Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 262 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• 2019-02-19

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en bostadsrätt , hade dålig erfarenhet av mäklare på andra firmor sedan tidigare . Mycket nöjd med er mäklare och av alla kontakter med er. Bra uppföljningar och mycket trevligt bemötande. Helt enkelt supernöjd med allt. Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina S
    Så roligt att jag och mina kollegor kunde bidra till en positiv erfarenhet av mäklare, det gläder Carina! När du är nöjd, är jag nöjd. Vi hörs och ses framöver - ha en fin dag!
  • 2019-02-12

Birgitta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    1. Sålt bostadsrätt, nyproduktion i Helsingborg.
    2. På ett trevligt och professionellt sätt.
    3. Att få sålt bostadsrätten till rätt pris, det klarade mäklaren .
    4. Mäklaren gjorde så att bostaden såldes snabbt. Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta C
    Tack för din tid och dina trevliga ord, Birgitta! Glad att du är nöjd med mitt arbete. På återseende!
  • 2019-02-05

Mehran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Emma är trevlig och värm välkomnande person, Vi har fått Värdefulla information från henne och hon är mycket hjälpsam. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Mehran K
    Mehran, tack så mycket för det! Glad att jag kunde hjälpa er. Vi ses igen!
  • 2019-02-04

Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har nyss fått hjälp med att sälja min 1:a på Västraberga,Helsingborg.

Under hela försäljningstiden har min mäklare varit mycket hjälpsam och trevlig.
    Jag hade inte så mycket förväntningar men det hjälpte också min mäklare mig med.
    Sammafattning: God och snabb hjälp. Trevlig och god service. En alltigenom Snabb och proffessionel hjälp. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Peter N
    Mycket roligt att höra, Peter! Tack för dina fina ord, så hoppas jag vi får chans att samarbeta igen framöver. Må gott!
  • 2019-02-04

Samuel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde en bostadsrätt. Bemötandet var bra och informativt. Fick bra återkoppling under försäljningen. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Samuel A
    Hej Samuel och tack ska du ha för att du tog dig tid att skriva detta! Ha en fortsatt fin dag, så hörs vi framöver!
  • 2019-02-01

Lina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte ett hus av Anna Erner(svensk fadtighetsförmedling Helsingborg) och hon va väldigt tillmötesgående och flexibel.
    Valde därefter att låta Anna Erner sälja min bostadsrätt och även om det var en svår period och sälja så gav Anna aldrig upp hoppet och peppade mig under hela försäljningen.
    Hon gav verkligen allt i hela perioden och vi hade en tät kontakt under försäljningsförloppet.
    Jag berättade för Anna vad jag förväntade mig och vilket pris jag hoppades på och detta lyckades hon tillmötesgå.
    Skulle utan tvekan anlita henne igen. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Lina H
    Så roligt att höra Lina, tack ska du ha för de fina orden! Jag jobbar alltid i och med den marknad som råder; Ibland får man bara ligga i lite extra :) Vi hörs och ses!
  • 2019-01-27

Abduljabbar Abd A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Svårt att få tag på henne. Jag tycker att mäklaren inte hjälpt oss mycket. Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Abduljabbar Abd A
    Hej,
    Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Mycket av det arbete en mäklare utför syns inte alltid utåt och kanske skulle vi varit bättre på att berätta mer om det; Det tar vi med oss framöver. Det vi vet är att mycket tid och engagemang har lagts ner kring er försäljning, vilket resulterade i en avslutad affär efter budgivning en bra bit över utgångspriset. Med detta i åtanke anser vi absolut att vi utfört det uppdrag vi åtagit oss.
  • 2019-01-24

Anna-Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Allt var toppen när jag köpte min bostadsrätt! Jättenöjd med allt! Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna-Lena L
    Så roligt att höra, Anna-Lena! Nöjd kund = nöjd mäklare :) På återseende!
  • 2019-01-24

Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt.
    Louise är en fantastisk mäklare som alltid är tillgänglig. Hon är supertrevlig och grymt professionell.
    Louise lever upp till alla förväntningar plus lite till. Hon jobbar snabbt och effektivt och är mycket förtroendeingivande. Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Emma K
    Emma, tack så mycket för dina fina ord och tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er! Så roligt att ni är nöjda, det gläder mig!
  • Sigge O

