Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

• BadgeSevenYears

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höllviken! Här i Höllviken och Vellinge har vi mäklare koll på hela trakten. För oss är det viktigt att du känner förtroende för oss och litar på att vi hittar den rätta bostaden för dig. Det är nämligen det vi brinner för - att hitta våra kunders drömboenden här i Skånes allra södraste...

211 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Anna S
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Vellinge - Herrestorp

Mycket professionellt sätt lugn och sakligt förklaring av regler. Mycket tålamod och väldigt hjälpsam under hela processen. Mycket stöd var väldigt viktigt åtminstone för mig

Kim W
Falsterbo

Ola är mycket trevlig och professionell. Håller det han lovar och är väldigt tydlig.

Anders P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Väster

Den bästa mäklaren jag har haft kontakt med. Mycket bra :)))

Sven Inge O
Väster

Jenny är professionell, noggrann och påläst. med en trevlig personlighet. Kan jag varmt rekommendera.

Svar från Jenny Borgström

Tusen tack för de fina orden och den fina rekommendationen. Och tack än en gång för förtroendet.

Agneta W
Väster

Saklig, tydlig, Beskriver allt på ett enkelt sätt för mig som inte är insatt i termer som finns i denna värld.

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket för det fina omdömet, Agneta. Och tack för förtroendet att sälja er lägenhet.

Imran B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Väster

Jenny är en noggrann mäklare där man ser att hon verkligen brinner för det hon arbetar med. Fler såna mäklare bör finnas! Jenny är även lyhörd som person och är alltid tillgänglig när man behöver rådfråga henne.

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket för de fina orden. Och det är helt rätt - jag brinner för mitt arbete och för att lära ut så mycket som möjligt, om allt från hur man tolkar en årsredovisning till en fastighets byggnads-konstruktion, till alla kunder som är på mina visningar - för, ju mer man vet, desto tryggare blir man i sitt köp. Önskar dig varmt lycka till med din första egna bostad!

Birger P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Vellinge

Kort sammanfattat, ett korrekt och proffsigt hantering av hela processen, från första kontakt till avslut. Inte lätt i dessa tider att hålla huvudet kallt och avvakta.

Mikael H
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Trelleborg

Jenny fick från början vårt förtroende genom sitt respektfulla bemötande och stora kompetens Någon vi kände vi kunde lita på. Och detta fortsatte genom hela processen. Vi är mycket nöjda med Jennys insats och samarbetet med henne som ledde till snabb affär och i princip till förväntat pris Kan varmt rekommendera henne

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket. Viktigt med ömsesidigt förtroende, tillit och lyhördhet mellan alla inblandade parter i en fastighetsaffär - såväl säljare som köpare och mäklare. Viktigt även att leverera ut information och kunskap - vilket i sin tur skapar trygghet. Det är då en bra affär blir ännu bättre. Tackar ödmjukt för de fina orden och rekommendationen.

Mats H
Trelleborg

Jenny fick uppdraget att sälja ett dödsbo för min och min bror räkning. Vi gjorde jämförelser mellan olika mäklarfirmor och träffade i slutändan ett antal mäklare. . Vi fastnade för Jenny eftersom hon gjorde ett mycket professionellt och seriöst intryck och att hon hade stor erfarenhet av försäljningar i Trelleborg. Jenny har under hela processen varit jättebra i sina kontakter med oss. Hon skönmålade aldrig utan var tydlig med vad som gällde. Försäljningen sköttes med samma proffsiga framtoning. Har aldrig sålt fastighet...

Svar från Jenny Borgström

Stort TACK för den mycket fina rekommendationen. Att vara tydlig och ärlig är oerhört viktigt - att skönmåla något slår oftast tillbaka och kan, i värsta fall, förstöra försäljningen för alla inblandade parter. Är så glad och tacksam att jag fick ert förtroende! Självklart hjälper jag gärna till fler gånger - om det skulle bli aktuellt. Tack än en gång.

