Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 291 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• 2019-07-03

Filip P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Go o gla tjej. Väldigt framåt och flexibel. Super tydlig på alla sätt o vis! Läs mer
    2019-07-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip P
    Tack Filip, dina ord glädjer verkligen! Roligt att du är nöjd. Vi ses framöver!
  • 2019-07-01

Birgitta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Försäljning av bostadsrätt, utgångspris rätt, Kunnig, engagerad, tillgänglig. Rekommenderar gärna Louise till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta O
    Birgitta, tack så mycket för dina fina ord. Din rekommendation är det bästa betyg jag kan få, så det tackar jag ödmjukast för! På återseende!
  • Caroline W

2019-06-29

Caroline W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna-Karin sålde min 3:a på västra berga och jag tyckte eller rättare sagt att hon gjorde ett utmärkt jobb från start till slut.
    Trots en trög bostadsmarknad så drog hon affären i hamn, jag rekommenderar Anna-Karin.
    En ambitiös, envis och engagerad mäklare! Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline W
    Tack Caroline, det var roligt att höra! Tack för förtroendet; Glad att jag kunde förvalta det och att du är nöjd. Vi ses!
  • Ulf B

2019-06-24

Ulf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Försäljning av lägenhet. Gick som en dans tack vare duktig och intresserad mäklare. Hela proceduren gick snabbt och smärtfritt.
    kan verkligen rekommenderas! Louise Scholander gjorde verkligen ett utmärkt arbete med hela proceduren. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf B
    Så roligt att höra, tack ska du ha Ulf! Det var ett nöje att hjälpa till. På återseende!
  • 2019-06-23

Åse S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt radhus.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och professionellt sätt.

Förväntningarna uppfylldes helt och hållet.

Vi är mycket nöjde med mäklaren och försäljningen och anlitar gärna företaget/ mäklaren igen. Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åse S
    Tack Åse, det gläder att höra att ni är nöjda! Ser fram emot att hjälpa er igen om det blir läge. Ha en fin dag!
  • 2019-06-05

Leena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en marklägenhet, blev bra bemött av mäklaren,jag fick ett bra pris för lgh, mäklaren var lugn inför budgivningen och sa att det skulle gå bra, vilket det gjorde. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Leena R
    Så trevligt att höra, Leena! Tack för förtroendet - kanske får vi chans att samarbeta igen framöver. Ha en riktigt bra dag!
  • THU NGA L

2019-05-24

THU NGA L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt lägenheten i Helsingborg och blev bemött av bästa Johanna Kovac.
    Johanna är väldigt Profissionell samtidigt är hon väldigt ödmjuk och hon har mycket kunskap och var alltid tillgänglig så jag kände mig väldigt trygg under hela processen. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar THU NGA L
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva det här! Är väldigt glad att du känt dig trygg under hela resan. Lycka till på nya läget!
  • 2019-05-23

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en bostadsrätt i södra Helsingborg. Redan från start blev jag proffisionellt bemött av mäklaren, Johanna Kovac, som satte precis rätt pris. Hon höll mig uppdaterad under hela processen och jag har känt mig trygg med de beslut vi tog och jag är nöjd med hur allt avlöpte. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan L
    Jan, tack så mycket för dina lovord, de värmer och gläder massor! Din trygghet och nöjdhet är de bästa resultat jag kan önska mig. Välkommen åter om behov skulle uppstå!
  • 2019-05-17

Jessica M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lgh och blev bemött med kärlek, kunskap, erfarenhet och Respekt!!! Eema är den bästa mäklaren jag vet. Har anlitat henne flera gånger och blivit lika nöjd varje gång! Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jessica M
    Det här gör mig jätteglad Jessica - tack så mycket för dina fina ord och för det återkommande förtroendet! :) Vi ses igen hoppas jag!
  • Anne J

2019-05-17

Anne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt radhus.
    Har fått den hjälp vi förväntade oss av mäklaren.
    Trevligt bemötande och fast besluten att göra det
    bästa för oss.

