Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Helsingborg!

Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, vi vet vad köparna vill ha och vad du ska tänka på som säljare.

Svensk fastighetsförmedling har koll på hela kedjan, från att hitta köpare, till värdering och försäljning. Du kan med förtroende kontakta oss om du vill få ut det mesta av din bostadsaffär. Vi har koll på läget och vill alltid att våra kunder ska hitta det bästa boendet.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 309 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• 2019-09-21

Christer W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi försäljning av bostadsrätt i Helsingborg assisterade Johanna på ett utmärkt sätt. Klar och tydlig information, goda råd och ett proffsigt agerande hela vägen. Läs mer

Bozena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lägenhet genom dödsbo, mäklaren proffsig och jag är nöjd när det gäller försäljning Läs mer

Alexandra P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har både köpt nytt boende och sålt min lägenhet via samma mäklare och är väldigt nöjd med hur smidigt allt skötts och flutit på. Känner mej hittills väldigt nöjd! Läs mer

Teresa R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hon är mycket trevlig ,duktig och engagerad mäklare . Jag är mycket nöjd och kan rekomendera till er alla som tänker sälja eller köpa sin bostad Läs mer
  • 2019-09-04

Riad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde vårt radhus i helsingborg och var helt oerfarna av att sälja.

Stellan var väldigt pedagogisk och tog oss lugnt igenom hela processen.

Både lärorikt och med ett otroligt bra utfall.

Tack Stellan! Läs mer
  • 2019-09-03

Raed H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag blev uppringd av mäklaren för att värdera mitt brf radhus. Jag var halvintresserad av att sälja huset men nappade på mäklarens erbjudande om en gratis värdering. När mäklaren kom hem till oss fick jag direkt förtroende för henne. Jag fick bra tips på saker som skulle göras innan försäljningen och efter en tid så kom vi i kontakt igen. Då var jag helt redo för att sälja huset. Mäklaren har haft en del utmaningar eftersom vi sålde huset med förbehåll i kontraktet men efter mycket hårt arbete så lyckades hon låsa affären. Av den anledningen väljer jag att sätta högsta betyg och rekommenderar France på svensk fast Helsingborg. Om jag hade fått välja mäklare igen hade jag definitivt valt France. Läs mer
  • 2019-09-03

Katrin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevlig. Snabb på att svara på Mail och sms. Bra återkoppling efter visning.
    Johanna lotsa mig igenom hela försäljningen på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Carl Viktor Mikael O

2019-09-02

Carl Viktor Mikael O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Stellan har varit otroligt skicklig och professionell när jag ville sälja min lägenhet.

Allt ifrån tempo till att hålla mig informerad konstant har varit i yttersta toppklass.

Då både jag och min nuvarande sambo sålde samtidigt som vi köpte en gemensam bostad så märkte jag vilken skillnad det är när man har och göra med en duktig mäklare.

Utan tvekan 5/5 i betyg! Stort tack! Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Carl Viktor Mikael O
    Det är jag som tackar, både för dessa fina ord och för förtroendet! Roligt att höra att du/ni märkte skillnad; Mitt mål är definitivt att vara lite bättre, lite vassare än alla andra. Och det var ett sant nöje att få hjälpa till!
  • 2019-08-31

Annsofie V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi har köpt vårt första gemensamma hus och fick ett sådant fint bemötande av Caroline på svensk fast. Vi är så nöjda Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Annsofie V
    Tack Annsofie! Jag önskar er många lyckliga år i ert nya hem - kanske korsas våra vägar igen framöver :)
  • 2019-08-29

Carolina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde en bostad på Ladugatan i Helsingborg och hade Johanna Kovac som mäklare! Vi har inte ångrat vårt beslut en enda sekund! Johanna är glad och trevlig och har ett nytänk kring upplägget på visningarna! Vi kan varmt rekommendera er att låta Johanna Kovac sälja er bostad! Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Carolina H
    Så roligt att höra, tack ska du ha Carolina! Det var en riktigt rolig försäljning och ett nöje att få hjälpa er. Ha det riktigt fint, så ses vi!
  • 2019-08-28

Lina Fatéma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi köpte ett radhus där Johanna Kovac var mäklare.
    Johanna var engagerad, professionell och gav precis den information som behövdes. Vi kände inte att någonting fattades.