Kiran M
Höllviken

Jättebra service och trevlig personal

Günter A
Köpte sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
TRELLEBORG

Mycket trevlig och alltid tillgänglig under alla möjliga tider och dagar. Toppen kille, väldigt serviceinriktad!

Annika T
Sålde sin bostad med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Vellinge

Karl ä Fredrik har gjort ett fantastiskt fint jobb, vi är väldigt nöjda med kontakten och den tydliga kommunikationen. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi hade inte kunna hitta bättre mäklare. Vi rekommenderar Karl Fredrik varmt.

Claes E
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Hököpinge

Kunnig, trevlig och tillmötesgående

Mats R
Klagstorp

jag blev bra bemött och upplevelsen blev god mvh MR

Layal C
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Borgström en del av Svensk Fastighetsförmedling Trelleborg
Trelleborg

Tydlig och noggrann. Professionell och har mycket bra kunskap inom sitt arbetsområde en mäklare man kan lita på.

Svar från Jenny Borgström

Tydlig och noggrann, professionell och stor kunskap - fyra oerhört viktiga ord som en mäklare måste behärska för att en affär ska bli så trygg och bra som möjligt. Dessutom är det avgörande att man kan lita på mäklaren! Tusen tack! för dina fina ord och den fina rekommendationen - och då jag lyckats förmedla ovanstående, har jag lyckats med min uppgift. Önskar dig varmt lycka till med din nya bostad!

Tommy J
Trelleborg

Det känns skönt att anlita Jenny för då vet man att det blir både proffsigt och ärligt utfört.

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket Tommy! Och ett extra stort TACK för våra 5 affärer! vi haft ihop - du har såväl köpt som sålt via mig vid hela 5 olika tillfällen genom åren. Känner mig ödmjukt stolt och oerhört tacksam för att jag fått förtroendet så många gånger. TACK!

Rebecca C
Höllviken

Påläst, engagerad och väldigt tillgänglig kommer vara saknad nu efter all kontakt: Varma rekommendationer till en mycket bra mäklare.

Patrik L
Smygehamn

Jenny genomförde en mycket trevlig och informativ visning. Det var lätt att komma i kontakt med henne både innan och efter visningen och hon hade svar på våra frågor. Kan varmt rekommendera Jenny. //Patrik L

Svar från Jenny Borgström

Visningen är den enskilt viktigaste delen i mitt arbete - så oerhört viktigt att kunderna får så mycket information som möjligt om bostaden de tittar på. Trygga kunder leder till en trygg affär - precis så det ska vara. Tusen, tusen tack för den fina rekommendationen!

Bo Göran Henning L
Smygehamn

Mycket bra, kunnig, visning, foto ,styling .Allt fungerade bra!

Svar från Jenny Borgström

"5 poäng av 5"! Högsta möjliga! Tack så väldigt mycket för den fina rekommendationen!

Nicklas D
Vellinge

Ola va väldigt bra från början och till slut. Vi är jätte nöjda med Ola under hela processen :)

Håkan N
Vellinge

Genomgående proffsigt och tydligt med alltifrån information till försäljningsstrategi. Uppfyllde våra förväntningar till fullo. Har haft en snabb och effektiv kommunikation genom hela processen. Vi är mycket nöjda med allt och hur snabbt vi kunde få till en försäljning.

Cissi S
Vellinge

Det kändes tryggt att handla med Ola. Han var bra på att förklara och var noggrann.

Ellen L
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Tillgänglig, kunnig, hjälpsam

Dorothée N
Sålde sitt hus med hjälp av Karl Fredrik Wahn en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Falsterbo

Bra! Fyra syskon var säljare, Karl-Fredrik var mycket diplomatisk. Svarade snabbt. Förklarade hur han och varför han agerade som han gjorde.

Catarina E
Granlunda

Gav väldigt bra information på visningen, sådant jag aldrig hört någon annan mäklare informera om, föreningens ekonomi mm. Mycket trevlig och bemötande.