2019-01-23

Sigge O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är mycket tacksamma på det sätt som vi fick hjälp med att få fastigheten såld.,bemötande var från första dagen till sista dagen
    perfekt alltid glad och trevlig vid varje tillfälle .dom förväntningar som vi hade blev väl uppfyllda Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Sigge O
    Tack så mycket Sigge, det är väldigt glädjande att höra! Så roligt att få hjälpa er. På återseende!
  • Jeanette O

2019-01-20

Jeanette O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema är snabb och effektiv. Hon är duktig. Vi har upplevt hennes service positivt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Jeanette O
    Så roligt att höra, tack ska du ha Jeanette! Tack för förtroendet, det uppskattar jag varmt!
  • Rasmus R

2019-01-17

Rasmus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt i Rydebäck. Grymt engagerad, alltid glad och positiv. Vi fick vår lägenhet såld snabbt och lätt. Anna är Helsingborgs bästa mäklare! Välj henne till er försäljning, ni kommer inte att ångra er! 😊 Läs mer
    2019-01-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rasmus R
    Rasmus, tack så mycket för den här fantastiska rekommendationen, den gläder mig oerhört! Glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda; Då är jag också nöjd :) Vi ses!
  • 2019-01-15

Lisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise är den bästa mäklaren i Helsingborg och jag rekommenderar henne varmt till andra. Hon sålde min lägenhet och hela processen skötte hon utmärkt! Läs mer
    2019-01-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Lisa N
    Tackar ödmjukast för dessa magiska ord, Lisa! Idogt arbete och fantastiska kunder är nyckeln till framgång ;-) Ha det fint, så hörs vi!
  • 2019-01-09

Anna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Johanna Kovac var min mäklare vid föräljningen av min lägenhet. Jag är mer än nöjd!
    Från första kontakten har bemötandet verkligen varit på topp. Hon har varit snabb, effektiv och tagit hand om allt rörande affären på ett sätt som gjort att allt känts väldigt enkelt för mig som säljare.

Jag kommer varmt rekommendera hennes och Svensk Fastighetsförmednings tjänster i framtiden!

/ Anna Carlsson Läs mer
    2019-01-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna C
    Anna, tack så hjärtligt för dina fina ord och ditt förtroende; Det gläder mig att du är nöjd! Jag hoppas vi får chansen att samarbeta igen framöver. Må gott och på återseende!
  • 2019-01-03

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2019-01-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel E
    Tack för det, Daniel, så roligt att höra! God fortsättning på det nya året
  • 2018-12-27

Anette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna och Stellan kan du lita på! Vänliga, hjälpsamma, effektiva både mot säljare och köpare. De vill jag mycket gärna rekommendera till er nästa fastighetsaffär!
    Annette Läs mer
    2019-01-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette L
    Vilka fina ord, Anette - tack så hjärtligt! Det var mycket roligt att samarbeta både med varandra och er gällande denna försäljning. God fortsättning och på återseende!
  • 2018-12-26

Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    France Le Gall förmedlade min bostadsrätt i Bjuv med engagemang utöver förväntan vilket ledde till en försäljning med två mycket nöjda parter. Läs mer
    2019-01-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Malin A
    Tack för dina fina ord, Malin! Det glädjer mig att ni är nöjda - det är det bästa betyg jag kan få. God fortsättning och på återseende!
  • 2018-12-21

Oskar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna Ernér Helsingborg - Bästa tänkbara mäklare. Alltid tillgänglig och mycket positiv. Läs mer
    2019-01-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Oskar K
    Vilka fina ord, tack Oskar! Det var ett nöje att hjälpa till. På återseende!
  • 2018-12-12

Stig C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vänlig trevlig mycket effektiv jätte nöjda Läs mer
    2018-12-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig C
    Det gläder att höra, Stig! Tack ska du ha för dina fina ord. Ha en fortsatt fin dag och på återseende!
  • 2018-12-11

Mariana P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt på markplan. Jag blev väldigt bra bemött av Louise och hon överträffade de förväntningar vi hade. Det blev en riktigt bra försäljning och hon var enkel och trevlig att samtala med. Läs mer
    2018-12-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Mariana P
    Mariana, tack för förtroendet och dina fina ord såhär efter! Jag är mycket glad att era förväntningar överträffades; Det är mitt mål i alla affärer. Jag hoppas vi ses igen framöver. Ha en fin dag!
  • Anders L

