Alla kategorier Mäklare Skåne Vellinge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höllviken!

Här i Höllviken och Vellinge har vi mäklare koll på hela trakten. För oss är det viktigt att du känner förtroende för oss och litar på att vi hittar den rätta bostaden för dig. Det är nämligen det vi brinner för - att hitta våra kunders drömboenden här i Skånes allra södraste delar.

Vare sig du behöver hjälp med köp, försäljning, värdering eller kanske hela processen när det kommer till bostadsaffärer får du gärna kontakta oss. Vi har lång erfarenhet och tillhör en rikstäckande mäklarkedja som alltid jobbar med kunden i fokus.

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken

• Eva-Lott L
    Eva-Lott L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Patrick var mkt professionell och tillmötesgående.
    Kunde inte fått en bättre mäklare:)
    2017-09-23 Patrik L svarar Eva-Lott L
    Stort tack Lotta för dina fina ord!
    Patrik L, Mikael G gillar detta
  • Mats S
    Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    En professionell och förtroendeingivande person med god kännedom om den lokala marknaden. Kan rekommenderas!
    2017-06-13 Mikael G svarar Mats S
    Tack för de fina orden, trevligt att göra affär med dig!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Bra men hetsig i prisfrågan vid affären.
  • Jan J
    Jan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Vi hade kontakt med både Patrik Lidén och Johan Eriksson där båda hade ett trevligt och behagligt bemötande. När sedan Johan genomförde och slutförde affären på ett professionellt sätt kan vi till100% rekommendera deras tjänster.
  • Monica O
    Monica O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mycket nöjd med Johan Ericsson som var mycket proffsig såväl i bemötande som att ställa upp med svar på diverse frågor som vi hade.
  • Bille Z
    Bille Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Mycket bra och ingav ett förtroende som behövs vid dessa tillfällen.
    Kan inte ange betyg på fråga två, skall vara 5 utmärkt
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Höllviken
    Bättre mäklare när det gäller hela försäljningen av vår fastighet går inte o få. Snabb, hjälpsam och duktig. 100 % nöjd på alla sätt. Både säljare och kund är nöjda.

Falsterbovägen 91A, 236 51 Höllviken