Svar från Jenny Borgström

Tycker det är det absolut viktigaste i hela affären - att få ut så mycket information som möjligt och dela med mig av så mycket relevant kunskap som möjligt - i detta fallet bla lära ut hur man tolkar en årsredovisning. Viktigt för kunden och roligt att det uppskattas. Ödmjukt tacksam för den fina rekommendationen du lämnat. TACK!

Kerstin O
Väster

Mycket klientvänlig. Proffsig visning, svar på alla frågor. Mycket hjälpsam med allt. Mycket stor kunskap om allt vid köp av bostad. Härlig utstrålning med humor. Väldigt väl förberedd inför kontraktsskrivning. Mycket snabb och skicklig handläggning samt återkoppling till kund. Mycket förtroendegivande intryck som leder till tillit. Bästa Mäklare jag stött på hittills.

Svar från Jenny Borgström

Tack, tack, tack så väldigt mycket! Så oerhört glad jag blir att få läsa dina fina ord! Just exakt så! vill jag att mina kunder ska känna när de köper eller säljer genom mig! Önskar dig varmt lycka till i din nya bostad och hoppas du kommer att trivas!

Fredrik B
Falsterbo

Vänlig och trevlig som person, professionell som yrkesman. Högsta möjliga betyg för genomförandet av försäljningen från start till avslut.

Jennifer A
Köpte sin lägenhet med hjälp av

Väldigt tillmötesgående, lyhörd

Jesper Patrik K
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Trelleborg

Allting flöt på bra, inga problem, nöjd! Mvh

Jette U
Sålde sitt hus med hjälp av
Anderslöv

Vår upplevelse med Petra som mäklare har överträffat alla våra förväntningar! Hon har varit super engagerad genom hela försäljningsprocessen, och vi har hela tiden haft en väldigt nära kontakt med henne. Hon har varit bra på att lyssna och respektera våra önskemål, och hon har verkat genuint intresserad av att hjälpa oss. Utöver att vara en super trevlig person som är enkel att kommunicera med, är hon även en exceptionellt duktig och kompetent mäklare som är bra på att tänka strategiskt och vara många steg före. Vi kunde...

Christina L
Köpte sitt hus med hjälp av
Anderslöv

Trevligt bemötande och mycket tillgänglig. Fixar och trixar tills alla blir nöjda. Tillmötesgående. Snabb på att ge svar och feedback när vi hade frågor. Ser nu framemot att Petra ska sälja vårt hus😊

Linda S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
Höllviken

Trevligt bemötande, tillgänglig och svarade snabbt på ev frågor. Flexibel. Mån om att göra det så bra som möjligt för mig som säljare.

Richard L
Köpte sitt hus med hjälp av
Anderslöv

Väldigt erfaren och tillmötesgående.

Madeleine V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Strand en del av Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Kunnig, trevlig och proffessionell

Maria P
Svedala

Förtroendeingivande, lugn och empatisk. Gav fortlöpande information.

Katarina J
Svedala

Vi blev väldigt väl bemötta av Ola. En trevlig kille som verkar vara genuin och tog sig tid till att lyssna och besvara alla våra frågor. Vi hade inga direkta förväntningar då vi tidigare hade lagt bud på ett annat hus där mäklaren inte var så trevlig eller förstående. Ola däremot var väldigt behjälplig och förstående över alla frågor vi hade. Han verkade försöka hjälpa oss, för vårt och säljarens bästa, på ett genuint sätt, utan att försöka ”sälja in” huset. Man vågade förlita sig till honom. En otroligt bra mäklare!

Patrik S
Svedala

Ola är nog en av de bästa mäklarna vi har haft att göra med. Riktigt bra serive, kunnig och lyhörd. Han tog sig tid att svara och visade själv ett intresse för ens funderingar. Våra förväntningar på mäklare överlag var inte höga då vi hade kommit från en budgivning och mäklaren där var inte speciellt lyhörd eller intresserad av att ha en god kommunikation. När vi träffade Ola och fick vara en del av processen så motbevisade Ola våra tankar om mäklare. Ola hade en god kommunikation, var lättillgänglig och hade ett bra tillvägagångsätt. Vi skulle absolut rekommendera Ola till nära och bekanta.