2018-11-10

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En mycket proffsig o trevlig mäklare med ett jätte bra jobb utfört, vi tackar för all hjälp o kommer rekomderar henne värmt till alla vänner o kompisar,, hon sålde vårt hus Snabbt o enkelt, och sköte affären på ett proffsigt sätt, Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders L
    Tack för ert förtroende och era varma ord, Anders! Det var en fröjd att hjälpa er. Jag hoppas att vi får möjligheten att ses igen framöver om/när det blir läge för en flytt igen. Ha en fin dag!
  • 2018-11-06

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en Villa i Helsingborg, och har bara positivt att skriva om Louise. Super bra kontakt med mig som säljare och fick ut det mesta av försäljningen. Proffsigt bemötande och koll på området och priser, fick uppdraget i konkurans med två andra mäklare. Rekommenderar verkligen Louise till andra 😀 Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders W
    Anders, tack så mycket för dina varma ord! Lite konkurrens sporrar bara ytterligare och jag är glad att vi hade ett fint samarbete och att slutresultatet var till belåtenhet för alla parter. Vi ses!
  • 2018-11-03

Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt en 3:a på Västra Berga genom Anna och även köpt en 2:a på samma område av Anna. Anna är mycket glad, positiv, effektiv och hjälpsam. Lätt att få kontakt med antingen via telefon eller sms. Det har känts tryggt att både sälja och köpa ,för Anna har respekterat våra önskningar. Vi rekommenderar gärna Anna till andra.
    AnneLie & Lars Lohmander Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annelie L
    Hej AnneLie och Lars!
    Tack så mycket för era varma ord, det gläder oerhört att ni är nöjda! Så glad att jag/vi kunde hjälpa till både med försäljning och inköp. Jag hoppas vi får möjlighet att stöta på varandra igen om/när det blir dags nästa gång.
  • 2018-11-02

Helen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en bostad, allt gick över förväntan Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen B
    Så roligt att höra Helen! Vi älskar att möta - och överträffa - förväntningar :)
  • 2018-10-31

Pontus E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt en lägenhet i ett flerfamiljshus. Mäklaren var trevlig.
    Stort steg med att köpa lägenhet själv. Bra att mäklaren sammanfattade och förklarade. Visste inte riktigt vad som skulle hända inför mötet men var nöjd när mötet var över. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus E
    Hej Pontus!
    Tack för dina fina ord. Precis som du säger, så är bostadsköpet en av det största och viktigaste affärerna vi gör i livet och då är det skönt med en bra genomgång. Önskar dig många härliga år i första egna boendet - så ses vi när det är dags att byta upp dig ;-)
  • 2018-10-30

FAHRIJA H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vill TACKA
    France Le Gall för en bra samarbete
    KAN rekommendera henne som mäklare hon kan SIT jobb verkligen 👍😉 Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar FAHRIJA H
    Tack snälla Fahrija för att du tog dig tid att skriva detta; Det värmer! Så glad att du är nöjd med vårt samarbete. Vi ses framöver hoppas jag!
  • 2018-10-28

Ann Christel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Radhus i två plan. Bra visning med informativ mäklare. Genomgående bra bemötande. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann Christel P
    Så bra att du fått ett fint bemötande och bra med information - det är a och o på såväl våra visningar som i resten av bostadsbytarprocessen. På återseende!
  • Viktoria B

2018-10-26

Viktoria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Anna Ernér som vi anlitade som mäklare för vår bostad. Anna är engagerad, strukurerad och professionell i sitt sätt att jobba och man känner sig trygg längst hela processen. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Viktoria B
    Tack Viktoria, för dina fina ord!
    Trygghet är väldigt viktigt och att ni är nöjda är det viktigaste av allt. Jag hoppas vi ses igen när det är dags nästa gång!
  • 2018-10-23

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Motsvarar förväntningarna god social kompetens utöver uppdragets syfte Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena H
    Tack ska du ha Lena - jobbet blir ännu roligare när kunderna är så trevliga!
  • 2018-10-17