Ska vi sälja i framtiden anlitar vi gärna Johanna! Läs mer
    2019-09-11 Svensk fastighetsförmedling svarar Lina Fatéma S
    Tack Lina, för fina ord! Jag hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hem och kanske får vi chans att samarbeta i framtiden! Ha det fint!
  • 2019-08-27

Christel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket positivt och proffsigt bemötande av France vid vårt köpt av bostadsrätt. Tillgänglig och återkopplar snabbt. Mycket effektiv och noggrann. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Christel H
    Christel, tack för dina fina ord! Att göra mina kunder nöjda är a och o för min del och det gläder mig att ni är nöjda med ert inköp av ert nya hem. Kanske får jag möjlighet att hjälpa er igen i framtiden. Ha det fint, så hörs vi!
  • 2019-08-26

Bengt Holger Ingemar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Vi sålde en bostadsrätt. På mäklarens initiativ möjliggjordes för ev köpare att på ett tidigt stadium visa intresse. Lägenheten skulle nämligen bli tillgänglig efter ca 1,5 år. Lägenheten visades därför annonymt på nätet och fastighetsförmedlingens fönster.

Det visade sig att en familj var villig att skriva avtal om övertagande ca 8 månader före tillträde. Vi är positiva till det tidiga beslutet och är mycket nöjda med mäklarens hantering av ärendet. Läs mer
    2019-08-29 Svensk fastighetsförmedling svarar Bengt Holger Ingemar A
    Tack ska du ha för dina fina ord, de gläder verkligen! Jag är glad att alla bitar föll på plats, att det blev en lyckad affär för alla parter och att ni är nöjda - då är jag också nöjd. Vår tjänst Läge+ levererar ännu en gång :) Ha det fint, så ses vi framöver!
  • 2019-08-15

Jim Richard Valentin G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hade Johanna som min mäklare! Hon var verkligen den bästa mäklaren jag kunde välja för min försäljning. Bra på att informera om allt som gällde min försäljning. Lätt att förra dialog med om hur jag vill att försäljningen skulle gå till, samt hon kom med mycket bra råd som hjälpte till att ta viktiga beslut. Kommer verkligen rekommendera henne till folk jag känner som vill sälja! Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Jim Richard Valentin G
    Tack och återigen tack för den här rekommendationen! Att du som kund är nöjd och berättar det för dina vänner är det finaste betyg jag kan få. Jag hoppas vi får chans att samarbeta igen framöver. Ha en härlig dag!
  • 2019-08-13

Martin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålde bostaden, allt gick smidigt och snabbt enligt mina önskemål, klart högsta betyg till mäklarna och Svensk Fastighetsförmedling Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Martin L
    Så roligt att höra, tack så mycket för dina fantastiska ord, Martin! Må väl, så ses vi förhoppningsvis när det är läge igen
  • 2019-08-10

Ilirjana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Johanna fick ta över försäljningen av vår bostadsrätt när en av hennes kollegor skulle sluta. Hon satte sig snabbt in i ärendet och gav snabbt återkoppling till mig när det fanns något nytt.

Hon charmade spekulanten och lägenheten blev såld till utgångspris. Hon är en riktig stjärna! Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Ilirjana B
    Det här var verkligen en rolig försäljning! Ibland krävs det bara en extra charmoffensiv som pricken över i:et ;-) Tackar ödmjukast för dina fina ord!
  • 2019-08-09

Cathrina C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande. Engagerad punktlig kunnig mäklare som jag snabbt fick förtroende för Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Cathrina C
    Tack för det Catharina! Mycket viktiga egenskaper i en mäklare anser jag och jag är glad att du upplevde vårt samarbete på detta sätt. Må så fint!
  • 2019-07-21

Marie Louise N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en lägenhet på Kadettgatan.
    Jag har ingen erfarenhet av det här, men jag har känt att jag fått det stöd och de råd jag behövt.
    Jag fick förtroende för dig med en gång och jag har känt att jag kunde ring eller meila utan att det var till besvär Läs mer
    2019-08-27 Svensk fastighetsförmedling svarar Marie Louise N
    Så roligt att höra, tack Marie Louise! Att du kände dig trygg är bland det viktigaste i en bostadsaffär. Jag hoppas vi får chans att samarbeta igen framöver!
  • 2019-07-03

Filip P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Go o gla tjej. Väldigt framåt och flexibel. Super tydlig på alla sätt o vis! Läs mer
    2019-07-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Filip P
    Tack Filip, dina ord glädjer verkligen! Roligt att du är nöjd. Vi ses framöver!
  • 2019-07-01

Birgitta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Försäljning av bostadsrätt, utgångspris rätt, Kunnig, engagerad, tillgänglig. Rekommenderar gärna Louise till mina vänner och bekanta. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta O
    Birgitta, tack så mycket för dina fina ord. Din rekommendation är det bästa betyg jag kan få, så det tackar jag ödmjukast för! På återseende!
  • Caroline W

