en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 119 rekommendationer

Läs vad 119 användare tycker om Christoffer Kihlman

• Josephine A
    Josephine A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer har utfört ett mycket professionellt och förtroendeingivande arbete vid försäljningen av min lägenhet. Under processens gång har han tillhandahållit rådgivning och service av mycket hög klass.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Josephine A
    Tack Josephine, kul att du också har uppskattat vårt samarbete och min höga servicenivå!
  • Sara P
    Sara P skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer Kihlman har jag haft som mäklare vid två försäljningar, han har även varit mäklare när jag har varit köpare av en lägenhet. Jag har endast goda erfarenheter av Christoffer. Han har alltid gott bemötande, är tillgänglig, lätt att samarbeta med och har mycket goda kunskaper om Huddingeområdet. Det känns tryggt att ha honom som mäklare.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Sara P
    Kul och tack Sara för att du tog dig tiden för att ge mig en rekommendation. Kul att få feedback på utfört arbete.
    Allt gott! Hälsningar Christoffer
  • Jocke E
    Jocke E skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljningen gick mkt smidigt och Christoffer skötte kontakten med oss säljare under processen på ett bra sätt. Vi är mkt nöjda med både med mäklare och mäklarfirman.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Jocke E
    Tack Jocke for din rekommendation!

Kul att ni är mycket nöjda med mitt arbete och att nii känner tycker allt har gått smidigt. Jag hoppas att ni kommer trivas i Stuvsta.
  • Christian S
    Christian S skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är otroligt nöjda med Christoffer! Från första kontakten till kontraksskrivningen har han inte varit något annat än professionell.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Christian S
    Tack Christian för din rekommendation över mitt utförda arbete.
    Ps. Flaskan var god!
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kompetent, tydlig och förtroendegivande. Kan varmt rekommendera Kristoffer som mäklare.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Elisabeth H
    Tack Elisabeth för din rekommendation över mitt utförda arbete! Kul att du varmt kan rekommendera mig!
  • Lars B
    Lars B skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi hade höga förväntningar på Christoffer som mäklare eftersom vi blev rekommenderade att välja honom av Björn Petrén, till att sälja vår villa i Segeltorp.
    Vi är mycket nöjda med det arbete som han la ner på försäljningen med möten med oss, telefonsamtal, visningar och kontraktsskrivning.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Lars B
    Hej Lars, tack för er rekommendation. Kul att ni uppskattar mitt engagemang vid försäljningen. Hälsa och tacka Francine också.
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastisk mäklare. Absolut inget att klaga på! Kanon!
    2016-11-09 Christoffer K svarar Joakim D
    Hej Joakim, stort tack för din rekommendation! Grattis till giftermålet och hör av er om ni vill flytta tillbaka till Stockholm igen!
  • Peter L
    Peter L skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt! ...............................................
    2016-11-09 Christoffer K svarar Peter L
    Tack Peter för din rekommendation. Kul att få ett så stort förtroende att få sälja åt er organisation. Det var uppskattat. Hälsningar Christoffer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Verklighetsförankrad samt rak och tydlig, kompetent och sympatisk och god kunskap.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Fredrik A
    Hej Fredrik och kul att ni uppskattat mitt nedlagda arbete. Hälsningar Christoffer
  • Dennis B
    Dennis B skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi träffade flera mäklare inför försäljningen av vår lägenhet. Vi valde Christoffer då vi upplevde honom väldigt uppriktigt ärlig och ingav ett förtroende som vi inte upplevde hos någon annan. Vi kände att han ville det bästa för vår familj. Tre veckor senare satte Christoffer ett otroligt försäljningsrekord när han sålde vår lägenhet. Jag kommer alltid i framtiden rekommendera de som går i försäljningstankar att träffa Christoffer innan de väljer mäklare.
    Christoffer får hela vår familjs varmaste rekommendationer!
    2016-11-09 Christoffer K svarar Dennis B
    Hej Dennis med familj! Kul att vi kunde nå ett sånt bra och högt rekord och ha ett så fint samarbete. Hoppas renoveringarna i radhuset fortlöper och att ni trivs i området. Hälsningar Christoffer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket trevlig, kunnig, detaljkunnig och nogrann
    2016-11-09 Christoffer K svarar Thomas A
    Hej Thomas och stort tack för din rekommendation! Hälsningar Christoffer
  • Anne A
    Anne A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christer, var professionell, trevlig, kunde allt kring hus och försäljning, lugn och förtroendeingivande.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Anne A
    Hej Anne, stort tack för att jag fick ert förtroende. Hoppas ni trivs i Trosa!
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och trevlig! Känner till området vilket är ett plus!
    2016-11-09 Christoffer K svarar Åsa F
    Hej Åsa, alltid kul att sälja i Snättringe/Utsälje. Tack för din rekommendation!
  • Karl H
    Karl H skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer Kihlman är en av de bättre mäklarna vi kom i kontakt med efter ett långt bostadssökande. Vi uppfattade honom som väldigt professionell, informativ, hjälpsam och framförallt trevlig. Helhetsintrycket han gjorde var mycket gott. När det är dags för oss att sälja vet vi vem vi ska vända oss till.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Karl H
    Hej Karl, stort tack för rekommendationen! Hoppas att ni trivs i området och med närheten till Huddinge C. Hälsningar Christoffer
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra bemötande. Vi bokade in en efterhandsvisning och hoppade in i budgivningen samma dag och skrev på kontraktet dagen efter. I budgivningen budade vi i slutändan mot någon som lade 2000 kr i taget och varken mäklaren eller säljaren tyckte att det var snyggt gjort så vi vann tillslut. Tar upp detta som något positivt hos mäklaren då de mäklare vi stött på under våra nio månader ute på marknaden aldrig gett ett tillförlitligt intryck. Det kändes som att Christoffer hade vårt intresse i åtanke under hela affären, och inte enbart försäljningspriset. Vi är mycket nöjda med vår affär och kommer definitivt vända oss till Christoffer vid framtida försäljning, om det finns möjlighet till det!
    2016-11-09 Christoffer K svarar Ingrid E
    Hej Ingrid och kul att ni uppskattade mitt bemötande och för att jag ordnade en privatvisning för er. Hälsningar Christoffer
  • Lena N
    Lena N skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer är mycket bra mäklare. Proffsig! Intresserad, här och nu, väldigt mån om att göra ett bra jobb, både för köpare och säljare! Engagerar sig i objekten och lär sig / har tillgång till alla viktiga fakta. Jag har både köpt och sålt objekt via Christoffer.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Lena N
    Hej Lena, hoppas allt går bra med cafet. Tack för din rekommendation.
  • Mats S
    Mats S skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer har på ett mycket professionellt sätt hjälpt oss med husförsäljningen.
    Samt varit oss behjälplig med relaterade frågor som fått oss känna oss trygga i allt som berör husförsäljningen.
    Tack Christoffer för din hjälp.
    Mvh, Mats, Ana Cristina och barnen.
    2016-11-09 Christoffer K svarar Mats S
    Hej Mats, tack för er rekommendation och jag hoppas allt är bra med er!
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer sålde våran lägenhet. Väldigt trevlig och hjälpsam vid bemötande. Annonsen hade kanske lite väl många slarvfel initialt. Något som rättades till. Han hade nog lite väl mycket att göra och bråttom att få ut annonsen. Annars väldigt nöjda!
  • Lisette M
    Lisette M skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är mycket nöjd med vår försäljning, som kändes mycket proffesionellt.
  • Jan S
    Jan S skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionell mäklare som gör ett enastående arbete. En trygghet i en husaffär för alla parter.
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig, kunnig och service minded med både säljare och köpare i fokus.
  • Jan K
    Jan K skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Redigt. Upplevde noggrannhet(!) som nästan var i överkant inledningsvis men upplevelsen berodde nog mest på att vi kommunicerade per epost. Han markandsförde och sålde sedan fastigheten över förväntan.
  • Lars A
    Lars A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Han gav ett mycket trovärdigt intryck. Köpte bostadsrätt och affäern genomfördes väldigt smidigt.
  • Lena G
    Lena G skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionellt och trevligt bemötande!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer Kihlman gav ett seriöst och tryggt intryck. Han hanterade bostadsaffären på ett klanderfritt sätt. Jag kan varmt rekommendera Christoffer.
  • David P
    David P skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer på svensk fastighetsförmedling hjälpte mig att sälja min lägenhet i somras.