Anita N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har köpt en bostadsrätt i Bjuv. Och sålt vår bostadsrätt i Bårslöv, Helsingborg.
    Vid första mötet med Stellan så möttes vi av ett trevligt bemötande. Och av en mäklare som hade bra kunskaper och tog sig tid att svara på kundens alla frågor. Han är energisk och noggrann. Så denna försäljning tog två dagar. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anita N
    Hej och tack för din tid & dina ord Anita!
    Så glad att allt gick så smidigt och att ni är nöjda. Jag ser fram emot att hjälpa er igen i framtiden om behovet skulle uppstå.
  • 2018-09-23

Eva Britt-Marie P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har helt enkelt gjort sitt jobb (som hon fått betalt för) på BRA sätt! Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva Britt-Marie P
    Tack ska du ha! Vi blir nöjda när våra kunder är nöjda. Och att få betalt för jobbet vi utför är ju också en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta utvecklas, satsa och göra vårt jobb ännu bättre i framtiden! Välkommen tillbaka om det skulle bli läge :)
  • 2018-09-22

Silvija V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt min lägenhet på Rektorsgatan 3.

Jag är väldigt nöjd med Eema. Hon är ambitiös, proffesionell och trevlig.

Mina förväntningar på Eema var höga och hon levde upp till dom till fullo! Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Silvija V
    Silvija, tack för dina värmande ord - så roligt att höra att du är nöjd, det gläder! Jag hoppas vi får chansen att samarbeta igen, om/när det blir läge i framtiden!
  • 2018-09-21

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt min bostadsrätt på Kvarnholmsgatan 8 i HBG. Min mäklare Anna har från första början varit väldigt engagerad, strukurerad och professionell i sitt sätt att jobba med mig som kund. Mina förväntningar blev besvarade och jag är mycket nöjd med denna föräsljningsprocess som gick väldigt snabbt. Läs mer
    2018-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael A
    Tack Mikael, för att du tog dig tid att skriva och för din fina rekommendation! Jag hoppas att vi får möjligheten att ses och samarbeta igen framöver. Ha en fortsatt fin dag!
  • 2018-09-21

Liselotte W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag och frugan har köpt en bostadsrätt i Helsingborg. Mäklaren var väldigt bra och hade svar på alla frågor. Bättre mäklare går ej att hitta. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liselotte W
    Tack snälla, så roligt att höra att ni är nöjda! Jag önskar er många lyckliga år i nya bostaden och hoppas att vi ses om det skulle bli aktuellt med en flytt någon gång i framtiden :-)
  • Pia K

2018-09-16

Pia K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Då vi bytte mäklare till Stellan Kjellsson på svensk fastighetsförmedlingen blev vårt radhus sålt. Han är helt underbar både som person och i sitt yrke som mäklare. Läs mer
    2018-11-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pia K
    Tackar ödmjukast för denna fina rekommendation, Pia! Jag ser fram emot att samarbeta med er igen i framtiden, om det skulle bli läge. Ha en fortsatt bra dag!
    2018-11-07 Pia K svarar Svensk Fastighetsförmedling
    Om det blir läge kommer vi absolut att använda oss av dig. Tack än en gång för ett mycket gott samarbete
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-09-15

Bengt Olof B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har precis sålt vår bostadsrätt på Planteringsvägen 112b. Vår mäklare France Le Gall har varit utomordentlig i vår försäljning proffsig och lyssnar på kunden och väldigt engagerad i sitt arbete. Bara positivt med andra ord mycket duktig. PS. Bra på att laga kaffe oxå. Mvh. Bruno/Lotta Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt Olof B
    Så roligt att höra, tack snälla för det Bruno & Lotta! Det var en rolig försäljning och jag ser fram emot fortsatt samarbete framöver om behovet skulle uppstå - jag lovar att upprätthålla mina kaffekokarkunskaper. Ha en bra dag!
  • Damir J

2018-09-14

Damir J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Efter att vi fick byta mäklare fick vi vårt hus sålt på Husensjö. Det berättar i sig en hel del om Anna Ernér som mäklare. Inte bara att hon är trevlig och snäll hon är dessutom extremt professionell och målinriktad. Hon kommer med råd, ideér, förslag, hon ger feedback och helt enkelt levererar. Vi flyttade 9 gånger på 18år och vi hade en hel del mäklare som har hjälpt oss längs vägen men ingen av de kan jämföras med hennes arbetssätt och personlighet. De är helt enkelt inte inom samma kategori. Vi kan varmt rekommendera henne och ge betyg 10/10. Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Damir J
    Damir, vilka lovord! Tackar ödmjukast för dem och ert förtroende i denna försäljning. Förhoppningsvis får vi chansen att samarbeta igen framöver. Må riktigt gott!
  • 2018-09-14

