt att höra Johan! Vårt mål; Uppnå kundernas förväntningar - och sedan överträffa dem :) Ha en fortsatt fin dag!
  • Daniel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt mitt Radhus i Helsingborg och jag fick mer än utgångspriset. Mäklaren i detta fallet tycker jag gjorde en utmärkt insats. Tydlig i informationen inför försäljningen och hade återkommande uppdateringar under hela budgivningen. Mäklaren visade ett bra driv och intresse för att få bostaden såld. Även vid kontraktsskrivningen var mäklaren tydlig med vad som gällde. Är mycket nöjd med bemötandet under hela försäljningen. 5 av 5 stjärnor!! Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel W
    Daniel, tack för dina fina lovord! Dem och ditt förtroende i denna försäljning värmer gott. Jag hoppas vi får chansen att ses och samarbeta igen om/när det blir läge! Ha det fint!
  • Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt en 3 rums-lägenhet på Västra Berga.Vi har fått bra
    hjälp av mäklaren som vi är mycket nöjda med.Vi har haft bra
    kontakt och känt oss trygga med hennes råd.Vi tycker också att
    vi fick bra info under budgivningen
    Tack Per o Anki Landgren Läs mer
  • Kristofer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Helsingborg. Blev bemött jätte bra av mäklaren och mina förväntningar blev precis som jag tänkt mig.

Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Lasse E
    Lasse E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är väldigt nöjda med Eema, hon har skött vår försäljning på ett proffsigt sätt. Vi var tvungna att ta ut ett högt pris och har inte haft många intresserade, men Eema hittade en köpare vilket räcker😀
    Så vi kan lugnt rekommendera Eema till andra säljare.
    /Lasse Läs mer
  • John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt min första tvårums bostadsrätt !

Jag fick mycket bra bemötande och ständig återkoppling kring vad som hände i ärendet.

I det stora hela levde allt upp till mina förväntningar både vad gällde slutpris och allmän service. 👍👍 Läs mer
  • Mona Harriet J
    Mona Harriet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt på knappt 3 veckor. Duktig på att hålla en informerad om hur det går med försäljningen, vilket jag tycker är viktigt. Alltid trevligt bemötande. Proffsig helt enkelt! Läs mer
  • Kristoffer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lägenhet på Ättekulla i Helsingborg. Resultatet har speglat förväntningar, jag är väldigt nöjd med min mäklare, Louise Scholander. Hjälpsam, trevlig och målmedveten. Läs mer
  • Anna Matilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt bostadsrättslägenhet. Blev bemött väldigt bra av mäklaren. Kunnig och trevlig. Var tillgänglig och gjorde visningarna och köpet enkelt. Läs mer
  • Clas Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Smidig och snabb hantering av både fotograf och mäklarna
    Anna Ernér och Stellan Kjellson som slutförde affären till allas belåtenhet. Läs mer
  • Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Villa i Kattarp byggt -58.
    Öppet "raka puckar"

Lyckades bättre än förväntat med försäljningen. Läs mer
  • Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En 3-rums lgh i Helsingborg.
    Jag var och tittade på en lgh som Anna hade och jag blev imponerad av hur noga hon var med att kolla så lgh var belyst rätt och att den var så fördelaktig den kunde, för mig som köpare.
    Anna var den enda, av alla mäklare jag träffat under denna tiden då jag letat lgh, som frågade om hon fick komma och titta på min lgh och hjälpa mig sälja den.
    Jag skulle gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till folk som ska sälja sin lgh. Läs mer
  • Ivan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt

Bra bemötande från mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Allt känns bra totalt sätt Läs mer
  • Edvin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vårt radhus.
    Vi är jätte nöjda med den smidiga affären och det proffesionella bemötandet från mäklaren. Läs mer
  • Maj H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bemötandet var helt klanderfritt
    Över förväntan av försäljningen av villan
    För löpte utan problem Läs mer
  • Ensar L
    Ensar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt lägenhet av France Le Gall. En mäklare med entusiasm. Fick ett trevligt bemötande och var snabb med återkoppling hela vägen. Kommer definitivt att anlita henne i framtiden vid en försäljning. Läs mer
  • Frida G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemötande, engagerad och väldigt enkel att ha att göra med då vi sålde vår bostadsrätt. Tillmötesgående och flexibel gentemot våra önskemål. Gjorde att hela upplevelsen av försäljningsprocessen blev rolig och mindre stressfylld. Anton förklarade innebörden av alla moment och innehållet i kontraktsskrivningen på ett lättförståeligt sätt. Vi kände oss hela tiden uppdaterade och trygga med honom som mäklare. Kan varmt rekommendera Anton Sandman. Läs mer
  • Bo Christer L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt lägenhet
    Trevlig och kunnig Läs mer
  • Stefan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt vårt föräldrahem.
    Anton har varit en fantastisk länk med sitt kunnande, energi och positiva inställning.
    Tack för ett bra genomförande av affären! Läs mer
  • Maria Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en br-lägenhet och fått absolut proffsigaste hjälpen av Johanna Kovac. Engagerad, snabb, kunnig och tydlig. Att hennes ”magkänsla” visade sig stämma gjorde inte saken sämre... Högsta betyg! Läs mer
  • Kristin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Super nöjda! Bra återkoppling hela tiden.
    Snabba svar vid mejl och sms kontakt.
    Vill ni ha en bra mäklare så anlita Eema ni lär inte bli besvikna! Läs mer
  • Anna Erika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en tvårumslägenhet på Ättekulla. Mycket bra bemötande av mäklaren. Bra återkoppling. Inget strul. Är mycket professionell och inger stort förtroende för mig som säljare. Upplevde att jag kunde överlåta allt. Fick mer än vad jag förväntade mig av försäljningen (ekonomiskt), vilket givetvis är en stor bonus till helheten. Läs mer
  • Leif Gotthard O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Oerhört proffsig och fick både köpare och säljare att känna sig som vinnare.
    Mina varmaste rekomendationer😊🌷 Läs mer
  • Amanda T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi anlitade Anna Ernér Kindstrand för vår försäljning. En superproffsig och trevlig tjej som hjälpte oss med en snabb affär. Vi kan inte bli mer nöjda än vad vi är idag. Kan varmt rekommendera andra att anlita henne vid kommande försäljning! Läs mer
    Amanda T gillar detta
  • Michael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise har hjälpt oss att sälja Alnarpsgatan 6 på ett mycket bra och tillfredsställande sätt. Proffsigt och där kontakten till oss säljare har begränsats till bara det absolut nödvändigaste vilket vi uppskattar. Läs mer
  • Gunilla T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt.
    En mycket sympatisk duktig yrkeskvinna.
    Priset kunde bli högre.
    God erfarenhet Läs mer
  • Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt en bostadsrätt och sålt en villa.
    Alltid korrekt, tillmötesgående och hjälpsam. Lätt tillgänglig och snabb återkoppling.
    Levde upp till de förväntningar som vi hade.
    Kan varmt rek. honom. Läs mer
  • Daniel R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde en bostadsrätt. En trea. Och visst, den blev såld men genom hela processen tyckte jag stundtals att det var oerhört frustrerande att mäklaren inte ringde upp när jag bad. Kunde dröja länge med att svara på sms. Ångrade stundtals mitt val av mäklare. De gånger jag väl fick tag i mäklaren var bemötandet väldigt bra. Läs mer
  • Heléne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabbt effektiv husförsäljning. Öppen dialog med mäklaren regelbundet. Klara tydliga riktlinjer med lite humor som underlättar i en för oss ovan situation. Läs mer
  • Daniel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Snabb och proffsig försäljning av bostad, kontinuerlig återkoppling och uppföljning. Läs mer
  • Dzenana Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    jag sålde lägenhet via Svensk fastighett Förmedling Läs mer