Christoffer överträffade med råge alla mina förväntningar på en fastighetsmäklare. Några ledord som sammanfattar min upplevelse av samarbetet med Christoffer är:
    -engagemang
    -timing
    -trygghet
    -diskretion
    -smidighet
    -kundfokus
  • Robert S
    Robert S skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer Kihlman rekommenderas när man ska sälja sin bostad. Högsta betyg!
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag köpte en bostadsrätt av Christoffer och jag tyckte att bemötandet han gav var utmärkt, supertrevlig, förklarade allt väldigt noga och var genuint intresserad av det han gjorde. Jag har alltid litat mycket på Svensk fastighetsförmedling och tyckte att de levde upp till mina förväntningar med råge. De är trevliga på kontoret, trevliga i telefon, sakliga, noga och de verkar veta vad de håller på med.
  • Lise Lotte B
    Lise Lotte B skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer Kihlman har gjort ett utomordentligt jobb.
    Han har varit både snabb, skicklig och bra när det gäller att återkoppla samt förklara vad som kommer att hända och vad som är bäst.
    Han sålde min lägenhet på mindre en 2 veckor med endast 2 förhandsvisningar och till det priset jag ville ha.
    Jag skulle varmt rekommendera honom till andra vid eventuell försäljning.
    Har bara positivt att komma med när det gäller Svensk fastighetsförmedling i Huddinge, både när det gäller Christoffer samt hans mäklar assistent Anna-Maria som också varit mycket hjälpsam under tiden Christoffer haft semester.
  • Eva H
    Eva H skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med Christoffer Kihlman som mäklare. Det har fungerat väldigt smidigt och jag har fått snabba svar på mina frågor och bra med information under såväl köp- som säljprocess.
  • Lasse P
    Lasse P skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bemötandet gott.
    Försäljnings uppdrag av mitt bostadsrätts radhus.
    God kundkontakt samt snabba beslut.
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har varit i kontakt med Christoffer Kihlman under en längre period, han har utöver att sälja vårt radhus även bistått med råd och värderingar vid behov.
    Han är väldigt trevlig att ha att göra med och ger ett proffsigt intryck. Han förmedlar en realistisk bild av hus och försäljning.
    Christoffer har en betydande del i att vår försäljning gått så bra (både smidigt och ekonomiskt), detta samtidigt som allt har gjorts enligt regelboken (utan lockpriser och annat man hör talas om).
  • Bernadette C
    Bernadette C skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristoffer år en bra person och mäklare, har sålt mitt hus, det var bra pris, jag är nöjd , jag har fått bra bemötande, jag rekomendera honom : utmärkt
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har varit jättenöjd med Christoffer Kihlmans arbete!
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljning av lgh ... trevlig, uppmärksam, kunnig, flexibel