Johan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde vår bostadsrätt med Louise som slog alla förväntningar! Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan F
    Så roligt att höra Johan! Vårt mål; Uppnå kundernas förväntningar - och sedan överträffa dem :) Ha en fortsatt fin dag!
  • 2018-09-12

Daniel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt mitt Radhus i Helsingborg och jag fick mer än utgångspriset. Mäklaren i detta fallet tycker jag gjorde en utmärkt insats. Tydlig i informationen inför försäljningen och hade återkommande uppdateringar under hela budgivningen. Mäklaren visade ett bra driv och intresse för att få bostaden såld. Även vid kontraktsskrivningen var mäklaren tydlig med vad som gällde. Är mycket nöjd med bemötandet under hela försäljningen. 5 av 5 stjärnor!! Läs mer
    2018-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel W
    Daniel, tack för dina fina lovord! Dem och ditt förtroende i denna försäljning värmer gott. Jag hoppas vi får chansen att ses och samarbeta igen om/när det blir läge! Ha det fint!
  • 2018-09-08

Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har sålt en 3 rums-lägenhet på Västra Berga.Vi har fått bra
    hjälp av mäklaren som vi är mycket nöjda med.Vi har haft bra
    kontakt och känt oss trygga med hennes råd.Vi tycker också att
    vi fick bra info under budgivningen
    Tack Per o Anki Landgren Läs mer
  • 2018-09-08

Kristofer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt min bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Helsingborg. Blev bemött jätte bra av mäklaren och mina förväntningar blev precis som jag tänkt mig.

Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Lasse E

2018-09-04

Lasse E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är väldigt nöjda med Eema, hon har skött vår försäljning på ett proffsigt sätt. Vi var tvungna att ta ut ett högt pris och har inte haft många intresserade, men Eema hittade en köpare vilket räcker😀
    Så vi kan lugnt rekommendera Eema till andra säljare.
    /Lasse Läs mer
  • 2018-09-01

John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt min första tvårums bostadsrätt !

Jag fick mycket bra bemötande och ständig återkoppling kring vad som hände i ärendet.

I det stora hela levde allt upp till mina förväntningar både vad gällde slutpris och allmän service. 👍👍 Läs mer
  • Mona Harriet J

2018-08-22

Mona Harriet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt på knappt 3 veckor. Duktig på att hålla en informerad om hur det går med försäljningen, vilket jag tycker är viktigt. Alltid trevligt bemötande. Proffsig helt enkelt! Läs mer
  • 2018-08-20

Kristoffer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lägenhet på Ättekulla i Helsingborg. Resultatet har speglat förväntningar, jag är väldigt nöjd med min mäklare, Louise Scholander. Hjälpsam, trevlig och målmedveten. Läs mer
  • 2018-08-15

Anna Matilda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpt bostadsrättslägenhet. Blev bemött väldigt bra av mäklaren. Kunnig och trevlig. Var tillgänglig och gjorde visningarna och köpet enkelt. Läs mer
  • 2018-08-14

Clas Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Smidig och snabb hantering av både fotograf och mäklarna
    Anna Ernér och Stellan Kjellson som slutförde affären till allas belåtenhet. Läs mer
  • 2018-08-03

Ulf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Villa i Kattarp byggt -58.
    Öppet "raka puckar"

Lyckades bättre än förväntat med försäljningen. Läs mer
  • 2018-08-01

Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En 3-rums lgh i Helsingborg.
    Jag var och tittade på en lgh som Anna hade och jag blev imponerad av hur noga hon var med att kolla så lgh var belyst rätt och att den var så fördelaktig den kunde, för mig som köpare.
    Anna var den enda, av alla mäklare jag träffat under denna tiden då jag letat lgh, som frågade om hon fick komma och titta på min lgh och hjälpa mig sälja den.
    Jag skulle gärna rekommendera Svensk Fastighetsförmedling till folk som ska sälja sin lgh. Läs mer
  • 2018-07-30

Ivan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt

Bra bemötande från mäklaren

Mäklaren levde upp till mina förväntningar

Allt känns bra totalt sätt Läs mer

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg