Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

• BadgeEightYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Helsingborg! Med lång erfarenhet kan vi på kontoret i Helsingborg hjälpa dig till ditt livs bästa affär oavsett om du köper eller säljer. Vi kan staden och kommunen i detalj, tar inga genvägar, arbetar aktivt från dag 1 och vet hur du blir en stark köpare. Svensk Fastighetsförmedling...

524 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Pia N
Helsingborg

Proffsigt från början till slut. Mycket nöjd med Caroline M. Högsta betyg från mig!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Hej Pia, tusen tack för din fina rekommendation. Vi hörs av igen. /Caroline Magiera

Niklas C
Helsingborg

Bra mäklare, trevlig och hjälpsam.

Roger L
Helsingborg

Proffsigt och personligt. Caroline var mån om både köpare och säljare. Postivt överraskad.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Hej Roger, Alltid kul att kunna överraska. Önskar dig stort lycka till i din nya lägenhet. Mvh Caroline Magiera

Eva N
Adolfsberg

Mycket trevligt bemötande och väldigt kunniga, snabbt återkoppling och smidig försäljning rekommenderar dom verkligen

Conny S
Helsingborg

Bra bemötande och fin service både för visning och kontraktsskrivning.

Hej Conny, Tusen tack för detta, det värmer! /Michael

Lars P
Helsingborg

Mycket bra bemötande.Snabb affär.

Anders G
Helsingborg

Har funkat fantastiskt bra med mäklaren som vi har haft, 2 st. Bra med att vi kunde signera i Borås och slapp att åka ner till Helsingborg

Sinisa B
Ödåkra

Hej Jag uppskattar mäklaren, han utför sitt jobb professionellt, och adekvat.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Hej Sinisa, Tack tack, det uppskattas. Övertygad om att ni kommer att trivas kanon i ert nya hus. /Michael

Lise-Lotte L
Ramlösa

Michael Lindskog har trevligt och proffesionellt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tusen tack Lise-Lotte, en tuff och tålamodsprövande marknad är det, men det går att göra affärer även nu. :) Hälsa Erik så gott.

Viktoria F
Ramlösa

Fint bemötande av mäklaren som levde upp till våra förväntningar

Helena G
Helsingborg

Snabb kontakt och snabb påbörjande av försäljning. Professionell och ärlig/realistisk inställning inför försäljning. Jättebra kontakt och uppföljning. Rekord snabb försäljning👍👍👍👍👍

Camilla G
Ekeby

Jag kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och mäklaren Jenny Nilsson. Jenny har ett trevligt och förtroendeingivande sätt, är alltid väldigt tillmötesgående och lätt att få kontakt med. Vid försäljningen av vårt objekt agerade hon professionellt och hade gjort ett grundligt arbete gällande marknadspriserna i området. Hon redovisade bud etc. på ett tydligt sätt.

Annika S
Råå

Vår mäklare lyssnade på oss om hur vi ville ha det och genomförde det till oss. Vi är mycket nöjda , fast bostadsmarknaden ser ut som den gör.

Ingemar A
Rydebäck

En snabb och enkel affär. Inte mycket spring i huset utan kunder som intresserade.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Hej Ingemar, Tack för detta! Helt enligt planen att hitta rätt kund, inte vilken nyfiken spekulant som helst. Bäst pris och trygg affär är målet! /Michael

Frank Sten Göran P
Helsingborg

Fick jättebra kontakt med mäklaren direkt allt var brs

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Kul att höra Sten. Det kommer att bli kanon för er detta. Jag tror att ni kommer att trivas jättebra i Rydebäck. /Michael

Sanja A
Helsingborg

Sanja är bästa mäklare. Hon gjorde sitt jobb väldigt bra, solde lägenhet på bra pris.

Marijan D
Helsingborg

Jag är mycket nöjd med er, ni är tillgängliga hela tiden för och jag fick alla information som sökte. Med vänlig hälsning, Marijan

Gunnel J
Rydebäck

Mycket bra bemötande vid visningen av lägenheten och kontakten med mäklaren Bara positivt Mvh Gunnel

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för dina ord Gunnel! Ser fram emot att önska dig välkommen till Rydebäck! /Michael

Rickard F
Mörarp

Ett trevligt och proffsigt bemötande med mycket tålamod i en ansträngd situation. Kompetent, tydlig och förståelse är ord jag tänker på när jag tänker på försäljningen av vårt hus.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för dina fina ord Rickard! Och tack för att jag fick förtroendet att sälja ert hus. Allt gott! / Jenny

Mia E
Bjuv

Hela upplevelsen har varit superpositivt från början till slut👍

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för dina fina ord! Det har varit ett nöje att arbeta tillsammans med er och jag hoppas ni kommer stormtrivas i ert nya boende! / Jenny

Gunilla N
Helsingborg

Vår mäklare är mkt trevlig och tar sig god tid med våra frågor och funderingar.