Elin S
Vellinge

Karl Fredrik var både mycket trevlig och kunnig och hade bra svar på alla frågor vi hade kring bostaden och köpet.

Helga R
Smygehamn

Karl-Fredrik är en mycket kompetent mäklare med ett socialt engagemang, vilket gör att det är mycket lätt och dessutom angenämt att samarbeta med honom. Vi har bara gott att säga om Karl-Fredrik och är efter genomförd affär mycket nöjd med vårt samarbete.

Bodil M
Centralt

Mycket bra bemötande vid alla kontakter både per telefon,vid visning och vid köp.Mycket kunnig och gav en mycket bra information på visningen om hur man lättare förstår att tolka ekonomin i en årsredovisning.Mycket behaglig person dessutom.Toppbetyg till Jenny både som människa och mäklare!

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket för de fina orden! En mycket viktig uppgift för mig som mäklare, är att ge ut så mycket information som möjligt - för att ge så mycket underlag som möjligt till kunden att fatta ett tryggt och bra beslut. Glad att få vara med i ditt stora beslut om din nya bostad. Tror du kommer att trivas riktigt bra där.

Katarina S
Centralt

Det var en självklarhet att välja Jenny Borgström till att sälja lägenheten, eftersom vi blev så väl bemötta av henne när min mamma köpte den. Jenny ringde eller skrev och uppdaterade oss under hela processen. Rekommenderar varmt Jenny Borgström vid köp eller försäljning

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket, Katarina, för rekommendationen! Glad att kunna hjälpa till ännu en gång - trots omständigheterna. Och tack för förtroendet att sälja din mammas fina och trivsamma lägenhet.

Lars-Erik H
Höllviken

Påläst, bra på att snabbt informera på ett konkret och trevligt sätt Ola ger en känsla av ärlighet och öppenhet. Lever klart upp till våra förväntningar.

Olle N
Höllviken

Proffesionellt bemötande och bra kontinuitet i återkopplingen - hela vägen!

Mats I
Trelleborg

Det var egentligen min bror som hade den största kontakten med mäklaren. Den kontakt jag hade med honom var utmärkt och gjorde ett gott intryck för såväl köpare som säljare

Martin W
Trelleborg

Jenny känns väldigt seriös och samtidigt personlig. Jag ger henne högsta tänkbara betyg.

Svar från Jenny Borgström

Tack så mycket Martin, för den fina rekommendationen. Tackar ödmjukast för förtroendet att sälja lägenheten.

Mats L
Trelleborg

Saklig, kunnig och ett trevligt bemötande

Lena S
Höllviken

Bra professionellt bemötande från första telefonsamtalet till genomförandet av affären. Bra lokal förankring och kännedom om marknaden. Ola Strand ingav förtroende särskilt viktigt när säljaren är något äldre .

Christina M
Klagstorp

Bra. Alltid professionell och kunnig i sitt område.

Mats L
Trelleborg

Klar o tydlig full koll. Köpte o sålde lägenheten genom Karl Fredrik allt Flöt smidigt

Hans K
Beddingestrand

Eftersom vi anlitat Jenny B. tidigare var våra förväntningar högt ställda . Hon gjorde oss inte besvikna den här gången heller . Jenny är en oerhört kunnig och erfaren mäklare och dessutom mycket trevlig att ha att göra .med . Upplever att hon har förmågan att göra såväl säljaren som köparen nöjda. Till alla som har planer på att anlita en mäklare i Trelleborgsområdet , vill jag starkt rekommendera Jenny Borgström Svensk Fastighetsförmedling . Hans Kronqvist

Svar från Jenny Borgström

Tusen tack för att, för fjärde gången, ha fått förtroendet att ännu en gång få göra affär med er. Bästa betyget man kan få som mäklare, är när en kund återkommer - och ännu bättre när de gör det om och om igen. Så än en gång varmt TACK! och tack så väldigt mycket för den fina rekommendationen. Önskar er varmt lycka till i er nya bostad - och nya stad! Ta hand om er!