2019-06-29

Caroline W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna-Karin sålde min 3:a på västra berga och jag tyckte eller rättare sagt att hon gjorde ett utmärkt jobb från start till slut.
    Trots en trög bostadsmarknad så drog hon affären i hamn, jag rekommenderar Anna-Karin.
    En ambitiös, envis och engagerad mäklare! Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline W
    Tack Caroline, det var roligt att höra! Tack för förtroendet; Glad att jag kunde förvalta det och att du är nöjd. Vi ses!
  • Ulf B

2019-06-24

Ulf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Försäljning av lägenhet. Gick som en dans tack vare duktig och intresserad mäklare. Hela proceduren gick snabbt och smärtfritt.
    kan verkligen rekommenderas! Louise Scholander gjorde verkligen ett utmärkt arbete med hela proceduren. Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulf B
    Så roligt att höra, tack ska du ha Ulf! Det var ett nöje att hjälpa till. På återseende!
  • 2019-06-23

Åse S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt radhus.
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och professionellt sätt.

Förväntningarna uppfylldes helt och hållet.

Vi är mycket nöjde med mäklaren och försäljningen och anlitar gärna företaget/ mäklaren igen. Läs mer
    2019-06-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åse S
    Tack Åse, det gläder att höra att ni är nöjda! Ser fram emot att hjälpa er igen om det blir läge. Ha en fin dag!
  • 2019-06-05

Leena R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en marklägenhet, blev bra bemött av mäklaren,jag fick ett bra pris för lgh, mäklaren var lugn inför budgivningen och sa att det skulle gå bra, vilket det gjorde. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Leena R
    Så trevligt att höra, Leena! Tack för förtroendet - kanske får vi chans att samarbeta igen framöver. Ha en riktigt bra dag!
  • THU NGA L

2019-05-24

THU NGA L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt lägenheten i Helsingborg och blev bemött av bästa Johanna Kovac.
    Johanna är väldigt Profissionell samtidigt är hon väldigt ödmjuk och hon har mycket kunskap och var alltid tillgänglig så jag kände mig väldigt trygg under hela processen. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar THU NGA L
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva det här! Är väldigt glad att du känt dig trygg under hela resan. Lycka till på nya läget!
  • 2019-05-23

Jan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en bostadsrätt i södra Helsingborg. Redan från start blev jag proffisionellt bemött av mäklaren, Johanna Kovac, som satte precis rätt pris. Hon höll mig uppdaterad under hela processen och jag har känt mig trygg med de beslut vi tog och jag är nöjd med hur allt avlöpte. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jan L
    Jan, tack så mycket för dina lovord, de värmer och gläder massor! Din trygghet och nöjdhet är de bästa resultat jag kan önska mig. Välkommen åter om behov skulle uppstå!
  • 2019-05-17

Jessica M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en lgh och blev bemött med kärlek, kunskap, erfarenhet och Respekt!!! Eema är den bästa mäklaren jag vet. Har anlitat henne flera gånger och blivit lika nöjd varje gång! Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jessica M
    Det här gör mig jätteglad Jessica - tack så mycket för dina fina ord och för det återkommande förtroendet! :) Vi ses igen hoppas jag!
  • Anne J

2019-05-17

Anne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Har sålt radhus.
    Har fått den hjälp vi förväntade oss av mäklaren.
    Trevligt bemötande och fast besluten att göra det
    bästa för oss.

Kan rekommendera Stellan. Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Anne J
    Så trevligt att höra, Anne! Tack så mycket för förtroendet, är glad att jag kunde förvalta det på bästa sätt. En rekommendation är det bästa betyg jag kan få!
  • 2019-05-17

Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Hej hej ! Jag lärde känna Louise snabbt . Hon är en varm social gooo tjej ! Hon hjälpte mig att sälja Lilla Bergaliden 7 , Hon kan hantera olika typer av människor , slutklämmen blev sååå bra. Jag är såå nöjd , hon vet min plan framåt . Jag har blivit bemött på bästa sätt . MVH från Eva E 👍🔆🌷🌷🌷🌷🌷 Läs mer
    2019-06-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Eva E
    Tack Eva, så glad jag blir! Jag önskar dig all lycka och du vet var jag/vi finns om du behöver mer hjälp framöver. Ha en fin dag!
  • 2019-05-15

Jon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema Strand hjälpte oss att sälja vårt radhus (bostadsrätt). Eema arbetade snabbt och effektivt men var samtidigt personlig och gav ett väldigt genuint intryck. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jon J
    Tack snälla Jon för dina fina ord! Glad att ni är nöjda. Tack för förtroendet!
  • 2019-05-08

Stig B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt mitt radhus på Koralgatan 14 i Helsingborg.
    Stellan Kjellsson är kanonbra.
    Nöjd med allt man kan begära av en mäklare.
    Kan mycket väl rekommendera honom till vänner mm.
    Vilket jag redan har gjort!!! Läs mer
    2019-05-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stig B
    Stig, så trevligt att höra! Det gläder mig verkligen att du både är nöjd och dessutom rekommenderar mig vidare; Det är den absolut finaste komplimangen jag kan få! Vi ses framöver!
  • 2019-05-07

Annika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anton sålde min lägenhet på 1rok. Har hela tiden fått ett mycket trevligt bemötande, och Anton visar på ett stort engagemang, men utan att vara påstridig. Väldigt påläst och kunnig, och jag har fått massor av bra och relevant information om regler, och vettiga tips inför försäljningen.
    Kan varmt rekommendera Anton, och anlitar gärna honom själv igen om det skulle bli aktuellt! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika B
    Så roligt att höra Annika, tack så mycket! Jag är glad och tacksam för förtroendet du gav mig och ser fram emot chansen att hjälpa dig igen framöver om det skulle bli läge!
  • 2019-05-03

Sandra O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har köpt en 1:a på 41kvm på Ättekulla i Helsingborg till ett pris av 750 000.
    Bemötandet var trevligt och avslappnat men ändå proffisionellt och med vikt av att allt skulle gå rätt till. Mäklaren var även hjälpsam och villig att svara på alla frågor, vilket var bra eftersom detta är mitt första bostadsköp.
    Den förväntning jag hade var nog att jag skulle gå därifrån och känna mig nöjd med affären och att jag fått svar på mina frågor och det tycker jag att mäklaren levde upp till.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd. Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra O
    Hej Sandra och tack för dina varma ord! Första bostadsaffären är en stor händelse och jag är glad att du hade en bra upplevelse och är nöjd! Jag önskar dig mycket lycka i ditt nya hem - och hjälper dig gärna när det blir läge framöver :)
  • 2019-04-26

Thomas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bara goda erfarenheter av försäljningen av pappas lägenhet på Frontgatan 4. Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas I
    Tack så mycket Thomas, det gläder! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa till
  • Linn T

2019-04-25

Linn T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    En bostadsrätt
    Trevlig och bra bemötande mot både säljare och kunder
    Mina förväntningar var att det skulle säljas så klart, och det gjorde mäklaren. Vi hade många visningar och många spekulanter, mäklaren informerade mig om allt jag ville veta. Haft en bra kommunikation hela vägen. Supernöjd! Läs mer
    2019-05-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Linn T
    Tack Linn! Mycket roligt att höra att kommunikationen fungerade och att du är nöjd. Hjälper dig gärna igen framöver!
  • 2019-04-24

Gunilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Otroligt kunnig mäklare med god personkännedom, struktur och en stor portion värme. Läs mer
    2019-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla P
    Tack så mycket, Gunilla! Vilka fina ord, de värmer verkligen. Är så glad och tacksam för förtroendet. Vi ses!
  • 2019-04-18

Maja A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Anna är väldigt lugn, noggrann och stöttade oss genom hela processen. Vi är supernöjda med vår försäljning! Läs mer
    2019-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maja A
    Så roligt att höra Maja, det gläder mig verkligen! Glad att jag fick ert förtroende och att ni är (super)nöjda. På återseende!
  • 2019-04-14

Reza S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Trevligt bemotande och snabb hantering. Läs mer
    2019-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Reza S
    Tack Reza, för att du tog dig tid att skriva detta, glad att du är nöjd!
  • 2019-04-05

Sonja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jag har sålt en trerums bostadsrätt på Buntmakaregatan 11 i Helsingborg.

Louise Scholander är mäklaren hos er som på ett alldeles utmärkt sätt hanterat denna försäljning och med ett perfekt bemötande av såväl säljare som köpare.

Louise levde upp till förväntningarna full ut. Priset blev något lägre än utgångsbudet men det var vårt beslut att avsluta redan efter första budet.