Tusen tack Gunilla för ditt fina betyg. Det värmer i hjärtat! /Michael

Henrik N
Helsingborg

Mäklaren var mycket trevlig och tillmötesgående. Han har verkligen tagit sig tid att hjälpa oss och svara på våra frågor etc.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack Henrik! Det är självklart för oss att ge er den tid och hjälp ni behöver för att ta ett så stort beslut som det är att köpa en bostad. Ett nöje med så trevliga kunder dessutom. /Michael

Erik L
Helsingborg

ett mycket gott bemötande och lätt att kommunicera med.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack Erik för att du tar dig tid att svara på enkäten. Och det kommer att bli kanon för er i Rydebäck. /Michael

Mustafa B
Helsingborg

Mäklaren var mycket hjälpsam, snäll och övertygande.

Tackar så mycket! Hoppas att ni trivs i det nya huset. Mvh Sanja Dedic

Hanna L
Helsingborg

Bra bemötande och snabb återkoppling. Grundlig genomgång av fastighet och avtal.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för de fina orden Hanna. Det uppskattar jag!

Maj-Louise L
Råå

Tacksamhet, jag är så glad för den nya bostaden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Det var ett nöje att hjälpa dig Louise och jag är övertygad om att du kommer att trivas på Råå. /MIchael

Jerry J
Bjuv

Mycket bra! Snabb kontakt och mäklaren var snabb på att svara och driva affären framåt. Super nöjda med svensk fast!

Det var ett nöje att hjälpa er hitta ert drömhus! Allt gott! / Jenny

Annkatrin E
Ekeby

Erfaren, lugn, bra rådgivning med tyngdpunkten på våra beslut. Rekommenderar varmt vår mäklare Jenny 👍

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tusen tack för dina fina ord! Det har vart ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen av ert hus. / Jenny

Karin Å
Helsingborg

Blev trevligt bemött och fick se lägenheten flera gånger.

Hoppas du stormtrivs i din nya lägenhet Karin! / Jenny

Madeleine H
Helsingborg

Samba har varit helt fantastisk från början till slut. Hon mötte oss i lägenheten personligen, beskrev hur hon tyckte vi skulle lägga upp uppdraget och skötte det hela på ett suveränt sätt - rak och enkel kommunikation, mycket vänlig och professionell, personlig, ansvarsfull, jag har absolut inget annat än positiva saker att säga om vårt samarbete och jag är jättenöjd! Tack Sanja!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för det fina omdömet Madeleine! Det hela blev så bra, både köpa och säljare nöjda! :) Mvh Sanja Dedic

Kamil N
Västergård

Det kan inte bli bättre stort tack

Tack Kamil:) Lycka till med den nya lägenheten! Mvh Sanja Dedic

Peter J
Helsingborg

Mycket bra bemötande och bra information om objektet jag köpt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tusen tack Peter! Det kommer bli kanon för er detta.

Annika S
Helsingborg

Vi har blivit bra bemötta. Fått svar på våra frågor. Ringt tillbaka när vi bett om det. Förklarade bra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för att ni tog er tid att svara, det uppskattas mycket.

Asghar M

duktiga och sakkunniga mäklare,

Admir D
Rydebäck

Sanja är otroligt lyhörd, lugn och förstående mäklare och hennes bemötande var mycket trevlig vid varje samtal. Hon har gjort försäljning på ett mycket professionellt sätt och vi kände oss trygga hela vägen. Mycket nöjda

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Stort tack för ert fina betyg! Det har varit kul att få hjälpa till med försäljningen. MVH Sanja Dedic

Elin H
Helsingborg

Jag fick komma på en tid som passade mig sen på eftermiddagen vilken var perfekt, mäklarens bemötande var bra.

Hej Elin, Tack för ditt utlåtande och fina betyg! /Michael

Per S
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg
Rya

Effektiv, kunnig och mycket tillmötesgående! Rekommenderar Carl Westrell å det varmaste!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Det tackar jag för Per!! Det har varit kul att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fritidshus i Rya! // Carl

Christina H
Helsingborg

Mycket trevlig och kunnig personal. Är så nöjd kunde inte vara bättre!

Vad härligt att höra Christina. Detta kommer bli superbra! Allt gott! /Michael

Magnus M
Helsingborg

Mycket bra bemötande från båda mäklarna (Michael & Caroline) som vi har varit i kontakt med vilket också gjorde att vi genomförde en affär (köp) även om processen dragit ut på tiden. Vi kommer med största sannolikhet även genomföra en försäljning så länge bemötandet, hastighet med kontakt/feedback håller sig på denna höga, förväntade, nivå och givetvis en gemensam realistisk prisnivå. I nuläget och so far kan vi verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg för ett bra och professionellt agerande och bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack magnus för din fina feedback, Det känns super att det blev den lägenhet ni önskade från första början, nyproduktion är alltid en process som blir svår att styra över. Givetvis vill vi hålla samma standard för er framöver när vi går mot försäljning av ert hem. Ser fram emot ett långsiktigt samarbete. / Caroline Magiera & Michael Lindskog!

Viveca D
Helsingborg

Vi är mycket nöjda med både bemötande och hantering av köpet.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack Viveca! Det kommer bli kanon med den lägenheten till er. Blir spännande att följa byggnationen. /Michael

AMELA M
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Fantastisk service från våran mäklare Sanja.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack Amela! Roligt att få hjälpa till vid försäljningen av kolonistugan! Mvh Sanja Dedic

Hans H
Rydebäck

Carl Westrell agerade som en riktigt professionell "KAM" han blev nästintill en gammal kamrat, som lyssnade och gav input. Ingav trygghet när det började bli lite nervöst, lade energi och kraft på oss som kunder. Tack Carl

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för dem uppfriskande orden Hans och kul att jag har kunnat vara till hjälp under er bostadsresa! Vi ses o hörs! // Carl

Mirza C
Helsingborg

Min mäklare Sanja skötte detta professionellt hela vägen från första samtalet tills dess att objektet var sålt. Rekommenderas starkt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för den fina feedbacken Mirza! Stort lycka till i Kanada. Hälsningar Sanja Dedic

MILAN K
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Sanja Dedic var mäklaren som ordnade allt! Trevlig, kunnig och tillgänglig är tre ord om henne. Vi hade ett särskilt önskemål om lång tid till överlåtelsen, detta ordnade hon på bästa sätt. Sanja är varmt rekommenderat av oss.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Det underlättade med så fantastiska kunder som er. Stort lycka till med det nya huset och varmt välkomna tillbaka till mig! Med vänlig hälsning, Sanja Dedic

Malin G
Naturglimten

Super trevlig mäklare med massor av energi. När vi kollade på bostaden var han precis lagom närvarande så det kändes som vi kunde kolla på egen hand.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för de fina orden Malin, ni kommer att stormtrivas i ert blivande boende på Naturglimten!! Med vänlig hälsning, Carl

Hanh B
Ödåkra

Jag tycker att Sanja är väldigt duktig som mäklare. Hon är trevlig, arbetsam, effektiv och mycket hjälpsam med köpet. Allt gick igång fint och snabbt! Tack så jättemycket Sanja.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tack för de fina orden Hanh! Det var bara roligt att jag kunde hjälpa till! Med vänliga hälsningar, Sanja Dedic

Anna P
Helsingborg

Jenny skötte affären snabbt och smidigt, precis som jag ville. Hon var alltid vänlig i sitt bemötande och sin kommunikation.

Anastasiia P
Helsingborg

Caroline är utmärkt mäklaren som är alltid hjälpsam och super trevligt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Tusen tack för dina vänliga ord, hoppas ni kommer trivas galant i Laröd. Vi ses och hös inom kort igen, Mvh Caroline Magiera

Björn Kristján A
Rydebäck

This is our first Swedish property and Carl was very professional and gave us a good feeling, and explained everything very well.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Just glad I could help you find your property in Rydebäck! Was a pleasure doing business with you!

Ravikiran D
Västergård

Caroline explained every possible facet of the home in a detailed way. This gave us the clarity to decide upon the property in a constructive way. She's punctual and always on time.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Helsingborg

Thank you for the nice feedback, I know you will be so happy in your new home and it was a pleasure to guide you through the process of buying. See you soon! Best Regards, Caroline Magiera