Kan rekommendera Stellan. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Anne J
    Så trevligt att höra, Anne! Tack så mycket för förtroendet, är glad att jag kunde förvalta det på bästa sätt. En rekommendation är det bästa betyg jag kan få!
  • 2019-05-17

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej hej ! Jag lärde känna Louise snabbt . Hon är en varm social gooo tjej ! Hon hjälpte mig att sälja Lilla Bergaliden 7 , Hon kan hantera olika typer av människor , slutklämmen blev sååå bra. Jag är såå nöjd , hon vet min plan framåt . Jag har blivit bemött på bästa sätt . MVH från Eva E 👍🔆🌷🌷🌷🌷🌷 Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva E
    Tack Eva, så glad jag blir! Jag önskar dig all lycka och du vet var jag/vi finns om du behöver mer hjälp framöver. Ha en fin dag!
  • 2019-05-15

Jon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema Strand hjälpte oss att sälja vårt radhus (bostadsrätt). Eema arbetade snabbt och effektivt men var samtidigt personlig och gav ett väldigt genuint intryck. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jon J
    Tack snälla Jon för dina fina ord! Glad att ni är nöjda. Tack för förtroendet!
  • 2019-05-08

Stig B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt mitt radhus på Koralgatan 14 i Helsingborg.
    Stellan Kjellsson är kanonbra.
    Nöjd med allt man kan begära av en mäklare.
    Kan mycket väl rekommendera honom till vänner mm.
    Vilket jag redan har gjort!!! Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig B
    Stig, så trevligt att höra! Det gläder mig verkligen att du både är nöjd och dessutom rekommenderar mig vidare; Det är den absolut finaste komplimangen jag kan få! Vi ses framöver!
  • 2019-05-07

Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anton sålde min lägenhet på 1rok. Har hela tiden fått ett mycket trevligt bemötande, och Anton visar på ett stort engagemang, men utan att vara påstridig. Väldigt påläst och kunnig, och jag har fått massor av bra och relevant information om regler, och vettiga tips inför försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Anton, och anlitar gärna honom själv igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika B
    Så roligt att höra Annika, tack så mycket! Jag är glad och tacksam för förtroendet du gav mig och ser fram emot chansen att hjälpa dig igen framöver om det skulle bli läge!
  • 2019-05-03

Sandra O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt en 1:a på 41kvm på Ättekulla i Helsingborg till ett pris av 750 000.
    Bemötandet var trevligt och avslappnat men ändå proffisionellt och med vikt av att allt skulle gå rätt till. Mäklaren var även hjälpsam och villig att svara på alla frågor, vilket var bra eftersom detta är mitt första bostadsköp.
    Den förväntning jag hade var nog att jag skulle gå därifrån och känna mig nöjd med affären och att jag fått svar på mina frågor och det tycker jag att mäklaren levde upp till.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra O
    Hej Sandra och tack för dina varma ord! Första bostadsaffären är en stor händelse och jag är glad att du hade en bra upplevelse och är nöjd! Jag önskar dig mycket lycka i ditt nya hem - och hjälper dig gärna när det blir läge framöver :)
  • 2019-04-26

Thomas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bara goda erfarenheter av försäljningen av pappas lägenhet på Frontgatan 4. Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas I
    Tack så mycket Thomas, det gläder! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa till
  • Linn T

2019-04-25

Linn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En bostadsrätt
    Trevlig och bra bemötande mot både säljare och kunder
    Mina förväntningar var att det skulle säljas så klart, och det gjorde mäklaren. Vi hade många visningar och många spekulanter, mäklaren informerade mig om allt jag ville veta. Haft en bra kommunikation hela vägen. Supernöjd! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linn T
    Tack Linn! Mycket roligt att höra att kommunikationen fungerade och att du är nöjd. Hjälper dig gärna igen framöver!
  • 2019-04-24

Gunilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Otroligt kunnig mäklare med god personkännedom, struktur och en stor portion värme. Läs mer
    2019-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla P
    Tack så mycket, Gunilla! Vilka fina ord, de värmer verkligen. Är så glad och tacksam för förtroendet. Vi ses!
  • 2019-04-18

Maja A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna är väldigt lugn, noggrann och stöttade oss genom hela processen. Vi är supernöjda med vår försäljning! Läs mer
    2019-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maja A
    Så roligt att höra Maja, det gläder mig verkligen! Glad att jag fick ert förtroende och att ni är (super)nöjda. På återseende!
  • 2019-04-14

Reza S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemotande och snabb hantering. Läs mer
    2019-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Reza S
    Tack Reza, för att du tog dig tid att skriva detta, glad att du är nöjd!
  • 2019-04-05

Sonja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en trerums bostadsrätt på Buntmakaregatan 11 i Helsingborg.

