Anton Ström

Anton Ström

Anton Ström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Anton Ström har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Anton Ström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Ström har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

99 omdömen om Anton Ström

Britt Mariana K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kvarnbergsplan

Anton hjälpte mig att köpa bostadsrätten snabbt och enkelt, vilket jag är mycket tacksam för.

Monica Birgitta L
Centrala Huddinge

Anton är proffsig och är påläst i alla avseenden. Vi som köpare är mycket nöjda. Anton får en 10poängare av oss .vi rekomenderar honom varmt till övriga köpare

Gerd O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Gårdagens möte inför försäljningen av min lägenhet på Kyrkängsbacken 14 var lugnt och trevligt. Säljaren Anton Ström gick professionellt igenom punkt för punkt av uppdraget med tillfälle för eventuella frågor. Jag känner mig helt trygg med honom och ser fram emot ett avslut om ett par veckor Med vänliga hälsningar Gerd Olsdon

Anders F
Kvarnbergsplan

Snabb, lätt att nå och lyhörd. Nöjd med Anton.

Gabriel Z
Centrala Huddinge

Om du önskar dig en ärlig professionell och mycket trevlig mäklare där dina intresse går först så är det Anton du ska söka dig till. Otroligt nöjd med allt från första bemötandet till dagen min lägenhet blev såld.

Annika N
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Balingsnäs

En lugn ung kille som kan lyssna o tar sig tid, ordningsam o håller vad han lovar, helt perfekt-Hade inga förväntningar men var beredd att det skulle komma en stöddig en som bara var ute efter fina säljobjekt, o jag visste att mitt hus inte var det finaste precis, o det gick bra. Har berömt honom på facebook o försäljningen gick galant.

Ann-Catrin L
Centrala Huddinge

Fick ett bra personligt bemötande. Lyssnade på vad jag sa. Känns som att han har empati vilket inte många har idag. Hade inga större förväntningar, är lite annat som händer runt mig. Men försäljningen gick snabbt och smärtfritt!

Anders F

Bra. Snabb och tillgänglig. Smidig och proffesionell

Helga R
Centrala Huddinge

Anton var kommunikativ och snabb på att svara. Förstående och väldigt pålitlig.

Frida W
Centrala Huddinge

Bra bemötande och supersnabb hjälp!