Mycket snabb och strukturerad hantering av Louise. Kommer att rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Sonja L
    Tack ska du ha Sonja, för denna fina rekommendation. Jag är så glad att jag kunde hjälpa er och att ni är nöjda med mitt arbete. Jag ser fram emot att samarbeta igen om läge skulle uppstå! Ha en trevlig helg!
  • 2019-04-02

Vesna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Bara positivt att säga. Trygg, naturlig, proffsig och positiv mäklare som sätter kunden i fokus. Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Vesna S
    Vesna, tack ska du ha! Vilken fin komplimang, den tar jag till mig och tänker på även i mitt fortsatta arbete. Vi ses!
  • 2019-03-31

Mathias I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Radhus.
    Alltid rak trevlig framåt o jobbar stenhårt för kundens bästa en supermäklare helt enkelt Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Mathias I
    Tack för dina fina ord, Mathias, så roligt att höra! Kanske får vi möjlighet att samarbeta igen framöver :) Ha en fin dag!
  • Nils D

2019-03-31

Nils D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt bostadsrätt.

Blev bemött på ett korrekt och professionellt sätt. Sakligt och ärligt uppträdande. Med andra ord mycket bra Läs mer
    2019-04-05 Svensk fastighetsförmedling svarar Nils D
    Hej Nils och tack för att du tog dig tid att skriva detta, det uppskattas varmt! Glad att du är nöjd, då är vi också det!
  • 2019-03-15

Derya Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Jeg har haft en rigtigt god upplevelse med min mäklare.
    Hun er så dygtig, hvis jeg skal flytte igen skal det være hende igen. Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Derya Y
    Tack ska du ha för din fina rekommendation Derya, det har varit ett nöje att hjälpa dig. Jag ser fram emot att hjälpa dig igen om det skulle bli så!
  • 2019-03-12

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Strålande service och väldigt professionell Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Mikael S
    Tack Mikael, för dina fina ord! Ha det fint!
  • 2019-03-09

Susanne J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Under kort tid har min mäklare sålt två objekt åt mig, båda med extremt proffesionellt och samtidigt mycket personligt bemötande så att jag som kund känt att jag har varit viktig. I båda fallen har jag känt att min mäklare var uppmärksam och tillmötesgående med avseende på mina önskemål. Jag har också varit väldigt nöjd med hur själva försäljningen gått till. Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Susanne J
    Susanne, tack snälla för dina fina ord; Det gör mig både stolt och glad att mitt sätt att arbeta har varit till belåtenhet för dig! Tack för ditt återkommande förtroende. Jag står till ditt förfogande om läge skulle uppstå framöver. Ha en bra dag!
  • 2019-03-09

Jeanette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande. Höll oss informerade hela vägen. Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Jeanette L
    Tack för att du tog dig tid att skriva denna rekommendation, Jeanette, det uppskattar jag verkligen! Glad att ni kände att ni hade koll hela affären igenom - precis som det ska vara. Vi ses framöver!
  • 2019-03-05

Ljubinka D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Eema Strand, kunnig och supertrevlig mäklare. Visade min lägenhet upprepade gånger utanför visnngsdagararna med glädje. Rekomenderar henne varmt Läs mer
    2019-03-18 Svensk fastighetsförmedling svarar Ljubinka D
    Tack ska du ha Ljubinka, för denna fina rekommendation! Jag är glad att jag fick ditt förtroende.

Ha en bra dag, så ses vi snart!
  • 2019-02-19

Carina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Sålt en bostadsrätt , hade dålig erfarenhet av mäklare på andra firmor sedan tidigare . Mycket nöjd med er mäklare och av alla kontakter med er. Bra uppföljningar och mycket trevligt bemötande. Helt enkelt supernöjd med allt. Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Carina S
    Så roligt att jag och mina kollegor kunde bidra till en positiv erfarenhet av mäklare, det gläder Carina! När du är nöjd, är jag nöjd. Vi hörs och ses framöver - ha en fin dag!
  • 2019-02-12

Birgitta C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    1. Sålt bostadsrätt, nyproduktion i Helsingborg.
    2. På ett trevligt och professionellt sätt.
    3. Att få sålt bostadsrätten till rätt pris, det klarade mäklaren .
    4. Mäklaren gjorde så att bostaden såldes snabbt. Läs mer
    2019-02-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta C
    Tack för din tid och dina trevliga ord, Birgitta! Glad att du är nöjd med mitt arbete. På återseende!
  • 2019-02-05

Mehran K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
    Emma är trevlig och värm välkomnande person, Vi har fått Värdefulla information från henne och hon är mycket hjälpsam. Läs mer
    2019-02-06 Svensk fastighetsförmedling svarar Mehran K
    Mehran, tack så mycket för det! Glad att jag kunde hjälpa er. Vi ses igen!
    Ha en fortsatt fin dag!

Kungsgatan 4, 252 21 Helsingborg