Louise Scholander är mäklaren hos er som på ett alldeles utmärkt sätt hanterat denna försäljning och med ett perfekt bemötande av såväl säljare som köpare.

Louise levde upp till förväntningarna full ut. Priset blev något lägre än utgångsbudet men det var vårt beslut att avsluta redan efter första budet.

Mycket snabb och strukturerad hantering av Louise. Kommer att rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Sonja L
    Tack ska du ha Sonja, för denna fina rekommendation. Jag är så glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda med mitt arbete. Jag ser fram emot att samarbeta igen om läge skulle uppstå! Ha en trevlig helg!
  • 2019-04-02

Vesna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bara positivt att säga. Trygg, naturlig, proffsig och positiv mäklare som sätter kunden i fokus. Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Vesna S
    Vesna, tack ska du ha! Vilken fin komplimang, den tar jag till mig och tänker på även i mitt fortsatta arbete. Vi ses!
  • 2019-03-31

Mathias I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Radhus.
    Alltid rak trevlig framåt o jobbar stenhårt för kundens bästa en supermäklare helt enkelt Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Mathias I
    Tack för dina fina ord, Mathias, så roligt att höra! Kanske får vi möjlighet att samarbeta igen framöver :) Ha en fin dag!
  • Nils D

2019-03-31

Nils D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt.

Blev bemött på ett korrekt och professionellt sätt. Sakligt och ärligt uppträdande. Med andra ord mycket bra Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Nils D
    Hej Nils och tack för att du tog dig tid att skriva detta, det uppskattas varmt! Glad att du är nöjd, då är vi också det!
  • 2019-03-15

Derya Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jeg har haft en rigtigt god upplevelse med min mäklare.
    Hun er så dygtig, hvis jeg skal flytte igen skal det være hende igen. Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Derya Y
    Tack ska du ha för din fina rekommendation Derya, det har varit ett nöje att hjälpa dig. Jag ser fram emot att hjälpa dig igen om det skulle bli så!
  • 2019-03-12

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Strålande service och väldigt professionell Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael S
    Tack Mikael, för dina fina ord! Ha det fint!
  • 2019-03-09

Susanne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Under kort tid har min mäklare sålt två objekt åt mig, båda med extremt proffesionellt och samtidigt mycket personligt bemötande så att jag som kund känt att jag har varit viktig. I båda fallen har jag känt att min mäklare var uppmärksam och tillmötesgående med avseende på mina önskemål. Jag har också varit väldigt nöjd med hur själva försäljningen gått till. Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Susanne J
    Susanne, tack snälla för dina fina ord; Det gör mig både stolt och glad att mitt sätt att arbeta har varit till belåtenhet för dig! Tack för ditt återkommande förtroende. Jag står till ditt förfogande om läge skulle uppstå framöver. Ha en bra dag!
  • 2019-03-09

Jeanette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande. Höll oss informerade hela vägen. Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jeanette L
    Tack för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation, Jeanette, det uppskattar jag verkligen! Glad att ni kände att ni hade koll hela affären igenom - precis som det ska vara. Vi ses framöver!
  • 2019-03-05

Ljubinka D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema Strand, kunnig och supertrevlig mäklare. Visade min lägenhet upprepade gånger utanför visnngsdagararna med glädje. Rekomenderar henne varmt Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Ljubinka D
    Tack ska du ha Ljubinka, för denna fina rekommendation! Jag är glad att jag fick ditt förtroende.

Ha en bra dag, så ses vi snart!
  • 2019-02-19

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en bostadsrätt , hade dålig erfarenhet av mäklare på andra firmor sedan tidigare . Mycket nöjd med er mäklare och av alla kontakter med er. Bra uppföljningar och mycket trevligt bemötande. Helt enkelt supernöjd med allt. Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina S
    Så roligt att jag och mina kollegor kunde bidra till en positiv erfarenhet av mäklare, det gläder Carina! När du är nöjd, är jag nöjd. Vi hörs och ses framöver - ha en fin dag!
  • 2019-02-12

Birgitta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    1. Sålt bostadsrätt, nyproduktion i Helsingborg.
    2. På ett trevligt och professionellt sätt.
    3. Att få sålt bostadsrätten till rätt pris, det klarade mäklaren .
    4. Mäklaren gjorde så att bostaden såldes snabbt. Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta C
    Tack för din tid och dina trevliga ord, Birgitta! Glad att du är nöjd med mitt arbete. På återseende!
  • 2019-02-05

Mehran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Emma är trevlig och värm välkomnande person, Vi har fått Värdefulla information från henne och hon är mycket hjälpsam. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Mehran K
    Mehran, tack så mycket för det! Glad att jag kunde hjälpa er. Vi ses igen!
    Ha en fortsatt fin dag!
  • 2019-02-04

Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har nyss fått hjälp med att sälja min 1:a på Västraberga,Helsingborg.

