en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

4.5 / 5 i betyg — 2 rekommendationer

Läs vad 2 användare tycker om Cecilia Jarl

• Yasemin a
    Yasemin a skrev om Cecilia Jarl en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är nöjd och glad över affären som gjordes av Cecilia Jarl. Hon var bra och tydlig.
  • Lasse L
    Lasse L skrev om Cecilia Jarl en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Cecilia hjälpte mig och min bror när vi skulle sälja vår pappas bostadsrättslägenhet på Myrstuguvägen 331, Huddinge i somras. Cecilia genomförde affären på ett ytterst kompetent och förtroendegivande sätt: hon lärde oss vad renoverings-potential" är, och vi struntade in den planerade reparationen - och tjänade både tid o pengar, hon var absolut klockren i sina bedömningar både vad gällde tidpunkt för försäljningen och utgångsbud, hon var lika framgångsrik i sin rådgivning när "högsta-budet" plötsligt hoppade av den tänkta affären. Lugnt och säkert slutförde hon affären på ett sätt som gjorde oss mycket nöjda. Jag och min bror är fantastiskt nöjda med Cecilias insats, som rakt igenom präglades av professionalitet och kundservice. Vi gratulerar Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge till en sådan medarbetare.
    2016-01-25 Cecilia J svarar Lasse L
    Tack så oerhört mycket för förtroendet och de fina orden! Det var jättekul att hjälpa er!
    Må gott!!!
Christoffer Kihlman