De får mig att känna mig "sedd" och känna en trygghet i lgh affären.
  • Xiaojie M
    Xiaojie M skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Dear Sir/Mam: I am writing to give my strong recommendation for Christofer as a best salesman. According to my experience, he is very experienced and gives very good guidance. First of all, I am very appreciated with his nice introduction about products. As a foreigner new to Sweden, I got big language problem in figuring out and getting aware of the details about apartment. He invited me to his office and went through all the details and answered all my questions. With his professional help, we smoothly finished my buying. I believe both seller and me are thankful about his guidance.
    In short, thanks for his professional assistance and i am hereby give him my best recommendation.
  • Eva K
    Eva K skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Husförsäljning.
    Christoffer har varit mycket tillmötesgående flexibel och engagerad i vår husförsäljning.
  • Rima A
    Rima A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte en lägenhet där han var ansvarig mäklare!
    Allt gick väldigt smidigt och jag fick ett trevligt bemötande under hela processen.
    Även nu några månader i efterhand så kan jag komma med frågor och får alltid den hjälp jag behöver!
    Jätte nöjd kund!
  • Marco J
    Marco J skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lätt tillgänglig och lätt att ha att göra med.
  • Jennika L
    Jennika L skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fick ett bra bemötande med bra service! Blev mycket nöjd!
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Utmärkt! Mycket bra service och väl tillmötesgående från start till slut. Snabb support både vad det gäller i mail och telefon. Christoffer Kihlman kunde besvara alla mina frågor och det var en ära att skaka hand med Christoffer Kihlman efter att skrivit på kontrakt. Rekommenderas starkt!
  • Nadia A
    Nadia A skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tyckte att Christoffer Kihlman är extremt proffesionell kände mig inte obekväm en endaste gång.
    Han svarade på mina frågor utan att vara påstridig,hans snabba när jag kontaktade honom kändes profesionell och hjälpsam.
    Med gott samveta kan jag rekommendera Christoffer kihlman.
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljning av villa.
    Christoffer var tydlig och ingav mitt fulla förtroende med försäljningen av min bostad.
    Allt blev till det bästa tack vare hans engagemang och pålitlighet.
  • Sara G
    Sara G skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christoffer hjälpte oss att hitta ett hus som passar vår familj perfekt. Han har varit otroligt hjälpsam och service-minded genom hela processen. Det känns tryggt att ha honom som mäklare.
  • Josefine J
    Josefine J skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Är oerhört nöjd med Christoffers bemötande och det arbete han utfört vid försäljningen av min bostadsrätt. Christoffer har känts väldigt kunnig och varit väldigt hjälpfull genom hela processen vilket fått mig att känna mig trygg och säker på att det skulle leda till en bra affär. Jag är väldigt tacksam för Christoffers hjälp och expertis och har därför redan rekommenderat honom till nya kunder.
    Jag är, rakt igenom, nöjd med mitt val av fastighetsmäklarbyrå och än mer nöjd med mitt val av fastighetsmäklare. TACK!
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Christer Kihlman är bra och tillförlitlig
  • Nevim T
    Nevim T skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket duktig och proffesionell. Pedagogisk samt lyhörd. Lösningsorienterad samt väldigt trevlig som person. Kan tänka mig att även i framtiden anlita Christoffer, jag rekommenderar honom för framtida uppdrag till alla intressenter. Christoffer ger ett intryck av att vara seriös och pålitlig. BÄST I TEST!
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Otroligt snabb och proffsig! Rekommenderar Christoffer Kihlman som mäklare!
  • Jiannoula D
    Jiannoula D skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Väldigt professionell och man kände sig trygg!!!
  • Michael J
    Michael J skrev om Christoffer Kihlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trots sin ringa ålder är mitt/vårt intryck mycket possessivt!
    Christoffer agerar proffsigt och intresserat i sitt handlande.

Bra utfört!
Petra Garpefors