Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Ring 0415-127 50 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hörby! Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Hörby? Här på Svensk fastighetsförmedling hjälper vi dig gärna tillrätta här i denna skånska stad. Med bred erfarenhet och kompetens ser vi till att du tryggt och säkert får det boende du alltid drömt om. Villor, bostadsrätter...

24 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Anna A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Var på en visning och anmälde därefter intresse. Mäklaren sa att ägaren inte tänkte gå ner i pris, sedan togs annonsen bort. Såg nu att huset sålts för 500 000 kr mindre än utropspriset, vilket vi ju definitivt hade budat över om vi fått information att det pågick en budgivning. Mycket märkligt förfarande. Ger ett oseriöst intryck.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Hej Tack för ditt omdöme. Huset hade visats ett flertal gånger utan resultat men med mycket folk på visningarna, och utgångspriset hade sänkts. Det fanns ingen budgivning, däremot fanns ett dolt bud. Säljaren var hela tiden informerad om att fler spekulanter ville se huset och eventuellt avge bud. Men säljaren ville inte ha fler visningar. Meddelanden via sms och mail skickades ut till alla innan avslut. Huset blev besiktigat och ett antal ytterligare allvarliga fel upptäcktes, vilket gjorde att priset omförhandlades. Säljaren...

Esther D
Höör

Professionell och lättillgänglig fastighetsmäklare. Kan svar på alla frågor och är villig att gå den extra milen där det behövs.

Gun J
Tjörnarp

Vi fik ett trevligt och vänligt bemötande, vi upplevde att vi stod i centrum för dagens möte. Som ovana vid denna typ av avtalsskrivning, upplevde vi, att det var ett avspänt och lättsamt möte, utan stress och med gott om tid för frågor och god tid för samtal i lugn och ro. Vi var nöjda med helhetsintrycket av nötet. Vi upplevde också att alla var avslappnade och vi skildes åt med en positiv känsla.

Kent Ingmar A

Fungerat bra inga klagomål . Bemött på ett trevligt sätt

Margareta A
Tjörnarp

Gott bemötande från mäklaren och gav bra information om fastigheten. Nöjd som köpare

Annica M
Wästantorp

Såå nöjd med Mats Davidsson som mäklare.Trevligt bemötande och var lätt att nå, svarar alltid i telefon. Han gav mej saklig information och uppdaterade mej kontinuerligt. Sålde min stuga på kort tid och till bra pris. jag kan verkligen rekommendera Mats Davidsson Annika Mellberg

Åsa L
Hörby

Trevligt bemötande och bra information hela tiden. Supernöjd.

Sverker L
Hörby

Vi har blivit mycket bra bemötta och fått tydlig information hela vägen.

Mette B
Hörby

Stort tack till Mats Davidsson för all hjälp och stöd vid försäljningen💕 Jag är mer än nöjd🌼 Jag rekommenderar honom på det varmaste🌞

Daniel E
Hörby

Trevlig och professionell mäklare med gedigen erfarenhet. Min fastighet såldes på kort tid till ett mycket bra pris. Tack!

Robert L
Hörby

Första mötet var väldigt tydligt med vänligt bemötande. Sen har hantering av hela proceduren varit väldigt proffsig. Mäklarens fotograf var av högsta kvalité och energi deklarationen var också en av mäklarens kontakter som var mycket duktig med god kunskap och service. Mats Davidsson är en mycket kompetent mäklare med goda erfarenheter och ett mycket bra team av medarbetare.

Sofia S
Hörby

Mäklaren har fullgjort sitt uppdrag professionellt och genomgående haft ett sympatiskt bemötande.

Sofia O
Hörby

Mkt trevligt och kunnigt bemötande

Monica M
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hörby
Ludvigsborg

Proffsigt trevligt & mycket trevligt bemötande!!

Michael G
Wästantorp

Fick hjälp att sälja vår stuga. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklaren. Snabb försäljning och såld till vårt begärda pris.

Erik Lennart B
Hörby

Sålt en sommarstuga i Funderset Mäklaren var jättetrevlig, han gjorde sitt jobb med bravur

Gretel Ingrid F
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Korrekt och trevlig atmosfär. Kunnig och med lång erfarenhet. Rekommenderas!

Agneta A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Vi har sålt ett sommarhus. Vi hade ingen aning om hur man skulle gå till väga. Men vi fick all hjälp med allt . På ett lugnt och sakligt sätt blev vi lotsade genom hela proceduren. Från prisförslag till visningar och sedan försäljningen. Det var bara att lyfta luren om vi undrade över något. Och så blev alla problem lösta. Så vi rekommenderar verkligen "vår" mäklare. Tusen tack Agneta o Jan Alexandersson.

Bobby S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

vänlig tillmötesgående och erfaren mäklare.

Ulla-Britt A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Min bror dog i februari och det blev vår uppgift som syster och svåger att sälja hans hus i Önneköp. Mats och Dan kom dit och vi inspekterade huset och tomten tillsammans. De såg helt andra värden i huset än vad vi dittills sett. Vi hade berett oss på att det skulle ta lång tid och eventuellt bli konkurs av dödsboet. Dan sa att han gärna tog en visning av huset eftersom han som fd snickare har stor erfarenhet och kunde se hur det skulle kunna bli ett bra och trevligt hus.Försäljningen tog mindre än tre veckor och till ett...

Bo Arne Johnny J
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Tack för försäljningen av vår .fastighet .boarpsvägen Linderöd Ett profsigt utförande.av hela försäljnigen.

Johan A
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Erfaren mäklare... Inget strul o raka rör..

Barbro R
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hörby

Vänlig, tillmötesgående och hjälpsam. Rekommenderar gärna Per-Åke till andra som vill sälja sina fastigheter.

Andreas E

Bara en massa ++++++++ nöjd säljare 👍