Under hela försäljningstiden har min mäklare varit mycket hjälpsam och trevlig.
    Jag hade inte så mycket förväntningar men det hjälpte också min mäklare mig med.
    Sammafattning: God och snabb hjälp. Trevlig och god service. En alltigenom Snabb och proffessionel hjälp. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Peter N
    Mycket roligt att höra, Peter! Tack för dina fina ord, så hoppas jag vi får chans att samarbeta igen framöver. Må gott!
  • 2019-02-04

Samuel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde en bostadsrätt. Bemötandet var bra och informativt. Fick bra återkoppling under försäljningen. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Samuel A
    Hej Samuel och tack ska du ha för att du tog dig tid att skriva detta! Ha en fortsatt fin dag, så hörs vi framöver!
  • 2019-02-01

Lina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Köpte ett hus av Anna Erner(svensk fadtighetsförmedling Helsingborg) och hon va väldigt tillmötesgående och flexibel.
    Valde därefter att låta Anna Erner sälja min bostadsrätt och även om det var en svår period och sälja så gav Anna aldrig upp hoppet och peppade mig under hela försäljningen.
    Hon gav verkligen allt i hela perioden och vi hade en tät kontakt under försäljningsförloppet.
    Jag berättade för Anna vad jag förväntade mig och vilket pris jag hoppades på och detta lyckades hon tillmötesgå.
    Skulle utan tvekan anlita henne igen. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Lina H
    Så roligt att höra Lina, tack ska du ha för de fina orden! Jag jobbar alltid i och med den marknad som råder; Ibland får man bara ligga i lite extra :) Vi hörs och ses!
  • 2019-01-27

Abduljabbar Abd A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Svårt att få tag på henne. Jag tycker att mäklaren inte hjälpt oss mycket. Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Abduljabbar Abd A
    Hej,
    Tack för din feedback. Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd. Mycket av det arbete en mäklare utför syns inte alltid utåt och kanske skulle vi varit bättre på att berätta mer om det; Det tar vi med oss framöver. Det vi vet är att mycket tid och engagemang har lagts ner kring er försäljning, vilket resulterade i en avslutad affär efter budgivning en bra bit över utgångspriset. Med detta i åtanke anser vi absolut att vi utfört det uppdrag vi åtagit oss.
  • 2019-01-24

Anna-Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Allt var toppen när jag köpte min bostadsrätt! Jättenöjd med allt! Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna-Lena L
    Så roligt att höra, Anna-Lena! Nöjd kund = nöjd mäklare :) På återseende!
  • 2019-01-24

Emma K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt.
    Louise är en fantastisk mäklare som alltid är tillgänglig. Hon är supertrevlig och grymt professionell.
    Louise lever upp till alla förväntningar plus lite till. Hon jobbar snabbt och effektivt och är mycket förtroendeingivande. Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Emma K
    Emma, tack så mycket för dina fina ord och tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er! Så roligt att ni är nöjda, det gläder mig!
  • Sigge O

2019-01-23

Sigge O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi är mycket tacksamma på det sätt som vi fick hjälp med att få fastigheten såld.,bemötande var från första dagen till sista dagen
    perfekt alltid glad och trevlig vid varje tillfälle .dom förväntningar som vi hade blev väl uppfyllda Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Sigge O
    Tack så mycket Sigge, det är väldigt glädjande att höra! Så roligt att få hjälpa er. På återseende!
  • Jeanette O

2019-01-20

Jeanette O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema är snabb och effektiv. Hon är duktig. Vi har upplevt hennes service positivt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-01-28 Svensk fastighetsförmedling svarar Jeanette O
    Så roligt att höra, tack ska du ha Jeanette! Tack för förtroendet, det uppskattar jag varmt!
  • Rasmus R

2019-01-17

Rasmus R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt i Rydebäck. Grymt engagerad, alltid glad och positiv. Vi fick vår lägenhet såld snabbt och lätt. Anna är Helsingborgs bästa mäklare! Välj henne till er försäljning, ni kommer inte att ångra er! 😊 Läs mer
    2019-01-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rasmus R
    Rasmus, tack så mycket för den här fantastiska rekommendationen, den gläder mig oerhört! Glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda; Då är jag också nöjd :) Vi ses!
  • 2019-01-15

Lisa N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Louise är den bästa mäklaren i Helsingborg och jag rekommenderar henne varmt till andra. Hon sålde min lägenhet och hela processen skötte hon utmärkt! Läs mer
    2019-01-15 Svensk fastighetsförmedling svarar Lisa N
    Tackar ödmjukast för dessa magiska ord, Lisa! Idogt arbete och fantastiska kunder är nyckeln till framgång ;-) Ha det fint, så hörs vi!
  • 2019-01-09

Anna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Johanna Kovac var min mäklare vid föräljningen av min lägenhet. Jag är mer än nöjd!
    Från första kontakten har bemötandet verkligen varit på topp. Hon har varit snabb, effektiv och tagit hand om allt rörande affären på ett sätt som gjort att allt känts väldigt enkelt för mig som säljare.

Jag kommer varmt rekommendera hennes och Svensk Fastighetsförmednings tjänster i framtiden!

/ Anna Carlsson Läs mer
    2019-01-09 Svensk fastighetsförmedling svarar Anna C
    Anna, tack så hjärtligt för dina fina ord och ditt förtroende; Det gläder mig att du är nöjd! Jag hoppas vi får chansen att samarbeta igen framöver. Må gott och på återseende!
  • 2019-01-03

Daniel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hjälpsam och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    2019-01-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel E
    Tack för det, Daniel, så roligt att höra! God fortsättning på det nya året
  • 2018-12-27

Anette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna och Stellan kan du lita på! Vänliga, hjälpsamma, effektiva både mot säljare och köpare. De vill jag mycket gärna rekommendera till er nästa fastighetsaffär!
    Annette Läs mer
    2019-01-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette L
    Vilka fina ord, Anette - tack så hjärtligt! Det var mycket roligt att samarbeta både med varandra och er gällande denna försäljning. God fortsättning och på återseende!
  • 2018-12-26

Malin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    France Le Gall förmedlade min bostadsrätt i Bjuv med engagemang utöver förväntan vilket ledde till en försäljning med två mycket nöjda parter. Läs mer
    2019-01-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Malin A
    Tack för dina fina ord, Malin! Det glädjer mig att ni är nöjda - det är det bästa betyg jag kan få. God fortsättning och på återseende!
  • 2018-12-21

Oskar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna Ernér Helsingborg - Bästa tänkbara mäklare. Alltid tillgänglig och mycket positiv. Läs mer
    2019-01-02 Svensk fastighetsförmedling svarar Oskar K
    Vilka fina ord, tack Oskar! Det var ett nöje att hjälpa till. På återseende!
  • 2018-12-12

Stig C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vänlig trevlig mycket effektiv jätte nöjda Läs mer
    2018-12-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig C
    Det gläder att höra, Stig! Tack ska du ha för dina fina ord. Ha en fortsatt fin dag och på återseende!
  • 2018-12-11

Mariana P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt en bostadsrätt på markplan. Jag blev väldigt bra bemött av Louise och hon överträffade de förväntningar vi hade. Det blev en riktigt bra försäljning och hon var enkel och trevlig att samtala med. Läs mer
    2018-12-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Mariana P
    Mariana, tack för förtroendet och dina fina ord såhär efter! Jag är mycket glad att era förväntningar överträffades; Det är mitt mål i alla affärer. Jag hoppas vi ses igen framöver. Ha en fin dag!
  • Anders L

2018-11-10

Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En mycket proffsig o trevlig mäklare med ett jätte bra jobb utfört, vi tackar för all hjälp o kommer rekomderar henne värmt till alla vänner o kompisar,, hon sålde vårt hus Snabbt o enkelt, och sköte affären på ett proffsigt sätt, Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders L
    Tack för ert förtroende och era varma ord, Anders! Det var en fröjd att hjälpa er. Jag hoppas att vi får möjligheten att ses igen framöver om/när det blir läge för en flytt igen. Ha en fin dag!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg